Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло(масло солодковершкове вагове 72,5% жиру)
Очікувана вартість
368 000,00 UAH
UA-2018-12-19-000957-a ● 59b0ae01dfb742048a3acba42ae20e66
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницька міська лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02774384 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, пров.Проскурівський,1 |
Контактна особа: |
Ковальчук Світлана Степанівна +380975821548 stmedgorbol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2018 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2019 11:06 |
Очікувана вартість: | 368 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 кг
Вершкове масло(масло солодковершкове вагове 72,5% жиру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, пров.Проскурівський,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2018 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2018 15:15 |
Масло 19.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо поруки
Дата подання: 22 грудня 2018 09:52
Дата відповіді: 26 грудня 2018 09:13
Відповідно до тендерної документації Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 3% від суми договору у формі: банківської гарантії або договору поруки фінансової установи. Просимо розглянути можливість щодо виключення з вимог поруки фінансової установи.
Згідно п.5 ст.5 ЗУ Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» № 2664-III від 12 липня 2001 року «Фінансові установи мають право надавати послуги з факторингу з урахуванням вимог Цивільного кодексу України та цього Закону. Фінансова установа, що надає послуги з факторингу, може надавати послуги з пов'язаного з цим ведення обліку грошових вимог, надання поруки за виконання боржником свого обов'язку за грошовими вимогами постачальників товарів (послуг) та пред'явлення до сплати грошових вимог від імені постачальників товарів (послуг) або від свого імені, а також інші послуги, спрямовані на одержання коштів від боржника.».
Відповідно до ст.. 553 Цивільного кодексу України:
За договором поруки поручитель поручається перед кредитором боржника за виконання ним свого обов'язку.
Поручитель відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником.
Тобто порука регулює кредитні відносини з боржником. Відповідно до тендерної документації та проекту договору сторонами є Замовник та Постачальник, а предметом є постачання товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно статті 26 пункт 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору,якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією».Пункт 2-«розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору».Відповідно до тендерної документації «Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 3% від суми договору у формі: банківської гарантії або договору поруки фінансової установи».Тобто,в учасника є можливість надати документ на підтвердження забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії.
Розділ III частина 5 тендерної документації пункт 3.5.10. «В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів
3.5.11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене ,тендерним комітетом Хмельницької міської лікарні прийнято рішення не вносити зміни до тендерної документації.
Розділ III частина 5 тендерної документації пункт 3.5.10. «В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів
3.5.11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене ,тендерним комітетом Хмельницької міської лікарні прийнято рішення не вносити зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2019 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» |
271 446,00
UAH з ПДВ
|
263 166,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Радивилівмолоко" |
289 800,00
UAH з ПДВ
|
266 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
336 030,00
UAH з ПДВ
|
336 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» #14146210 |
Переможець |
263 166,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 09:43
|
додаткова угода 99-Т.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2019 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 16:16
|
додаткова угода 4 до 99-Т. | зміни до договору |
27 листопада 2019 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 15:07
|
додаткова угода 99-Т.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 13:33
|
додаткова угода 99-Т.pdf | зміни до договору |
02 травня 2019 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 13:50
|
додаткова угода 99-Т.pdf | зміни до договору |
01 березня 2019 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 09:32
|
підписаний контракт | зміни до договору |
04 лютого 2019 09:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 99-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 99-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.4 ст.36 ЗУ Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 99-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 99-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1,2 ч.4 ст.36 |
Номер договору про закупівлю: | 99-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 99-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36, ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 99-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |