Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир сичужний «Чеддер» не нижче 45% жирність; Сир кисломолочний ваговий (не нижче 9,0% жирність)
Очікувана вартість
677 890,00 UAH
UA-2018-12-18-004302-c eea88e67017944b9924af6fc5878c95c
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус"імені І.Г Харитоненка
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 січня 2019 11:43
Очікувана вартість: 677 890,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 389,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Сир сичужний «Чеддер» не нижче 45% жирність; Сир кисломолочний ваговий (не нижче 9,0% жирність)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1640 кілограми
Сир сичужний «Чеддер» не нижче 45% жирність
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
5467 кілограми
Сир кисломолочний ваговий (не нижче 9,0% жирність))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 16:47
ТД 3 зі змінами Сирні продукти 2019 рік.doc
27 грудня 2018 16:47
Зміни 3 до ТД на 2019 рік.doc
26 грудня 2018 20:00
ТД 2 зі змінами Сирні продукти 2019 рік.doc
26 грудня 2018 20:00
Зміни 2 до ТД на 2019 рік.doc
18 грудня 2018 15:55
ТД Сирні продукти 2019 рік.doc
27 грудня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 16:47
ТД 3 зі змінами Сирні продукти 2019 рік.doc
27 грудня 2018 16:47
Зміни 3 до ТД на 2019 рік.doc
26 грудня 2018 20:00
ТД 2 зі змінами Сирні продукти 2019 рік.doc
26 грудня 2018 20:00
Зміни 2 до ТД на 2019 рік.doc
18 грудня 2018 15:55
ТД Сирні продукти 2019 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-18-004302-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Код ЄДРПОУ:41589304
Дата подання: 17 січня 2019 15:03
Про усунення порушення
Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “Сумська Продуктова Компанія” (далі — Учасник) документи тендерної пропозиції Учасника не відповідають кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації і тому на підставі пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відхиляється.
Проте, дане рішення є безпідставним та не обгрунтованим, оскільки грунтується на вимогах Замовника до способу надання тендерної пропозиції, а саме - “Усі аркуші тендерної пропозиції які містять інформацію , повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури та відбитки печатки, всі копії документів, які надає учасник повинні мати позначку “Згідно з оригіналом, посада, підпис”. Повідомляємо наступне, що дана вимога є застарілою та не зрозумілою для учасників та суперечить публічним закупівлям, тому що відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Як бачимо Законодавством України передбачено, що в систему завантажуються файли (що також Зазначено замовником в Розділі 3 ТД) а не сторінки, термін “сторінки” використовуються для надання документів в паперовому вигляді, а не електронному. Тим більше як бачимо в ст. 25 Закону законодавець розмежовує термін “тендерна пропозиція” та “документи, що до неї додаються”, (тим більше що зазначено “документ” з тендерною пропозицією в однині, що виключає додання до терміну тендерна пропозиція інших документів, крім документу в якому зазначена ціна, крім того даний документ запровнюється в електронній системі), тому термін “тендерна пропозиція” не можливо поширювати на документи додані до пропозиції.
Оскільки учасником надані документи скановані з оригіналів документів, які не можуть мати меншу юридичну силу над документами, що скановані з копій документів стає не зрозумілою причина відхилення. Тим більше не зрозуміло які негативні наслідки для Замовника спричинило недання учасником скановоних з оригіналів документи, якщо цінова пропозиція була найбільшекономічновигідна.
Тому Учасник вважає, що підстава відхилення є необгрунтованою та дискримінаційною.
Додатково повідомляємо, що Замовником порушено вимоги Закону, оскільки оприлюднено рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протокол розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону.
Відповідно до рішення оприлюдненого Замовником про визнання переможцем процедури закупівлі — Проскурника Віталія Ілліча (далі — Переможець) документи надані в складі тендерної пропозиції, відповідають кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації. Надані документи підтверджують, що відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон).
Проте в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи які вимагалися Замовником відповідно до тендерної документації, а саме:
1. відсутня інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Переможцем у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі (адреса розташування потужності; Правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором зберігання тощо); Назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання потужності).
2. відповідно до наданої Переможцем довідки про працівників він самостійно здійснює постачання запропонованих Замовнику продуктів харчування та зазначає, що постачання може здійснювати за договором транспортного перевезення Пономаренком Вадимом Васильовичем. Тобто Переможцем зазначено, що по договору перевезення буде здійснюватися постачання лише в окремих випадках, як виключення, а постійно здійснюватиметься постачання самостійно. Проте Переможцем не надано документи на транспортний засіб, яким він буде здійснювати постачання продуктів харчування (правоустановлюючі документи, документи на проведення дезинфекці даного транспортного засобу та інші документи передбачені тендерною документацією Замовника). Тому Переможець не відповідає кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації Замовника.
В тому числі всі довідки надані Переможцем не містять дати та вихідний номер, що суперечить принципам діловодства, та не можуть бити розцінені, як документи. Тим більше Замовнаком порушено вимоги Закону, оскільки оприлюднено рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протокол розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону. Тому Учасник, керуючись ст. ст. 30,32 Закону,


ВИМАГАЄ:
1.Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам.
2. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК».
3. Визнати дії незаконними,
4. Усунути порушення законодавства України.
5.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги.

Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-12-18-004302-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Код ЄДРПОУ:41589304
Дата подання: 26 січня 2019 18:28
Про усунення порушень
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сумська Продуктова Компанія» повідомляє, що в даній процедурі закупівлі Замовником допущено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оскільки:
1. Не оприлюднений протокол засідання тендерного комітету Замовника (рішення є додатком до протоколу засідання тендерного комітету). Відповідно до ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Відповідно до ст. 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. До складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Згідно даних норм права слідує, що в електронній системі повинно бути оприлюднений протокол тендерного комітету, а не рішення. Законом передбачено лише один документ яким приймається рішення тендерного комітету – це протокол. Тим більше оприлюднене Замовником рішення підписане лише секретарем та головою тендерного комітету, що виключає право учасників торгів ознайомитися з інформацією про поіменне голосування членів тендерного комітету, що повинно обов’язково міститися в протоколі тендерного комітету та оприлюднене для загального доступу. Даними діями Замовником порушено принцип публічності закупівель.
2. Замовником не надано відповіді в строку передбачені Законом на попереднє звернення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська Продуктова Компанія», чим порушено ч.1 ст. 32 Закону. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі відповідь на скаргу, іншого способу надання інформації Законом не непередбачено.
З вищевикладеного та відповідно до ст. 31 Закону Замовник повинен (зобов’язаний) відмінити торги, у зв’язку з виявленими порушеннями, які не можливо усунути.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2019 10:16
Під час розгляду було встановлено наступне:


Стосовно оприлюднення рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протоколу розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону.

Згідно пункту 4 статті 11 Закону «Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.»
Тому і було оприлюднено рішення тендерного комітету саме з питання про визначення переможця даної закупівлі.

Стосовно пункту 2 вимоги.
Згідно статей 30 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідну інформацію не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно статті 252 «Визначення строку та терміну» Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Згідно статті 253 «Початок перебігу строку» даного Кодексу перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
На звернення Замовника до електронного майданчика ТОВ «Е-Тендер» була отримана відповідь, що відповідно до технічних вимог Веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель (ДП «Прозорро») та особливостей реалізації Центральної бази даних повідомляємо, що в електронній системі перебіг термінів починається не з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, а безпосередньо з моменту настання відповідної події. Це суперечить вищеназваним нормативним актам України.


ВИРІШИЛИ

Враховуючи вищевикладене вирішили не задовольнити вимогу № UA-2018-12-18-004302-c.а2 в цілому.
Розгорнути Згорнути
Дана вимога не задоволена

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 553 688,12
UAH з ПДВ
553 688,12
UAH з ПДВ
Документи
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ 626 504,00
UAH з ПДВ
626 504,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШАПОВАЛОВА НІНА ІВАНІВНА" 651 646,50
UAH з ПДВ
651 646,50
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА 677 890,00
UAH з ПДВ
677 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2019 10:18
скан4 кадети сири.rar
03 січня 2019 10:18
скан3 кадети сири.rar
03 січня 2019 10:18
скан2 кадети сири(1).rar
03 січня 2019 10:18
скан1 кадети сири(1).rar

Публічні документи

21 січня 2019 16:07
довідка податкова.pdf
21 січня 2019 16:07
довідка МВС оригінал.pdf
17 січня 2019 22:34
опис товару (1).pdf
17 січня 2019 22:34
пропозиція сир (2).pdf
15 січня 2019 22:01
пропозиція сир (1).pdf
15 січня 2019 22:01
опис товару.pdf
02 січня 2019 21:44
ст,17.rar
02 січня 2019 21:44
скан1.rar
02 січня 2019 21:44
скан 2.rar
02 січня 2019 21:44
п.3.rar
02 січня 2019 21:44
п. 2.1.rar
02 січня 2019 21:44
п. 1.2.2.rar
02 січня 2019 21:44
довідка п. 4.1.pdf
02 січня 2019 21:44
пропозиція сир.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 12:56
Пропозиція.pdf
05 лютого 2019 12:55
Опис.pdf
03 січня 2019 21:19
якісні сири.pdf
03 січня 2019 21:19
Технічні.pdf
03 січня 2019 21:19
Пропозиція.pdf
03 січня 2019 21:19
Лист-згода.pdf
03 січня 2019 21:19
Договір.pdf
03 січня 2019 21:19
Довідка ст.17.pdf
03 січня 2019 21:19
Довідка спец ТЗ+док.pdf
03 січня 2019 21:19
Довідка санкції.pdf
03 січня 2019 21:19
Довідка.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 17:52
Довідка МВС.jpg
07 лютого 2019 17:52
Довідка ДФС.jpg
07 лютого 2019 17:52
Довідка (ст. 17).jpg
07 лютого 2019 17:46
Опис товару.jpg
30 грудня 2018 23:02
Якість сир чедер.jpg
30 грудня 2018 23:02
Тендерна пропозиція0003.jpg
30 грудня 2018 23:02
Тендерна пропозиція0002.jpg
30 грудня 2018 23:02
Тендерна пропозиція0001.jpg
30 грудня 2018 23:02
потужності.jpg
30 грудня 2018 23:02
Посвідчення водія 1.jpg
30 грудня 2018 23:02
Підписаний договір0008.jpg
30 грудня 2018 23:02
Підписаний договір0007.jpg
30 грудня 2018 23:02
Підписаний договір0006.jpg
30 грудня 2018 23:02
Підписаний договір0005.jpg
30 грудня 2018 23:02
Підписаний договір0004.jpg
30 грудня 2018 23:02
Підписаний договір0003.jpg
30 грудня 2018 23:01
Підписаний договір0002.jpg
30 грудня 2018 23:01
Підписаний договір0001.jpg
30 грудня 2018 23:01
Паспорт Бебко0010.jpg
30 грудня 2018 23:01
Паспорт Бебко0009.jpg
30 грудня 2018 23:01
Паспорт Бебко0008.jpg
30 грудня 2018 23:01
Паспорт Бебко0007.jpg
30 грудня 2018 23:01
Паспорт Бебко0006.jpg
30 грудня 2018 23:01
Паспорт Бебко0005.jpg
30 грудня 2018 23:01
Паспорт Бебко0004.jpg
30 грудня 2018 23:01
Паспорт Бебко0003.jpg
30 грудня 2018 23:01
Паспорт Бебко0002.jpg
30 грудня 2018 23:01
Паспорт Бебко0001.jpg
30 грудня 2018 23:01
Навчання Водій.jpg
30 грудня 2018 23:01
Навчання Бебко.jpg
30 грудня 2018 23:01
Мед книжка Водій0002.jpg
30 грудня 2018 23:01
Мед книжка Водій0001.jpg
30 грудня 2018 23:01
Мед книжка Бебко0002.jpg
30 грудня 2018 23:01
Мед книжка Бебко0001.jpg
30 грудня 2018 23:01
Лист відгук.pdf
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 9.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 8.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 7.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 6.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 5.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 4.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 3.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 2.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 14.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 13.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 12.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 11.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 10.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія статуту АББІ 1.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія сві-тва ТЗ 2.jpg
30 грудня 2018 23:01
Копія сві-тва ТЗ 1.jpg
30 грудня 2018 23:01
ІПН Бебко.jpg
30 грудня 2018 23:01
ЄДРПОУ АББІ 5.jpg
30 грудня 2018 23:01
ЄДРПОУ АББІ 4.jpg
30 грудня 2018 23:01
ЄДРПОУ АББІ 3.jpg
30 грудня 2018 23:01
ЄДРПОУ АББІ 2.jpg
30 грудня 2018 23:01
ЄДРПОУ АББІ 1.jpg
30 грудня 2018 23:01
Договір перевезення 3.jpg
30 грудня 2018 23:01
Договір перевезення 2.jpg
30 грудня 2018 23:01
Договір перевезення 1.jpg
30 грудня 2018 23:01
Договір оренди ТЗ 2.jpg
30 грудня 2018 23:01
Договір оренди ТЗ 1.jpg
30 грудня 2018 23:01
Договір дез ТЗ2.jpg
30 грудня 2018 23:01
Договір дез ТЗ1.jpg
30 грудня 2018 23:01
Довідка про санкції.jpg
30 грудня 2018 23:00
Довідка про порушення.jpg
30 грудня 2018 23:00
Довідка про ЄДРПОУ.jpg
30 грудня 2018 23:00
Відгук Тарасенко.jpg
30 грудня 2018 23:00
Витяг ЄДРПОУ Бебко0003.jpg
30 грудня 2018 23:00
Витяг ЄДРПОУ Бебко0002.jpg
30 грудня 2018 23:00
Витяг ЄДРПОУ Бебко0001.jpg
30 грудня 2018 23:00
Акт дез ТЗ 3.jpg
30 грудня 2018 23:00
Акт дез ТЗ 2.jpg
30 грудня 2018 23:00
Акт дез ТЗ 1.jpg
30 грудня 2018 23:00
Акт АББІ приміщення.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ

ФОП "ШАПОВАЛОВА НІНА ІВАНІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Відхилено 553 688,12
UAH з ПДВ
14 січня 2019 19:42
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ
#1844309656
Рішення скасоване 626 504,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 16:35
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ
#1844309656
Відхилено 626 504,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 17:39
ФОП "ШАПОВАЛОВА НІНА ІВАНІВНА"
#2426213044
Відхилено 651 646,50
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 10:00
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2892413789
Переможець 677 890,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 16:52

Документи

14 січня 2019 19:41
Електронний підпис

Документи

16 січня 2019 17:51
Електронний підпис

Документи

04 лютого 2019 17:38
Електронний підпис
04 лютого 2019 17:38
ПРОТОКОЛ 053.pdf

Документи

06 лютого 2019 09:58
Електронний підпис

Документи

07 лютого 2019 16:50
Електронний підпис
07 лютого 2019 16:49
ПРОТОКОЛ 059.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2892413789
677 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 16:50
Електронний підпис
07 лютого 2019 16:49
ПРОТОКОЛ 059.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 19:29
Дод.угода №11 до дог.№15 від 21.02.2020.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 19:29
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 13:35
Дод.угода №10 до дог. №15.pdf зміни до договору
11 січня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:59
Дог№ 15 дод-8.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:32
Дог№ 15 дод-7.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:32
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 12:24
Договір №15 Дод угода (6) від 19.12.19.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:23
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 15:22
Дод. угода №5 до дог. №15.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 16:50
Договір №15 Дод угода (3) 05.11.2019.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 16:49
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 09:12
Додаткова угода (1) до Договору №15.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 09:12
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 09:04
Договір №15 від 20.02.2019.pdf укладений
21 лютого 2019 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 156940,00 грн. (Сто п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот сорок грн. 00 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 520950,00 грн. 00 коп. (П’ятсот двадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 2 частини 4 статті 36 Закону України № 922 від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару без зміни суми Договору за частинами предмета закупівлі: - Сир сичужний «Чеддер» не нижче 45% жирність на 4,95 відсотки з 180,00 грн. до 188,90 грн.; - Сир кисломолочний ваговий (не нижче 9,0% жирність)) на 10,0 відсотків з 70,00 грн. до 77,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 61181,60 грн. (Шістдесят одна тисяча сто вісімдесят одна грн. 60 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 459768,40 грн. (Чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят вісім грн. 40 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 8689,40 грн. (Вісім тисяч шістсот вісімдесят дев’ять грн. 40 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 451079,00 грн. (Чотириста п’ятдесят одна тисяча сімдесят дев’ять грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 463,93 грн. (Чотириста шістдесят три грн. 93 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 450615,07 грн. (Чотириста п’ятдесят тисяч шістсот п’ятнадцять грн. 07 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 8 п. 12.1 розділу 12 «Інші умови» Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію п. 11.1 розділу 11 «Дія договору»: «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2020 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов’язань, а в частині зобов’язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку».
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на період, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 540 670,87
UAH