Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 : 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти)
Очікувана вартість
717 280,00 UAH
UA-2018-12-19-000444-c 821294010a774ddeba6a61025cd2682c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвєєва Оксана Вячеславівна

380577123083 hlg_uo_kh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146305
Вебсайт: http://hlg-uo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярославська, 10
Контактна особа: Матвєєва Оксана Вячеславівна
380577123083
hlg_uo_kh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2018 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 січня 2019 11:13
Очікувана вартість: 717 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 518,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
ДК 021:2015 : 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, 61052, Харківська область, м.Харків, заклади освіти Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради відповідно до дислокації (згідно з Додатком 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2018 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 09:46
ТД_2019 Фізична охорона.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-12-000018 ● 6d4e0d91405042299cf21aa3ee43ad6c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.06.2020 № 118
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 12.06.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.06.2020 № 118

Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2018-12-19-000444-c 19.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За наслідками моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 36 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНДОР-2005" 709 793,40
UAH з ПДВ
688 275,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА 715 780,00
UAH з ПДВ
694 261,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНДОР-2005"

ТОВ ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНДОР-2005"
#33339344
Переможець 688 275,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 16:02

Документи

14 січня 2019 16:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНДОР-2005"
#33339344
688 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 16:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 11:21
2019-05-21_09-32-58_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
21 травня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 18:30
Договір стор.2.jpeg укладений
28 січня 2019 18:27
Договір стор.3.jpeg укладений
28 січня 2019 18:27
Договір стор.4.jpeg укладений
28 січня 2019 18:27
Договір стор.5.jpeg укладений
28 січня 2019 18:27
Договір стор.1.jpeg укладений
28 січня 2019 18:27
Договір стор.6.jpeg укладений
28 січня 2019 18:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 25/01/19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/01/19-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML