Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (свинина)
Очікувана вартість
519 120,00 UAH
UA-2018-12-18-001056-a 09cd3047a7a44b6c82d613dac541e40f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костик Людмила Михайлівна

+380312613572 v_osviti@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33760829
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1
Контактна особа: Костик Людмила Михайлівна
+380312613572
v_osviti@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2018 16:07
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2019 16:07
Початок аукціону: 04 січня 2019 12:23
Очікувана вартість: 519 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 595,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4120 кг
Свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, Загальноосвітні заклади Ужгородського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 16:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 16:03
свинина.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-30-000024 ● cbea55e4f67948b0b1222d304970d09f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

30.01.2019 № 4

Ужгород



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 30.01.2019 № 4
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-12-18-005071-c 18.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2. UA-2018-12-18-001056-a 18.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2019-01-28-002394-b 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-01 13:29:09

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару «М’ясо (свинина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-18-001056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Поясніть причини прийнятого тендерним комітетом рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП «РОЗНЕР Д.С.», викладене в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 11.01.2019, - тендерна пропозиція учасника ФОП «РОЗНЕР Д.С.» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.3.1.4 «Всім завантаженим файлам повинна бути присвоєна назва, яка відповідає змісту завантаженого документу.», - при наявності у тендерній документації опису формальних (несуттєвих) помилок. Такими вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах?
При цьому, документи тендерної пропозиції учасника ФОП «РОЗНЕР Д.С.» були подані відповідно до вимог п.3.1.4 розділу ІІІ тендерної документації у вигляді електронних файлів у форматі .jpg, однак не була присвоєна назва, яка відповідає змісту завантаженого документу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-06 11:22:46

Пояснення на запит

Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо надання роз’яснення по проведеній закупівлі товару «М’ясо (свинина)», розміщеній в системі Prozorro за номером ID: UA-2018-12-18-001056-а розглянуто на засіданні тендерного комітету 04.02.2019 р. Пояснення викладено у файлі, що додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОЗНЕР ДЕЗИДЕР САМУЇЛОВИЧ" 350 200,00
UAH з ПДВ
350 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОПОВИЧ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ 453 200,00
UAH з ПДВ
453 200,00
UAH з ПДВ
Документи
КОШЕЛЯ ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ 489 456,00
UAH з ПДВ
489 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2019 14:08
Електронний підпис
04 січня 2019 13:45
img244.jpg
04 січня 2019 13:45
img243.jpg
03 січня 2019 15:27
Електронний підпис
03 січня 2019 15:26
img202.jpg
03 січня 2019 14:46
Електронний підпис
03 січня 2019 14:19
img236.jpg
03 січня 2019 14:19
img235.jpg
03 січня 2019 14:19
img234.jpg
03 січня 2019 14:19
img233.jpg
03 січня 2019 14:19
img232.jpg
03 січня 2019 14:19
img231.jpg
03 січня 2019 14:19
img230.jpg
03 січня 2019 14:19
img229.jpg
03 січня 2019 14:19
img227.jpg
03 січня 2019 14:19
img226.jpg
03 січня 2019 14:19
img225.jpg
03 січня 2019 14:19
img223.jpg
03 січня 2019 14:19
img222.jpg
03 січня 2019 14:19
img221.jpg
03 січня 2019 14:19
img220.jpg
03 січня 2019 14:19
img219.jpg
03 січня 2019 14:19
img218.jpg
03 січня 2019 14:19
img217.jpg
03 січня 2019 14:19
img216.jpg
03 січня 2019 14:19
img215.jpg
03 січня 2019 14:19
img214.jpg
03 січня 2019 14:19
img211.jpg
03 січня 2019 14:19
img210.jpg
03 січня 2019 14:19
img209.jpg
03 січня 2019 14:19
img208.jpg
03 січня 2019 14:19
img207.jpg
03 січня 2019 14:19
img206.jpg
03 січня 2019 14:19
img205.jpg
03 січня 2019 14:19
img204.jpg
03 січня 2019 14:19
img203.jpg
03 січня 2019 14:19
img200.jpg
03 січня 2019 14:19
img199.jpg
03 січня 2019 14:19
img198.jpg
03 січня 2019 14:19
img197.jpg
03 січня 2019 14:19
img196.jpg
03 січня 2019 14:19
img195.jpg
03 січня 2019 14:19
img194.jpg
03 січня 2019 14:19
img193.jpg

Публічні документи

10 січня 2019 15:32
Електронний підпис
09 січня 2019 16:19
Електронний підпис
09 січня 2019 16:18
тендерна пропозиція
09 січня 2019 16:18
довідка по ст17
09 січня 2019 12:04
Електронний підпис
01 січня 2019 20:47
Електронний підпис

Публічні документи

03 січня 2019 15:31
Електронний підпис
03 січня 2019 15:30
Реєстр (1).pdf
03 січня 2019 14:50
Електронний підпис
03 січня 2019 14:49
Реєстр.pdf
03 січня 2019 14:49
36. Витяг з ЄДР.pdf
03 січня 2019 14:49
35. Виписка з ЄДР.pdf
03 січня 2019 14:49
31. Проект договору.pdf
03 січня 2019 14:49
29. Паспорт.PDF
03 січня 2019 14:49
11. Накладна поляна.pdf
03 січня 2019 14:49
09. Відгук Поляна.pdf
03 січня 2019 14:49
06. Договір Поляна.pdf
03 січня 2019 14:49
03. Техпаспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОЗНЕР ДЕЗИДЕР САМУЇЛОВИЧ"

ФОП ПОПОВИЧ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ

ФОП Кошеля В.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РОЗНЕР ДЕЗИДЕР САМУЇЛОВИЧ"
#1898514015
Відхилено 350 200,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 15:42
ФОП ПОПОВИЧ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
#2271610119
Переможець 453 200,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 15:49

Документи

08 січня 2019 15:42
Електронний підпис
08 січня 2019 15:40
протокол

Документи

08 січня 2019 15:49
Електронний підпис
08 січня 2019 15:48
свинина.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2019 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПОПОВИЧ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
#2271610119
453 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2019 15:49
Електронний підпис
08 січня 2019 15:48
свинина.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 12:15
14.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 12:13
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 11:58
14.pdf укладений
25 січня 2019 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"зку із зменшенням обсягів закупівлі, на підставі п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", сторони домовились зменшити суму договору на 135960,00 грн. Викласти п.3,1 договору в новій редакції : "ціна цього договору становить 317240,00 грн. "
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML