Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13555047 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, пр.Кавалерійський, 13 |
Контактна особа: |
Олександр Волокіта +380982592333 zelenbud2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2018 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 1 557 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2018 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2018 15:04 |
додаток № 5.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
Додаток № 9.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
Додаток №1.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
додаток №2.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
додаток №3 договір.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
Додаток №4.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
додаток №6.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
Додаток №7.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
Додаток №8.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
додаток №10.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
додаток №11.docx | |
19 грудня 2018 15:04 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-15-000032 ● 83a8f9599a8a439d8ed1d4290676f3bc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 17:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2019
№14
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.03.2019 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2018-12-19-003261-c від 19.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-01 15:37:42
Інформація щодо Висновку.
Розглянувши Ваш Висновок за результатами проведення моніторингу закупівлі UA-2018-12-19-003261-c "Нафта і дистиляти" (бензин А-92 та дизельне паливо в скретч-картках/талонах) від 25 березня 2019 року повідомляємо наступне.
Проаналізувавши визначене у Висновку порушення щодо оприлюднення річного плану закупівлі після початку проведення процедури відриті торги і без накладання на нього електронного цифрового підпису, дійшли висновку про неможливість усунення даного порушення. Процедура відкритих торгів вже завершилася і починаючи з 28 січня 2019 року йде активна співпраця з учасником. На даний час вже відбулося дві поставки палива за договором № КОЗТ004 від 28.01.2019 року про закупівлю паливно-мастильних матеріалів (бензин, дизельне паливо) на загальну суму 203840,00 грн. У зв’язку з тим, що станом на 01.04.2019 року середня ціна на дизельне паливо складає 28,34 грн. а підприємство закуповує по ціні 25,48 грн, що на 2,86 грн. є меншою, припинення даних відносин може завдати економічних збитків Замовнику закупівлі.
Не вважаємо за порушення вимог п. 4 ч.1. ст. 30 Закону №922 визнавши переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс», оскільки вона була визнана економічно найвигіднішою. А відсутність 6-ої сторінки Статуту переможця пояснюється наявністю людського фактору неуважності як з боку учасника так і з боку замовника. Повну тендерну пропозицію, включаючи сторінку 6 Статуту, в паперовому вигляді було надано Товариством з обмеженою відповідальністю «Нафтотрейд Ресурс» після оголошення їх переможцями. Також дана сторінка Статуту не містить в собі критично важливої інформації щодо учасника, яка б могла вплинути на оцінку тендерної пропозиції. Навпаки, при розгляді даної тендерної пропозиції ми керувалися основними принципами здійснення закупівлі, а саме: принципом максимальної економії та ефективності і принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Порушення вимог щодо невідповідності змісту тендерної документації нормам пункту 10 частини1, частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону №922 і не включення вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» взяті нами до уваги і будуть дотримані в подальшому.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-04-02 14:06:05
Відповідь щодо надання роз'яснення
Щодо надання роз'яснення до змісту висновку, його зобов’язань та подальшого порядку дій, то Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в електронній системі закупівель (далі – веб-портал) оприлюднено 25.03.2019 висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – висновок), при цьому відповідно до ч. 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Однак, КП "Зеленбуд" Житомирської міської ради оприлюднило на веб порталі звернення за роз'ясненням щодо висновку 01.04.2019, тобто лише на 5 робочий день.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель,торги скасовано
2019-04-03 14:13:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" |
1 344 880,00
UAH з ПДВ
|
1 307 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
1 344 880,00
UAH з ПДВ
|
1 308 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
1 359 600,00
UAH з ПДВ
|
1 359 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 413 000,00
UAH з ПДВ
|
1 413 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" #33680859 |
Переможець |
1 307 960,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2019 08:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 14:09
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
03 квітня 2019 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 15:02
|
Договір.PDF | укладений |
29 січня 2019 14:59
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 січня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
1 307 960,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель |