Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з готування їжі
Services for cooking code DK 021: 2015 - 55321000-6.
Очікувана вартість
20 985 452,00 UAH
UA-2018-12-19-000884-b ac80209d4a034a688eaaf31632312049
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнедко Оксана Петрівна

+380363230400 Soc_zar@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління соціального захисту населення Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 23306428
Вебсайт: http://Zarrda.gov.ua/socialnij_zahist.html
Місцезнаходження: 34000, Україна , Рівненська область обл., селище міського типу Зарічне, вул. Грушевського, 1, смт. Зарічне, Зарічненського району, Рівненської області
Контактна особа: Гнедко Оксана Петрівна
+380363230400
Soc_zar@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Social protection of the population Zarechnenskiy district state administration
National ID: 23306428
Contact point: Hnedko Oksana Petrovna
+380363230400
Soc_zar@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2019 16:18
Оскарження умов закупівлі: до 15 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2019 16:18
Початок аукціону: 31 січня 2019 15:38
Очікувана вартість: 20 985 452,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 629563.56 UAH
Publication date: 19 грудня 2018 16:13
Enquiries until: 09 січня 2019 16:18
Complaints submission until: до 15 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 січня 2019 16:18

Information

Estimated total value: 20 985 452 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 0 UAH
Minimal lowering step, %: 0,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення, Зарічненського району Рівненської області
Services for the nutrition of children affected by the Chernobyl disaster, in schools located in areas of radioactive contamination Zarechnenskiy district of Rivne region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5485 послуга
Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34000, Україна, Рівненська область, смт Зарічне, вул. Грушевського, 1
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі

Services for cooking code DK 021: 2015 - 55321000-6. Services for the nutrition of children affected by the Chernobyl disaster, in schools located in areas of radioactive contamination Zarechnenskiy district of Rivne region
CPV: 55321000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2018 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 12:16
Перелік змін до тендерної документації..pdf
22 грудня 2018 12:16
Тендерна документація 2019 нова редакція .pdf
19 грудня 2018 16:14
Договір 2019.pdf
22 грудня 2018 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 12:16
Перелік змін до тендерної документації..pdf
22 грудня 2018 12:16
Тендерна документація 2019 нова редакція .pdf
19 грудня 2018 16:14
Тендерна документація 2019.pdf
19 грудня 2018 16:14
Договір 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надмірні вимоги про надання копій паспорта та ідентифікаційного номера
Дата подання: 20 грудня 2018 08:32
Дата відповіді: 22 грудня 2018 12:47
Вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника до учасників про надання копії паспорта та ідентифікаційного номера. Вказані документи не є документами, необхідними для підтвердження ведення господарської діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків (або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Варто також зазначити, що відповідно до частини другої статті 8 Закону України “Про захист персональних даних” суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Вільний доступ в Інтернеті до повного комплекту документів (паспорта, довідки про присвоєння ІПН, тощо), необхідних для здійснення цивільно-правових, фінансових та інших операцій, може мати негативні наслідки для особи, яка розмістила їх там. Все більше Учасників повідомляють, що стали жертвою шахраїв, які оформили кредит на їх ім'я на сайті Moneyveo.UA. взявши скани документів з персональними даними із системи ProZorro Команда ProZorro занепокоєна неправомірним використанням персональних даних, в тому числі учасників публічних закупівель. ProZorro рекомендує бізнесу відстоювати право на обґрунтований запит персональних даних. Зважаючи на вказане просимо виключити з ТД вимоги про надання Учасниками копій паспорта та ідентифікаційного номера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної Документації
Мінімальний крок пониження ціни
Дата подання: 20 грудня 2018 08:35
Дата відповіді: 22 грудня 2018 12:49
Мінімальний крок пониження ціни - 0,05 грн. Це мається на увазі пониження вартості одного-діто дня чи загальної вартості закупівлі? Як правильно розуміти?
Відповідь: Згідно з частиною другою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури закупівлі Замовником обов’язково зазначаються відомості про розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях. Разом з тим, Закон не встановлює мінімальний та максимальний кроки пониження ціни.
Ціна не може бути конфіденційною
Дата подання: 20 грудня 2018 08:40
Дата відповіді: 22 грудня 2018 12:50
Учасники повинні подавати документи, які містять інформацію про ціну конфіденційно, щоб ці документи не були відображені на прекваліфікації. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної Документації
Внесіть зміни до ТД
Дата подання: 20 грудня 2018 08:49
Дата відповіді: 22 грудня 2018 12:54
Згідно ТД потрібна 2.6. Довідка з обслуговуючого банку(ів) із зазначенням реквізитів рахунку(ів) про відсутність/наявність заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій (оригінал). Пропонуємо тендерному комітету внести зміни до ТД з метою зняття неузгодженостей текст "видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій" замінити на "видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій" Просимо розгянути можливість внесення таких змін
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи роз’яснення Мінекономрозвитку http://me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=75258fe4-ea4f-48c4-9ffe-a61c564d1717
та враховуючи положення абзацу другого частини першої статті 27 Закону України ,,Про публічні закупівлі” день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій є датою розкриття тендерних пропозицій”.
Внесено зміни до Тендерної Документації.
Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» вже діє в новій редакції
Дата подання: 20 грудня 2018 08:54
Дата відповіді: 22 грудня 2018 12:55
Зазначення в ТД ч.6 ст.20 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів») не відповідає вимогам чинного законодавства. Зараз діє Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної Документації.
Моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю
Дата подання: 22 грудня 2018 14:30
Дата відповіді: 26 грудня 2018 17:04
Вимога Тендерної Документації про те, що Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку абсолютно незаконна, адже обмежує конкурентні засади закупівлі. Така вимога автоматично перенесе закупівлю в моніторинг органами державного фінансового контролю. Внесіть зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з частиною третьою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Учасник не повідомив причину неможливості надати довідку про покриття банківської гарантії грошовими коштами та чим зазначена вимога його дискримінує.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-22-000010 ● 72985a0ec4334c39bb734c09b1faef1f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2019 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.04.2019 № 111

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2018-12-19-000884-b 19.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель повідомляємо. Укладена додаткова угода містила технічну помилку, яка була виправлена шляхом укладення додаткової угоди № 3/545, від 21.12.2019 Зазначене порушення законодавства у сфері публічних закупівель не має негативного впливу на бюджет, оскільки даною додатковою угодою Замовник навпаки зменшив видатки бюджету на 1331572,2 грн. Також, зазначаємо, що згідно зі статтею 1888 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку неможливі, якщо інше не передбачено законом або договором.

2019-12-21 12:11:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-02-17-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


17.02.2020 №16

м. Рівне



Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187.
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 17 лютого 2020 року проведення перевірки закупівлі UA-2018-12-19-000884-b, здійсненої Управлінням соціального захисту населення Зарічненської районної державної адміністрації.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

2020-02-17 12:23:45


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 січня 2019
UA-2018-12-19-000884-bac80209d4a034a688eaaf31632312049
Найменування: Управління соціального захисту населення Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 23306428
Місцезнаходження: 34000, Україна, Рівненська область обл., селище міського типу Зарічне, вул. Грушевського, 1, смт. Зарічне, Зарічненського району, Рівненської області
Учасник Документи Рішення
ТОВ АТОМСЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Фізична особа -підприємець Жарська Галина Йосипівна Документи
Відхилено
Документи

Документи

25 січня 2019 11:25
Протокол
25 січня 2019 11:33
Електронний підпис

Публічні документи

18 січня 2019 17:01
Гарантия 016-001-2113-2019.rar
18 січня 2019 13:21
Ліцензія.rar
18 січня 2019 13:21
Довіреність.rar
18 січня 2019 13:21
Довідка про покриття.pdf
18 січня 2019 13:21
Довідка про кредити.pdf
18 січня 2019 13:21
Гарантия 016-001-2113-2019.pdf.rar
18 січня 2019 13:21
Учасник технічна.pdf

Документи

25 січня 2019 11:34
Протокол
25 січня 2019 11:39
Електронний підпис

Публічні документи

19 січня 2019 12:27
кваліфікація2.pdf
19 січня 2019 12:19
кваліфікація2.pdf
19 січня 2019 12:19
кваліфікація1.pdf
18 січня 2019 14:18
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2019 14:18
Калькуляція.pdf
18 січня 2019 14:18
технічна1.pdf
18 січня 2019 14:18
кваліфікація3.pdf
18 січня 2019 14:18
кваліфікація2.pdf
18 січня 2019 14:18
кваліфікація1.pdf
18 січня 2019 14:18
Довідка банків.pdf

Документи

25 січня 2019 11:37
Протокол
25 січня 2019 11:40
Електронний підпис

Публічні документи

18 січня 2019 19:53
25 аналог дог.pdf
18 січня 2019 19:53
Дод угода 3-4-5.pdf
18 січня 2019 19:53
Дод угода 1-2.pdf
18 січня 2019 19:52
дод угода 6-7-8.pdf
18 січня 2019 19:52
14 договір суборенди.pdf
18 січня 2019 19:52
10 мтб.pdf
18 січня 2019 19:52
23 відгук Сарни.JPG
18 січня 2019 19:52
21 гарант працівники.JPG
18 січня 2019 19:52
19 про працівників.JPG
18 січня 2019 19:52
17 гарант мтб.JPG
18 січня 2019 19:52
12 лист експл дозвіл.JPG
18 січня 2019 19:52
20 штатний.jpeg
18 січня 2019 19:52
22 про аналог договір.JPG
18 січня 2019 19:52
меню.pdf
18 січня 2019 19:52
32 про НАССР.JPG
18 січня 2019 19:52
калькуляція.jpg
18 січня 2019 19:52
7 паспорт код.pdf
18 січня 2019 19:52
2 реєстр.pdf
18 січня 2019 19:52
5 лист згода.JPG
18 січня 2019 19:52
25 ст 17.JPG
18 січня 2019 19:52
18 про злишок коштів.JPG
18 січня 2019 19:52
24 уповноважена особа.JPG
18 січня 2019 19:52
1 титулка.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ"

Фізична особа -підприємець Жарська Галина Йосипівна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 20 962 305,00
UAH
20 962 305,00
UAH
Документи
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" 20 985 426,00
UAH
20 985 426,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 17:01
Гарантия 016-001-2113-2019.rar
18 січня 2019 13:21
Ліцензія.rar
18 січня 2019 13:21
Довіреність.rar
18 січня 2019 13:21
Довідка про покриття.pdf
18 січня 2019 13:21
Довідка про кредити.pdf
18 січня 2019 13:21
Гарантия 016-001-2113-2019.pdf.rar
18 січня 2019 13:21
Учасник технічна.pdf

Публічні документи

19 січня 2019 12:27
кваліфікація2.pdf
19 січня 2019 12:19
кваліфікація2.pdf
19 січня 2019 12:19
кваліфікація1.pdf
18 січня 2019 14:18
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2019 14:18
Калькуляція.pdf
18 січня 2019 14:18
технічна1.pdf
18 січня 2019 14:18
кваліфікація3.pdf
18 січня 2019 14:18
кваліфікація2.pdf
18 січня 2019 14:18
кваліфікація1.pdf
18 січня 2019 14:18
Довідка банків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АТОМСЕРВІС
#39927581
Переможець 20 962 305,00
UAH
01 лютого 2019 09:53

Документи

01 лютого 2019 09:53
Електронний підпис
01 лютого 2019 09:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС
#39927581
20 962 305,00
UAH
Документи

Документи

01 лютого 2019 09:53
Електронний підпис
01 лютого 2019 09:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 18:41
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 18:37
Протокол.pdf зміни до договору
31 березня 2020 18:33
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 15:23
Д.Угода 8.pdf зміни до договору
25 березня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:08
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
02 березня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 13:10
Дод. угода 6.pdf зміни до договору
21 січня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:30
дод уг 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:22
дод уг 4.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:17
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:13
додаткова 3.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:08
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 18:03
Додаткова угода 2 pdf зміни до договору
14 лютого 2019 18:01
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 17:54
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 17:49
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 14:51
Договір 2019.pdf укладений
13 лютого 2019 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягу закупівель, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, погоджено зменшити ціну Договору. Внесено зміни до пункту 3.1 розділу III Договору. Розрахункова ціна цього Договору становить 19630730.8 грн (дев’ятнадцять мільйонів шістсот тридцять тисяч сімсот тридцять гривень 80 копійок) без ПДВ. Розрахунок ціни договору наведено у Додатку 1 до цього Договору.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України ,,Про публічні закупівлі", Цивільним та Господарським кодексами України та згідно п.п.6.2.9. п.6.2.розділу VI Договору сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до деяких пунктів Договору.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до пункту 3.1 розділу III Договору. Розрахункова ціна цього Договору становить 18470535,85 грн (вісімнадцять мільйонів чотириста сімдесят тисяч п’ятсот тридцять п’ять гривень 85 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України ,,Про публічні закупівлі" сторони уклали додаткову угоду про продовження дії договору, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України ,,Про публічні закупівлі" сторони уклали додаткову угоду про продовження дії договору, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі, а саме 3694106,25 грн.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України та відповідно до статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) і Договору Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до пункту 3 Додаткової угоди № 5 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України ,,Про публічні закупівлі" сторони уклали додаткову угоду про продовження дії договору, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі, а саме 3694106,25 грн. Остаточна сума додаткової угоди до договору становить 3658108,95 грн.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Причини збільшення суми договору та дати завершення дії Договіру про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Зарічненського району Рівненської області, за державні кошти від 13.02.2019 № 8 розрахункова ціна якого становила 20962305,00 грн., а термін дії договору до 31.12.2019 року: Додатковою угодою від 13.02.2019 № 11/1 Замовник та ТОВ «АТОМСЕРВІС», відповідно до статті 36 Закону , узгодили в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) ціну Договору на суму 1331574,20 гривні і розрахункова сума договору становила 19630730,8 грн. Додатковими угодами : від 26.12.2019 № 4/549 - у зв'язку із зменшенням обсягу закупівель, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та у зв’язку з закінченням бюджетного року, погодилися зменшити ціну Договору як таку, на яку фактично було надано послуги згідно Договору. 1. Розділ III. «Ціна договору» викласти у новій редакції, а саме: «3.1. Розрахункова ціна цього договору становить 18470535,85 грн. (Вісімнадцять мільйонів чотириста сімдесят тисяч п’ятсот тридцять п’ять гривень) 85 копійок без ПДВ». - від 26.12.2019 № 5/550 - дію Договору пролонговано (продовжено) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному у 2019 році, відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону № 922. - від 21.01.2020 № 6/2 - на встановлення розрахункової ціни угоди в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, як таку, на яку фактично було надано послуги згідно Договору. Тобто, розрахункова ціна цієї додаткової угоди складає 3694106,25 грн. (Три мільйони шістсот дев’яносто чотири тисяч сто шість гривень 25 копійок), без ПДВ, що становить 20% від ціни Договору і діє до повного використання коштів і повного розрахунку. - від 28.02.2020 № 7/11 – у зв’язку з ситуацією (карантин), яка виникла у навчальних закладах у яких надається послуга відповідно до Договору внести зміни до Додаткової угоди №5/550 від 26.12.2019, (далі – Додаткова угода), у зв’язку з поновленням навчання після карантину, а саме: у пункті 3 Додаткової угоди цифри «29.02.2020» замінити на цифри «21.03.2020». - від 23.03.2020 № 8/16 у зв'язку із зменшенням обсягу закупівель, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та у зв’язку із закінченням фактичного обсягу надання послуг, погодилися зменшити ціну Договору: 1. Розділ III. «Ціна договору» викласти у новій редакції, а саме: «3.1. Розрахункова ціна цього договору становить 3658108,95 грн. (три мільйони шістсот п’ятдесят вісім тисяч сто вісім гривень) 95 копійок без ПДВ». Тобто уклавши Додаткову угоду № 6/2 від 21.01.2020 року, на майданчику DZO ID: 7100 необхідно було збільшити суму договору: 18 470 535,85грн. + 3 694 106,25 грн. = 22 164 642,1 грн., а дату завершення дії Договору згідно угоди № 7/11 продовжити до 21.03.2020 року. А у зв’язку із фактичним виконанням договору і оплатою наданих послуг у органах Державної Казначейської служби в Зарічненському районі від 30.03.2020 року оприлюднити звіт про виконання договору на суму: 22 128 644,8 грн. (18 470 535,85 грн. + 3 658 108,95 грн.)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2019 — 21 березня 2020
Сума оплати за договором: 22 128 644,80
UAH