Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони території парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького міста Кривого Рогу та об"єктів охорони, розташованих на його території
Очікувана вартість
2 285 160,00 UAH
UA-2018-12-18-004171-c ● fa30486b3fc442c7b400ea155deeae30
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38658739 |
Місцезнаходження: | 50006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Вадима Гурова, буд. 1В |
Контактна особа: |
Тетяна Туманова +380564921060 parkbhmelnitskogo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2018 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2019 12:51 |
Очікувана вартість: | 2 285 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 0,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40080 година
Послуги з охорони території парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького міста Кривого Рогу та об"єктів охорони, розташованих на його території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50006, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Вадима Гурова, б. 1 В (територія парку ім. Б. Хмельницького"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2018 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2018 15:42 |
Додаток 1 Парк.docx | |
18 грудня 2018 15:42 |
Тендерна документація Парк.doc | |
18 грудня 2018 15:42 |
Додаток 4 Парк.docx | |
18 грудня 2018 15:42 |
Додаток 2 тендерна пропозиція Парк.doc | |
18 грудня 2018 15:42 |
Додаток 3 Парк.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-18-004171-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:34604145
Дата подання: 16 січня 2019 11:55
Вимога на рішення кваліфікації по учаснику "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КР1»
Вимога на рішення кваліфікації по учаснику "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КР1»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2019 15:34
Комунальне підприємство «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради надає відповідь на вимогу-звернення за номером 193 від 11.01.2019 р. відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.Щодо позитивного відгуку (або рекомендаційного листа, тощо), у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «КР1» надано рекомендаційний лист та довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору в якій міститься інформація про вартість договору, договір з додатками, та актами надання послуг, які підтверджують його виконання в повному обсязі. Пунктом 1 Розділу 3 Замовником визначено формальні помилки, які не призведуть до відхилення Учасника, а саме, технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності. Таким чином, при комплексному розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КР1» встановлено, що фактичне виконання договору в грошовому еквіваленті дорівнює вартості договору зазначеній Учасником, та віднесено Замовником до формальної помилки.
2.Щодо ст. 17 надання довідки на відповідність п. 10 частини 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено лише у разі, якщо вартість закупівлі товарів, послуг або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, про що зазначено в пункті 8 додатку 4 тендерної документації. Вартість закупівлі становить 2 285 160,00, тому вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції- суперечить ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та не передбачена вимогами тендерної документації.
3.Щодо Технічного завдання, пунктом 6 Розділу3 тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі Учасник має надати: довідку в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації (зазначити види і обсяги послуг, які Учасник пропонує надати) з обов’язковим дотриманням вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації. Учасником ТОВ «КР1» надано довідку умови технічного завдання з зазначенням видів і обсягів послуг, які Учасник пропонує надати з дотриманням вимог Замовника, викладених в Додатку 1 та зазначенням умов надання послуг за договором. Зазначення відповідального за пожежну безпеку в цьому документі не встановлено вимогами тендерної документації, також в тендерній документації відсутні вимоги щодо надання будь-яких інших документів та інформації на відповідність Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КР1».
1.Щодо позитивного відгуку (або рекомендаційного листа, тощо), у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «КР1» надано рекомендаційний лист та довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору в якій міститься інформація про вартість договору, договір з додатками, та актами надання послуг, які підтверджують його виконання в повному обсязі. Пунктом 1 Розділу 3 Замовником визначено формальні помилки, які не призведуть до відхилення Учасника, а саме, технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності. Таким чином, при комплексному розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КР1» встановлено, що фактичне виконання договору в грошовому еквіваленті дорівнює вартості договору зазначеній Учасником, та віднесено Замовником до формальної помилки.
2.Щодо ст. 17 надання довідки на відповідність п. 10 частини 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено лише у разі, якщо вартість закупівлі товарів, послуг або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, про що зазначено в пункті 8 додатку 4 тендерної документації. Вартість закупівлі становить 2 285 160,00, тому вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції- суперечить ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та не передбачена вимогами тендерної документації.
3.Щодо Технічного завдання, пунктом 6 Розділу3 тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі Учасник має надати: довідку в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації (зазначити види і обсяги послуг, які Учасник пропонує надати) з обов’язковим дотриманням вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації. Учасником ТОВ «КР1» надано довідку умови технічного завдання з зазначенням видів і обсягів послуг, які Учасник пропонує надати з дотриманням вимог Замовника, викладених в Додатку 1 та зазначенням умов надання послуг за договором. Зазначення відповідального за пожежну безпеку в цьому документі не встановлено вимогами тендерної документації, також в тендерній документації відсутні вимоги щодо надання будь-яких інших документів та інформації на відповідність Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КР1».
Номер вимоги: UA-2018-12-18-004171-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:34604145
Дата подання: 16 січня 2019 14:41
Щодо надання додаткової інформації
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2019 15:35
Комунальне підприємство «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради надає відповідь на вимогу-звернення за номером 194 від 11.01.2019 р. відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 62 від 16.04.2019 р. «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості» по професії охоронник (код згідно Державного класифікатора професій 5169) зазначено, що серед норм безоплатної видачі спецодягу є берети, в тендерній пропозиції присутні блайзери, що розцінене Замовником як факт не дотримання вимог даного Наказу.
Згідно Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 62 від 16.04.2019 р. «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості» по професії охоронник (код згідно Державного класифікатора професій 5169) зазначено, що серед норм безоплатної видачі спецодягу є берети, в тендерній пропозиції присутні блайзери, що розцінене Замовником як факт не дотримання вимог даного Наказу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2019 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" |
1 920 233,64
UAH з ПДВ
|
1 876 144,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕКСАНДР-ГАРАНТ" |
2 244 480,00
UAH з ПДВ
|
1 876 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КР1» |
2 266 524,00
UAH з ПДВ
|
2 266 524,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ» |
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" #34604145 |
Відхилено |
1 876 144,80
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 11:40
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕКСАНДР-ГАРАНТ" #35903918 |
Відхилено |
1 876 800,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 11:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КР1» #40868949 |
Переможець |
2 266 524,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 14:43
|
Додаткова угода №4 охорона.FR12.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:03
|
Додаткова угода по охране 20%.FR12.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:07
|
Додаткова угода по охране 20%.FR12.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:55
|
Додаткова угода №3 охорона.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:02
|
Додаткова угода по охране 3№.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2019 15:24
|
ДУ 1 КР 1 18.03.2019.pdf | зміни до договору |
18 березня 2019 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 11:27
|
КР 1 2019.pdf | укладений |
29 січня 2019 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна юридичної адреси Замовника-розділ 12 "Юридичні адреси й реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 від 29.01.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | а) доповнити абзац 3 пункту 3.1 текстом такого змисту: "Сума цього договору з 01.01.2020 по 29.02.2020 не перевищує 20% загальної суми Договору за 2019 рік." б) абзац 10 пункту 10.1 викласти в такій редакції: Для цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме - до 29.02.2020, а в частиніі гаранетійних забов*язань - до повного виконання Сторонами своїх, обов*язків |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік згідно ч. 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | -доповнити абзац 3 пункту 3.1 текстом такого змісту: "Сума цього договору з 01.01.2020 по 29.02.2020 не перевищує 20% загальної суми Договору за 2019 рік." -абзац 10 пункту10.1 викласти в такій редакції; Для цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме; до 29.02.2020, а в частині гарантійних забов'язань - до повного виконання Сторонами своїх обов'язків; -абзац 3 пункту 3.1 викласти в такій редакції: "Загальна сума договору за 2019 рік становила 2390364,00 грн.,у т.ч. ПДВ 398394,00 Сума цього договору з 01.01.2020 по 29.02.2020 не перевищує 20% загальної суми договору за 2019 рік та становить 478072,80 грн.у тому числі ПДВ 20% - 79678,80 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |