Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2018-12-19-003148-c ● 2b0331fd97cd47eb8ac18bc8dc92fe45
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9" |
Код ЄДРПОУ: | 05498694 |
Вебсайт: | http://gb9.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна 1/6 |
Контактна особа: |
Вишневська Тетяна Геннадіївна 380612243705 b9gb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2018 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2019 11:48 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна,1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2018 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2018 15:10 |
Ппротокол № 161.pdf | |
29 грудня 2018 15:10 |
ТД Охорона у новій редакції.doc | |
19 грудня 2018 15:16 |
ТД Охорона повторна.doc | |
19 грудня 2018 15:15 |
прот повтор.PDF |
29 грудня 2018 15:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2018 15:10 |
Ппротокол № 161.pdf
|
|||
29 грудня 2018 15:10 |
ТД Охорона у новій редакції.doc
|
|||
19 грудня 2018 15:16 |
ТД Охорона повторна.doc
|
|||
19 грудня 2018 15:15 |
прот повтор.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-19-003148-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 24 грудня 2018 21:40
Щодо надання договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами
У п.7 Додатку 4 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПВЛІ: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовник вимагає від Учасників надати: 7.Договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності, за яким страхова сума не менше 500000,00(п’ятсот тисяч 00коп.)грн.
Проте у ст. 7 Закону України «Про страхування» чітко визначені випадки при яких страхування є обов’язковим. Зауважимо, що страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності, згідно із Законом «Про страхування», не є обов’язковим.
Поясніть згідно якого законодавчого акту ви вимагаєте надати договір ДОБРОВІЛЬНОГО страхування, чим дискримінуєте права деяких учасників?
Поясніть на яких підставах ви вимагаєте страхову суму не менше 500000,00 грн., якщо у проекті договору відсутня інформація про вартість майна замовника, яке здається під охорону, та відсутні акти прийому-передачі майна під охорону із зазначенням переліку майна та його вартості.
Відповідно до п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Проте у ст. 7 Закону України «Про страхування» чітко визначені випадки при яких страхування є обов’язковим. Зауважимо, що страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності, згідно із Законом «Про страхування», не є обов’язковим.
Поясніть згідно якого законодавчого акту ви вимагаєте надати договір ДОБРОВІЛЬНОГО страхування, чим дискримінуєте права деяких учасників?
Поясніть на яких підставах ви вимагаєте страхову суму не менше 500000,00 грн., якщо у проекті договору відсутня інформація про вартість майна замовника, яке здається під охорону, та відсутні акти прийому-передачі майна під охорону із зазначенням переліку майна та його вартості.
Відповідно до п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 грудня 2018 15:08
Розглянувши вимогу, тендерний комітет вирішив задовільнити вимогу частково, та виключити з п.7 Додатку 4 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПВЛІ, вимогу щодо рівня страхової суми в розмірі 500 000 грн.
Однак з огляду на Додаток 4 тендерної документації, послуги з охорони мають поширюватись не тільки на матеріальні цінності об’єкта, а й передбачати захист життя та здоров’я персоналу замовника. Страхування відповідальності перед третіми особами передбачено ст. 6 закону України «Про страхування». Укласти договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами має право кожний учасник, тому дискримінаційний елемент відсутній.
Однак з огляду на Додаток 4 тендерної документації, послуги з охорони мають поширюватись не тільки на матеріальні цінності об’єкта, а й передбачати захист життя та здоров’я персоналу замовника. Страхування відповідальності перед третіми особами передбачено ст. 6 закону України «Про страхування». Укласти договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами має право кожний учасник, тому дискримінаційний елемент відсутній.
Номер вимоги: UA-2018-12-19-003148-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 16 січня 2019 15:32
Оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення кандидата у переможці ПП «ОА «СІЧ-БЕЗПЕКА», ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №180 від 15.01.2019р..
Зміст Вимоги викладено та надається у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2019 18:09
В обґрунтування своїх вимог стосовно п.2 Протоколу№ 180 від 15.01.2019 року., скаржник посилається на УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 311-09 від 24.09.74 Про умови праці тимчасових робітників і службовців (далі- Указ) та на УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 310-09 від 24.09.74 «Про умови праці робітників і службовців, зайнятих на сезонних роботах» , що є недоречним. Указ регулює норми права тимчасових робітників та службовців, до яких відповідно до п. 4 Указу випробувальний термін взагалі не встановлюється. Тотожно й до п. 5 УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 310-09 від 24.09.74 «Про умови праці робітників і службовців, зайнятих на сезонних роботах», при прийманні на сезонні роботи випробування з метою перевірки відповідності робітника або службовця доручуваній йому роботі не встановлюється.
Тимчасовими робітниками і службовцями вважаються робітники
і службовці, прийняті на роботу на строк до двох місяців, а для заміщення тимчасово відсутніх працівників, за якими зберігається їх місце роботи (посада), - до чотирьох місяців.
Сезонними вважаються роботи, які внаслідок природних і кліматичних умов виконуються не цілий рік, а протягом певного періоду (сезону), що не перевищує шести місяців. (Лікарня функціонує протягом цілого року, послуги з охорони лікарні, жодним чином не прив’язані до сезону, послуги надаються без прив’язки до природних і кліматичних умов )
Якщо Ви вважаєте Зоріна Геннадія Вікторовича, прийнятим тимчасовим робітником або робітником зайнятим на сезонних роботах, в такому випадку Скаржник взагалі не повинен встановлювати випробувальний термін робітнику. А з урахуванням термінів роботи визначених в указах на які ви посилаєтесь, постає питання на яких умовах працює робітник.
Замовник не зазначив , що ви не маєте права приймати на роботу працівника з випробувальним терміном .
Однак, зверніть увагу, відповідно до п. 2. 14 Інструкції про порядку ведення трудових книжок працівників , затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.1993 року, У графі 3 пишеться: "Прийнятий або призначений до такого-то цеху, відділу, підрозділу, на дільницю, виробництво" із зазначенням його конкретного найменування, а також роботи, професії або посади і присвоєного розряду.
Замовник не заперечує, що записи повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження). В наказі Ви можете передбачити, випробувальний термін для працівника, однак така інформація, щодо випробувального терміну не вноситься до трудової книжки. Тому запис не відповідає вимогам Інструкції про порядку ведення трудових книжок працівників.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не міг встановити достовірність інформації, щодо постійного працевлаштування працівника. Крім того, з урахування посиланням у Вимозі на УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 311-09 від 24.09.74 Про умови праці тимчасових робітників і службовців (далі- Указ) та на УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 310-09 від 24.09.74 «Про умови праці робітників і службовців, зайнятих на сезонних роботах», взагалі не зрозуміло на яких умовах приймався даний працівник.
2. Скаржник посилається на наказ МВС України № 1256 від 29.11.2016 року «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», на підтвердження легітимності .
Замовник не оспорює легітимність Довідок.
А звертає увагу, що Скаржник надає довідки видані до 10 місяців від дня розкриття тендерної пропозиції. Так, відповідно, до п. 19 наказу МВС України № 1256 від 29.11.2016 року «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», довідка видається станом на дату здійснення перевірки фізичної особи за персонально-довідковим обліком. Тобто актуальною вона взагалі вважається тільки на день здійснення перевірки. Кримінальне провадження може буде відкрито й на наступний день після видачі.
За загальним правилом така довідка подається в установи та організації так як і в органи влади від1 до 3-х від дня видачі.
Довідки про відсутність судимості строком до 10 місяців від дня видачі, не дають Замовнику інформації, щодо відсутності судимості у працівників. Інші документи у складі тендерної пропозиції Скаржника, щодо підтвердження відсутності серед працівників охорони осіб з судимістю за вчинення злочинів відсутні.
Тимчасовими робітниками і службовцями вважаються робітники
і службовці, прийняті на роботу на строк до двох місяців, а для заміщення тимчасово відсутніх працівників, за якими зберігається їх місце роботи (посада), - до чотирьох місяців.
Сезонними вважаються роботи, які внаслідок природних і кліматичних умов виконуються не цілий рік, а протягом певного періоду (сезону), що не перевищує шести місяців. (Лікарня функціонує протягом цілого року, послуги з охорони лікарні, жодним чином не прив’язані до сезону, послуги надаються без прив’язки до природних і кліматичних умов )
Якщо Ви вважаєте Зоріна Геннадія Вікторовича, прийнятим тимчасовим робітником або робітником зайнятим на сезонних роботах, в такому випадку Скаржник взагалі не повинен встановлювати випробувальний термін робітнику. А з урахуванням термінів роботи визначених в указах на які ви посилаєтесь, постає питання на яких умовах працює робітник.
Замовник не зазначив , що ви не маєте права приймати на роботу працівника з випробувальним терміном .
Однак, зверніть увагу, відповідно до п. 2. 14 Інструкції про порядку ведення трудових книжок працівників , затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.1993 року, У графі 3 пишеться: "Прийнятий або призначений до такого-то цеху, відділу, підрозділу, на дільницю, виробництво" із зазначенням його конкретного найменування, а також роботи, професії або посади і присвоєного розряду.
Замовник не заперечує, що записи повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження). В наказі Ви можете передбачити, випробувальний термін для працівника, однак така інформація, щодо випробувального терміну не вноситься до трудової книжки. Тому запис не відповідає вимогам Інструкції про порядку ведення трудових книжок працівників.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не міг встановити достовірність інформації, щодо постійного працевлаштування працівника. Крім того, з урахування посиланням у Вимозі на УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 311-09 від 24.09.74 Про умови праці тимчасових робітників і службовців (далі- Указ) та на УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 310-09 від 24.09.74 «Про умови праці робітників і службовців, зайнятих на сезонних роботах», взагалі не зрозуміло на яких умовах приймався даний працівник.
2. Скаржник посилається на наказ МВС України № 1256 від 29.11.2016 року «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», на підтвердження легітимності .
Замовник не оспорює легітимність Довідок.
А звертає увагу, що Скаржник надає довідки видані до 10 місяців від дня розкриття тендерної пропозиції. Так, відповідно, до п. 19 наказу МВС України № 1256 від 29.11.2016 року «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», довідка видається станом на дату здійснення перевірки фізичної особи за персонально-довідковим обліком. Тобто актуальною вона взагалі вважається тільки на день здійснення перевірки. Кримінальне провадження може буде відкрито й на наступний день після видачі.
За загальним правилом така довідка подається в установи та організації так як і в органи влади від1 до 3-х від дня видачі.
Довідки про відсутність судимості строком до 10 місяців від дня видачі, не дають Замовнику інформації, щодо відсутності судимості у працівників. Інші документи у складі тендерної пропозиції Скаржника, щодо підтвердження відсутності серед працівників охорони осіб з судимістю за вчинення злочинів відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-12-19-003148-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 24 січня 2019 17:57
Повторне оскарження рішення Замовника
Зміст скарги викладено у доданому файлі
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-19-003148-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 25 січня 2019 15:02
Дата подання: 25 січня 2019 15:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2019 16:21
Рішення від 29.01.2019 № 926 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2019 16:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2019 № 1557.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2019 17:22
Рішення від 13.02.2019 № 1557.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2019 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано вимогу Антимонопольного комітету
Дата виконання рішення замовником: 05 березня 2019 11:10
Номер скарги: UA-2018-12-19-003148-c.c5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 25 січня 2019 15:06
Дата подання: 25 січня 2019 15:06
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Дана скарга було відправлена повторно помилково
Дата: 25 січня 2019 17:16
Рішення від 29.01.2019 № 938.pdf
Дата публікації: 30 січня 2019 16:11
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Могильний Олександр Іванович #2083115214 |
Рішення скасоване |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 14:42
|
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" #39750444 |
Рішення скасоване |
358 342,86
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2019 09:31
|
ФОП Могильний Олександр Іванович #2083115214 |
Рішення скасоване |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2019 09:31
|
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" #39750444 |
Переможець |
358 342,86
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2019 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2020 09:55
|
дод уг 5 Січ-Безпека.PDF | зміни до договору |
13 січня 2020 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:04
|
дод уг 4.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2019 11:44
|
дод уг 3.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2019 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2019 11:21
|
рішення.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2019 11:20
|
виписка.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2019 11:20
|
дод уг 2 реквізити.PDF | зміни до договору |
16 квітня 2019 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2019 11:15
|
дод уг 1 Січ-Безпека.pdf | зміни до договору |
05 березня 2019 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 10:45
|
дог 264-Т Січ-Безпека.pdf | укладений |
05 березня 2019 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника». |
Номер договору про закупівлю: | 264-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі рішення Запорізької міської ради № 77 від 19.12.2018 р. «Про припинення юридичної особи – комунальної установи «Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9 » шляхом перетворення у комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради », змінити назву ЗАМОВНИКА з комунальної установи «Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9 » на комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради ». 2. В розділі «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» змінити реквізити ЗАМОВНИКА і викласти їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 264-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання вимог Постанови правління Національного банку України від 28.12.2018р. № 162 "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні" в частині переходу банківської системи України но новий формат рахунків (IBAN). |
Номер договору про закупівлю: | 264-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 статті 36 Закону України 922-VIII від 25.11.2015р. «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» подовжити дію договору до 31.03.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 264-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 статті 36 Закону України 922-VIII від 25.11.2015р. «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» подовжити дію договору до 31.03.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 264-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |