Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33760829 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1 |
Контактна особа: |
Костик Людмила Михайлівна +380312613572 v_osviti@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2018 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2018 16:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2019 16:07 |
Початок аукціону: | 04 січня 2019 12:23 |
Очікувана вартість: | 519 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 595,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2018 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2018 16:03 |
свинина.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-30-000024 ● cbea55e4f67948b0b1222d304970d09f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 15:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2019 № 4
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 30.01.2019 № 4
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-12-18-005071-c 18.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2. UA-2018-12-18-001056-a 18.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2019-01-28-002394-b 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-01 13:29:09
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару «М’ясо (свинина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-18-001056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Поясніть причини прийнятого тендерним комітетом рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП «РОЗНЕР Д.С.», викладене в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 11.01.2019, - тендерна пропозиція учасника ФОП «РОЗНЕР Д.С.» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.3.1.4 «Всім завантаженим файлам повинна бути присвоєна назва, яка відповідає змісту завантаженого документу.», - при наявності у тендерній документації опису формальних (несуттєвих) помилок. Такими вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах?
При цьому, документи тендерної пропозиції учасника ФОП «РОЗНЕР Д.С.» були подані відповідно до вимог п.3.1.4 розділу ІІІ тендерної документації у вигляді електронних файлів у форматі .jpg, однак не була присвоєна назва, яка відповідає змісту завантаженого документу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-06 11:22:46
Пояснення на запит
Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо надання роз’яснення по проведеній закупівлі товару «М’ясо (свинина)», розміщеній в системі Prozorro за номером ID: UA-2018-12-18-001056-а розглянуто на засіданні тендерного комітету 04.02.2019 р. Пояснення викладено у файлі, що додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2019 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РОЗНЕР ДЕЗИДЕР САМУЇЛОВИЧ" |
350 200,00
UAH з ПДВ
|
350 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПОПОВИЧ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ |
453 200,00
UAH з ПДВ
|
453 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОШЕЛЯ ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ |
489 456,00
UAH з ПДВ
|
489 456,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РОЗНЕР ДЕЗИДЕР САМУЇЛОВИЧ" #1898514015 |
Відхилено |
350 200,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 15:42
|
ФОП ПОПОВИЧ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ #2271610119 |
Переможець |
453 200,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 12:15
|
14.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2019 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2019 11:58
|
14.pdf | укладений |
25 січня 2019 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"зку із зменшенням обсягів закупівлі, на підставі п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", сторони домовились зменшити суму договору на 135960,00 грн. Викласти п.3,1 договору в новій редакції : "ціна цього договору становить 317240,00 грн. " |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |