Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир сичужний «Чеддер» не нижче 45% жирність; Сир кисломолочний ваговий (не нижче 9,0% жирність)
Очікувана вартість
677 890,00 UAH
UA-2018-12-18-004302-c ● eea88e67017944b9924af6fc5878c95c
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус"імені І.Г Харитоненка |
Код ЄДРПОУ: | 38245193 |
Вебсайт: | http://kadetka.sumy.ua |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165 |
Контактна особа: |
Симутенко Віктор Миколайович 380992120976 V.symutenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2018 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 677 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 389,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Сир сичужний «Чеддер» не нижче 45% жирність; Сир кисломолочний ваговий (не нижче 9,0% жирність)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1640 кілограми
Сир сичужний «Чеддер» не нижче 45% жирність
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
5467 кілограми
Сир кисломолочний ваговий (не нижче 9,0% жирність))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2018 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2018 16:47 |
ТД 3 зі змінами Сирні продукти 2019 рік.doc | |
27 грудня 2018 16:47 |
Зміни 3 до ТД на 2019 рік.doc | |
26 грудня 2018 20:00 |
ТД 2 зі змінами Сирні продукти 2019 рік.doc | |
26 грудня 2018 20:00 |
Зміни 2 до ТД на 2019 рік.doc | |
18 грудня 2018 15:55 |
ТД Сирні продукти 2019 рік.doc |
27 грудня 2018 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 грудня 2018 16:47 |
ТД 3 зі змінами Сирні продукти 2019 рік.doc
|
||||||||||||
27 грудня 2018 16:47 |
Зміни 3 до ТД на 2019 рік.doc
|
||||||||||||
26 грудня 2018 20:00 |
ТД 2 зі змінами Сирні продукти 2019 рік.doc
|
||||||||||||
26 грудня 2018 20:00 |
Зміни 2 до ТД на 2019 рік.doc
|
||||||||||||
18 грудня 2018 15:55 |
ТД Сирні продукти 2019 рік.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-18-004302-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Код ЄДРПОУ:41589304
Дата подання: 17 січня 2019 15:03
Про усунення порушення
Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “Сумська Продуктова Компанія” (далі — Учасник) документи тендерної пропозиції Учасника не відповідають кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації і тому на підставі пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відхиляється.
Проте, дане рішення є безпідставним та не обгрунтованим, оскільки грунтується на вимогах Замовника до способу надання тендерної пропозиції, а саме - “Усі аркуші тендерної пропозиції які містять інформацію , повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури та відбитки печатки, всі копії документів, які надає учасник повинні мати позначку “Згідно з оригіналом, посада, підпис”. Повідомляємо наступне, що дана вимога є застарілою та не зрозумілою для учасників та суперечить публічним закупівлям, тому що відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Як бачимо Законодавством України передбачено, що в систему завантажуються файли (що також Зазначено замовником в Розділі 3 ТД) а не сторінки, термін “сторінки” використовуються для надання документів в паперовому вигляді, а не електронному. Тим більше як бачимо в ст. 25 Закону законодавець розмежовує термін “тендерна пропозиція” та “документи, що до неї додаються”, (тим більше що зазначено “документ” з тендерною пропозицією в однині, що виключає додання до терміну тендерна пропозиція інших документів, крім документу в якому зазначена ціна, крім того даний документ запровнюється в електронній системі), тому термін “тендерна пропозиція” не можливо поширювати на документи додані до пропозиції.
Оскільки учасником надані документи скановані з оригіналів документів, які не можуть мати меншу юридичну силу над документами, що скановані з копій документів стає не зрозумілою причина відхилення. Тим більше не зрозуміло які негативні наслідки для Замовника спричинило недання учасником скановоних з оригіналів документи, якщо цінова пропозиція була найбільшекономічновигідна.
Тому Учасник вважає, що підстава відхилення є необгрунтованою та дискримінаційною.
Додатково повідомляємо, що Замовником порушено вимоги Закону, оскільки оприлюднено рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протокол розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону.
Відповідно до рішення оприлюдненого Замовником про визнання переможцем процедури закупівлі — Проскурника Віталія Ілліча (далі — Переможець) документи надані в складі тендерної пропозиції, відповідають кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації. Надані документи підтверджують, що відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон).
Проте в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи які вимагалися Замовником відповідно до тендерної документації, а саме:
1. відсутня інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Переможцем у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі (адреса розташування потужності; Правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором зберігання тощо); Назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання потужності).
2. відповідно до наданої Переможцем довідки про працівників він самостійно здійснює постачання запропонованих Замовнику продуктів харчування та зазначає, що постачання може здійснювати за договором транспортного перевезення Пономаренком Вадимом Васильовичем. Тобто Переможцем зазначено, що по договору перевезення буде здійснюватися постачання лише в окремих випадках, як виключення, а постійно здійснюватиметься постачання самостійно. Проте Переможцем не надано документи на транспортний засіб, яким він буде здійснювати постачання продуктів харчування (правоустановлюючі документи, документи на проведення дезинфекці даного транспортного засобу та інші документи передбачені тендерною документацією Замовника). Тому Переможець не відповідає кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації Замовника.
В тому числі всі довідки надані Переможцем не містять дати та вихідний номер, що суперечить принципам діловодства, та не можуть бити розцінені, як документи. Тим більше Замовнаком порушено вимоги Закону, оскільки оприлюднено рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протокол розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону. Тому Учасник, керуючись ст. ст. 30,32 Закону,
ВИМАГАЄ:
1.Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам.
2. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК».
3. Визнати дії незаконними,
4. Усунути порушення законодавства України.
5.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги.
Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Проте, дане рішення є безпідставним та не обгрунтованим, оскільки грунтується на вимогах Замовника до способу надання тендерної пропозиції, а саме - “Усі аркуші тендерної пропозиції які містять інформацію , повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури та відбитки печатки, всі копії документів, які надає учасник повинні мати позначку “Згідно з оригіналом, посада, підпис”. Повідомляємо наступне, що дана вимога є застарілою та не зрозумілою для учасників та суперечить публічним закупівлям, тому що відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Як бачимо Законодавством України передбачено, що в систему завантажуються файли (що також Зазначено замовником в Розділі 3 ТД) а не сторінки, термін “сторінки” використовуються для надання документів в паперовому вигляді, а не електронному. Тим більше як бачимо в ст. 25 Закону законодавець розмежовує термін “тендерна пропозиція” та “документи, що до неї додаються”, (тим більше що зазначено “документ” з тендерною пропозицією в однині, що виключає додання до терміну тендерна пропозиція інших документів, крім документу в якому зазначена ціна, крім того даний документ запровнюється в електронній системі), тому термін “тендерна пропозиція” не можливо поширювати на документи додані до пропозиції.
Оскільки учасником надані документи скановані з оригіналів документів, які не можуть мати меншу юридичну силу над документами, що скановані з копій документів стає не зрозумілою причина відхилення. Тим більше не зрозуміло які негативні наслідки для Замовника спричинило недання учасником скановоних з оригіналів документи, якщо цінова пропозиція була найбільшекономічновигідна.
Тому Учасник вважає, що підстава відхилення є необгрунтованою та дискримінаційною.
Додатково повідомляємо, що Замовником порушено вимоги Закону, оскільки оприлюднено рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протокол розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону.
Відповідно до рішення оприлюдненого Замовником про визнання переможцем процедури закупівлі — Проскурника Віталія Ілліча (далі — Переможець) документи надані в складі тендерної пропозиції, відповідають кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації. Надані документи підтверджують, що відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон).
Проте в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи які вимагалися Замовником відповідно до тендерної документації, а саме:
1. відсутня інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Переможцем у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі (адреса розташування потужності; Правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором зберігання тощо); Назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання потужності).
2. відповідно до наданої Переможцем довідки про працівників він самостійно здійснює постачання запропонованих Замовнику продуктів харчування та зазначає, що постачання може здійснювати за договором транспортного перевезення Пономаренком Вадимом Васильовичем. Тобто Переможцем зазначено, що по договору перевезення буде здійснюватися постачання лише в окремих випадках, як виключення, а постійно здійснюватиметься постачання самостійно. Проте Переможцем не надано документи на транспортний засіб, яким він буде здійснювати постачання продуктів харчування (правоустановлюючі документи, документи на проведення дезинфекці даного транспортного засобу та інші документи передбачені тендерною документацією Замовника). Тому Переможець не відповідає кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації Замовника.
В тому числі всі довідки надані Переможцем не містять дати та вихідний номер, що суперечить принципам діловодства, та не можуть бити розцінені, як документи. Тим більше Замовнаком порушено вимоги Закону, оскільки оприлюднено рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протокол розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону. Тому Учасник, керуючись ст. ст. 30,32 Закону,
ВИМАГАЄ:
1.Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам.
2. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК».
3. Визнати дії незаконними,
4. Усунути порушення законодавства України.
5.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги.
Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-12-18-004302-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Код ЄДРПОУ:41589304
Дата подання: 26 січня 2019 18:28
Про усунення порушень
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сумська Продуктова Компанія» повідомляє, що в даній процедурі закупівлі Замовником допущено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оскільки:
1. Не оприлюднений протокол засідання тендерного комітету Замовника (рішення є додатком до протоколу засідання тендерного комітету). Відповідно до ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Відповідно до ст. 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. До складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Згідно даних норм права слідує, що в електронній системі повинно бути оприлюднений протокол тендерного комітету, а не рішення. Законом передбачено лише один документ яким приймається рішення тендерного комітету – це протокол. Тим більше оприлюднене Замовником рішення підписане лише секретарем та головою тендерного комітету, що виключає право учасників торгів ознайомитися з інформацією про поіменне голосування членів тендерного комітету, що повинно обов’язково міститися в протоколі тендерного комітету та оприлюднене для загального доступу. Даними діями Замовником порушено принцип публічності закупівель.
2. Замовником не надано відповіді в строку передбачені Законом на попереднє звернення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська Продуктова Компанія», чим порушено ч.1 ст. 32 Закону. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі відповідь на скаргу, іншого способу надання інформації Законом не непередбачено.
З вищевикладеного та відповідно до ст. 31 Закону Замовник повинен (зобов’язаний) відмінити торги, у зв’язку з виявленими порушеннями, які не можливо усунути.
Розгорнути
Згорнути
1. Не оприлюднений протокол засідання тендерного комітету Замовника (рішення є додатком до протоколу засідання тендерного комітету). Відповідно до ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Відповідно до ст. 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. До складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Згідно даних норм права слідує, що в електронній системі повинно бути оприлюднений протокол тендерного комітету, а не рішення. Законом передбачено лише один документ яким приймається рішення тендерного комітету – це протокол. Тим більше оприлюднене Замовником рішення підписане лише секретарем та головою тендерного комітету, що виключає право учасників торгів ознайомитися з інформацією про поіменне голосування членів тендерного комітету, що повинно обов’язково міститися в протоколі тендерного комітету та оприлюднене для загального доступу. Даними діями Замовником порушено принцип публічності закупівель.
2. Замовником не надано відповіді в строку передбачені Законом на попереднє звернення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська Продуктова Компанія», чим порушено ч.1 ст. 32 Закону. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі відповідь на скаргу, іншого способу надання інформації Законом не непередбачено.
З вищевикладеного та відповідно до ст. 31 Закону Замовник повинен (зобов’язаний) відмінити торги, у зв’язку з виявленими порушеннями, які не можливо усунути.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2019 10:16
Під час розгляду було встановлено наступне:
Стосовно оприлюднення рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протоколу розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону.
Згідно пункту 4 статті 11 Закону «Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.»
Тому і було оприлюднено рішення тендерного комітету саме з питання про визначення переможця даної закупівлі.
Стосовно пункту 2 вимоги.
Згідно статей 30 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідну інформацію не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно статті 252 «Визначення строку та терміну» Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Згідно статті 253 «Початок перебігу строку» даного Кодексу перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
На звернення Замовника до електронного майданчика ТОВ «Е-Тендер» була отримана відповідь, що відповідно до технічних вимог Веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель (ДП «Прозорро») та особливостей реалізації Центральної бази даних повідомляємо, що в електронній системі перебіг термінів починається не з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, а безпосередньо з моменту настання відповідної події. Це суперечить вищеназваним нормативним актам України.
ВИРІШИЛИ
Враховуючи вищевикладене вирішили не задовольнити вимогу № UA-2018-12-18-004302-c.а2 в цілому.
Розгорнути
Згорнути
Стосовно оприлюднення рішення, яке є додатком до протоколу засідання тендерного комітету, а не протоколу розгляду тендерної пропозиції, як того вимагає ст. 10 Закону.
Згідно пункту 4 статті 11 Закону «Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.»
Тому і було оприлюднено рішення тендерного комітету саме з питання про визначення переможця даної закупівлі.
Стосовно пункту 2 вимоги.
Згідно статей 30 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідну інформацію не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно статті 252 «Визначення строку та терміну» Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Згідно статті 253 «Початок перебігу строку» даного Кодексу перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
На звернення Замовника до електронного майданчика ТОВ «Е-Тендер» була отримана відповідь, що відповідно до технічних вимог Веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель (ДП «Прозорро») та особливостей реалізації Центральної бази даних повідомляємо, що в електронній системі перебіг термінів починається не з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, а безпосередньо з моменту настання відповідної події. Це суперечить вищеназваним нормативним актам України.
ВИРІШИЛИ
Враховуючи вищевикладене вирішили не задовольнити вимогу № UA-2018-12-18-004302-c.а2 в цілому.
Дана вимога не задоволена
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2019 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сумська Продуктова Компанія |
553 688,12
UAH з ПДВ
|
553 688,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ |
626 504,00
UAH з ПДВ
|
626 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШАПОВАЛОВА НІНА ІВАНІВНА" |
651 646,50
UAH з ПДВ
|
651 646,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА |
677 890,00
UAH з ПДВ
|
677 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сумська Продуктова Компанія #41589304 |
Відхилено |
553 688,12
UAH з ПДВ
|
14 січня 2019 19:42
|
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ #1844309656 |
Рішення скасоване |
626 504,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2019 16:35
|
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ #1844309656 |
Відхилено |
626 504,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2019 17:39
|
ФОП "ШАПОВАЛОВА НІНА ІВАНІВНА" #2426213044 |
Відхилено |
651 646,50
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 10:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА #2892413789 |
Переможець |
677 890,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2019 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2020 19:29
|
Дод.угода №11 до дог.№15 від 21.02.2020.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2020 19:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2020 13:35
|
Дод.угода №10 до дог. №15.pdf | зміни до договору |
11 січня 2020 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:59
|
Дог№ 15 дод-8.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:32
|
Дог№ 15 дод-7.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:24
|
Договір №15 Дод угода (6) від 19.12.19.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:22
|
Дод. угода №5 до дог. №15.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2019 16:50
|
Договір №15 Дод угода (3) 05.11.2019.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2019 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2019 09:12
|
Додаткова угода (1) до Договору №15.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2019 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2019 09:04
|
Договір №15 від 20.02.2019.pdf | укладений |
21 лютого 2019 09:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 156940,00 грн. (Сто п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот сорок грн. 00 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 520950,00 грн. 00 коп. (П’ятсот двадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п. 2 частини 4 статті 36 Закону України № 922 від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару без зміни суми Договору за частинами предмета закупівлі: - Сир сичужний «Чеддер» не нижче 45% жирність на 4,95 відсотки з 180,00 грн. до 188,90 грн.; - Сир кисломолочний ваговий (не нижче 9,0% жирність)) на 10,0 відсотків з 70,00 грн. до 77,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 61181,60 грн. (Шістдесят одна тисяча сто вісімдесят одна грн. 60 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 459768,40 грн. (Чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят вісім грн. 40 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 8689,40 грн. (Вісім тисяч шістсот вісімдесят дев’ять грн. 40 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 451079,00 грн. (Чотириста п’ятдесят одна тисяча сімдесят дев’ять грн. 00 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 463,93 грн. (Чотириста шістдесят три грн. 93 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 450615,07 грн. (Чотириста п’ятдесят тисяч шістсот п’ятнадцять грн. 07 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 8 п. 12.1 розділу 12 «Інші умови» Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію п. 11.1 розділу 11 «Дія договору»: «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2020 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов’язань, а в частині зобов’язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку». |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору на період, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |