Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з організації гарячого харчування учнів у Попаснянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №24
Очікувана вартість
323 249,00 UAH
UA-2018-12-19-002700-c daaca564dd154322a81e779dd4e89295
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Ксенофонтова

+380635805585 scool2433224996@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Попаснянська загальноосвітня I-III ступенів школа №24 Попаснянської районної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 33224996
Місцезнаходження: 903304, Україна , Луганська обл., м. Попасна, пров. Лермонтова, буд.14
Контактна особа: Наталья Ксенофонтова
+380635805585
scool2433224996@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2019 20:00
Початок аукціону: 04 січня 2019 11:31
Очікувана вартість: 323 249,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 323,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
167 чоловік
послуги з організації гарячого харчування учнів у Попаснянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93304, Україна, Луганська область, м. Попасна, пров. Лермонтова,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2018 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 14:18
ТД_харчування.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання по п. 15 додатку 3 тендерної документації
Дата подання: 24 грудня 2018 10:25
Дата відповіді: 27 грудня 2018 09:10
Згідно п. 15 додатка 3, та проекту договору про закупівлю п. 3.2, тендерної документації послуги з організації гарячого харчування учнів у Попаснянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №24, а теж, ураховуючи, що сума харчування но одного учня в день становить 11.38грн. (одинадцять грн. 38коп.),прошу відповісти на моє запитання, скільки буде витрачатися з 11.38. грн харчування на одного учня в день: а) на придбання продуктів харчування з якіх будуть готуватися страви для споживання учнями ЗОШ №24; б) транспорт; в) серверування; в) приготування; г) витрати на прибирання та миття посуду; д) утримання приміщення у належному стані; е) проведення технічного обслуговування та ремонту обладнання; и) податки та інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на основі вартості аналогічних послуг 2018 року з урахуванням індексу інфляції.
п.15 Додатку 3 Тендерної документації включає склад послуг організації гарячого харчування, який нічим не відрізняється від минулорічних і не включає ніяких додаткових вимог.
Окремо звертаємо увагу, що Тендерна документація по предмету: «Послуги їдалень – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55510000-8 (послуги з організації гарячого харчування учнів у Попаснянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №24)», не вимагає надання калькуляції до ціни пропозиції. Відповідно до вищенаведеного, немає необхідності розписувати кожну складову ціни по копійках.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна 298 375,50
UAH
267 999,00
UAH
Документи
Фізічна особа-підприємець Донцов Андрій Анатолійович 318 251,90
UAH
268 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 січня 2019 15:33
меню.pdf
03 січня 2019 15:33
інші.pdf
03 січня 2019 15:33
паспорт, код.pdf
03 січня 2019 15:33
пдв.pdf
03 січня 2019 15:33
довідки.pdf
03 січня 2019 15:33
тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2019 15:33
проект договору.pdf
03 січня 2019 15:33
17 стаття.pdf

Публічні документи

03 січня 2019 11:46
асортимент.pdf
03 січня 2019 11:45
витяг.pdf
03 січня 2019 11:45
Код.pdf
03 січня 2019 10:58
21.pdf
03 січня 2019 10:58
виконання аналог.pdf
02 січня 2019 16:32
24_2.rar
02 січня 2019 16:32
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна

Фізічна особа-підприємець Донцов Андрій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна
#2122610489
Переможець 267 999,00
UAH
04 січня 2019 16:50

Документи

04 січня 2019 16:50
Електронний підпис
04 січня 2019 16:49
протокол 8.pdf
04 січня 2019 11:52
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна
#2122610489
267 999,00
UAH
Документи

Документи

04 січня 2019 16:50
Електронний підпис
04 січня 2019 16:49
протокол 8.pdf
04 січня 2019 11:52
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 11:07
додат 7.pdf зміни до договору
05 червня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 10:06
додаткова 6.pdf зміни до договору
05 червня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 11:07
питание 5.pdf зміни до договору
27 січня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:20
дод угода 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:19
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 11:21
питание 1.pdf зміни до договору
30 липня 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2019 12:00
дод угода 2.pdf зміни до договору
22 січня 2019 11:56
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 20:52
дод угода харчування.pdf зміни до договору
16 січня 2019 20:51
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 20:48
договір харчування.pdf укладений
16 січня 2019 20:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості порцій
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, який був укладений в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у зв*язку з невикористаною сумою
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML