Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (Сир кисломолочний жирністю Сирні продукти (Сир кисломолочний жирністю не нижче 9 %, сир твердий жирністю не нижче 50 %)
Очікувана вартість
517 680,00 UAH
UA-2018-12-19-002346-c 89c519a350a64bb9b26811b1ea84f049
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погорілко Олег Володимирович

380949631947 info@okpl.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна клінічна психіатрична лікарня ім. О.Ф. Мальцева
Код ЄДРПОУ: 01999075
Вебсайт: http://okpl.poltava.ua
Місцезнаходження: 36013, Україна , Полтавська обл., Полтава, Медична, 1
Контактна особа: Погорілко Олег Володимирович
380949631947
info@okpl.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 січня 2019 15:21
Очікувана вартість: 517 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 588,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6480 кілограми
Сир кисломолочний жирністю не нижче 9 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36013, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Медична, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
600 кілограми
Сир твердий жирністю не нижче 50 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36013, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Медична, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2018 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 13:44
ТД сир 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-19-002346-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Лідія, Код ЄДРПОУ:21056482
Дата подання: 18 січня 2019 20:21
Вимога про скасування рішення
Вимога
Скасувати рішення Замовника щодо прийняття рішення про визначення переможцем у закупівлі
ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний жирністю
не нижче 9 %, сир твердий жирністю не нижче 50 %)

ТОВ"Лідія" не погоджується з рішенням Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі
Сирні продукти (Сир кисломолочний жирністю не нижче 9 %, сир твердий жирністю не нижче 50 %)
ФОП Мазаратій Н.І.
Ознайомившись з тендерною пропозицією Мазаратій Н.І.. виявили, що вона не відповідає вимогам замовника, а саме:
ФОП Мазаратій Н.І. надала довідку № б/н від 03.01.2019р. про досвід виконання аналогічних договорів, яка не відповідає вимогам замовника. В довідці повинен бути зазначений обсяг постачання,
який відповідає копіям договорів наданим в тендерній пропозиції, а в пропозиції учасника обсяг за договором № 142 від 13.11.2017р не відповідає обсягу зазначеному в даній довідці.
Згідно додатка 1 тендерної документації " Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям" учасник повинен надати договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, (Сир кисломолочний жирністю не нижче 9 %, сир твердий жирністю не нижче 50 %) .
В специфікації до копій договорів відсутній предмет закупівлі сир твердий жирністю не нижче 50 %.
Згідно вимог тендерної документації листи - відгуки про виконання договорів повинні бути завірені Замовником печаткою , який видав відгук. Відгук Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 31.07.2018р № 010901,31/3059 не містить печатки Замовника. Отже такий відгук не відповідає умовам тендерної документації.

Згідно додатка 3 тендерної документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Замовником вимагається надання експертного висковку на запропонований товар. Учасником ФОП Мазаратій Н.І. надано експертий висновок на сир твердий та протокол випробувань на сир кисломолочний . Замовник не ставить вимогу надати або експертний висновок або тощо. Протокол випробувань відноситься до категорії тощо, адже експертний висновок відповідно Наказу Державного департаменту ветеринарної медицини, Міністерства аграрної політики України № 49 від 20.01.2004р" Про затвердження Правил ветеринарно - санітарної експертизи молока і молочних продуктів та вимог щодо їх реалізації" ( з змінами внесеними зг. з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 558 ( Z1627- 12 ) від 12.09.2012р. , це документ, що засвідчує якість і безпеку продукці ї тваринного та рослинного походження й видається державними лабораторіями ветеринарно-санітарної експертизи на ринку після проведення ветеринарно-санітарної експертизи.


Директор ТОВ"Лідія Рубан О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2019 13:35
Відповідно до додатку 3 Тендерної документації замовника учасника запропоновано надати документи, які підтверджують якість запропонованого товару, та наводиться примірний перелік документів які можуть бути надані учасником. Учасником були надані документи: декларація виробника, звіт оцінки результатів лабораторних досліджень проб продовольчої сировини або продуктів харчування, протокол випробувань, експертний висновок Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Тендерний комітет вважає, що перелік документів достатній для оцінки якості запропонованого товару. Пропозиція учасника також містить Пояснення, що в Україні відмінена обов’язкова сертифікація продуктів харчування за що учасник несе персональну відповідальність.
Номер вимоги: UA-2018-12-19-002346-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Лідія, Код ЄДРПОУ:21056482
Дата подання: 18 січня 2019 20:23
вимога про скасування рішення
Вимога
Скасувати рішення Замовника щодо прийняття рішення про визначення переможцем у закупівлі
ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний жирністю
не нижче 9 %, сир твердий жирністю не нижче 50 %)

ТОВ"Лідія" не погоджується з рішенням Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі
Сирні продукти (Сир кисломолочний жирністю не нижче 9 %, сир твердий жирністю не нижче 50 %)
ФОП Мазаратій Н.І.
Ознайомившись з тендерною пропозицією Мазаратій Н.І.. виявили, що вона не відповідає вимогам замовника, а саме:
ФОП Мазаратій Н.І. надала довідку № б/н від 03.01.2019р. про досвід виконання аналогічних договорів, яка не відповідає вимогам замовника. В довідці повинен бути зазначений обсяг постачання,
який відповідає копіям договорів наданим в тендерній пропозиції, а в пропозиції учасника обсяг за договором № 142 від 13.11.2017р не відповідає обсягу зазначеному в даній довідці.
Згідно додатка 1 тендерної документації " Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям" учасник повинен надати договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, (Сир кисломолочний жирністю не нижче 9 %, сир твердий жирністю не нижче 50 %) .
В специфікації до копій договорів відсутній предмет закупівлі сир твердий жирністю не нижче 50 %.
Згідно вимог тендерної документації листи - відгуки про виконання договорів повинні бути завірені Замовником печаткою , який видав відгук. Відгук Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 31.07.2018р № 010901,31/3059 не містить печатки Замовника. Отже такий відгук не відповідає умовам тендерної документації.

Згідно додатка 3 тендерної документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Замовником вимагається надання експертного висковку на запропонований товар. Учасником ФОП Мазаратій Н.І. надано експертий висновок на сир твердий та протокол випробувань на сир кисломолочний . Замовник не ставить вимогу надати або експертний висновок або тощо. Протокол випробувань відноситься до категорії тощо, адже експертний висновок відповідно Наказу Державного департаменту ветеринарної медицини, Міністерства аграрної політики України № 49 від 20.01.2004р" Про затвердження Правил ветеринарно - санітарної експертизи молока і молочних продуктів та вимог щодо їх реалізації" ( з змінами внесеними зг. з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 558 ( Z1627- 12 ) від 12.09.2012р. , це документ, що засвідчує якість і безпеку продукці ї тваринного та рослинного походження й видається державними лабораторіями ветеринарно-санітарної експертизи на ринку після проведення ветеринарно-санітарної експертизи.


Директор ТОВ"Лідія Рубан О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2019 13:35
Відповідно до додатку 3 Тендерної документації замовника учасника запропоновано надати документи, які підтверджують якість запропонованого товару, та наводиться примірний перелік документів які можуть бути надані учасником. Учасником були надані документи: декларація виробника, звіт оцінки результатів лабораторних досліджень проб продовольчої сировини або продуктів харчування, протокол випробувань, експертний висновок Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Тендерний комітет вважає, що перелік документів достатній для оцінки якості запропонованого товару. Пропозиція учасника також містить Пояснення, що в Україні відмінена обов’язкова сертифікація продуктів харчування за що учасник несе персональну відповідальність.

Документи подані скаржником

18 січня 2019 20:20
вимога

Документи подані скаржником

18 січня 2019 20:22
скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОРГУН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 279 840,00
UAH з ПДВ
239 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 499 476,00
UAH з ПДВ
239 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 403 596,00
UAH з ПДВ
403 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 435 564,00
UAH з ПДВ
430 386,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Лідія 441 950,40
UAH з ПДВ
431 956,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2019 11:07
IMG-0358.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0294.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0293.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0291.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0289.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0286.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0285.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0284.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0283.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0282.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0281.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0280.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0279.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0278.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0277.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0276.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0275.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0274.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0273.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0272.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0271.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0270.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0269.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0268.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0267.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0266.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0265.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0264.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0263.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0262.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0261.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0260.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0259.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0258.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0257.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0256.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0255.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0254.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0253.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0252.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0251.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0250.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0249.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0248.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0247.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0246.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0245.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0244.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0243.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0242.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0241.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0240.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0239.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0238.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0237.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0236.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0235.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0234.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0233.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0232.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0231.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0230.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0229.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0228.JPG
04 січня 2019 15:16
IMG-0227.JPG

Публічні документи

04 січня 2019 08:34
паспорт (2).jpg
04 січня 2019 08:34
паспорт (1).jpg
04 січня 2019 08:34
паспорт (4).jpg
04 січня 2019 08:34
паспорт (5).jpg
04 січня 2019 08:34
паспорт (6).jpg
04 січня 2019 08:34
паспорт (3).jpg
04 січня 2019 08:34
податок (1).jpg
04 січня 2019 08:34
код.jpg
04 січня 2019 08:34
податок (2).jpg
04 січня 2019 08:34
виписка (2).jpg
04 січня 2019 08:34
виписка (1).jpg

Публічні документи

04 січня 2019 15:27
Цінова.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 10:41
пакет переможця
03 січня 2019 20:23
Електронний підпис
03 січня 2019 20:22
подача1.part2.rar
03 січня 2019 20:22
подача1.part1.rar
03 січня 2019 20:22
0. реєстр.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 15:12
121-реєстр сири2.pdf
04 січня 2019 15:12
120-реєстр сири1.pdf
04 січня 2019 15:12
119-відгук стомат.pdf
04 січня 2019 15:12
116-екс.дозвіл богод.pdf
04 січня 2019 15:12
102-ан.дог.творог3.pdf
04 січня 2019 15:12
101-ан.дог.творог2.pdf
04 січня 2019 15:12
100-ан.дог.творог1.pdf
04 січня 2019 15:12
99-ан.дог.сири масло8.pdf
04 січня 2019 15:12
98-ан.дог.сири масло7.pdf
04 січня 2019 15:12
97-ан.дог.сири масло6.pdf
04 січня 2019 15:11
96-ан.дог.сири масло5.pdf
04 січня 2019 15:11
95-ан.дог.сири масло4.pdf
04 січня 2019 15:11
94-ан.дог.сири масло3.pdf
04 січня 2019 15:11
93-ан.дог.сири масло2.pdf
04 січня 2019 15:11
92-ан.дог.сири масло1.pdf
04 січня 2019 15:11
91-ан.дог.сир.тв.масло2.pdf
04 січня 2019 15:11
90-ан.дог.сир тв.масло3.pdf
04 січня 2019 15:11
89-ан.дог.сир тв.масло1.pdf
04 січня 2019 15:11
85-тех.вимоги сири3.pdf
04 січня 2019 15:11
84-тех.вимоги сири2.pdf
04 січня 2019 15:11
83-тех.вимоги сири1.pdf
04 січня 2019 15:11
75-перс.дані сири.pdf
04 січня 2019 15:11
72-від.учас.сири2.pdf
04 січня 2019 15:11
71-від.учас.сири1.pdf
04 січня 2019 15:11
70-пропозиція сири.pdf
04 січня 2019 15:11
69-копія хол.кам.4.pdf
04 січня 2019 15:11
68-копія хол.кам.3.pdf
04 січня 2019 15:11
47-дог.оренди5.PDF
04 січня 2019 15:11
46-дог.оренди4.PDF
04 січня 2019 15:11
67-копія хол.кам.2.pdf
04 січня 2019 15:11
45-дог.оренди3.PDF
04 січня 2019 15:11
44-дог.оренди2.PDF
04 січня 2019 15:11
66-копія хол.кам.1.pdf
04 січня 2019 15:11
43-дог.оренди1.PDF
04 січня 2019 15:11
41-антикор12.PDF
04 січня 2019 15:11
40-антикор11.PDF
04 січня 2019 15:11
39-антикор10.PDF
04 січня 2019 15:11
38-антикор9.PDF
04 січня 2019 15:11
37-антикор8.PDF
04 січня 2019 15:11
36-антикор7.PDF
04 січня 2019 15:11
35-антикор6.PDF
04 січня 2019 15:11
34-антикор5.PDF
04 січня 2019 15:11
63-лист про податки.pdf
04 січня 2019 15:11
33-антикор4.PDF
04 січня 2019 15:11
32-антикор3.PDF
04 січня 2019 15:11
31-антикор2.PDF
04 січня 2019 15:11
30-антикор1.PDF
04 січня 2019 15:11
61-лист про ант.кор.пр..pdf
04 січня 2019 15:11
29-персонал.pdf
04 січня 2019 15:11
60-лист про 4-опп.PDF
04 січня 2019 15:11
28-паспорт 2.pdf
04 січня 2019 15:11
59-інф.дов.2.pdf
04 січня 2019 15:11
27-паспорт 1.pdf
04 січня 2019 15:11
58-інф.дов.1.pdf
04 січня 2019 15:11
26-захист довкілля.pdf
04 січня 2019 15:11
57-дотримання закону1.pdf
04 січня 2019 15:11
56-потужності авто2.pdf
04 січня 2019 15:11
25-статут13.PDF
04 січня 2019 15:11
55-потужн.3302.PDF
04 січня 2019 15:11
24-статут12.PDF
04 січня 2019 15:11
54-санкції 2018.pdf
04 січня 2019 15:11
23-статут11.PDF
04 січня 2019 15:11
53-санобробка33104.pdf
04 січня 2019 15:11
22-статут10.PDF
04 січня 2019 15:11
52-санобробка3302.pdf
04 січня 2019 15:11
21-статут9.PDF
04 січня 2019 15:11
20-статут8.PDF
04 січня 2019 15:11
19-статут7.PDF
04 січня 2019 15:11
49-обладнання.pdf
04 січня 2019 15:11
18-статут6.PDF
04 січня 2019 15:11
48-дог.оренди6.PDF
04 січня 2019 15:11
17-статут5.PDF
04 січня 2019 15:11
16-статут4.PDF
04 січня 2019 15:11
15-статут3.PDF
04 січня 2019 15:11
14-статут2.PDF
04 січня 2019 15:11
13-статут1.PDF
04 січня 2019 15:11
12-стаття17.pdf
04 січня 2019 15:11
11-статистика.pdf
04 січня 2019 15:11
10-копія витягу пдв.pdf
04 січня 2019 15:11
9-протокол.PDF
04 січня 2019 15:11
8-витяг6.PDF
04 січня 2019 15:11
7-витяг5.PDF
04 січня 2019 15:11
6-витяг4.PDF
04 січня 2019 15:11
5-витяг3.PDF
04 січня 2019 15:11
4-витяг2.PDF
04 січня 2019 15:11
3-витяг1.PDF
04 січня 2019 15:11
2-виписка2.PDF
04 січня 2019 15:11
1-виписка1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОРГУН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ТОВ Лідія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МОРГУН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2860303696
Відхилено 239 700,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 15:26
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
#3339705063
Відхилено 239 800,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 15:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Рішення скасоване 403 596,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 09:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 403 596,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 09:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 430 386,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 09:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 січня 2019 15:14
Електронний підпис
15 січня 2019 15:13
Відхилення Моргун.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

15 січня 2019 15:30
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

15 січня 2019 15:38
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

25 січня 2019 09:16
Електронний підпис
25 січня 2019 09:15
протокол.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

25 січня 2019 09:26
Електронний підпис
25 січня 2019 09:23
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
430 386,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 09:26
Електронний підпис
25 січня 2019 09:23
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 16:05
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
24 січня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 11:33
додаткова угода.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:29
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 14:34
додаткова угода.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:33
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 09:14
додаткова угода.pdf зміни до договору
24 травня 2019 09:13
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2019 10:14
додаткова угода.pdf зміни до договору
08 травня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 09:43
додаткова угода.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 09:42
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 14:27
договір.pdf укладений
07 лютого 2019 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змешнення ціни за одиницю товару та зменшення суми договору на 2,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження стороку дії договору на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 505 159,91
UAH (в тому числі ПДВ 84 193,32 UAH)