Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Палацу культури і мистецтв по вул.Машинобудівників в м.Вишневе
Очікувана вартість
113 724 067,00 UAH
UA-2018-12-18-001197-b 90da91f2b88d4f4491656edd8163cf88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ядак Інна Олексіївна

+380992907797 kpgykg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 38183153
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., місто Вишневе, вулиця Київська, 2-Д
Контактна особа: Ядак Інна Олексіївна
+380992907797
kpgykg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 19:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2019 11:00
Початок аукціону: 09 січня 2019 14:58
Очікувана вартість: 113 724 067,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,35%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Палацу культури і мистецтв по вул.Машинобудівників в м.Вишневе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, вул.Машинобудівників
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2018 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 17:47
ТД Палац культури зміни (2).docx
27 грудня 2018 17:47
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зміни.doc
18 грудня 2018 19:52
ТХ-3.docx
18 грудня 2018 19:52
ТХ-2.docx
18 грудня 2018 19:52
ТХ-1.docx
18 грудня 2018 19:52
ДОДАТОК 2 до ТД.docx
18 грудня 2018 19:52
ДОДАТОК 1 до ТД (1).docx
27 грудня 2018 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 17:47
ТД Палац культури зміни (2).docx
18 грудня 2018 19:52
ТД Палац культури.docx
27 грудня 2018 17:47
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зміни.doc
18 грудня 2018 19:52
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
18 грудня 2018 19:52
ТХ-3.docx
18 грудня 2018 19:52
ТХ-2.docx
18 грудня 2018 19:52
ТХ-1.docx
18 грудня 2018 19:52
ДОДАТОК 2 до ТД.docx
18 грудня 2018 19:52
ДОДАТОК 1 до ТД (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-30-000016 ● 0c28f62af4f4430691a92f954bca1773
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 березня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


30.01.2019 № 16
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.01.2019 №16

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-12-18-001197-b 18.12.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет комунального підприємства «Головне управління комунального господарства» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області (далі тендерний комітет КП «ГУКГ») розглянув висновок моніторингу (ID моніторингу UA-M-2019-01-30-000016) та повідомляє наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ (із змінами) (далі Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зокрема, затверджено форму річного плану закупівель. ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ закупівель на ______ рік 1. Найменування замовника*. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 3. Конкретна назва предмета закупівлі. 4. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності). 5. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів). 6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 7. Процедура закупівлі. 8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі. 9. Примітки. 18.12.2018 року тендерним комітетом КП «ГУКГ» було затверджено зміни до річного плану закупівель та цього ж дня оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (додається на 2 арк.), а саме: ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ НА 2018 РІК Комунальне підприємство "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області", код за ЄДРПОУ 38183153 № з/п Конкретна назва предмета закупівлі Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) Коди згідно з КЕКВ Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі, грн. Процедура закупівлі Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі Примітка 1 Будівництво палацу культури і мистецтв по вул. Машинобудівників в м.Вишневе Код національного класифікатора України ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 Будівництво будівель 3210 3673829,00 грн. (три мільйони шістсот сімдесят три тисячі вісімсот двадцять дев'ять грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 612304,83 грн. Відкриті торги грудень 2018 року Спеціальний фонд, бюджетні кошти В стовпчику 5, у відповідності до затвердженої форми річного плану закупівель, вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом, на підставі рішення ХХХІІІ сесії Вишневої міської ради VII скликання Києво-Святошинського району Київської області №1-01/ХХХІІІ7-2 від 25 жовтня 2018 року (додається на 17 арк.). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, зазначено, що частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. Форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. 07.02.2019 року тендерним комітетом КП «ГУКГ» були внесені зміни до річного плану закупівель та цього ж дня оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (додається на 2 арк.), ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ НА 2018 РІК Комунальне підприємство "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області", код за ЄДРПОУ 38183153 № з/п Конкретна назва предмета закупівлі Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) Коди згідно з КЕКВ Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі, грн. Процедура закупівлі Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі Примітка 1 Будівництво палацу культури і мистецтв по вул. Машинобудівників в м.Вишневе Код національного класифікатора України ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 Будівництво будівель 3210 113724067,00 грн. (сто тринадцять мільйонів сімсот двадцять чотири тисячі шістдесят сім грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 18 954 011,17 грн. Відкриті торги грудень 2018 року Спеціальний фонд, бюджетні кошти Зміни стосувалися стовпчика 5. Тендерний комітет КП «ГУКГ» вважає, що оскільки є затверджена форма річного плану, де чітко зазначено, «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі, грн», то в річному плані закупівель може вказуватися або розмір бюджетного призначення за кошторисом, або очікувана вартість предмета закупівлі. Тим більше, проводячи процедуру відкритих торгів, в тому числі і по закупівлі робіт по об’єкту «Будівництво Палацу культури і мистецтв по вул. Машинобудівників у м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області» (ДК 021-2015(CPV) 45210000-2 Будівництво будівель) (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-18-001197-b), окремим рядком прописується очікувана вартість предмета закупівлі, в даному випадку (інформація із сайту). Очікувана вартість закупівлі 113`724`067.00 грн (з ПДВ) З сайту https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-12-18-003653-b, чітко видно, що річний план був опублікований 18.12.2018, а зміни внесені 07.02.2019.

2019-02-27 19:01:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

-

2019-03-15 09:10:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" 113 649 000,00
UAH з ПДВ
113 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Олімп-Інвест" 113 711 953,36
UAH з ПДВ
113 711 953,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 12:42
Документи_переможця.pdf
08 січня 2019 10:47
Електронний підпис
08 січня 2019 10:45
90.imd
08 січня 2019 10:41
12259-1 Центрбуд p7s.rar
08 січня 2019 10:41
технічна_частина1.pdf
08 січня 2019 10:41
цінова_пропозиція.pdf
04 січня 2019 19:11
89.imd
04 січня 2019 19:11
технічна_частина4.pdf
04 січня 2019 19:11
технічна_частина3.pdf
04 січня 2019 19:11
технічна_частина2.pdf
04 січня 2019 19:11
технічна_частина1.pdf
04 січня 2019 19:11
ліцензія_дозволи.pdf
04 січня 2019 19:11
кваліфікація_ст17.pdf
04 січня 2019 19:11
лист_відгук_УКРБУД.pdf
04 січня 2019 19:11
Акти_УКРБУД_частина3.rar
04 січня 2019 19:11
Акти_УКРБУД_частина2.rar
04 січня 2019 19:11
Акти_УКРБУД_частина1.rar
04 січня 2019 19:11
Договір_УКБ.pdf
04 січня 2019 19:11
кваліфікація_ст16.pdf
04 січня 2019 19:11
цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

07 січня 2019 19:35
05 - Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Олімп-Інвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"
#31092950
Переможець 113 649 000,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 13:13

Документи

15 січня 2019 13:12
Електронний підпис
15 січня 2019 13:10
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2019 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"
#31092950
113 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2019 13:12
Електронний підпис
15 січня 2019 13:10
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 20:23
Дод угода 3 1-Р 2019.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:22
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:41
Додаткова угода №2 зміни до договору
27 грудня 2019 13:39
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:08
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 12:38
0584_190206115227_001.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 11:59
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 17:07
Договір зміни до договору
01 лютого 2019 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні асигнування на 2019рік.
Номер договору про закупівлю: 1-Р/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-Р/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів робіт в 2019 році, бюджетні асигнування на виконання робіт згідно цього Договору на 2019 рік зменшуються на 4000000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 1-Р/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 21.1., 21.2. Договору та пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяв на момент укладання договору (продовження строку дії договору та виконання зобов ’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі)
Номер договору про закупівлю: 1-Р/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML