ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк столовий, цибуля, морква, капуста, помідори свіжі, огірки свіжі, яблука, банани, мандарини, апельсини)
Очікувана вартість
278 853,35 UAH
UA-2018-12-18-005948-c 54d67be51ab04ddbb8cce32242f1c26f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04399192
Вебсайт замовника: http://vel-burlyk.rada.org.ua/
Місцезнаходження замовника: 62602, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40
Контактна особа замовника: Овсянніков Олександр
+380990522455
BUCHALLARADA@UKR.NET

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 січня 2019 11:31
Очікувана вартість: 278 853,35 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 788,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2516 кг
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2684 кг
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5889 кг
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1315 кг
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1301 кг
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
64 кг
мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
289 кг
апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2361 кг
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
564 кг
помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 грудня 2018 19:08
Електронний цифровий підпис
18 грудня 2018 19:08
Додатки 4-6.doc
18 грудня 2018 19:08
ТД овощи.docx
18 грудня 2018 19:08
Додатки 1-3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-01-000013 ● dc3cdcaa7300453d894614a4ff198484
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-01 13:02:31
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.02.2019 № 20
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.





Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 01.02.2019 № 20

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2018-12-18-005948-c 18.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА, 04399192, Україна, смт. Великий Бурлук, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40
  2. Інформація про предмет закупівлі: помідори свіжі, 278853.35UAH, 03220000-9, ДК021, 564, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 54d67be51ab04ddbb8cce32242f1c26f, 2018-12-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Великобурлуцької селищної ради (далі – Замовник) від 18.12.2018; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ; протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 08.01.2018 №8; повідомлення про намір укласти договір; договір від 21.01.2019 №15; додаткова угода від 21.01.2019 №1. За результатом аналізу тендерної пропозиції учасника ФОП ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: згідно з пунктом 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог Порядку визначення страхових сум. Але учасником ФОП ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ не надано відповідне підтвердження. Також слід зазначити, що в складі своєї пропозиції учасник-переможець надав довідку про наявність спеціалізованого спецтранспорту, в якій зазначив, що доставка предмету закупівлі буде здійснюватись транспортним засобом ГАЗ AC-G 3302 AXY, реєстраційний номер АХ1634СВ, фургон малотоннажний, який підтримує необхідний температурний режим і повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Натомість, в наданій копії техпаспорту немає відмітки «рефрижератор» або «ізотермічний фургон», який здатен підтримувати визначений температурний режим. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та прийняв рішення про визначення такого учасника переможцем процедури закупівлі (протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2019 № 8)., 22 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ 246 961,00
UAH з ПДВ
246 961,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович 278 800,00
UAH з ПДВ
278 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 08:55
Тендерна пропозиція.PDF
11 січня 2019 08:55
Довідка п.2 ч.1 ст.17 (1).PDF
11 січня 2019 08:55
Довідка про корупцію.pdf
11 січня 2019 08:55
Довідка ДПІ.pdf
30 грудня 2018 19:21
sign.p7s
30 грудня 2018 19:21
Технічні вимоги.PDF
30 грудня 2018 19:21
паспорт Гайдук В..PDF
30 грудня 2018 19:21
Якісні документи.PDF
30 грудня 2018 19:21
Тех паспорт 1634.PDF
30 грудня 2018 19:21
Лист-відгук.PDF
30 грудня 2018 19:21
Довідка ст. 17.PDF
30 грудня 2018 19:21
Довідка ч.2 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:21
Довідка п.4 ч.1 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:21
Довідка п.2 ч.1 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:21
Довідка п.5 ч.1 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:21
Аналогічний договір.PDF
30 грудня 2018 19:21
Виписка з ЄДР.PDF
30 грудня 2018 19:21
Витяг платника ЄП.PDF
30 грудня 2018 19:21
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

28 грудня 2018 13:26
паспорт Гентеш Й.Я..pdf
28 грудня 2018 13:26
договір суборенди.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
#2484916558
Переможець 246 961,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 14:59

Документи

08 січня 2019 14:59
sign.p7s
08 січня 2019 14:59
ПР овощи.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
#2484916558
246 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2019 14:59
sign.p7s
08 січня 2019 14:59
ПР овощи.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 січня 2019 18:48
Договір 15 Гайдук овочі та фрукти.pdf укладений
21 січня 2019 18:47
sign.p7s зміни до договору
23 травня 2019 09:28
Додаткова угода №4 Гайдук овочі (1).pdf зміни до договору
23 травня 2019 09:28
sign.p7s зміни до договору
18 лютого 2019 17:02
Додаткова угода 3 овочі Гайдук 18.02 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2019 17:02
sign.p7s зміни до договору
23 січня 2019 15:51
Додаткова угода 2 Гайдук (1).pdf зміни до договору
23 січня 2019 15:51
sign.p7s зміни до договору
22 січня 2019 21:43
Додаткова угода Гайдук (1).pdf зміни до договору
22 січня 2019 21:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку