Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
535 815,00 UAH
UA-2018-12-18-001154-c 5c4fae7902b24f30b091a0f929db291b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус"імені І.Г Харитоненка
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 січня 2019 12:30
Очікувана вартість: 535 815,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 679,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54675 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2018 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 15:52
ТД 3 зі змінами Картопля 2019 рік.doc
27 грудня 2018 15:50
Зміни 3 до ТД на 2019 рік.doc
26 грудня 2018 19:47
ТД 2 зі змінами Картопля 2019 рік.doc
26 грудня 2018 19:46
Зміни 2 до ТД на 2019 рік.doc
18 грудня 2018 10:52
ТД Картопля 2019 рік.doc
27 грудня 2018 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 19:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 15:52
ТД 3 зі змінами Картопля 2019 рік.doc
27 грудня 2018 15:50
Зміни 3 до ТД на 2019 рік.doc
26 грудня 2018 19:47
ТД 2 зі змінами Картопля 2019 рік.doc
26 грудня 2018 19:46
Зміни 2 до ТД на 2019 рік.doc
18 грудня 2018 10:52
ТД Картопля 2019 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-18-001154-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бага Маргарита Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3426012141
Дата подання: 24 січня 2019 14:48
Вимога щодо неправомірного визначення переможця аукціону
За результатом розгляду тендерних пропозицій, тендерним комітетом було дискваліфіковано ФОП Тарасенко Вадим Сергійович, ФОП Шаповалова Ніна Іванівна, ФОП Оломпієв Микола Борисович та визнано переможцем Проскурник Віталій Ілліч. Пропозиції ФОП Бага М.В. та ФОП Бучева Наталія Вікторівна не розглядалися.

Фізична особа-підприємець Бага Маргарита Вікторівна не погоджується з рішенням тендерного комітету Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус "імені І.Г Харитоненка щодо визначення переможцем закупівлі Проскурник Віталій Ілліч за таких підстав:

По-перше: На всіх документах , що надані ФОП Проскурник В.І. в складі тендерної документації відсутні дата видачі документів та порядковий реєстраційний номер.

По-друге: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник мав надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Фізична особа-підприємець Проскурник В.І. надав відповідний документ, текст якого скопійовано з вищезазначеного Додатку 3, а отже не підтверджує відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, оскільки містить слова «ПОВИННО», «МАЄ БУТИ» (поданий документ має назву «Довідка технічні, якісні харак-ки» (на одному файлі формату pdf.).
Разом з тим, у зазначеному вище документі міститься наступна інформація «На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80% загального терміну придатності споживання; «Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО)»; «Товар ваговий, сухий, чистий, середнього розміру, не в’ялий, фасований в сітки або ящики, має відповідати діючим стандартам якості» тощо.
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 тендерної документації.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.

По-третє: Згідно пункту 3.1.2. Розділу 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів «Документи, що підтверджують їх виконання: оригінал відгуку, виданий замовником з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків.
Згідно п.3.1.2 учасник надає оригінал відгуку від КУ СОР Білопільський дитячий будинок – інтернат який не відповідає умовам тендерної документації, адже в ньому відсутня інформація стосовно кількості продукції.
Також на виконання цього пункту учасник надав оригінал відгуку від ФОП Пономаренко В.В. в якому відсутній вихідний реєстраційний номер документу.
Отже, ці документи подані з порушеннями.

По-четверте: Відповідно до п.3.1.2 Додатку 2 кваліфікаційної вимоги 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) тендерної документації учасник мав надати копії виконаних договорів за період з 2016 року по 2018 рік (не менше одного за весь вказаний період).
Учасник надає копію договору №04/16 від 14 січня 2016 року в якому наявні не розбірливі печатки Покупця згідно умов цього договору, а згідно Розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції, п. 1.1 Подання тендерних пропозицій «Документи надані в електронному вигляді повинні мати розбірливі зображення.
Згідно п.1.1. Договору «Найменування, одиниця виміру, ціна за одиницю, кількість та асортимент Товару зазначаються у видаткових накладних, які є невід’ємною частиною Договору. (В складі пропозиції приєднано копії 3 (трьох) видаткових накладних на загальну суму 25007 гривень, 14 копійок, тоді як згідно Додаткової угоди№5 до договору «Загальна сума договору складає 441 819 грн. 00 коп.).
Відповідно до п.1.1 Договору «Продавець зобов’язується поставити, а Покупець прийняти та оплатити продукти харчування, (надалі Товар), згідно специфікації, яка є невід’ємною частиною Договору.
Специфікація у складі пропозиції не приєднана.
На видаткових накладних які надані учасником також не розбірливі зображення печаток.
Крім того учасник приєднує додаткову угоду №5 до договору №04/16 від 14 січня 2016 року, і не надає інші чотири додаткові угоди, які є невід’ємними частинами цього договору.
Отже, учасник не підтвердив наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.

По-п’яте: Відповідно до п.3.1.2 Додатку 2 кваліфікаційної вимоги 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) тендерної документації учасник мав надати копії виконаних договорів за період з 2016 року по 2018 рік (не менше одного за весь вказаний період).
Учасник надає копію договору №6 на закупівлю продукції харчової промисловості від 28.09.2017 року де в специфікації до нього не розбірливий відтиск печатки замовника, а саме ідентифікаційний номер, а згідно Розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції, п. 1.1 Подання тендерних пропозицій «Документи надані в електронному вигляді повинні мати розбірливі зображення.

По-шосте: Згідно п. 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації учасник торгів мав надати копії договору(ів) про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі.
ФОП Проскурник В.І. надає копію Договору №4/20 від 27 грудня 2018 року, де замовником послуг вказано Пономаренко В.В.
В даному договорі відсутня печатка замовника послуг, а також сам договір завірений не належним суб’єктом правовідносин.

По-сьоме: Учасник надав у складі пропозиції диплом фахівця, який завірений не належним чином (один із аркушів не має відбитку печатки особи уповноважено на підпис).

По-восьме: Учасник торгів ФОП Проскурник В.І. надав у складі тендерної пропозиції санітарний паспорт на перевезення харчових продуктів № 17/137/245 з відміткою про проведення дезінфекційної обробки транспорту, яка проводилася останній раз 17 вересня 2018 року. Сам документ завірений неналежним суб’єктом правовідносин, адже не має підпису одержувача послуг по дезінфекції.
В складі приєднано вкладиш до санітарного паспорту без ідентифікації до якого саме паспорту він відноситься.

По дев’яте: Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Усі аркуші тендерної пропозиції які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки, всі копії документів, які надає учасник повинні мати позначку «Згідно з оригіналом, посада підпис».
Згідно Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник надає заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою наведеною у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Даний документ не завірений належним чином.

По-десяте: Згідно п.1.1.3 тендерної документації учасник мав надати копії актів виконаних робіт або інші документи, які свідчать про надані послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, видані не раніше ніж за два місяці до дати оприлюднення оголошення процедури закупівлі;
Учасник надав копію акту виконаних робіт від 18 грудня 2018 року яка не містить печатки замовника, крім того завірена не належним суб’єктом правовідносин.

Також ФОП проскурник В.І. надав акт виконаних робіт від 15 листопада 2018 року в якому відсутня дата договору згідно якого надаються послуги передбачені цим актом. Крім того цей акт містить не розбірливе зображення печатки замовника послуг, а згідно Розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції, п. 1.1 Подання тендерних пропозицій «Документи надані в електронному вигляді повинні мати розбірливі зображення. Також цей документ завірений не належним суб’єктом правовідносин.

По-одинадцяте: На виконання умов тендерної документації в частині надання «Завірену керівником копію правовстановлюючого документу на підставі якого уповноважений орган здійснює санітарно-епідеміологічний нагляд за додержанням санітарних норм і правил, гігієнічних нормативів та документу на призначення керівника на посаду», учасник торгів ФОП Проскурник В.І. у складі пропозиції надав Положення про відділ безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Білопільського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області, а також наказ на керівника, але ці документи завірені не належним чином, адже не мають посади та прізвища уповноваженої на підпис особи.

По-дванадцяте: У складі своєї пропозиції ФОП Проскурник В.І. надав копію Договору №1 оренди приміщення від 01 січня 2018 року. Однак в розділі підписи сторін наявний відтиск печатки, який неможливо ідентифікувати, тоді як згідно Розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції, п. 1.1 Подання тендерних пропозицій «Документи надані в електронному вигляді повинні мати розбірливі зображення.

По-тринадцяте: У складі своєї пропозиції ФОП Проскурник В.І. надає копію Договору №1 на транспортне перевезення від 01 січня 2019 року в який містить нерозбірливий підпис та відсутня печатка виконавця послуг згідно договору.

По-чотирнадцяте: У складі пропозиції ФОП Проскурник В.І. надає копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якому місце проживання Проскурника Віталія Ілліча вказано місто Суми, вул. Івана Сірка, будинок 15, квартира 6, тоді як у довідках які надає учасник торгів зазначено м. Суми, вулю Д.Коротченко б. 15, кв. 6.

По-п’ятнадцяте: У складі тендерної пропозиції ФОП Проскурник В.І. надав копію картки фізичної особи – платника податків, де міститься нерозбірливе зображення відбитку печатки податкового органу, що видав цей документ.

По-шістнадцяте: Згідно пункту 2 Документи, які засвідчують якість та безпеку продукції (для юридичних і фізичних осіб), п. 2.1 «Копія посвідчення про якість або копія декларації виробника». ФОП Проскурник В.І. надає копію декларації виробника №42 від 05.11.2018 року, де виробником зазначено ТОВ «Селлар». Даний документ засвідчений не належним чином, адже відсутня печатка підприємства-виробника. Крім того, в складі пропозиції відсутній договір про співпрацю чи інший документ, що підтверджує договірні зобов’язання між сторонами по постачанню продукції.

По-сімнадцяте: Згідно тендерної документації переможець торгів для підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, і 8 частини першої та другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно Додатку 2 тендерної документації.
Повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено 17 січня 2019 року о 09:12. Документи, що підтверджують відсутність вищезазначених підстав були приєднані ФОП Проскурник В.І. 22 січня 2019 року о 17:34.
Як видно з моменту оприлюднення до моменту підтвердження минуло 6 (шість) днів, а отже ФОП Проскурник В.І. порушив умови тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Проскурник В.І. не відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, та має бути відхилена у відповідності до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Просимо Замовника усунути допущене порушення.
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.

Також варто зазначити, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Кваліфікація переможця проводилася з 04 січня 2019 року по 14 січня 2019 року, а це 6 (шість) робочих днів. Аргументації про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Замовником до 20 днів оприлюднено на веб-сайті Уповноваженого органу не було.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2019 14:03
Під час розгляду було встановлено наступне:

По першому питанню:
Оскільки довідки видані фізичною особою – підприємцем, які не зобов’язані дотримуватися принципів діловодства (відповідно до ДСТУ 4163-2003, застосовується до органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності). Тому відсутність дати видачі документу та порядкового реєстраційного номеру не вважається порушенням вимог тендерної документації.
Тому вимога по першому питанню не задоволена.

По другому питанню:
Тендерною документацією вимагалась від Учасника інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 3. Підписавши цей додаток, Учасник погоджується з якісними характеристиками, яким повинен відповідати запропонований товар. Внесення будь-яких змін до цього додатку тендерною документацією не передбачено. Оприлюднивши даний документ у такому вигляді, як цього вимагав Замовник, Учасник дав згоду на дотримання якісних характеристик предмета закупівлі, передбачених тендерною документацією і тому підстави для відхилення його тендерної пропозиції з цього питання відсутні.
Також в п. 4 Розділу 5 Тендерної документації зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок:- допущені орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях в документах, які надані у складі тендерної пропозиції.
У тендерній документації по закупівлі UA-2017-12-08-001615-b, по якій приймалось рішення №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у описанні формальних (несуттєвих) помилок не передбачені описки в словах та словосполученнях в документах, які надані у складі тендерної пропозиції і тому посилання у цьому випадку на дане рішення є неправомірним.
Тому вимога по другому питанню не задоволена.

По третьому питанню:
Кількість продукції зазначена у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
Відповідно до п. 4 Розділу 5 Тендерної документації Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок: зазначений неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозицій учасника.
Стосовно відсутності вихідного реєстраційного номеру документа. Відповідь надана у першому питанні.
Тому вимога по третьому питанню не задоволена.

По четвертому питанню:
Учасником надана копія договору №04/16 від 14 січня 2016 року, який завірений належним чином та має розбірливі зображення, що відповідає вимогам тендерної документації.
Надана довідка про досвід виконання аналогічних договорів та відгук Білопільськогоо дитячого будинку-інтернату.
Ці документи підтверджують, що Учасником постачався даний товар і претензій до якості, кількості та строків не було.
Відповідно до п. 4 Розділу 5 Тендерної документації Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок: зазначений неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозицій учасника.
Стосовно відбитків печатки надано пояснення, що копії документів робилася з оригіналів, на яких відтиск печатки був нечіткий.
Тому вимога по четвертому питанню не задоволена.

По п’ятому питанню:
Стосовно відбитків печатки надано пояснення, що копії документів робилася з оригіналів, на яких відтиск печатки був нечіткий.
Тому вимога по п’ятому питанню не задоволена.

По шостому питанню:
Відповідно до п. 3 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» - Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
У тендерній документації не визначено особливих умов до завіряння копій договорів, отже договір дезінфекції транспортного засобу завірений ФОП Проскурник В.І.
Тому вимога по шостому питанню не задоволена.

По сьомому питанню:
Копія диплома фахівця складається з двох сторінок. Перша сторінка завірена належним чином. Друга сторінка не завірена. Це є несуттєвим порушенням та не впливає на зміст пропозиції.
Тому вимога по сьомому питанню не задоволена.

По восьмому питанню:
Документи надані згідно вимог тендерної документації.
У тендерній документації не визначено особливих умов до завіряння копій документів, які свідчать про надані послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, отже дані документи завірені ФОП Проскурник В.І.
Тому вимога по восьмому питанню не задоволена.

По дев’ятому питанню:
У складі тендерної пропозиції згідно вимог тендерної документації наданий документ «пропозиція картопля (1) pdf завірений належним чином.
Відповідно до п. 4 Розділу 5 Тендерної документації Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок: зазначений неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозицій учасника.
Тому вимога по дев’ятому питанню не задоволена.

По десятому питанню:
Відповідно до п. 3 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» - Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
У тендерній документації не визначено особливих умов до завіряння копій документів, які свідчать про надані послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, отже дані документи завірені ФОП Проскурник В.І.
Стосовно акту виконаних робіт від 15 листопада 2018 року.
Вся інформація відображена на копії акту читабельна.
П. 4 Розділу 5 Тендерної документації зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок:- допущені орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях в документах, які надані у складі тендерної пропозиції.
Тому вимога по десятому питанню не задоволена.

По одинадцятому питанню:
На даних документах є підписи та відтиски печатки.
П. 4 Розділу 5 Тендерної документації зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок:- допущені орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях в документах, які надані у складі тендерної пропозиції.
Тому вимога по одинадцятому питанню не задоволена.

По дванадцятому питанню:
Стосовно відбитків печатки надано пояснення, що копії документів робилася з оригіналів, на яких відтиск печатки був нечіткий.
Вся інформація, яка відображена у документі читабельна. Всі аркуші завірені належним чином.
Тому вимога по дванадцятому питанню не задоволена.

По тринадцятому питанню:
Відповідно до п. 3 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» - Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Вся інформація, яка відображена у документі читабельна. Всі аркуші завірені належним чином.
Тому вимога по тринадцятому питанню не задоволена.

По чотирнадцятому питанню:
На підставі ЗАКОНУ УКРАЇНИ № 317-VIII від 9 квітня 2015 року «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 19.05.2016 № 252-ОД вулиця Дем’яна Коротченка перейменована у вулицю Івана Сірка.
П. 4 Розділу 5 Тендерної документації зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок:- допущені орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях в документах, які надані у складі тендерної пропозиції.
Тому вимога по чотирнадцятому питанню не задоволена.

По п’ятнадцятому питанню:
Учасник пояснив, що в складі тендерної пропозиції надана копія реєстраційної картки платника податків, яка має зношений вигляд, та завірена належним чином.
Тому вимога по п’ятнадцятому питанню не задоволена.

По шістнадцятому питанню:
Відповідно до п. 3 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» - Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
У тендерній документації не визначено особливих умов до завіряння копій посвідчення про якість або декларації виробника, отже документ завірений ФОП Проскурник В.І.
Вимогами п. 2.1. договір про співпрацю не вимагався.
Тому вимога по шістнадцятому питанню не задоволена.

По сімнадцятому питанню:
Повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено 17 січня 2019 року. Документи, що підтверджують відсутність підстав вищезазначених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі були оприлюднені Учасником 22 січня 2019 року. Що повністю відповідає чинному законодавству України.
Тому вимога по сімнадцятому питанню не задоволена.

Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Перебіг строку починається з дати оприлюднення рішення про відхилення тендерної пропозиції. Термін розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника було оприлюднено 17 січня 2019 року.
Повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено 17 січня 2019 року. Що повністю відповідає чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Дана вимога не задоволена в цілому

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович 358 121,25
UAH з ПДВ
358 121,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШАПОВАЛОВА НІНА ІВАНІВНА" 371 243,25
UAH з ПДВ
371 243,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Оломпієв Микола Борисович 399 127,50
UAH з ПДВ
399 127,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ 492 075,00
UAH з ПДВ
492 075,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бага Маргарита Вікторівна 535 815,00
UAH з ПДВ
530 347,50
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧЕВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА 535 815,00
UAH з ПДВ
533 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 15:10
скан картопля.rar

Публічні документи

03 січня 2019 21:16
Довідка.pdf
03 січня 2019 21:16
Технічні.pdf
03 січня 2019 21:16
Пропозиція.pdf
03 січня 2019 21:16
Лист-згода.pdf
03 січня 2019 21:16
Договір.pdf
03 січня 2019 21:16
Довідка ст.17.pdf
03 січня 2019 21:16
Довідка спец ТЗ+док.pdf
03 січня 2019 21:16
Довідка санкції.pdf
03 січня 2019 21:16
Довідка аналогічні.pdf

Публічні документи

03 січня 2019 23:37
Технічні вимоги.zip

Публічні документи

22 січня 2019 17:34
довідка податкова.pdf
22 січня 2019 17:34
довідка ЄДР.pdf
22 січня 2019 17:34
довідка МВС завірена.pdf
18 січня 2019 14:04
опис товару.pdf
03 січня 2019 14:38
проект договору.pdf
03 січня 2019 09:45
ст,17.rar
03 січня 2019 09:45
скан1.rar
03 січня 2019 09:45
скан 2.rar
03 січня 2019 09:45
п.3.rar
03 січня 2019 09:45
п. 2.1.rar
03 січня 2019 09:45
п. 1.2.2.rar
03 січня 2019 09:45
довідка п. 4.1.pdf
03 січня 2019 09:45
пропозиція картопля.pdf

