Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт окремих приміщень загального користування будівлі гуртожитку №2 ОНМедУ (без втручання в несучі конструкції) за адресою: м.Одеса, вул. Малиновського, 63
Очікувана вартість
2 947 000,00 UAH
UA-2018-12-18-001693-c 85518682a1a7432cb62700052bd5903b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Алла Яківна

+380487123150 gria@odmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Гриценко Алла Яківна
+380487123150
gria@odmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 січня 2019 14:40
Очікувана вартість: 2 947 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт окремих приміщень загального користування будівлі гуртожитку №2 ОНМедУ (без втручання в несучі конструкції) за адресою: м.Одеса, вул. Малиновського, 63
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Малиновського,63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 11:37
Додаток 5.doc
18 грудня 2018 11:37
Додаток 4 КК.doc
18 грудня 2018 11:37
Додаток 3 ТП.doc
18 грудня 2018 11:37
Додаток 2 ПД.doc
18 грудня 2018 11:37
Додаток 1 Технічн завд.docx
18 грудня 2018 11:37
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-22-000015 ● 1f9cbb0893944f82afe11dff6a9c36e0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2019 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2019 Одеса № 16
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 21.01.2019.






Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 21.01.2019 № 16

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-18-001693-с 18.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Федоряка В.В.
2 UA-2019-01-14-000064-b 14.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Федоряка В.В.



Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-23 11:46:41

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту окремих приміщень загального користування будівлі гуртожитку № 2 ОНМедУ (без втручання в несучі конструкції) за адресою: м. Одеса, вул. Малиновського, 63» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-18-001693-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) з яких підстав ТД не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, тоді як зазначення даної вимоги передбачено пунктом 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
2) з яких підстав у ТД установлено вимогу щодо надання учасником, тендерна пропозиція якого визначена як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону, та учасниками, які за результатами аукціону очікують рішення, протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону через електронну систему закупівель скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Тендерна пропозиція на закупівлю» (Додаток 3 до ТД) та «Проект договору» (Додаток 2 до ТД)?
Крім того, з яких підстав у ТД передбачено, що несвоєчасне надання вищевказаних документів або їх невідповідність вимогам визначеним тендерною документацією буде розглянуто Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та така пропозиція буде відхилена?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована пересувна механізована колона № 579» вимогам ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб – підприємців та громадських формувань?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована пересувна механізована колона № 579» вимогам ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано файл відсканований з копії протоколу засновників замість оригіналу цього документу?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована пересувна механізована колона № 579» вимогам ч. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку яка гарантує що для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-25 16:40:39

Відповідь на Запит

Відповідь на Запит про надання пояснення з приводу моніторингу до процедури закупівлі Капітальний ремонт окремих приміщень загального користування будівлі гуртожитку №2 ОНМедУ (без втручання в несучі конструкції) за адресою: м.Одеса, вул. Малиновського, 63 унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі (UA-2018-12-18-001693-c) Учасник переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №579" (далі Учасник або ТОВ "СПМК №579") Ідентифікаційний код юридичної особи 32320065, адреса УКРАЇНА, 65013, Одеська обл., місто Одеса, Суворовський район МИКОЛАЇВСЬКА ДОРОГА буд. 217.
Тендерний комітет уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт окремих приміщень загального користування будівлі гуртожитку №2 ОНМедУ (без втручання в несучі конструкції) за адресою: м.Одеса, вул. Малиновського, 63 унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2018-12-18-001693-c) та відповідно до частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляє Вам про наступне:
1) По-перше, відсутність вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, обумовлена однотипним видом робіт та не передбачає проведення спеціальних чи спеціалізованих видів робіт для яких необхідне залучення відповідних вузькопрофільних суб’єктів підприємницької діяльності, тощо.
2) По-друге, вимога про надання учасником, протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону через електронну систему закупівель сканованої копії заповнених та підписаних тендерних форм «Тендерна пропозиція на закупівлю» (Додаток 3 до ТД) та «Проект договору» (Додаток 2 до ТД) ), обумовлена законними підставами, визначеними частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року , а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
3) По-третє, щодо не надання учасником ТОВ «Спеціалізована пересувна механізована колона № 579» витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб – підприємців та громадських формувань пояснюємо, що у складі тендерної пропозиції Учасник на сторінках 273-274 надав Оригінал Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб – підприємців та громадських формувань за зазначені в ній відомості ідентичні з інформацією, що надається у Витязі. Крім того вся інформація є публічною та міститься у відкритих реєстрах на офіційному сайті https://usr.minjust.gov.ua/, також автоматично створюється у телекомунікаційній системі закупівель Prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-001693-c.
4) По-четверте, стосовно надання учасником у складі тендерної пропозиції файлу відсканованого з копії протоколу засновників замість оригіналу цього документу спростовуємо це зауваження, оскільки на сторінках 266-269 Учасником надано файл відсканований з копії протоколу засновників, яка засвідчена нотаріально, що має силу оригіналу.
5) По-п’яте, щодо не надання Довідки, яка гарантує, що для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції Учасником на сторінках 294, 298 надані файли відскановані з Оригіналу Листів в яких міститься вся інформація про дотримання захисту довкілля та гарантує надати послуги, замовлені цими торгами, якісно у кількості, обсягах та в терміни встановлені Замовником, а також що будівельні матеріали та вироби будуть відповідати вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва
Звертаємо увагу, що це вже повторне проведення закупівлі, але жодного разу учасники не звертались за роз’ясненнями щодо вимог тендерної документації. Вважаємо, що всі зазначені зауваження ніяким чином не нівелюють технічний потенціал та не впливають на конкурентоздатність учасника, а також не мають негативний вплив для бюджету.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно частиною 1 статті 31 Закон України від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; згідно з цим Законом.

2019-02-04 16:57:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-02-05 09:33:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №579" 2 946 996,00
UAH з ПДВ
2 946 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПАРТ ГРУП" 2 947 000,00
UAH з ПДВ
2 947 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2019 11:40
8 лок см 3 .pdf
10 січня 2019 11:40
10 лок см 5 .pdf
10 січня 2019 11:40
9 лок см 4.pdf
10 січня 2019 11:40
6 лок см 1 .pdf
10 січня 2019 11:40
7 лок см 2.pdf
10 січня 2019 11:40
1додат 5 вед обемов ДЦ.pdf
10 січня 2019 11:40
3обїектн смета.pdf
10 січня 2019 11:40
2ПЗап АР иПриб.pdf
10 січня 2019 11:40
1 Тенд пропоз .pdf
10 січня 2019 11:40
1 проект договора.pdf
28 грудня 2018 10:29
17листи285-299.pdf
28 грудня 2018 10:29
16Підписаний_gar6704.pdf
28 грудня 2018 10:29
11 довідка досвід-115.pdf
28 грудня 2018 10:29
10ТРУДОВІЕ 93-114.pdf
28 грудня 2018 10:29
9 дипломі общ 70-92.pdf
28 грудня 2018 10:29
4 дод 3 Т Д 27.pdf
28 грудня 2018 10:29
1лист реестр 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №579"

ТОВ "АПАРТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №579"
#32320065
Переможець 2 946 996,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 16:45

Документи

15 січня 2019 16:45
Електронний підпис
15 січня 2019 16:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №579"
#32320065
2 946 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2019 16:45
Електронний підпис
15 січня 2019 16:39
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 лютого 2019 17:16
Коментар щодо відміни: Згідно частиною 1 статті 31 Закон України від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; згідно з цим Законом.
Документи:
04 лютого 2019 17:15
Протокол