Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

постачання гарячої води (09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція )
Очікувана вартість
25 910,94 UAH
UA-2018-12-18-002696-c 82e3eef8fce6463b8db76b26600814e3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Мініна

+380975374034 school24mp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 24"
Код ЄДРПОУ: 23031658
Вебсайт: http://zosh24mariupol.wix.com
Місцезнаходження: 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проїзд Шопена, 4
Контактна особа: Інна Мініна
+380975374034
school24mp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
До будівель ЗОШ № 24 підведені мережі для постачання пари та гарячої води, які є власністю ККП «Маріупольтепломережа», альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня з технічних причин.
Крім того, відповідно до Закону України «Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольтепломережа» включено до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій Донецької області на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами (перелік розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua)).
Враховуючи вищезазначені обставини, замовник вирішив обрати переговорну процедуру для закупівлі постачання пари та гарячої води, відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутність конкуренції ( в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 13:42
Оскарження наміру укласти договір: 29 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

постачання гарячої води – 258 куб.м. (міський бюджет – 258 куб.м.; відшкодування орендарів – 0 куб.м.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
258 метр кубічний
постачання гарячої води (09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, Маріуполь, проїзд Шопена, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

18 грудня 2018 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 13:37
ОШ 24 гор.вода.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#33760279
Переможець 25 910,94
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 13:42

Документи

18 грудня 2018 13:42
Електронний підпис
18 грудня 2018 13:41
ОШ 24 гор.вода.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2018 13:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#33760279
25 910,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2018 13:42
Електронний підпис
18 грудня 2018 13:41
ОШ 24 гор.вода.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 08:30
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 13:15
д.у 2.г.в.PDF зміни до договору
22 листопада 2019 13:15
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 17:47
ОШ 24 ДУ 1.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 17:42
повідомлОШ24.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 17:42
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:52
ОШ24.pdf укладений
02 січня 2019 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Улучшение качества предмета закупки при условии, что такое улучшение не приведет к увеличению суммы, указанной в договоре Изменение установленного в соответствии с законодательством органами государственной статистики индекса потребительских цен, изменение курса иностранной валюты, изменение биржевых котировок или показателей Platts, регулируемых цен (тарифов) и нормативов, которые применяются в договоре о закупке, в случае установления в договоре о закупке порядка изменения цены
Номер договору про закупівлю: 920/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Улучшение качества предмета закупки при условии, что такое улучшение не приведет к увеличению суммы, указанной в договоре
Номер договору про закупівлю: 920/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 25 910,94
UAH (в тому числі ПДВ 4 318,49 UAH)