Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Огірки квашені (фасовані від 5 кг до 10 кг); Помідори квашені (фасовані від 5 кг до 10 кг); Капуста квашена (фасована від 5 кг до 10 кг); Огірки консервовані з додаванням лимонної кислоти, с/б 3 л; Помідори консервовані з додаванням лимонної кислоти, с/б 3 л; Ікра кабачкова; Томатна паста (солона з масовою часткою розчинних сухих речовин 27 %, ДСТУ 5081:2008); Горох лущений колотий першого сорту; Повидло яблучне; Сухофрукти (яблуко, груша)
Очікувана вартість
490 942,00 UAH
UA-2018-12-18-002126-c cc04452348744230afd4eba371dfa7e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус"імені І.Г Харитоненка
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 січня 2019 13:26
Очікувана вартість: 490 942,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 454,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Огірки квашені (фасовані від 5 кг до 10 кг); Помідори квашені (фасовані від 5 кг до 10 кг); Капуста квашена (фасована від 5 кг до 10 кг); Огірки консервовані з додаванням лимонної кислоти, с/б 3 л; Помідори консервовані з додаванням лимонної кислоти, с/б 3 л; Ікра кабачкова; Томатна паста (солона з масовою часткою розчинних сухих речовин 27 %, ДСТУ 5081:2008); Горох лущений колотий першого сорту; Повидло яблучне; Сухофрукти (яблуко, груша)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
465 кілограми
Огірки квашені (фасовані від 5 кг до 10 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1458 кілограми
Помідори квашені (фасовані від 5 кг до 10 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1540 кілограми
Капуста квашена (фасована від 5 кг до 10 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
465 кілограми
Огірки консервовані з додаванням лимонної кислоти, с/б 3 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1458 кілограми
Помідори консервовані з додаванням лимонної кислоти, с/б 3 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2000 кілограми
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
656 кілограми
Томатна паста (солона з масовою часткою розчинних сухих речовин 27 %, ДСТУ 5081:2008)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1312 кілограми
Горох лущений колотий першого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2187 кілограми
Повидло яблучне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2187 кілограми
Сухофрукти (яблуко, груша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2018 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 16:34
ТД 3 зі змінами Оброблені фрукти 2019 рік.doc
27 грудня 2018 16:33
Зміни 3 до ТД на 2019 рік.doc
26 грудня 2018 19:54
ТД 2 зі змінами Оброблені фрукти 2019 рік.doc
26 грудня 2018 19:53
Зміни 2 до ТД на 2019 рік.doc
18 грудня 2018 12:23
ТД Оброблені фрукти 2019 рік.doc
27 грудня 2018 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 19:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 16:34
ТД 3 зі змінами Оброблені фрукти 2019 рік.doc
27 грудня 2018 16:33
Зміни 3 до ТД на 2019 рік.doc
26 грудня 2018 19:54
ТД 2 зі змінами Оброблені фрукти 2019 рік.doc
26 грудня 2018 19:53
Зміни 2 до ТД на 2019 рік.doc
18 грудня 2018 12:23
ТД Оброблені фрукти 2019 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-18-002126-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бага Маргарита Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3426012141
Дата подання: 23 січня 2019 18:57
Вимога щодо неправомірного визначення переможця аукціону
За результатом розгляду тендерних пропозицій, тендерним комітетом було дискваліфіковано ФОП Тарасенко Вадим Сергійович, Проскурник Віталій Ілліч, ФОП Бага Маргарита Вікторівна, ФОП Оломпієв Микола Борисович та визнано переможцем Фізична особа підприємець Шкарупа Юлія Володимирівна.

Фізична особа-підприємець Бага Маргарита Вікторівна не погоджується з рішенням тендерного комітету Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус "імені І.Г Харитоненка щодо визначення переможцем закупівлі фізичної особи-підприємця Шкарупи Юлії Володимирівни, а саме:

По-перше: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник мав надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Фізична особа-підприємець Шкарупа Юлія Володимирівна надала відповідний документ, текст якого повністю скопійовано з вищезазначеного Додатку 3, а отже не підтверджує відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, оскільки містить слова «ПОВИННО», «МАЄ БУТИ» (поданий документ має назву «Інформація про характеристики товару 0001-0005» (на п’яти окремих файлах формата jpg).
Разом з тим, у зазначеному вище документі міститься наступна інформація «Продукти квашені повинні бути не прокислими, з приємним смаком та запахом»; «Продукти квашені повинні бути не прокислими, з приємним смаком та запахом»; Згідно мікробіологічних показників готові квашені продукти не повинні мати видимих ознак мікробіологічного псування (плісняви, гниття) тощо.
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 тендерної документації.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.

По-друге: Відповідно до п. 2.1.3 Додатку 2 до тендерної документації учасник мав надати копії особистих медичних книжок форми №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013 р., (з відміткою лікаря про своєчасне проходження медогляду) окремо водіїв та експедиторів транспортних відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту.
Фізична особа-підприємець Шкарупа Юлія Володимирівна надала копії таких медичних книжок, однак копія медичної книжки на ім’я Шкарупи Юлії Володимирівни заповнена не належним чином (відсутня назва професії). Крім того в складі пропозиції надано особову медичну книжку на ім’я Клименко Ігор Олегович (за професією – водій-експедитор) яка підписана особою, яка немає права на здійснення даного підпису, адже згідно наданих довідок, фізична особа Клименко І.О. не знаходиться у штаті ФОП Шкарупи Ю.В. Також сама медична книжка заповнена не належним чином, адже в ній відсутнє найменування суб’єкта господарської діяльності та не зазначена дата наступного медичного огляду.
Крім того, в довідці №25 від 28.12.2018 року зазначено, що дата наступного проходження медогляду, яка визначена в ОМК – 07 серпня 2019 року, однак підтвердження цієї інформації в наданій учасником торгів копії медичної книжки не має, адже такий запис там відсутній.
Дані документи подані з порушенням, а отже вони не відповідають вимогам тендерної документації.

По-третє: Фізична особа-підприємець Шкарупа Юлія Володимирівна у складі тендерної пропозиції надала копію акту №186 від 17 грудня 2018 року про приймання-передавання виконаної роботи за договором №186 від 01.12.2018 року, однак в цьому документі неможливо ідентифікувати печатку однієї із сторін. А згідноположень тендерної документації, а саме Розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції, п. 1.1 Подання тендерних пропозицій «Документи надані в електронному вигляді повинні мати розбірливі зображення.

По четверте: Згідно п. 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації учасник торгів мав надати копії актів виконаних робіт або інші документи, які свідчать про надані послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, видані не раніше ніж за два місяці до дати оприлюднення оголошення процедури закупівлі.
Фізична особа-підприємець Шкарупа Юлія Володимирівна надала копії свідоцтва про проведення санітарної обробки (дезінфекції) транспортних засобів за наступними датами 04.12.2018 року, 14.12.2018 року, 24.12.2018 року. Але наданий договір перевезення вантажу автомобільним транспортом підписаний лише 26.12.2018 року. Як видно, ФОП Шкарупа Ю.В. засвідчила своїм підписом та печаткою документ до якого не має відношення, адже в правовідносини пов’язані з перевезенням вантажу вона вступила лише 26.12.2018 року (після підписання договору).
Крім того, у свідоцтві на проведення санітарної обробки №121 від 04.12.2018 року в розділі власник транспортного засобу Клименко І.О. вказаний як суб’єкт господарських відносин – фізична особа-підприємець.
Отже, даний документ поданий з порушеннями.

По-п’яте: Фізична особа-підприємець Шкарупа Юлія Володимирівна у довідці від 28.12.2018 року за №18 підтвердила, що транспортний засіб, що використовується для перевезення харчових продуктів, утримується у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та має таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та дезінфекцію.
Однак відповідно до наданого учасником торгів Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами № 20.1-20/112 від 19.12.2018 року виданого ФОП Шкарупа Ю.В. Сумським міським управлінням Головного управління держпродспоживслужби в Сумській області, а саме згідно п. 6.1., Розділу 6 Гігієнічні вимоги до транспортних засобів позначка про перевірку відмічена в графі не вимагається для оператору ринку, тоді як для підтвердження інформації наданої у Довідці №18 від 28.12.2018 року органи державного контролю повинні були провести таку перевірку в тому числі транспортних засобів, однак такі дії проведені не були.
Отже, ФОП Шкарупа Ю.В. не підтвердила, що транспортний засіб, який використовується для перевезення харчових продуктів, утримується у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та має таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та дезінфекцію.

По-шосте: Згідно пункту 1 «Установчі, реєстраційні та інші документи» розділу документи для підтвердження інформації з інших вимог замовника п.1.1 «Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку (за наявності)».
Згідно п.1.1 учасник надає копію витягу з реєстру платників єдиного податку, але цей документ не завірений належним чином (відсутня печатка органу уповноваженого за видачу такого документу).

По-сьоме: Відповідно до п.3.1.2 Додатку 2 кваліфікаційної вимоги 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) тендерної документації учасник мав надати копії виконаних договорів за період з 2016 року по 2018 рік (не менше одного за весь вказаний період).
ФОП Шкарупа Юлія Володимирівна надає копію договору аналогічного предмету закупівлі (прим. Договір №35 від 18.12.2018 року), згідно п.1.2. якого «Відпуск Товару проводиться згідно накладних, які є невід’ємною частиною даного Договору. А отже даний договір завантажений не в повному обсязі не може бути прийнятий тендерним комітетом як такий, що підтверджує досвід виконання. Також згідно доданої специфікації до вищевказаного Договору відсутній номер додатку до договору.

По восьме: Згідно п. 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації учасник торгів мав надати копії договору(ів) про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, видані не раніше ніж за два місяці до дати оприлюднення оголошення процедури закупівлі.
Фізична особа-підприємець Шкарупа Юлія Володимирівна надає у складі своєї пропозиції завірену своєю печаткою та підписом копію договору №120-Д від 01.12.2018 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «АВВІ» ЛТД та фізичною особою Клименко Ігорем Олеговичем.
Даний договір підписаний з порушенням, адже підписаний неналежним суб’єктом договірних правовідносин.
Крім того, в розділі 10 «Реквізити сторін» нерозбірливе зображення печатки виконавця, а згідно Розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції, п. 1.1 Подання тендерних пропозицій «Документи надані в електронному вигляді повинні мати розбірливі зображення.

По дев’яте: ФОП Шкарупа Ю.В. у складі пропозиції надає копію договору суборенди приміщення №11 від 17 грудня 2018 року, і згідно п.2.2. якого «Передача приміщення і майна, що орендується здійснюється за Актом здачі-приймання, підписання якого свідчать про фактичну передачу приміщення в оренду».
А згідно додатку до Договору оренди №11 від 17 грудня 2018 року між сторонами був укладений акт приймання-передачі приміщення.

По-десяте: Згідно пункту 2 Документи, які засвідчують якість та безпеку продукції (для юридичних і фізичних осіб), п. 2.1 «Копія посвідчення про якість або копія декларації виробника».

У відповідності до цих вимог ФОП Шкарупа Ю.В. надає копію декларації виробника №10 з відсутньою датою видачі документу та з печаткою без ідентифікації суб’єкта, що її засвідчив.
Копію посвідчення якості №49 від 25 травня 2018 року на горох яка не засвідчена належним чином, адже не має підпису виробника.
Копію декларації постачальника від 18.07.2018 року яка не засвідчена належним чином, адже в ній відсутній підпис та печатка постачальника цих продуктів харчування.
Копію декларації виробника №1322 від 30.08.2018 року яка засвідчена не належним чином (відсутній підпис та печатка уповноваженої особи - вантажоодержувача).
Отже, вищезазначені документи, які засвідчують якість та безпеку продукції містять в собі порушення , тому не відповідають умовам та вимогам тендерної документації.

По-одинадцяте: На виконання вимог тендерної документації передбачених п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ФОП Шкарупа Ю.В. надала довідку №25 від 28.12.2018 року де зазначила себе як одного з працівників (а саме фізична особа-підприємець (посада-експедитор)), які будуть залучені для постачання предмету закупівлі та фізичну особу Клименко Ігора Олеговича (посада – водій), де зазначено, що він є працівником ТОВ «Трейд Фуд», а не працівником штату ФОП Шкарупа Ю.В.
Отже, умови тендерної документації в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації не доведено. Також згідно вищезазначеної довідки фізична особа Клименко Ігор Олегович працює на посаді водія, а згідно медичної книжки (яка надана в складі тендерної пропозиції ФОП Шкарупа Ю.В.) він працює на посаді водія-експедитора.

По дванадцяте: Згідно договору перевезення вантажу автомобільним транспортом №3 від 26 грудня 2018 року який наданий ФОП Шкарупа Ю.В. у складі своєї пропозиції, а саме відповідно до п. 2.3. водій виконує обов’язки експедитора, тоді як згідно довідки №25 від 28.12.2018 року ці обов’язки покладені на ФОП Шкарупа Ю.В.

Просимо Замовника усунути допущене порушення.
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.

Також варто зазначити, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Кваліфікація переможця проводилася з 04 січня 2019 року по 14 січня 2019 року, а це 6 (шість) робочих днів. Аргументації про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Замовником до 20 днів оприлюднено на веб-сайті Уповноваженого органу не було.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2019 10:52
Під час розгляду було встановлено наступне:

По першому питанню:
Тендерною документацією вимагалась від Учасника інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 3. Підписавши цей додаток, Учасник погоджується з якісними характеристиками, яким повинен відповідати запропонований товар. Внесення будь-яких змін до цього додатку тендерною документацією не передбачено. Оприлюднивши даний документ у такому вигляді, як цього вимагав Замовник, Учасник дав згоду на дотримання якісних характеристик предмета закупівлі, передбачених тендерною документацією і тому підстави для відхилення його тендерної пропозиції з цього питання відсутні.
Також в п. 4 Розділу 5 Тендерної документації зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок:- допущені орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях в документах, які надані у складі тендерної пропозиції.
У тендерній документації по закупівлі UA-2017-12-08-001615-b, по якій приймалось рішення №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у описанні формальних (несуттєвих) помилок не передбачені описки в словах та словосполученнях в документах, які надані у складі тендерної пропозиції і тому посилання у цьому випадку на дане рішення є неправомірним.
Тому вимога по першому питанню не задоволена.

По другому питанню:
У тендерній документації не визначено особливих умов до завіряння медичних книжок, отже медична книжка водія завірена ФОП Шкарупа.
Учасник пояснив, що станом на момент проходження медичного огляду водій Клименко не перебував в трудових відносинах, тому в його медичній книжці не зазначено найменування суб’єкта господарювання.
У медичній книжці водія не зазначено дату наступного медогляду, але зазначено в Довідці про працівників.
Відповідно до п. 4 Розділу 5 Тендерної документації Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок: зазначений неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозицій учасника.
Тому вимога по другому питанню не задоволена.

По третьому питанню:
Відповідно до п. 3 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» - Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Тому вимога по третьому питанню не задоволена.

По четвертому питанню:
Договір дезінфекції транспортного засобу укладений 01.12.2018 року. У складі тендерної пропозиції містяться акти виконаних робіт від 04.12.2018 р, 14.12.2018 р, 24.12.2018 року, що відповідає вимогам тендерної документації, так як видані не пізніше ніж за 2 місяці. Оскільки тендерною документацією не визначено особливих умов до завіряння актів виконаних робіт по дезінфекції транспортних засобів, вони були завірені ФОП Шкарупа.
Тому вимога по четвертому питанню не задоволена.

По п’ятому питанню:
Учасник пояснив, що оскільки Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий 19.12.2018 року, а договір перевезення укладений 26.12.2018 року, тому перевірка транспортного засобу не зазначена в цьому акті.
Крім того, п.1.2.3 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання даного документу на обстеження приміщень, а не на транспортний засіб.
Тому вимога по п’ятому питанню не задоволена.

По шостому питанню:
Оскільки тендерною документацією не визначено особливих умов до завіряння копії витягу з реєстру платників єдиного податку, вони були завірені ФОП Шкарупа.
Тому вимога по шостому питанню не задоволена.

По сьомому питанню:
Згідно п 3.1.1 додатку 2 тендерної документації вимагались копії аналогічних договорів (не менше одного за весь вказаний період). Копія даного договору, завірена належним чином надана в повному обсязі в складі тендерної пропозиції. Надання копій накладних тендерною документацією не передбачалось.
Згідно пункту 3.1.2 додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати відгук про належне виконання договору. Даний відгук наданий у складі тендерної пропозиції.
Тому вимога по сьомому питанню не задоволена.

По восьмому питанню:
У складі тендерної пропозиції Учасником надана копія договору про проведення дезінфекції транспортних засобів. Оскільки тендерною документацією не визначено особливих умов щодо завіряння копій договорів по дезінфекції транспортних засобів, вони були завірені ФОП Шкарупа.
Тому вимога по восьмому питанню не задоволена.

По дев’ятому питанню:
У складі тендерної пропозиції Учасником надано копію договору суборенди приміщення за №11 від 17 грудня 2018 р завіреного належним чином.
Тому вимога по дев’ятому питанню не задоволена.

По десятому питанню:
Згідно п. 2.1 «документи для підтвердження інших вимог замовника» додатку 2 тендерної документації вимагалися копія посвідчення про якість або копія декларації виробника.
Дані документи надані в складі тендерної пропозиції Учасника і завірені належним чином ФОП Шкарупа, як того і вимагалось тендерною документацією.
Тому вимога по десятому питанню не задоволена.

По одинадцятому питанню:
В довідці про працівників вказано, що ФОП Шкарупа являється експедитором, а фізична особа Клименко – водій, оскільки за договором перевезення він виконує функцію водія, а не як зазначено в медичній книжці водія експедитора, згідно офіційної посади в ТОВ «Трейд Фуд».
Тому вимога по одинадцятому питанню не задоволена


По дванадцятому питанню:
Оскільки функцію експедитора виконує ФОП Шкарупа, фізична особа Клименко за договором перевезення виконує тільки функцію водія, що відповідає довідці про працівників наданій ФОП Шкарупа.
Тому вимога по дванадцятому питанню не задоволена.


Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Перебіг строку починається з дати оприлюднення рішення про відхилення тендерної пропозиції. Термін розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника було оприлюднено 17 січня 2019 року.
Повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено 17 січня 2019 року. Що повністю відповідає чинному законодавству України.

ВИРІШИЛИ
Враховуючи вищевикладене вирішили не задовольнити вимогу UA-2018-12-18-002126-c.c1 в цілому.
Розгорнути Згорнути
Дана вимога не задоволена

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович 405 000,00
UAH з ПДВ
405 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Оломпієв Микола Борисович 434 352,80
UAH з ПДВ
434 352,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ 486 053,00
UAH з ПДВ
486 053,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бага Маргарита Вікторівна 490 906,35
UAH з ПДВ
488 451,63
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКАРУПА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 490 942,00
UAH з ПДВ
488 487,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 15:12
скан конс.rar

Публічні документи

03 січня 2019 23:36
Технічні вимоги.zip
03 січня 2019 23:36
Кваліф дані.zip

Публічні документи

02 січня 2019 21:07
ст,17.rar
02 січня 2019 21:07
скан1.rar
02 січня 2019 21:07
скан 2.rar
02 січня 2019 21:07
п.3.rar
02 січня 2019 21:07
п. 2.1.rar
02 січня 2019 21:07
п. 1.2.2.rar
02 січня 2019 21:07
довідка п. 4.1.pdf
02 січня 2019 21:07
проект договору.pdf
02 січня 2019 21:07
прпозиція.pdf

Публічні документи

03 січня 2019 23:34
Тендерна пропозиція.PDF
03 січня 2019 23:34
Технічні критерії.zip
03 січня 2019 23:34
Квал критерії 3.zip
03 січня 2019 23:34
Квал критерії 2.zip

Публічні документи

21 січня 2019 18:39
Довідка МВС.jpg
21 січня 2019 18:39
Довідка ДФС.jpg
19 січня 2019 09:57
Довідка по ст. 17.jpg
17 січня 2019 19:38
Опис0002.jpg
17 січня 2019 19:38
Опис0001.jpg
01 січня 2019 23:43
Якість томатна паста.jpg
01 січня 2019 23:43
Якість сухофрукти.jpg
01 січня 2019 23:43
Якість повидло0003.jpg
01 січня 2019 23:43
Якість повидло0002.jpg
01 січня 2019 23:43
Якість повидло0001.jpg
01 січня 2019 23:43
Якість горох.jpg
01 січня 2019 23:43
потужності.png
01 січня 2019 23:42
Паспорт Шкарупа0010.jpg
01 січня 2019 23:42
Паспорт Шкарупа0009.jpg
01 січня 2019 23:42
Паспорт Шкарупа0008.jpg
01 січня 2019 23:42
Паспорт Шкарупа0007.jpg
01 січня 2019 23:42
Паспорт Шкарупа0006.jpg
01 січня 2019 23:42
Паспорт Шкарупа0005.jpg
01 січня 2019 23:42
Паспорт Шкарупа0004.jpg
01 січня 2019 23:42
Паспорт Шкарупа0003.jpg
01 січня 2019 23:42
Паспорт Шкарупа0002.jpg
01 січня 2019 23:42
Паспорт Шкарупа0001.jpg
01 січня 2019 23:42
Мед книжка Шкарупа0003.jpg
01 січня 2019 23:42
Мед книжка Шкарупа0002.jpg
01 січня 2019 23:42
Мед книжка Шкарупа0001.jpg
01 січня 2019 23:42
Мед книжка водія0002.jpg
01 січня 2019 23:42
Мед книжка водія0001.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 9.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 8.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 7.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 6.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 5.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 4.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 3.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 2.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 14.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 13.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 12.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 11.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 10.jpg
01 січня 2019 23:42
Копія статуту АББІ 1.jpg
01 січня 2019 23:42
ІПН Шкарупа.jpg
01 січня 2019 23:42
ЄДРПОУ АББІ 5.jpg
01 січня 2019 23:42
ЄДРПОУ АББІ 4.jpg
01 січня 2019 23:42
ЄДРПОУ АББІ 3.jpg
01 січня 2019 23:42
ЄДРПОУ АББІ 2.jpg
01 січня 2019 23:42
ЄДРПОУ АББІ 1.jpg
01 січня 2019 23:41
Довідка про санкції.jpg
01 січня 2019 23:41
Довідка про податки.jpg
01 січня 2019 23:41
Довідка про ЄДР.jpg
01 січня 2019 23:41
Відгук.jpg
01 січня 2019 23:41
Витяг з ЄДРПОУ0003.jpg
01 січня 2019 23:41
Витяг з ЄДРПОУ0002.jpg
01 січня 2019 23:41
Витяг з ЄДРПОУ0001.jpg
01 січня 2019 23:41
Акт обробки ТЗ0003.jpg
01 січня 2019 23:41
Акт обробки ТЗ0002.jpg
01 січня 2019 23:41
Акт обробки ТЗ0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тарасенко Вадим Сергійович

ФОП Оломпієв Микола Борисович

ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ

ФОП Бага Маргарита Вікторівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКАРУПА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович
#2849307377
Відхилено 405 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 19:36
ФОП Оломпієв Микола Борисович
#2072514039
Відхилено 434 352,80
UAH з ПДВ
17 січня 2019 09:18
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ
#1844309656
Відхилено 486 053,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 09:22
ФОП Бага Маргарита Вікторівна
#3426012141
Відхилено 488 451,63
UAH з ПДВ
17 січня 2019 09:26
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКАРУПА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3078904662
Переможець 488 487,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 09:29

Документи

14 січня 2019 19:34
Електронний підпис
04 січня 2019 14:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

17 січня 2019 09:17
Електронний підпис

Документи

17 січня 2019 09:21
Електронний підпис

Документи

17 січня 2019 09:25
Електронний підпис

Документи

17 січня 2019 09:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКАРУПА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3078904662
488 487,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2019 09:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:47
Дог№ 7 дод-5.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:46
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 11:52
Договір №7 Дод угода (4) від 19.12.19.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 11:51
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 10:36
Договір №7 Дод угода (1) від 04.02.2019 р..pdf зміни до договору
05 лютого 2019 10:35
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 10:21
Договір №7 від 04.02.2019 р..pdf укладений
05 лютого 2019 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 186209,00 грн. (Сто вісімдесят шість тисяч двісті дев’ять грн. 00 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 302268,00 грн. (Триста дві тисячі двісті шістдесят вісім грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 32589,00 грн. (Тридцять дві тисячі п’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 00 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 269679,00 грн. (Двісті шістдесят дев’ять тисяч шістсот сімдесят дев’ять грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 8 п. 12.1 розділу 12 «Інші умови» Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію п. 11.1 розділу 11 «Дія договору»: «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2020 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов’язань, а в частині зобов’язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку».
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 269 648,48
UAH