Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване 2,5% - 2,6% жир., молоко ультрапастеризоване 2,5% -2,6% жир., молоко згущене 8,5% жирності)
Очікувана вартість
555 000,00 UAH
UA-2018-12-18-006356-c 63c8d12b51e24127bd3c80a0a0c28c13
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Байдук

+380577407162 ponom2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41054026
Місцезнаходження: 62481, Україна , Харківська обл., смт. Рогань, вул. 1 Травня, буд. 1
Контактна особа: Інна Байдук
+380577407162
ponom2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 23:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 23:59
Початок аукціону: 10 січня 2019 15:30
Очікувана вартість: 555 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 кілограм
Молоко пастеризоване 2,5 % - 2,:6% жир. плівка 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
9000 кілограм
Молоко питне ультрапастеризоване 2,5% - 2,6 % жир масою 900 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1026 кілограм
Молоко згущене 8,5% ж/б, 350 гр - 400 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2018 22:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 22:46
ТД молоко 2019 Рогань зі змінами.docx
28 грудня 2018 22:46
Перелік змін до ТД молоко Рогань.docx
20 грудня 2018 02:34
ТД молоко 2019 Рогань.docx
28 грудня 2018 22:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 02:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 23:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 22:46
ТД молоко 2019 Рогань зі змінами.docx
28 грудня 2018 22:46
Перелік змін до ТД молоко Рогань.docx
20 грудня 2018 02:34
ТД молоко 2019 Рогань.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

поставка
Дата подання: 21 грудня 2018 16:20
Дата відповіді: 26 грудня 2018 18:13
Доброго дня шановний Замовнику, як часто будуть здійснюватися заявки на постачання? Можливе постачання предмету закупівлі молко питне ультрапастерезоване 2,5%?
Відповідь: Доброго дня. Зазвичай продукти харчування завозяться двічі на тиждень, але за необхідності можливо і частіше згідно поданих заявок. Відповідно до 6.3.5. проекту договору протягом трьох робочих днів з дати підписання договору розроблюються маршрути і графіки завозу товарів у навчальні заклади, які погоджується з Замовником, керівником навчального закладу.
молоко згущене
Дата подання: 21 грудня 2018 16:21
Дата відповіді: 27 грудня 2018 15:40
Можливо постачання предмету закупівлі молоко згущене 350 гр. або 370гр.
Відповідь: Добрий день. Да, можливе постачання молока згущеного іншою вагою відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
сметана
Дата подання: 21 грудня 2018 16:24
Дата відповіді: 27 грудня 2018 15:43
Можливе постачання предмету закупівлі іншого фасування такої же якості? Якщо ні то прошу надати пояснення щодо вибраного вами конкретного фасування.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог до даної закупівлі за даною процедурою не буде проводитись закупівля сметана про що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Підтвердження учасником дотримання законодавства про санкції
Дата подання: 21 грудня 2018 20:20
Дата відповіді: 27 грудня 2018 00:51
Чи повинен Учасник у складі тендерної пропозиції надавати лист-роз’яснення про те, що до нього не застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», «Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року " Про застосування Персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій )" (дане рішення Введено в дію Указом Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерною документацією не передбачено, надання учасником листа – пояснення з зазначеного питання.
Про надання експлуатаційних дозволів
Дата подання: 21 грудня 2018 20:20
Дата відповіді: 27 грудня 2018 17:06
Просимо надати роз’яснення, які саме експлуатаційні дозволи повинен надати Учасник, який не є виробником продуктів харчування: експлуатаційний дозвіл, виданий виробнику продукції, яка пропонується учасником до постачання, або експлуатаційний дозвіл, виданий зберігачу продуктів харчування. Чи буде відхилено тендерну пропозицію учасника, який у складі своєї тендерної пропозиції надасть експлуатаційний дозвіл, виданий суб’єкту господарювання, з яким учасник уклав договір на зберігання предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. З зазначеного питання до даної закупівлі є вимоги, на виконання яких до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Про надання листа-пояснення
Дата подання: 21 грудня 2018 20:22
Дата відповіді: 27 грудня 2018 01:01
Чи повинен учасник у складі тендерної пропозиції надавати Замовнику лист-пояснення щодо ненадання інформації про субпідрядника у зв’язку з тим, що дана закупівля не передбачає закупівлю робіт? Чи буде відхилено пропозицію учасника, який у складі тендерної пропозиції не надасть листа-пояснення такого змісту?
Відповідь: Доброго дня. Тендерною документацією не передбачено надання листа – пояснення щодо ненадання інформації про субпідрядника і відповідно не буде відхилено пропозицію учасника, який у складі тендерної пропозиції не надасть відповідного листа – пояснення.
Про надання листа-пояснення
Дата подання: 21 грудня 2018 20:22
Дата відповіді: 27 грудня 2018 01:22
Чи повинен учасник у складі тендерної пропозиції надавати Замовнику лист-пояснення щодо відсутності у нього печатки? Чи буде відхилено пропозицію учасника, який у складі тендерної пропозиції не надасть листа-пояснення такого змісту?
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації не вимагається надання листа – пояснення щодо відсутності у учасника печатки, бажано зазначати, що він діє без печатки. Однак, не надання у складі тендерної пропозиції листа – пояснення з цього приводу не буде підставою для відхилення.
Про дотримання форми Тендерної пропозиції
Дата подання: 21 грудня 2018 20:23
Дата відповіді: 27 грудня 2018 17:12
Яку інформацію повинен внести до пункту 5 «Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства» Тендерної пропозиції, наведеної у додатку 1 Тендерної документації, учасник, який є фізичною-особою підприємцем з метою дотримання встановленої форми? Чи достатньо вказати форму власності – приватна, та зазначити адресу проживання фізичної особи-підприємця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Да, у додатку 1 Тендерної документації для учасника фізичної особи – підприємця буде достатньо вказати форму власності – приватна, та зазначити місце реєстрації фізичної особи – підприємця. Якщо місце реєстрації фізичної особи – підприємця не збігається з фактичним місцем здійснення діяльності можливо вказати фактичне місце здійснення діяльності.
Про надання документів на підтвердження того, що Учасник не являється платником податку на додану вартість або звільнений від податків
Дата подання: 21 грудня 2018 20:25
Дата відповіді: 27 грудня 2018 17:16
Які саме документи у складі тендерної пропозиції повинен надати учасник, який є платником єдиного податку, на підтвердження того що він не являється платником податку на додану вартість або звільнений від податків? Чи достатньо для такого учасника подати у складі тендерної пропозиції Витяг з реєстру платників єдиного податку?
Відповідь: Доброго дня. В додатку 5 до тендерної документації в пункті 3 передбачено надання копії свідоцтва про право сплати єдиного податку або копії витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку, завірена печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника. Тобто, учасник може надати витяг з реєстру платників єдиного податку.
Щодо технічних та якісних характеристик товару, що є предметом закупівлі
Дата подання: 21 грудня 2018 20:27
Дата відповіді: 27 грудня 2018 17:38
У додатку 2 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ на закупівлю:ДК 021:2015: код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване 2,5%, молоко ультрапастеризоване 2,6%, сметана 20%, молоко згущене 8,5%) визначено, що товари, які закуповуються, повинні бути зареєстровані в Україні та мати дозвіл на застосування (використання) відповідно до вимог, визначених Законодавством. Просимо надати розяснення, що має на увазі Замовник встановлюючи таку характеристику товару, який є предметом закупівлі? Яким чином Учасник повинен підтвердити відповідність товару, що пропонує до постачання, цим характеристикам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, п.4.4. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України 17.04.2006 N 298/227 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 05.05.2006 р. за №523/12397 передбачено, що продукти харчування та продовольча сировина повинні прийматися комірником (завгоспом), кухарем дошкільного навчального закладу лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів та мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Щодо надання у складі тендерної пропозиції листів-пояснень про відсутність у учасника документів
Дата подання: 21 грудня 2018 20:28
Дата відповіді: 27 грудня 2018 17:21
Чи повинен Учасник, який є фізичною особою-підприємцем, у складі тендерної пропозиції надавати Замовнику листи-пояснення щодо відсутності у нього статуту та/або іншого установчого документу?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог п.1.5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі своєї тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації. Тобто, фізична особа – підприємець надає відповідне пояснення з зазначеного приводу.
Щодо надання листів-пояснень
Дата подання: 21 грудня 2018 20:29
Дата відповіді: 27 грудня 2018 17:24
Чи повинен учасник який є фізичною особою-підприємцем, у складі тендерної пропозиції надавати Замовнику листи-пояснення щодовідсутності у нього відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України?
Відповідь: Доброго дня. Так, фізична особа – підприємець надає відповідне пояснення з зазначеного приводу.
Про надання Довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), отриманої Учасником в електронній формі через електронний кабінет платника податків
Дата подання: 21 грудня 2018 20:30
Дата відповіді: 27 грудня 2018 00:28
Чи може Переможець торгів надати Замовнику Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби України в електронній формі, яку платник податків отримує у приватній частині електронного кабінету платника податків через офіційний веб-портал ДФС з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, переможець торгів може надати замовнику Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби України в електронній формі, а замовник самостійно перевірить наявність зазначеної довідки на веб-портал ДФС у відкритій частині Електронного кабінету платника.
Про надання у складі ТП дозволів та ліцензій
Дата подання: 21 грудня 2018 20:31
Дата відповіді: 27 грудня 2018 01:10
У пункті 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовник вимагає Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Проте господарська діяльність з постачання продуктів харчування не передбачає отримання Учасником ліцензій або дозволів. Чи повинен у такому разі учасник-преможець надавати замовнику лист-пояснення з цього приводу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації не вимагається надання листа – пояснення з зазначеного питання.
Щодо змісту гарантійного листа про можливість постачання товару
Дата подання: 21 грудня 2018 20:33
Дата відповіді: 27 грудня 2018 17:28
У додатку 2 ТД Замовник встановив вимогу, що для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати у файлі з технічною частиною наступні документи оригінал гарантійного листа щодо можливості постачання товару до навчальних закладів у випадку перемоги, із зазначенням товару. Надайте, будь ласка, роз’яснення, які саме відомості про товар необхідно зазначити в цьому листі: конкретну назву предмета закупівлі (наприклад, молоко згущене 8,5%) чи назву товару із зазначенням торгівельної марки та посиланням на виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пунктом 3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тобто, звичайно не вимагається вказати торгівельну марку та посилання на виробника достатньо буде вказати конкретну назву предмету закупівлію.
Про надання Учасником довіреності
Дата подання: 21 грудня 2018 20:35
Дата відповіді: 26 грудня 2018 23:50
Прошу надати роз’яснення, у якій формі має бути надано довіреність учасником, що є фізичною особою-підприємцем? Чи має бути довіреність нотаріально посвідченою?
Відповідь: Доброго дня. Тендерною документацією не передбачено нотаріальне посвідчення довіреності.
Щодо обов'язкових реквізитів страхової гарантії
Дата подання: 21 грудня 2018 23:04
Дата відповіді: 26 грудня 2018 20:36
У п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо обов’язкових реквізитів, які повинна містити страхова гарантія. У страховій гарантії має бути зазначено назву банку бенефіціара, його повну назву та повну адресу. Надайте, будь ласка, роз’яснення, яку назву має банк бенефіціара, яка його повна назва та повна адреса. Також поясніть щодо реквізиту «підпис і відбиток печатки гаранта». Мається на увазі наявність на самій страховій гарантії підпису уповноваженої особи гаранта та відбиток печатки гаранта чи мова йде про ЕЦП підписанта та ЕЦП печатки фінансової установи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Щодо назви банку бенефіціара, яка його повна назви та повна адреса - ГУДКСУ у Харківській області (Головне управління Державної казначейської служби України у Харківській області) МФО 851011 Адреса банку: 61166, м. Харків, вул. Бакуліна, буд. 18.
Щодо реквізиту «підпис і відбиток печатки гаранта» - то в тендерній документації у п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано, що «учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта та ЕЦП печатки фінансової установи».
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-18-006356-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 21 грудня 2018 20:54
Про визначення предмету закупівлі відповідно до законодавства
Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
В оголошенні на закупівлю № UA-2018-12-18-006356-c, розміщеному у електронній системі закупівель та у тексті Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване 2,5%, молоко ультрапастеризоване 2,6%, сметана 20%, молоко згущене 8,5%) Замовник визначає предмет закупівлі за кодом 15510000-6 Молоко та вершки відповідно до Єдиного закупівельного словника із зазначенням в дужках конкретних назв товарів,що закуповуються, зокрема, молоко пастеризоване 2,5%, молоко ультрапастеризоване 2,6%, сметана 20%, молоко згущене 8,5%. Проте відповідно до Єдиного закупівельного словника сметана 20% не належить до товарів предмет закупівлі, яких визначається за кодом 15510000-6 Молоко та вершки.
Вимагаємо визначити предмет даної закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2018 15:38
Доброго дня. Тендерна документація в зазначеній вами частині повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Єдиного закупівельного словника для сметани не створено окремий код для здійснення закупівлі. Одночасно за кодом 15510000-6 «Молоко та вершки» можлива закупівля згущених вершків за кодом 15512300-3.
Згідно ДСТУ 4418:2005 сметана це кисломолочний продукт, який виробляють сквашуванням вершків чистими культурами мезофільних молочнокислих коків Lactococcus sp. з додаванням чи без додавання термофільного молочнокислого стрептокока Streptococcus salivarius subsp. thermophslus.
Однак, для створення конкурентного середовища до тендерної документації на дану закупівлю будуть внесені зміни з одночасним направленням відповідного запиту до Міністерства економічного розвитку, як органу уповноваженого надавати роз’яснення з питань здійснення публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2018-12-18-006356-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 21 грудня 2018 20:55
Дискримінаційна вимога
У підпункті 1.2 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник з метою підтвердження правових підстав наявності обладнання та матеріально-технічної бази вимагає надання учасником копії договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, транспортних засобів строком дії не менше ніж до 31.12.2019).
Наведена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки обмежує участь у процедурі закупівель інших учасників, які використовують приміщення, транспортні засоби на підставі інших господарсько-правових відносин. В свою чергу, вказана вимога надає можливість взяти участь у процедурі закупівлі лише тим учасникам, які мають власні/орендовані приміщення/будівлі/склад та власні/орендовані транспортні засоби.
З огляду на викладене, вимагаю внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2018 16:14
Добрий день. В тендерну документацію будуть внесені зміни щодо кола правових підстав користування обладнанням, матеріально-технічною базою та транспортними засобами.
Номер вимоги: UA-2018-12-18-006356-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 21 грудня 2018 20:57
Приведення вимог ТД у відповідність до законодавства
У підпункті 1.3 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає у Учасника надання таких документів: «Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей (об’єктів)» або «висновок, виданий уповноваженим органом відповідно до чинного законодавства, на складські або виробничі приміщення, транспортні засоби, які використовуються для виробництва, переробки, зберігання та обігу продуктів тваринного походження».
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не передбачає видачі компетентними органами операторам ринку харчових продуктів таких документів, як «експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей (об’єктів)» та «висновок, виданий уповноваженим органом відповідно до чинного законодавства, на складські або виробничі приміщення, транспортні засоби, які використовуються для виробництва, переробки, зберігання та обігу продуктів тваринного походження».
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Відповідно до частини 1 статті 23 цього Закону експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Проте частиною 2 статті 23 цього Закону передбачено, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється на операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження.
Відповідно до статті 25 цього Закону Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Державна реєстрація потужностей здійснюється компетентним органом шляхом внесення відповідної інформації до реєстру на безоплатній основі.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації та виключити вимоги щодо подання документів, які не передбачені законодавством законодавством про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2018 17:03
Доброго дня. На вашу вимогу будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-12-18-006356-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 21 грудня 2018 21:06
Дискримінаційна вимога
У підпункті 2.1 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає у Учасника надання довідки про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації (по спеціальностям), які мають необхідні знання та досвід, що мають відношення до виконання Договору про закупівлю, згідно таблиці. Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають найманих працівників та здійснюють зберігання та транспортування продуктів харчування, що є предметом закупівлі, на підставі господарсько-правових договорів.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації та виключити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2018 23:45
Доброго дня. З трактуванням того, що вищевказана вимога є дискримінаційною не згодні в зв’язку з тим, що далі то тексту вказано, що у разі використання послуг Перевізника з постачання продуктів харчування зазначається також інформація щодо працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання договору та надати копії їх медичних книжок.
Крім того, ні де по тексту тендерної документації не вказано, що відсутність найманих працівників учасника буде підставою для відхилення даної тендерної пропозиції.
Однак, з метою розширення кола потенційних учасників з даного питання будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-12-18-006356-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 21 грудня 2018 21:13
Щодо надання учасником довіреності
У підпункті 4.11 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник з метою реалізації свого є права звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції вимагає у в складі пропозиції надання Довіреності на ім’я замовника для звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої учасником. Недотримання даної вимоги Учасником буде підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Вважаємо цю вимогу незаконною з наступних підстав: право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції закріплене у частині 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої не передбачений обов’язок учасника щодо надання довіреності для реалізації Замовником цього права.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2018 23:23
Доброго дня. З трактування щодо то, що вимога про надання довіреності є незаконною не згодні з наступних підстав. Так, частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Надання довіреності учасником ні яким чином не обмежує конкуренцію та відповідно не призводить до дискримінації учасників. Однак, якщо у потенційного учасника є якісь нерозуміння щодо надання даної довіреності з метою розширення кола потенційних учасників з зазначеного питання стосовно надання довіреності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-12-18-006356-c.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 21 грудня 2018 21:14
Дискримінаційна вимога
У додатку 2 Тендерної документації замовник визначає характеристику товару, що є предметом закупівлі, щодо його фасування, зокрема, сметана 20 % масою 400 гр, сметана 20 % масою 450 гр, молоко згущене 8,5% ж/б, 380 гр. Прошу надати роз’яснення, чому саме такі фасування вимагає замовник, адже переважна більшість виробників вказують фасування сметани 500 гр – 1000 гр , молоко згущене 8,5% ж/б 360 – 370 гр. Виходячи з такої вимоги Замовника, вбачається, що він зобов’язує постачати товар визначеного виробника, який може бути в наявності лише у певного Учасника. Вважаю таку вимогу дискримінаційною по відношенню до учасників, які пропонують до постачання аналогічний товар, розфасований з іншою вагою.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2018 16:58
Доброго дня. Ваше твердження щодо дискримінаційних вимог з зазначеного питання не відповідає діючому законодавству щодо здійснення публічних закупівель та практиці прийняття рішень органом оскарження, яким є Антимонопольний комітет України з зазначеного питання.
Одночасно, на виконання вимог наданих до даної закупівлі сметана за даною процедурою закуповуватися не буде.
В запитаннях до даної процедури було питання щодо можливості постачання молока згущеного 350 гр. або 370 гр. для розширення кола потенційних учасників в тендерну документацію будуть внесені зміни щодо ваги молока згущеного.
Номер вимоги: UA-2018-12-18-006356-c.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 21 грудня 2018 22:11
Дискримінаційні вимоги
У підпункті 6.2.1. розділу VІ « ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Проекту договору про закупівлю, викладеного у додатку 7 Тендерної документації, визначено право замовника достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, зокрема, у зв’язку із зміною постачання товару іншого Виробника без погодження з Замовником.
У підпункті 6.4.3. цього ж розділу проекту договору передбачено право постачальника на зміну Виробника товару виключно за письмовим погодженням Замовника.
Вважаємо такі вимоги дискримінаційними для учасника-переможця торгів, оскільки Покупець ставить у залежність від своєї волі добросовісне виконання учасником-переможцем, як можливим Постачальником, умов договору. Договір про закупівлю передбачає закупівлю товару, що відповідає якісним характеристикам, встановленим Замовником до предмету закупівлі, а не вибір на розсуд Замовника найбільш прийнятного Виробника товару, який закуповується.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до проекту договору про закупівлю та виключити ці вимоги
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2018 16:46
Доброго дня. З твердженням того, що зазначені вимоги є дискримінаційними не згодні. Так, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Зазначена редакція договору ні яким чином не перешкоджає учаснику участувати в торгах. Відповідна норма була включена до умов договору виключено для забезпечення дітей якісними продуктами харчування.
Однак, для забезпечення розширення кола потенційних учасників з даного приводу будуть внесені зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-18-006356-c.a8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 січня 2019 11:23
Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави, через які подається скарга - незаконне рішення Замовника стосовно визначення Учасника переможцем.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2019 16:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення №1605-р/пк-пз від 14.02.2019 виконано
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2019 23:21

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович 385 682,14
UAH з ПДВ
385 682,14
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вервейко Светлана Олегівна 426 460,00
UAH з ПДВ
426 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2019 11:38
Довідка судимість.pdf
04 січня 2019 11:38
Довідка банкрутство.pdf
04 січня 2019 11:38
Довідка Потужності.pdf
04 січня 2019 11:37
Паспорт_Чубенко С.С.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович

ФОП Вервейко Светлана Олегівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович
#2996401718
Відхилено 385 682,14
UAH з ПДВ
17 січня 2019 23:38
ФОП Вервейко Светлана Олегівна
#2508517109
Рішення скасоване 426 460,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 21:17
ФОП Вервейко Светлана Олегівна
#2508517109
Відхилено 426 460,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 21:28

Документи

17 січня 2019 23:38
Електронний підпис

Документи

17 січня 2019 23:40
Електронний підпис

Документи

25 лютого 2019 21:28
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
25 лютого 2019 21:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі