Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нафта і дистиляти» (бензин А-92 та дизельне паливо в скретч-картках/талонах)
Очікувана вартість
1 557 500,00 UAH
UA-2018-12-19-003261-c 0e7f378d1aa74dc08f06420028bcfe67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Волокіта

+380982592333 zelenbud2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13555047
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, пр.Кавалерійський, 13
Контактна особа: Олександр Волокіта
+380982592333
zelenbud2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 січня 2019 15:24
Очікувана вартість: 1 557 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52000 літр
"Нафта і дистиляти" (бензин А-92 та дизельне паливо в скретч-картках/талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м.Житомир, провулок Кавалерійський, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 15:04
додаток № 5.docx
19 грудня 2018 15:04
Додаток № 9.docx
19 грудня 2018 15:04
Додаток №1.docx
19 грудня 2018 15:04
додаток №2.docx
19 грудня 2018 15:04
додаток №3 договір.docx
19 грудня 2018 15:04
Додаток №4.docx
19 грудня 2018 15:04
додаток №6.docx
19 грудня 2018 15:04
Додаток №7.docx
19 грудня 2018 15:04
Додаток №8.docx
19 грудня 2018 15:04
додаток №10.docx
19 грудня 2018 15:04
додаток №11.docx
19 грудня 2018 15:04
тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-15-000032 ● 83a8f9599a8a439d8ed1d4290676f3bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019 17:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.03.2019
№14

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.03.2019 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2018-12-19-003261-c від 19.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-01 15:37:42

Інформація щодо Висновку.

Розглянувши Ваш Висновок за результатами проведення моніторингу закупівлі UA-2018-12-19-003261-c "Нафта і дистиляти" (бензин А-92 та дизельне паливо в скретч-картках/талонах) від 25 березня 2019 року повідомляємо наступне.
Проаналізувавши визначене у Висновку порушення щодо оприлюднення річного плану закупівлі після початку проведення процедури відриті торги і без накладання на нього електронного цифрового підпису, дійшли висновку про неможливість усунення даного порушення. Процедура відкритих торгів вже завершилася і починаючи з 28 січня 2019 року йде активна співпраця з учасником. На даний час вже відбулося дві поставки палива за договором № КОЗТ004 від 28.01.2019 року про закупівлю паливно-мастильних матеріалів (бензин, дизельне паливо) на загальну суму 203840,00 грн. У зв’язку з тим, що станом на 01.04.2019 року середня ціна на дизельне паливо складає 28,34 грн. а підприємство закуповує по ціні 25,48 грн, що на 2,86 грн. є меншою, припинення даних відносин може завдати економічних збитків Замовнику закупівлі.
Не вважаємо за порушення вимог п. 4 ч.1. ст. 30 Закону №922 визнавши переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс», оскільки вона була визнана економічно найвигіднішою. А відсутність 6-ої сторінки Статуту переможця пояснюється наявністю людського фактору неуважності як з боку учасника так і з боку замовника. Повну тендерну пропозицію, включаючи сторінку 6 Статуту, в паперовому вигляді було надано Товариством з обмеженою відповідальністю «Нафтотрейд Ресурс» після оголошення їх переможцями. Також дана сторінка Статуту не містить в собі критично важливої інформації щодо учасника, яка б могла вплинути на оцінку тендерної пропозиції. Навпаки, при розгляді даної тендерної пропозиції ми керувалися основними принципами здійснення закупівлі, а саме: принципом максимальної економії та ефективності і принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Порушення вимог щодо невідповідності змісту тендерної документації нормам пункту 10 частини1, частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону №922 і не включення вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» взяті нами до уваги і будуть дотримані в подальшому.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-04-02 14:06:05

Відповідь щодо надання роз'яснення

Щодо надання роз'яснення до змісту висновку, його зобов’язань та подальшого порядку дій, то Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в електронній системі закупівель (далі – веб-портал) оприлюднено 25.03.2019 висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – висновок), при цьому відповідно до ч. 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Однак, КП "Зеленбуд" Житомирської міської ради оприлюднило на веб порталі звернення за роз'ясненням щодо висновку 01.04.2019, тобто лише на 5 робочий день.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель,торги скасовано

2019-04-03 14:13:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" 1 344 880,00
UAH з ПДВ
1 307 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 1 344 880,00
UAH з ПДВ
1 308 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 1 359 600,00
UAH з ПДВ
1 359 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 413 000,00
UAH з ПДВ
1 413 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2019 09:54
Електронний підпис
15 січня 2019 09:33
Електронний підпис
04 січня 2019 08:50
Електронний підпис
04 січня 2019 08:48
Технічне завдання.pdf
04 січня 2019 08:48
Перелік АЗС Україна.pdf
04 січня 2019 08:48
Довідка до п.3ч.1ст.17.pdf
04 січня 2019 08:48
ДОГОВІР.pdf
04 січня 2019 08:48
Зразок талонів А-92,ДП.pdf
04 січня 2019 08:48
Довідка до ч.2ст.17.pdf
04 січня 2019 08:48
Довідка до п.2ч.1ст.17.pdf
04 січня 2019 08:48
Довідка до п.9ч.1ст.17.pdf
04 січня 2019 08:48
Довідка до п.4ч.1ст.17.pdf
04 січня 2019 08:48
Довідка до п.10ч.1ст.17.pdf
04 січня 2019 08:48
Довідка до п.8ч.1ст.17.pdf
04 січня 2019 08:48
Довідка до п.6ч.1ст.17.pdf
04 січня 2019 08:48
Статут.pdf
04 січня 2019 08:48
Витяг 20.07.2018.pdf
04 січня 2019 08:48
Протокол+Накази.pdf
04 січня 2019 08:48
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 січня 2019 08:48
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 січня 2019 08:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 09:48
Електронний підпис
04 січня 2019 09:35
виписка завірена.PDF
04 січня 2019 09:35
зразки талонів Вог.PDF
04 січня 2019 09:35
наказ (завірений_).PDF
04 січня 2019 09:35
паспорт наді(копія).PDF
04 січня 2019 09:35
паспорт.pdf
04 січня 2019 09:34
протокол завірений.PDF
04 січня 2019 09:34
сертифікати ВОГ.rar
04 січня 2019 09:34
Договір ВОГ шк(Львів).PDF
04 січня 2019 09:34
Договір Вог ПК.pdf
04 січня 2019 09:34
всі АЗС ВОГ.PDF
04 січня 2019 09:34
Договір ВОГ (Житомир).PDF
04 січня 2019 09:34
Вог.rar
04 січня 2019 09:34
талони Інтеркард.PDF
04 січня 2019 09:34
талони інтер кард 92.PDF
04 січня 2019 09:34
опис статуту.rar
04 січня 2019 09:34
Установчі.rar
04 січня 2019 09:34
зеленбуд.rar

Публічні документи

04 січня 2019 15:25
Зеленбуд підписані.zip
04 січня 2019 15:25
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 16:47
ЛТ_Статут_10 12 18.pdf
04 січня 2019 16:47
Справка_ГНИ_ЛТ_20181221.pdf
04 січня 2019 16:47
Сертифікати2018.tif
04 січня 2019 16:46
Вытяг НДС.pdf
04 січня 2019 16:46
Відомості_ДРПОУ_20181130.pdf
04 січня 2019 16:46
Витяг_20181211.rtf
04 січня 2019 16:46
Scan-181207-0029.pdf
04 січня 2019 16:46
Scan-181207-0028.pdf
04 січня 2019 16:46
Scan-181207-0027.pdf
04 січня 2019 16:46
Scan-181207-0026.pdf
04 січня 2019 16:46
Scan-181207-0025.pdf
04 січня 2019 16:46
цiнова_пропозицiя2.pdf
04 січня 2019 16:46
цiнова_пропозицiя1.pdf
04 січня 2019 16:46
тех.вимоги.pdf
04 січня 2019 16:46
Пояснювал_на_записка.pdf
04 січня 2019 16:46
Перелiк_АЗС.pdf
04 січня 2019 16:46
лист_пiдтвердження.pdf
04 січня 2019 16:46
Договiр_ВК_4.pdf
04 січня 2019 16:46
Договiр_ВК_3.pdf
04 січня 2019 16:46
Договiр_ВК_2.pdf
04 січня 2019 16:46
Договiр_ВК_1.pdf
04 січня 2019 16:46
договiр_4.pdf
04 січня 2019 16:46
договiр_3.pdf
04 січня 2019 16:46
договiр_2.pdf
04 січня 2019 16:46
договiр_1.pdf
04 січня 2019 16:46
довiренiст_.pdf
04 січня 2019 16:46
Довiдка_працiвник.pdf
04 січня 2019 16:46
довiдка_мат.тех.база.pdf
04 січня 2019 16:46
Довiдка_договора.pdf
04 січня 2019 16:46
АК_Наказ_про_затв._АП.pdf
04 січня 2019 16:46
АК_АПЛiвайнТорг_(1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"
#33680859
Переможець 1 307 960,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 08:38

Документи

15 січня 2019 08:38
Електронний підпис
15 січня 2019 08:34
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2019 08:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"
#33680859
1 307 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2019 08:38
Електронний підпис
15 січня 2019 08:34
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 14:09
Додаткова угода.PDF укладений
03 квітня 2019 14:07
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 15:02
Договір.PDF укладений
29 січня 2019 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 307 960,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель