Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод (утримання мережі меліоративної системи в м. Кам`янське)
Очікувана вартість
3 650 000,00 UAH
UA-2018-12-19-004039-c a7489023093441c0a3b51754b56014d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 16:06
Початок аукціону: 09 січня 2019 14:21
Очікувана вартість: 3 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з відведення стічних вод (утримання мережі меліоративної системи в м. Кам`янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, м.Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 16:19
Додаток 5.doc
19 грудня 2018 16:19
Додаток 4.doc
19 грудня 2018 16:19
Додаток 3.doc
19 грудня 2018 16:19
Додаток 2.doc
19 грудня 2018 16:19
Додаток 1.doc
19 грудня 2018 16:19
ТД меліосистема.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дніпровська Домнабудівельна компанія 3 597 800,86
UAH з ПДВ
3 597 800,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКВАТЕХ" 3 650 000,00
UAH з ПДВ
3 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 20:22
Електронний підпис
18 січня 2019 20:20
дом.pdf
04 січня 2019 14:35
Електронний підпис
04 січня 2019 14:33
Проект договору.pdf
04 січня 2019 14:33
Документи 3.pdf
04 січня 2019 14:33
Документи 2.pdf
04 січня 2019 14:33
Документи 1.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 10:28
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дніпровська Домнабудівельна компанія

ТОВ "АКВАТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дніпровська Домнабудівельна компанія
#38920889
Переможець 3 597 800,86
UAH з ПДВ
14 січня 2019 19:33

Документи

14 січня 2019 19:33
Електронний підпис
14 січня 2019 19:30
мелио ддск.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 19:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дніпровська Домнабудівельна компанія
#38920889
3 597 800,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 19:33
Електронний підпис
14 січня 2019 19:30
мелио ддск.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2020 13:57
Д.у._7 до дог.20-19.PDF укладений
12 червня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 09:42
SCAN0201.PDF зміни до договору
30 квітня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 15:17
SCAN0073.PDF зміни до договору
28 лютого 2020 14:43
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:44
SCAN0187.PDF зміни до договору
16 січня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 12:37
SCAN0181.PDF зміни до договору
15 січня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 19:10
SCAN0123.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 19:08
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 19:06
SCAN0122.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 19:05
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 19:03
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 21:34
20-19.pdf укладений
29 січня 2019 21:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням обсягу наданих послуг, у зв’язку з чим викласти Додаток 2 «Технічне завдання», Додаток 3 «Кошторис» до договору № 20-19 від 28.01.2019 року в новій редакції, що додається та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 2 922 195 грн. 74 коп. (два мільйона дев’ятсот двадцять дві тисячі сто дев’яносто п’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 487 032,62 грн.). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 2 922 195 грн. 74 коп. (два мільйона дев’ятсот двадцять дві тисячі сто дев’яносто п’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 487 032,62 грн.).». Обсяг закупівлі 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 20-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 20-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 2 від 28 грудня 2019 року до Договору № 20-19 від 28.01.2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 20-19 від 28.01.2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 20-19 від 28.01.2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 584 439 грн. 14 коп. (п’ятсот вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять дев’ять гривень 14 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 97 406.52 грн.)., фактично виконаного у 2019 році - 2 922 195 грн. 74 коп. (два мільйона дев’ятсот двадцять дві тисячі сто дев’яносто п’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 487 032,62 грн.).” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника. Обсяг закупівлі складає 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 20-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю здійснення оплати у 2020 році кредиторської заборгованості за надані послуги у 2019 році ураховуючи додаткову угоду №2 від 28.12.2019 до договору № 20-19 від 28.01.2019 року Сторони, дійшли згоди про таке: 1. Замовник сплачує Виконавцю у 2020 році за надані послуги у 2019 році кредиторську заборгованість в сумі: 242 312 грн. 50 ( двісті сорок дві тисячі триста дванадцять гривень 50 коп.) з урахуванням ПДВ 20%. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 20-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю здійснення оплати за надані у 2020 році послуги та ураховуючи п. 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань до 30.04.2020 року. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 20-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 30.06.2020та виконання зобов’язань (Здійснення оплати Замовником). Оюсяг закупівлі 1 шт. послуга.
Номер договору про закупівлю: 20-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 2 922 195,74
UAH (в тому числі ПДВ 487 032,62 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Вартість оплати за договором у 2019 році складає 2 922 195грн.74 коп., у 2020 році -131 087грн.03 коп.Всього за Договором – 3 053 282 грн. 77коп.