Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк столовий, цибуля, морква, капуста, помідори свіжі, огірки свіжі, яблука, банани, мандарини, апельсини)
Очікувана вартість
278 853,35 UAH
UA-2018-12-18-005948-c 54d67be51ab04ddbb8cce32242f1c26f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овсянніков Олександр

+380990522455 BUCHALLARADA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04399192
Вебсайт: http://vel-burlyk.rada.org.ua/
Місцезнаходження: 62602, Україна , Харківська обл., смт. Великий Бурлук, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40
Контактна особа: Овсянніков Олександр
+380990522455
BUCHALLARADA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 січня 2019 11:31
Очікувана вартість: 278 853,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 788,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2516 кг
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2684 кг
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5889 кг
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1315 кг
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1301 кг
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
64 кг
мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
289 кг
апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2361 кг
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
564 кг
помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62600, Україна, Харківська обл., смт. Великий Бурлук, заклади підпорядковані замовнику, Великобурлуцький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 19:08
Додатки 4-6.doc
18 грудня 2018 19:08
ТД овощи.docx
18 грудня 2018 19:08
Додатки 1-3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-01-000013 ● dc3cdcaa7300453d894614a4ff198484
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2019 13:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.02.2019 № 20
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.





Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 01.02.2019 № 20

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2018-12-18-005948-c 18.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ 246 961,00
UAH з ПДВ
246 961,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович 278 800,00
UAH з ПДВ
278 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 08:55
Тендерна пропозиція.PDF
11 січня 2019 08:55
Довідка п.2 ч.1 ст.17 (1).PDF
11 січня 2019 08:55
Довідка про корупцію.pdf
11 січня 2019 08:55
Довідка ДПІ.pdf
30 грудня 2018 19:21
Електронний підпис
30 грудня 2018 19:21
Технічні вимоги.PDF
30 грудня 2018 19:21
паспорт Гайдук В..PDF
30 грудня 2018 19:21
Якісні документи.PDF
30 грудня 2018 19:21
Тех паспорт 1634.PDF
30 грудня 2018 19:21
Лист-відгук.PDF
30 грудня 2018 19:21
Довідка ст. 17.PDF
30 грудня 2018 19:21
Довідка ч.2 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:21
Довідка п.4 ч.1 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:21
Довідка п.2 ч.1 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:21
Довідка п.5 ч.1 ст.17.PDF
30 грудня 2018 19:21
Аналогічний договір.PDF
30 грудня 2018 19:21
Виписка з ЄДР.PDF
30 грудня 2018 19:21
Витяг платника ЄП.PDF
30 грудня 2018 19:21
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

28 грудня 2018 13:26
паспорт Гентеш Й.Я..pdf
28 грудня 2018 13:26
договір суборенди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ

Фізична особа-підприємець Гентеш Йосип Янович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
#2484916558
Переможець 246 961,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 14:59

Документи

08 січня 2019 14:59
Електронний підпис
08 січня 2019 14:59
ПР овощи.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
#2484916558
246 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2019 14:59
Електронний підпис
08 січня 2019 14:59
ПР овощи.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:00
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:41
ДУ 9 від 23.12.2019 овочі (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:41
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 17:04
ДУ 8 від 16.12.2019 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 17:03
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 09:03
Додаткова угода 7 овочі (1).pdf зміни до договору
29 листопада 2019 09:03
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 11:55
ДУ 6 від 11.11.2019 покращення якості (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2019 11:55
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 12:12
Додаткова угода 5 Гайдук овочі (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2019 12:11
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 09:28
Додаткова угода №4 Гайдук овочі (1).pdf зміни до договору
23 травня 2019 09:28
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 17:02
Додаткова угода 3 овочі Гайдук 18.02 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2019 17:02
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 15:51
Додаткова угода 2 Гайдук (1).pdf зміни до договору
23 січня 2019 15:51
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2019 21:43
Додаткова угода Гайдук (1).pdf зміни до договору
22 січня 2019 21:43
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 18:48
Договір 15 Гайдук овочі та фрукти.pdf укладений
21 січня 2019 18:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 137 167,86
UAH з ПДВ