Публічні документи

02 січня 2019 11:32
Якість картопля.jpg
02 січня 2019 11:32
потужність.png
02 січня 2019 11:31
Паспорт0010.jpg
02 січня 2019 11:31
Паспорт0009.jpg
02 січня 2019 11:31
Паспорт0008.jpg
02 січня 2019 11:31
Паспорт0007.jpg
02 січня 2019 11:31
Паспорт0006.jpg
02 січня 2019 11:31
Паспорт0005.jpg
02 січня 2019 11:31
Паспорт0004.jpg
02 січня 2019 11:31
Паспорт0003.jpg
02 січня 2019 11:31
Паспорт0002.jpg
02 січня 2019 11:31
Паспорт0001.jpg
02 січня 2019 11:31
Навчання Водій.jpg
02 січня 2019 11:31
Навчання Бучева.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 9.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 8.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 7.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 6.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 5.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 4.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 3.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 2.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 14.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 13.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 12.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 11.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 10.jpg
02 січня 2019 11:31
Копія статуту АББІ 1.jpg
02 січня 2019 11:31
ІПН.jpg
02 січня 2019 11:31
ЄДРПОУ АББІ 5.jpg
02 січня 2019 11:31
ЄДРПОУ АББІ 4.jpg
02 січня 2019 11:31
ЄДРПОУ АББІ 3.jpg
02 січня 2019 11:31
ЄДРПОУ АББІ 2.jpg
02 січня 2019 11:31
ЄДРПОУ АББІ 1.jpg
02 січня 2019 11:31
договір обробки ТЗ0002.jpg
02 січня 2019 11:31
договір обробки ТЗ0001.jpg
02 січня 2019 11:31
Довідка про санкції.jpg
02 січня 2019 11:30
Довідка про податки.jpg
02 січня 2019 11:30
Довідка про ЄДР.jpg
02 січня 2019 11:30
Відгук Картопля.jpg
02 січня 2019 11:30
Витяг ЄДРПОУ0003.jpg
02 січня 2019 11:30
Витяг ЄДРПОУ0002.jpg
02 січня 2019 11:30
Витяг ЄДРПОУ0001.jpg
02 січня 2019 11:30
Акти обробки ТЗ0003.jpg
02 січня 2019 11:30
Акти обробки ТЗ0002.jpg
02 січня 2019 11:30
Акти обробки ТЗ0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тарасенко Вадим Сергійович

ФОП "ШАПОВАЛОВА НІНА ІВАНІВНА"

ФОП Оломпієв Микола Борисович

ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ

ФОП Бага Маргарита Вікторівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧЕВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович
#2849307377
Відхилено 358 121,25
UAH з ПДВ
14 січня 2019 19:39
ФОП "ШАПОВАЛОВА НІНА ІВАНІВНА"
#2426213044
Відхилено 371 243,25
UAH з ПДВ
17 січня 2019 09:00
ФОП Оломпієв Микола Борисович
#2072514039
Відхилено 399 127,50
UAH з ПДВ
17 січня 2019 09:07
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ
#1844309656
Переможець 492 075,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 09:12

Документи

14 січня 2019 19:38
Електронний підпис
04 січня 2019 13:15
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

17 січня 2019 08:59
Електронний підпис

Документи

17 січня 2019 09:06
Електронний підпис

Документи

17 січня 2019 09:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ
#1844309656
492 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2019 09:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 16:48
Дод угода №11-20 до Дог №8 від 23.03.2020 р.pdf зміни до договору
23 березня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 18:44
Дод. угода №10 до дог. №8 від 21.02.20.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 18:44
Дод. угода №10 до дог. №8 від 21.02.20.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 18:34
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 12:58
Дод.угода №9 до дог.№8.pdf зміни до договору
11 січня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:05
Дог№8 дод-7.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:04
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 10:05
Дод угода 5 до Дог №8 від 04.02.2019 р.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 10:18
Дод угода 4 до Дог №8 від 04.02.2019 р.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 14:23
Дод угода 3 до Дог №8 від 04.02.2019 р.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 14:21
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 14:21
Договір №8 Дод угода (1) від 04.02.2019 р.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 14:21
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 14:15
Договір №8 від 04.02.2019 р.pdf укладений
05 лютого 2019 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 91809,00 грн. (Дев’яносто одна тисяча вісімсот дев’ять грн. 00 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 400266,00 грн. (Чотириста тисяч двісті шістдесят шість грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2 частини 4 статті 36 Закону України № 922 від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару на 10 відсотків без зміни суми Договору
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 2 частини 4 статті 36 Закону України № 922 від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару на 10 відсотків без зміни суми Договору
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 2 частини 4 статті 36 Закону України № 922 від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару на 10 відсотків без зміни суми Договору
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 8 п. 12.1 розділу 12 «Інші умови» Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію п. 11.1 розділу 11 «Дія договору»: «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2020 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов’язань, а в частині зобов’язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на період, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1.5. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 55421,10 грн. (П’ятдесят п’ять тисяч чотириста двадцять одну грн. 10 коп.) без ПДВ. Сума договору становить 424804,50 грн. (Чотириста двадцять чотири тисячі вісімсот чотири грн. 50 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 424 803,15
UAH