Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гарячого харчування учнів: 6 разове денне харчування учнів (вихованців, дітей) в навчальний та канікулярний періоди, протягом 7 днів на тиждень у зміну
Hot meal services: six meals per day for schoolchildren during school and vacation periods during seven days a week per shift.
Очікувана вартість
5 015 561,00 UAH
UA-2018-12-18-002302-c 53febb155c8b4805b07047c7248e0e42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Борисівна

+380962338087 bardishy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний заклад "Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу "ПЕРЛИНА ПРИДНІПРОВ'Я" Дніпропетровсткої обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 37179958
Вебсайт: http://perlina.dnepredu.com/uk/site/index.html
Місцезнаходження: 51215, Україна , Дніпропетровська область обл., с.Орлівщина, вул. Острівна, 2а
Контактна особа: Юлія Борисівна
+380962338087
bardishy@i.ua
Додаткові контактні особи: Юлія Борисівна
+380962338087
bardishy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal establishment is the "Child's health center of social rehabilitation of sanatorium type "PEARL PRIDNIPROV''YA" Dnipropetrovstkoy regional soviet"
National ID: 37179958
Contact point: Bardysh Yulia Borysivna
+380962338087
bardishy@i.ua
Additional contacts: Юлія Борисівна
+380962338087
bardishy@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2019 14:20
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2019 14:20
Початок аукціону: 24 січня 2019 15:07
Очікувана вартість: 5 015 561,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH
Publication date: 18 грудня 2018 12:43
Enquiries until: 07 січня 2019 14:20
Complaints submission until: до 13 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 січня 2019 14:20

Information

Estimated total value: 5 015 561 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги гарячого харчування учнів: 6 разове денне харчування учнів (вихованців, дітей) в навчальний та канікулярний періоди, протягом 7 днів на тиждень у зміну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51215, Україна, Дніпропетровська область, с.Орлівщина, вул. Острівна, 2а
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Hot meal services: six meals per day for schoolchildren during school and vacation periods during seven days a week per shift.
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 29 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 січня 2019
UA-2018-12-18-002302-c53febb155c8b4805b07047c7248e0e42
Найменування: Комунальний заклад "Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу "ПЕРЛИНА ПРИДНІПРОВ'Я" Дніпропетровсткої обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 37179958
Місцезнаходження: 51215, Україна, Дніпропетровська область обл., с.Орлівщина, вул. Острівна, 2а
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

29 січня 2019 19:36
Електронний підпис
29 січня 2019 19:36
Електронний підпис
29 січня 2019 19:30
Документи переможця.pdf
17 січня 2019 11:01
Електронний підпис
17 січня 2019 11:01
Електронний підпис
17 січня 2019 10:59
6. Інші документи.rar
17 січня 2019 10:59
3. Технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 5 010 936,00
UAH
5 010 936,00
UAH
Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 5 014 000,00
UAH
5 014 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 січня 2019 19:36
Електронний підпис
29 січня 2019 19:36
Електронний підпис
29 січня 2019 19:30
Документи переможця.pdf
17 січня 2019 11:01
Електронний підпис
17 січня 2019 11:01
Електронний підпис
17 січня 2019 10:59
6. Інші документи.rar
17 січня 2019 10:59
3. Технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 5 010 936,00
UAH
25 січня 2019 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
5 010 936,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:06
Додаткова угода № 4 від 26.12.2019р..pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:05
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 13:45
питание дод угода 3.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 13:43
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 09:49
Додаткова угода №1 від 16.08.2019р. до Договору №7-2 від 08.02.2019р. Про закупівлю послуг з харчуавання.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 10:27
Договір № 7-02 Про закупівлю послуг з харчування від 08.02.2019р..pdf укладений
08 лютого 2019 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно п.п.6.2.3. розділу VI. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» Договору «Про закупівлю послуг з харчування» № 7/02 від 08 лютого 2019 року Замовник та Виконавець прийшли згоди зменшити суму договіру № 7/02 від 08.02.2019 р. на 425000,00грн. (чотириста двадцять п’ять тис. грн. 00 коп.) пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції:«3.1. Загальна ціна Договору складає: 4 585 936 грн. 00коп. ( чотири мільйона п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот тридцять шість грн. 00 коп.) без ПДВ. (Відповідно до п. 197.1.7 Податкового Кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання послуг з харчування дітей)». . Усі інші умови, зобов’язання, права за договором 7/02 від 08 лютого 2019 року, для Сторін залишаються незмінними та обов’язковими до виконання.
Номер договору про закупівлю: № 7 / 02
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно п.п.6.2.3. розділу VI. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» Договору «Про закупівлю послуг з харчування» № 7/02 від 08 лютого 2019 року Замовник та Виконавець прийшли згоди зменшити суму договору № 7/02 від 08.02.2019 р. на 158 000,00грн. (сто п’ятдесят вісім тисяч грн. 00 коп.) пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна ціна Договору складає: 4 427 936грн. 00коп. ( чотири мільйоначотириста двадцять сім тисяч дев’ятсот тридцять шість грн. 00 коп.) без ПДВ.(Відповідно до п. 197.1.7 Податкового Кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання послуг з харчування дітей)»
Номер договору про закупівлю: № 7 / 02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно п.п.6.2.3. розділу VI. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» Договору «Про закупівлю послуг з харчування» № 7/02 від 08 лютого 2019 року Замовник та Виконавець прийшли згоди зменшити суму договору № 7/02 від 08.02.2019 р. на 63 110,93грн. (шістдесят три тисячі сто десять грн. 93 коп.) пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна ціна Договору складає: 4 364 825грн. 07коп. ( чотири мільйона триста шістдесят чотири тисячі вісімсот двадцять п’ять грн. 07 коп.) без ПДВ.(Відповідно до п. 197.1.7 Податкового Кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання послуг з харчування дітей)».
Номер договору про закупівлю: № 7 / 02
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 364 825,07
UAH