Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33760829 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1 |
Контактна особа: |
Костик Людмила Михайлівна +380312613572 v_osviti@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2018 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2018 16:53 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2019 16:53 |
Початок аукціону: | 09 січня 2019 11:51 |
Очікувана вартість: | 369 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 848,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2018 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2018 17:25 |
1.doc | |
27 грудня 2018 17:18 |
Курятина.doc | |
18 грудня 2018 16:49 |
Курятина.doc |
27 грудня 2018 17:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 грудня 2018 17:25 |
1.doc
|
|||
27 грудня 2018 17:18 |
Курятина.doc
|
|||
18 грудня 2018 16:49 |
Курятина.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-30-000027 ● 67c5743cb0bf4f7cb431d9c89db4374d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2019 № 4
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 30.01.2019 № 4
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-12-18-005071-c 18.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2. UA-2018-12-18-001056-a 18.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2019-01-28-002394-b 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-01 13:26:58
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару «М’ясо (курятина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-18-005071-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Поясніть, чому тендерним комітетом прийнято рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП Макогон Н.О., яке викладене в протоколі від 11.01.2019, з таких підстав: «….тендерна пропозиція учасника ФОП Макогон Н.О. не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.3.1.4 «Всім завантаженим файлам повинна бути присвоєна назва, яка відповідає змісту завантаженого документу. Документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом.». Тендерна пропозиція ФОП Макогон Надії Олександрівни підлягає відхиленню?
Тоді, як у тендерній документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 27.12. 2018 р., протокол №292, міститься опис формальних (несуттєвих) помилок, а саме; розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» п. 5.3.3. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
При цьому, документи подані у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Макогон Н.О. були подані відповідно до вимог п.3.1.4 розділу ІІІ тендерної документації у вигляді електронних файлів у форматі .jpg з назвою, яка відповідає змісту завантажених документів. При цьому, назва документів, які складалися з декілька сторінок, містила додаткове зазначення 1,2,3 … до основної назви документа
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-06 11:14:27
Пояснення на запит
Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо надання роз’яснення по проведеній закупівлі товару «М’ясо (курятина)», розміщеній в системі Prozorro за номером ID: UA-2018-12-18-005071-с розглянуто на засіданні тендерного комітету 04.02.2019 р.. Пояснення викладені у завантаженому файлі, що додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2019 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Макогон Надія Олександрівна |
294 360,00
UAH з ПДВ
|
294 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПОПОВИЧ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОШЕЛЯ ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ |
341 550,00
UAH з ПДВ
|
341 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РОЗНЕР ДЕЗИДЕР САМУЇЛОВИЧ" |
363 000,00
UAH з ПДВ
|
363 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Макогон Надія Олександрівна #1842003426 |
Відхилено |
294 360,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 17:13
|
ФОП ПОПОВИЧ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ #2271610119 |
Переможець |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 10:58
|
курятина.PDF | зміни до договору |
29 січня 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 10:41
|
курятина.PDF | зміни до договору |
15 січня 2020 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 18:11
|
20курятина.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:10
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 18:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 10:20
|
40.pdf | укладений |
11 лютого 2019 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовилися продовжити строк дії договору в обсяці,що не перевищує 20% суми визначеної в договорі. .Термін дії договору до 31.03.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовилися , що обсяг закупівлі згідно даної угоди становить 66000.00 грн. ,що не перевищує 20 відсотків суми,визначеної в договорі з урахуванням змін,внесеними угодами до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із зміною назви Замовника сторони домовилися внести зміни : 2.1.в преамбулі та тексті укладеного договору Віддл освіти,молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації в усіх відмінках замінити на відділ освіти Ужгородської райдержадміністрації.2.1 У розділі 11. "Юридична адреса та банківські реквізити сторін " "Замовника викласти у наступній редакції: Відділ освіти Ужгородської Райдержадміністрації Код ЄДРПОУ 33760829 Факт.адреса: Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Волошина,35 Юрид.адреса: Закарпатська область,Ужгородський район,с.Оноківці,вул.Шкільна,1 телефакс 61-59-84 р/р UA 298201720344260002000048436 в ДКСУ м.Київ |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |