Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1, ДР1А*
Очікувана вартість
3 353 700,00 UAH
UA-2018-12-19-000440-a ● 891cf489b0d04faeabd248395ca947f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Гречух О. І. (032)-226-39-53 tender@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2018 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2019 12:22 |
Очікувана вартість: | 3 353 700,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 768,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
зазначено у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 од.
Ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1, ДР1А*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2019 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2019 15:19 |
158-2 ПЕРЕЛІК змін до ТД ремонт колісних пар дизель-поїздів НРП.doc | |
04 січня 2019 15:19 |
158-2 ЗТД ремонт колісних пар дизель поїздів НРП.doc | |
19 грудня 2018 11:44 |
158 Контакти для довідок по торгах ремонт колісних пар НРП.doc | |
19 грудня 2018 11:44 |
158 Проект договору ремонт колісних пар дизель поїздів ПРН.doc |
04 січня 2019 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 січня 2019 15:19 |
158-2 ПЕРЕЛІК змін до ТД ремонт колісних пар дизель-поїздів НРП.doc
|
|||
04 січня 2019 15:19 |
158-2 ЗТД ремонт колісних пар дизель поїздів НРП.doc
|
|||
19 грудня 2018 11:44 |
158 Контакти для довідок по торгах ремонт колісних пар НРП.doc
|
|||
19 грудня 2018 11:44 |
158 Проект договору ремонт колісних пар дизель поїздів ПРН.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-19-000440-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 29 грудня 2018 20:05
Вимога щодо розділу лоту
Просимо внести зміни до тендерної документації щодо розділу лоту
Скасована
Дата: 29 грудня 2018 20:17
Причина: доповнення змісту
Номер вимоги: UA-2018-12-19-000440-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 29 грудня 2018 20:16
Вимога розбити лот
Замовником (Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця») було оголошено закупівлю за номером UA-2018-12-19-000440-a.
Предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 – 50220000-3 послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги - Ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1, ДР1А* з очікуваною вартістю 3`353`700.00 грн (без ПДВ).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» проаналізувало тендерну документацію даної закупівлі і прийшло до висновку, що тендерна документація порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та права учасників на участь у даній закупівлі.
Лот закупівлі №1 сформований із порушенням ряду основних принципів здійснення закупівель, які закріплені на законодавчому рівні в статтях 3,5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, здійснюється за принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі, водночас має технічну можливість і бажання здійснити ремонт лінійного обладнання рухомого складу.
Однак при формуванні Лоту №1 Замовником не було прийнято ряд факторів, які мають великий вплив на дотримання встановлених на законодавчому рівні принципів закупівель, а саме: до одного Лоту №1 включено послуги з різних видів та обсягів ремонту колісних пар Д1 та ДР1А*, що є наслідком залучення працівників різної кваліфікації та відмінності строку необхідного для реального виконання ремонту. Крім того, колісні пари Д1 та ДР1А* є складовою частиною різних рухомих складів різних виробників, що є наслідком використання різних комплектуючих деталей під час виконання ремонту.
У зв’язку з чим просимо розділити Лот №1 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1, ДР1А* у кількості 17 шт., на відповідні Лоти:
- Лот№1 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1 у кількості -13 шт.
- Лот№2 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар ДР1А* у кількості 4 шт.
Відповідно об’єднання різних видів ремонту колісних пар в один лот порушує право учасників, що мають відповідну матеріально-технічну базу (обладнання, комплектуючі деталі) та фахівців для виконання робіт за одним видом ремонту та не мають зазначених характеристик за іншим, що унеможливлює участь відповідних учасників у даній закупівлі чим звужує та обмежує конкуренцію серед учасників.
Відповідно до п.4. ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, розподіл Лоту №1 на окремі лоти зазначені вище дозволить Замовнику:
- забезпечити більш високу конкуренцію, що у свою чергу надасть можливість реалізувати принцип добросовісної конкуренції серед учасників та досягти максимальної економії та ефективності на даній закупівлі;
- максимально ефективно та у найкоротші строки провести ремонти, які необхідні для забезпечення належного функціонування залізничного транспорту в Україні;
- зекономити час та витрати на проведення процедури закупівлі та уникнути її відміни і повторного оголошення та проведення;
- зменшить ризики оскарження процедури проведення закупівлі та її результатів як в Антимонопольному комітеті України, так і в судах України, тим самим дозволить збільшити рейтинг Замовника за рівнем проведення закупівель.
Керуючись ч.1,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації, а саме розділити Лот №1 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1, ДР1А* у кількості 17 шт., на відповідні Лоти:
- Лот№1 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1 – 13 шт.;
- Лот№2 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар ДР1А* - 4 шт..
2. Опублікувати зміни до тендерної документації у встановленому законом порядку.
3. Вищезазначену інформацію надати через електрону систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 – 50220000-3 послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги - Ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1, ДР1А* з очікуваною вартістю 3`353`700.00 грн (без ПДВ).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» проаналізувало тендерну документацію даної закупівлі і прийшло до висновку, що тендерна документація порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та права учасників на участь у даній закупівлі.
Лот закупівлі №1 сформований із порушенням ряду основних принципів здійснення закупівель, які закріплені на законодавчому рівні в статтях 3,5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, здійснюється за принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі, водночас має технічну можливість і бажання здійснити ремонт лінійного обладнання рухомого складу.
Однак при формуванні Лоту №1 Замовником не було прийнято ряд факторів, які мають великий вплив на дотримання встановлених на законодавчому рівні принципів закупівель, а саме: до одного Лоту №1 включено послуги з різних видів та обсягів ремонту колісних пар Д1 та ДР1А*, що є наслідком залучення працівників різної кваліфікації та відмінності строку необхідного для реального виконання ремонту. Крім того, колісні пари Д1 та ДР1А* є складовою частиною різних рухомих складів різних виробників, що є наслідком використання різних комплектуючих деталей під час виконання ремонту.
У зв’язку з чим просимо розділити Лот №1 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1, ДР1А* у кількості 17 шт., на відповідні Лоти:
- Лот№1 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1 у кількості -13 шт.
- Лот№2 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар ДР1А* у кількості 4 шт.
Відповідно об’єднання різних видів ремонту колісних пар в один лот порушує право учасників, що мають відповідну матеріально-технічну базу (обладнання, комплектуючі деталі) та фахівців для виконання робіт за одним видом ремонту та не мають зазначених характеристик за іншим, що унеможливлює участь відповідних учасників у даній закупівлі чим звужує та обмежує конкуренцію серед учасників.
Відповідно до п.4. ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, розподіл Лоту №1 на окремі лоти зазначені вище дозволить Замовнику:
- забезпечити більш високу конкуренцію, що у свою чергу надасть можливість реалізувати принцип добросовісної конкуренції серед учасників та досягти максимальної економії та ефективності на даній закупівлі;
- максимально ефективно та у найкоротші строки провести ремонти, які необхідні для забезпечення належного функціонування залізничного транспорту в Україні;
- зекономити час та витрати на проведення процедури закупівлі та уникнути її відміни і повторного оголошення та проведення;
- зменшить ризики оскарження процедури проведення закупівлі та її результатів як в Антимонопольному комітеті України, так і в судах України, тим самим дозволить збільшити рейтинг Замовника за рівнем проведення закупівель.
Керуючись ч.1,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації, а саме розділити Лот №1 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1, ДР1А* у кількості 17 шт., на відповідні Лоти:
- Лот№1 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар Д1 – 13 шт.;
- Лот№2 ремонт лінійного обладнання рухомого складу: колісних пар ДР1А* - 4 шт..
2. Опублікувати зміни до тендерної документації у встановленому законом порядку.
3. Вищезазначену інформацію надати через електрону систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення даної вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2019 15:21
Згідно з Листом - роз’ясненням від 02.08.2017 №3304-06/26774-06, наданим Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, визначення окремої частини предмета закупівлі (лота) в межах єдиної процедури закупівлі є правом, а не обов’язком Замовника.
Враховуючи вищенаведене, з метою зменшення витрат на транспортування колісних пар в ремонт та з ремонту, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до Тендерної документації в частині поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Запрошуємо до участі у торгах згідно оприлюдненої Тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, з метою зменшення витрат на транспортування колісних пар в ремонт та з ремонту, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до Тендерної документації в частині поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Запрошуємо до участі у торгах згідно оприлюдненої Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-19-000440-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 06 січня 2019 21:12
Дата подання: 06 січня 2019 21:12
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2018 №297.pdf
Дата публікації: 10 січня 2019 17:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" |
3 350 200,00
UAH
|
3 350 200,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" |
3 353 700,00
UAH
|
3 353 700,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" #13655435 |
Переможець |
3 350 200,00
UAH
|
15 січня 2019 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2019 15:50
|
Договір Л_НРП-1914_НЮ ІФЛРЗ.doc | укладений |
01 лютого 2019 15:46
|