Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції системи очистки вихідних газів (встановлення електрофільтра на котел ст. №4) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
140 590 214,00 UAH
UA-2018-12-18-000999-c eec24a1ba9714960b0da905eb8d0abb6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Галуга

+380673021055 yurist2@kltec.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ-НОВА"
Код ЄДРПОУ: 40885849
Місцезнаходження: 77304, Україна , Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Промислова,1
Контактна особа: Володимир Галуга
+380673021055
yurist2@kltec.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2019 09:00
Початок аукціону: 04 січня 2019 13:03
Очікувана вартість: 140 590 214,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками - з питань предмету закупівлі (технічних питань): заступник директора з питань реконструкції Мельничук Владислав Андрійович, вул. Промислова, 1, м. Калуш, Івано-Франківська обл., 77304, тел./факс: (03472) 7-89-11; з процедурних питань: начальник тендерного сектору Галуга Володимир Богданович, вул. Промислова, 1, м. Калуш, Івано-Франківська обл., 77304, тел. (03472) 7-89-11, e-mail: yurist2@kltec.if.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з реконструкції системи очистки вихідних газів (встановлення електрофільтра на котел ст. №4) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77304, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Промислова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2018 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 16:49
Key-6.dat
26 грудня 2018 16:49
ЗМІНИ.docx
26 грудня 2018 16:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ з ДОДАТКАМИ зі змінами.docx
26 грудня 2018 16:49
Key-6.dat
26 грудня 2018 16:49
ТД - Роботи з реконструкції системи очистки вихідних газів – скан.docx
18 грудня 2018 10:33
Додаток В топозйомка.pdf
18 грудня 2018 10:33
Додаток А ситуаційний план.pdf
18 грудня 2018 10:33
Додаток Б генплан.pdf
26 грудня 2018 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 16:49
Key-6.dat
18 грудня 2018 10:33
ТД - Роботи з реконструкції системи очистки вихідних газів.docx
26 грудня 2018 16:49
ЗМІНИ.docx
26 грудня 2018 16:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ з ДОДАТКАМИ зі змінами.docx
26 грудня 2018 16:49
Key-6.dat
18 грудня 2018 10:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ з ДОДАТКАМИ.docx
26 грудня 2018 16:49
ТД - Роботи з реконструкції системи очистки вихідних газів – скан.docx
18 грудня 2018 10:33
Додаток В топозйомка.pdf
18 грудня 2018 10:33
Додаток А ситуаційний план.pdf
18 грудня 2018 10:33
Додаток Б генплан.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторисна документація
Дата подання: 19 грудня 2018 16:03
Дата відповіді: 20 грудня 2018 15:32
В зв`зку з відсутністю читких поясненнь у тендерній документаціі, щодо необхідності надання кошторисної документаціі у складі тендерної пропозиціі. Просимо пояснити треба надавати кошторисну документацію у складі тендерної пропозиціі, чи кошторисну документацію надає виключно переможець торгів?
Відповідь: Надається переможцем торгів.
Проект договору
Дата подання: 20 грудня 2018 18:10
Дата відповіді: 21 грудня 2018 09:46
Просимо пояснити, чи треба у складі Тендерної пропозиціі надавати примірник завіреного проекту договору відповідно до Додатку 5 Тендерної документаціі. Чи можна обмежитися Довідкою підтвердження згоди з істотними умовами договору та проекту договору викладеним у Додатку 5 до Тендерної документації
Відповідь: Учасник надає Довідку підтвердження згоди з істотними умовами договору та проекту договору викладеним у Додатку 5 до Тендерної документації.
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 21 грудня 2018 11:07
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:30
Відповідно по п.3 Тендерної документації «Учасник у складі Тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі щодо підтвердження згоди з істотними умовами договору та проектом договору, викладеним у Додатку 5 цієї Документації.». В той же час, у Додатку 5 до Тендерної документації, де надається Проект Договору зазначено «*Заповнюється Учасником». Просимо конкретизувати, чи треба Учаснику у складі своєї Тендерної пропозиції надавати, крім довідки в довільній формі про підтвердження згоди з істотними умовами договору та проектом договору, Проект Договору з накладанням Підписа уповноваженої особи Учасника на сторінках де позначена запис «*Заповнюється Учасником».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не потрібно.
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 21 грудня 2018 11:09
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:31
В Специфікації (Додаток 4 до Договору) вказано перелік основного обладнання, який треба поставити в межах закупівлі. Просимо конкретизувати, якщо Учасник до поставки цього основного обладнання залучає виробника-нерезидента України, які саме документи та які саме Довідки чи інформаційні та гарантійні листи потрібен надати цей виробник та, в разі необхідності, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Згідно вимог Додатку 2 до Договору «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі»
b. п. 5.9.Договору: Під час передавання Замовнику відповідного змонтованого обладнання Підрядником мають бути надані такі документи:
5.9.1. Сертифікати якості та паспорти обладнання з основними технічними характеристиками та параметрами.
5.9.2. Інструкції з експлуатації обладнання.
5.9.3. Гарантійні зобов’язання.
5.9.4. Акти прихованих робіт.
5.10. Технічна документація передається Замовнику у двох примірниках українською мовою. Титульний лист кожного примірника повинен мати печатку виробника, або організації, що уповноважена виробником на продаж його обладнання на території України.
Щодо вимог Тендерної пропозиції
Дата подання: 21 грудня 2018 11:10
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:31
Якщо Учасник залучатиме до поставки основного обладнання виробника-нерезидента України, то в цьому випадку технічна документація (технічний опис обладнання, інструкція по експлуатації тощо), яка входитиме у склад Тендерної пропозиції буде надана виробником на англійській мові. Просимо роз’яснити, чи буде відсутність переклада з англійської мови на українську мову цієї інформації у складі Тендерної пропозиції, приводом для відмови Тендерної пропозиції Учасника в цілому? Також просимо підтвердити, що переклад вищезазначеної документації від виробника-нерезидента України з англійської мови на російську мову може надаватися Учасником у складі Тендерної пропозиції та даний факт не буде приводом для відмови Тендерної пропозиції Учасника в цілому.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 21 грудня 2018 11:13
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:32
У Проекті договору п.5.18. зазначено , що «Субпідрядні організації, які залучаються Підрядником до виконання робіт, повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам: у випадках, передбачених чинним законодавством, мати ліцензію (дозвіл) на виконання відповідних робіт, визначених договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт, мати ресурси (матеріальні, технічні, фінансові) для їх виконання.» В той же час у Додатку 6 до Тендерної документації у п.9 зазначено «Вимоги до субпідрядників (у разі закупівлі робіт) та документів, які має надати Учасник щодо субпідрядників: у разі залучення субпідрядників учасник повинен надати всі необхідні ліцензії, дозволи, сертифікати, які повинен мати субпідрядник для виконання робіт.» Просимо підтвердити, чи правильно ми розуміємо, що у складі своєї Тендерної пропозиції Учасник, якщо він залучає до робіт субпідрядника і це буде достатнім, повинен надати у Тендерній пропозиції від субпідрядника такі документи: Ліцензія ( Дозвіл) на виконання робіт та Сертифікати. Тобто ні досвід виконання аналогічних робіт, ні Довідку про ресурси (матеріальні, технічні, фінансові) для їх виконання Учасник не зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції та відсутність цих документів від субпідрядника не буде приводом для відмови Тендерної пропозиції Учасника в цілому?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Вимоги до субпідрядників (у разі закупівлі робіт) та документів, які має надати Учасник щодо субпідрядників: у разі залучення субпідрядників учасник повинен надати всі необхідні ліцензії, дозволи, сертифікати, які повинен мати субпідрядник для виконання робіт.
Проект договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:14
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:32
У п. 2.4. проекту Договору зазначено – «У разі виявлення недоліків, виявлених в процесі приймання-передачі закінчених робіт, які виникли з вини Підрядника, повинні бути усунуті Підрядником протягом строків, визначених комісією, що приймає об’єкт після капітального ремонту». В той же час в предметі Договору, а саме у п. 1.2. визначено найменування робіт: «Роботи з реконструкції системи очистки вихідних газів (встановлення електрофільтра на котел ст. № 4) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013». Виходячи з того, що предмет Договору є істотною умовою Договору, просимо п. 2.4 Договору викласти з урахуванням саме того формулювання найменування робіт, яке зазначено у предметі Договору, а саме: «У разі виявлення недоліків, виявлених в процесі приймання-передачі закінчених робіт, які виникли з вини Підрядника, повинні бути усунуті Підрядником протягом строків, визначених комісією, що приймає об’єкт після реконструкції».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Буде передбачено змінами
Проект договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:15
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:32
Враховуючи зацікавленість Замовника в поставці Підрядником максимально нового обладнання, просимо останнє речення пункту 2.7. проекту Договору викласти наступним чином: «Підрядник поставляє нове обладнання, виготовлене не раніше 2018 року».
Відповідь: a. Буде передбачено змінами
щодо проекту договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:16
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:33
В зв’язку з тим, що Обладнання, яке буде постачати Підрядник, виготовляє іноземний виробник та, відповідно, вартість іноземного обладнання визначається в Євро, просимо п. 3.1 проекту Договору доповнити п. п. 3.1.2 наступного змісту: «3.1.2. Загальна вартість Обладнання складає _____________ грн. (__________________ гривні __ копійок), крім того, податок на додану вартість складає _____ грн. (__________ гривні __ копійок). Загальна вартість Обладнання без ПДВ на дату підписання цього Договору в еквіваленті становить _____ Євро за курсом ________ грн. до 1 (одного) Євро. Загальна вартість Обладнання з ПДВ складає ________ грн. (_________________________ гривень __ копійок), що є гривневою складовою вартості Обладнання. Сторони погодили, що гривнева складова вартості Обладнання може бути перерахована на умовах п. 2.3. цього Договору, загальна вартість у Євро залишається сталою. Вартість Обладнання визначена включаючи умови поставки DDP за адресою: Україна, адреса ____________________________ у відповідності до правил ІНКОТЕРМС-2010».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо Учасник процедури закупівлі - нерезидент, такий Учасник зазначає ціну тендерної пропозиції у гривнях. Розрахунки здійснюються у національній валюті України згідно з умовами укладеного договору.
Проект договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:17
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:33
Враховуючи те, що у відповідності до зазначених умов проекту Договору Підрядник крім будівельних робіт повинен буде виконати також і проектні роботи, та беручи до уваги характер першочерговості таких робіт, просимо п. 3.1 проекту Договору доповнити п.п. 3.1.3 наступного змісту: «3.1.3. Ціна виконання проектних робіт становить _____________* грн. (__________________*), у тому числі, ПДВ 20% - _______* грн.(________________*)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Буде передбачено змінами
щодо проекту договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:17
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:33
У п. 3.3. проекту Договору визначено наступне: «Договірна ціна, яка застосовується при розрахунках за виконані роботи за цим Договором, є динамічна та визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням доповнень та змін), але не повинна перевищувати ціну визначену п.3.1. цього Договору». В той же час підпунктом 6.3.2.3 згаданого ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено поняття «динамічна договірна ціна», а саме: «Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва». Визначення цього ж поняття у Постанові Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» також не містить будь-яких кількісних обмежень або лімітів. Виходячи з вищевикладеного просимо п. 3.3. проекту Договору викласти у наступній редакції: «Договірна ціна, яка застосовується при розрахунках за виконані роботи за цим Договором, є динамічна та визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, з урахуванням доповнень та змін».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Залишається в редакції Замовника
Проект договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:20
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:34
10. В зв’язку з тим, що Обладнання, яке буде постачати Підрядник, виготовляє іноземний виробник, вартість такого обладнання визначається в Євро, та враховуючи те, що розрахунки між резидентами України повинні здійснюватися в національній валюті України – гривні, тому для можливості проведення розрахунків за Обладнання у гривні, пропонуємо п. 4.2. та п. 4.3. проекту Договору викласти у наступній редакції, яка буде містити механізм (формулу) перерахунку з Євро у гривню: «4.2. Оплата Обладнання Замовником здійснюється у два етапи: 4.2.1. І етап – попередня оплата у розмірі __% від загальної вартості Обладнання (п.3.1.2 цього Договору) - _________ грн. (_______________________ гривень __ копійок), в тому числі ПДВ - ______ грн. – протягом 5 (п'яти) банківських днів від дати підписання Договору обома Сторонами; 4.2.2. ІI етап – попередня оплата у розмірі __% від загальної вартості Обладнання (п.3.1.2 цього Договору) - ___________ грн. (________________________ гривень __ копійки), в тому числі ПДВ - ____ грн. – протягом 5 (п‘яти) банківських днів з дати отримання від Постачальника повідомлення про готовність Обладнання до відвантаження з заводу-виробника. 4.3. У зв’язку з тим, що Обладнання виготовляє іноземний виробник та у разі зміни курсу продажу іноземної валюти (EUR або USD) відповідно до курсу гривні (при подальшому згадуванні – курс Міжбанку), що встановився на міжбанку на попередній день до дати здійснення відповідного платежу , Сторони домовилися про те, що Підрядник в односторонньому порядку перераховує гривневу складову загальної вартості Обладнання, у сторону збільшення або у сторону зменшення такої вартості залежно від того, у яку сторону відбувається зміна курсу, а також змінює гривневу складову ціни за одиницю Обладнання, гривневу складову загальної вартості Обладнання та розмір платежу за кожним етапом. При цьому розрахунок суми у гривні, що підлягає оплаті на момент І-го етапу (Рі) відповідно до п.2.2 цього Договору, визначається наступним чином: Рі = Pzі * Кі; Pzі = Р – (Рі1/ Кі1+ Рі2 / Кі2 +...), де Рzі– розрахунковий залишок до сплати в еквіваленті іноземної валюти Договору на момент І-го етапу (з урахуванням попередньо отриманих оплат); Р – Загальна вартість Обладнання на дату підписання цього Договору в еквіваленті іноземної валюти відповідно до п.2.1 цього Договору; Рі1, Рі2... – здійснені раніше оплати за відповідними етапами в гривні; Кі1, Кі2… – курси Міжбанку станом на попередній день до дати оплати за етапами Рі1, Рі2... відповідно; Кі – курс Міжбанку станом на попередній день до дати оплати за І-им етапом. Для визначення курсу Міжбанку Сторони домовилися використовувати інформацію з наступних джерел: для валюти USD: http://minfin.com.ua/ua/currency/mb/archive/usd/DD-MM-YYYY/DD-MM-YYYY/ ; для валюти EUR: http://minfin.com.ua/ua/currency/mb/archive/eur/DD-MM-YYYY/DD-MM-YYYY/ ; де DD-MM-YYYY/DD-MM-YYYY/ – відповідно дати попереднього дня, на який визначається курс Міжбанку, і поточного дня. При цьому використовується значення курсу до чотирьох знаків після коми. Для здійснення останнього етапу оплати за обладнання, Підрядник надає Замовнику для підписання Додаткову угоду, яка фіксує відповідну оновлену гривневу складову Загальної вартості Обладнання, перераховану у відповідності з положеннями цього пункту Договору».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Залишається в редакції Замовника
Щодо проекту договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:21
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:34
У першому абзаці п. 4.5. проекту Договору передбачений розрахунок за будівельні роботи на підставі Актів №КБ-2, №КБ-3 та визначено наступне: «Остаточний розрахунок, який здійснюється на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість наданих робіт за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3) з відтермінуванням платежу не більше 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідних Актів, у розмірі 95 % від суми Договору». Враховуючи те, що в Розділі 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» проекту Договору крім цього пункту (п. 4.5.) ніде не зазначається порядок оплати за будівельні роботи та, беручи до уваги наявність слова «остаточний» на початку даного пункту (п. 4.5.) проекту Договору, можна дійти висновку, що розрахунок за будівельні роботи на підставі Актів №КБ-2, №КБ-3 також передбачає авансування. Крім цього, враховуючи те, що у відповідності до зазначених умов проекту Договору Підрядник крім будівельних робіт повинен буде виконати також і проектні роботи, та беручи до уваги характер першочерговості таких робіт, просимо також окремо передбачити порядок здійснення оплати за проектні роботи. На підставі зазначеного просимо доповнити перший абзац п. 4.5 проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «4.5. Замовник перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі __% від вартості будівельних робіт, що становить: _______________* грн. (__________________*), у тому числі, ПДВ 20% - _________________* грн.(______________________ *). Остаточний розрахунок, який здійснюється на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість наданих робіт за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3) з відтермінуванням платежу не більше 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідних Актів, у розмірі 95 % від вартості будівельних робіт. Замовник перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі __% від вартості проектних робіт, що становить: _______________* грн. (__________________*), у тому числі, ПДВ 20% - _________________* грн.(______________________ *). Остаточний розрахунок, який здійснюється після узгодження і затвердження Підрядником проектної документації в органах державного управління й нагляду та на підставі підписаних Сторонами Актів здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт з відтермінуванням платежу не більше 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідних Актів, у розмірі 95 % від суми вартості проектних робіт».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Залишається в редакції Замовника
щодо проекту договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:21
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:35
Просимо видалити п. 4.7 проекту Договору на підставі того, що даний пункт повністю дублює п. 4.4 проекту Договору.
Відповідь: a. Буде передбачено змінами
щодо проекту договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:22
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:35
У п. 5.1. проекту Договору визначено наступне: «Строк постачання обладнання та виконання робіт становить ______________* днів з моменту отримання Підрядником авансового платежу згідно пункту 4.2. цього Договору. Враховуючи те, що в п.4.2 проекту Договору передбачений авансовий платіж лише за обладнання та, беручи до уваги те, що строк виконання робіт вказується окремо в Графіку виконання робіт, який є Додатком 3 до Договору (п.5.3), просимо п.5.1. проекту Договору викласти наступним чином: «5.1. Строк постачання обладнання становить ______________* днів з моменту отримання Підрядником авансового платежу згідно пункту 4.2. цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Строк постачання обладнання та виконання робіт визначається датою перерахування авансового платежу.
Проект договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:23
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:36
Враховуючи те, що з 01.01.2011 р. вступила в силу нова редакція Офіційних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс-2010 Міжнародної торгової палати, просимо по тексту проекту Договору посилання на «ІНКОТЕРМС-2000» замінити на «ІНКОТЕРМС-2010».
Відповідь: a. Залишається в редакції Замовника
Щолдо проекту договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:23
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:37
У п.п. 6.1.2 проекту Договору визначено наступне: «Замовник зобов’язаний приймати обладнання згідно з видатковими накладними та виконані роботи згідно з актами КБ-2в, актами приймання-передавання змонтованого обладнання та довідками КБ-3». Враховуючи те, що проектні роботи, які згідно умов проекту Договору повинен виконати Підрядник, передаються за Актом здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, просимо п.п. 6.1.2 проекту Договору доповнити та викласти його в наступній редакції: «6.1.2. Приймати проектні роботи згідно Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, обладнання - згідно з видатковими накладними та виконані роботи згідно з актами КБ-2в, актами приймання-передавання змонтованого обладнання та довідками КБ-3».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Буде передбачено змінами
Щодо проекту договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:24
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:37
У п.п. 6.3.1 проекту Договору визначено наступне: «Забезпечити виконання робіт таким чином, щоб якість виконаних робіт відповідала вимогам цього Договору, державним будівельним нормам та іншим нормативним документам України або міжнародним стандартам». Підрядник при виконанні робіт керується відповідними державними будівельними нормами, вимогами чинного законодавства України та відповідними стандартами, які є обов’язковими при виконанні таких видів робіт. Наявність у даному підпункті проекту Договору словосполучення «або міжнародним стандартам» не окреслює коло певних міжнародних стандартів, якість виконуваних робіт яким повинна відповідати. Тому просимо конкретизувати міжнародні стандарти, яким повинна відповідати якість робіт за Договором або видалити з п.п. 6.3.1 проекту Договору словосполучення «або міжнародним стандартам».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Погоджується з Замовником за окремим запитом в разі застосування імпортного обладнання (продукція Російської федерації не розглядається).
Щодо проекту договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:25
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:38
У першому реченні п.п. 6.3.3 проекту Договору визначено наступне: Підрядник зобов’язаний «Надавати Замовнику акти КБ-2в, акти приймання-передавання змонтованого обладнання та довідки КБ-3, видаткові накладні». Враховуючи те, що проектні роботи, які згідно умов проекту Договору повинен виконати Підрядник, передаються за Актом здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, просимо перше речення п.п. 6.3.3 проекту Договору доповнити та викласти його в наступній редакції: «6.3.3 Надавати Замовнику акти здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, акти КБ-2в, акти приймання-передавання змонтованого обладнання та довідки КБ-3, видаткові накладні».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Буде передбачено змінами
Щодо проекту договору
Дата подання: 21 грудня 2018 11:26
Дата відповіді: 22 грудня 2018 13:38
У п.п. 7.2.1. проекту Договору передбачена пеня за порушення строків виконання робіт за відповідним видом робіт згідно графіка виконання робіт в розмірі 0,1% від вартості відповідного виду (етапу) робіт з яких допущено прострочення виконання. В той же час, цим же підпунктом проекту Договору, за прострочення понад 30 днів додатково передбачено штраф у розмірі 7% від Ціни Договору (вартості етапу робіт). Враховуючи те, що за загальним правилом штрафні санкції розраховуються від вартості саме порушеного зобов’язання та для уникнення колізії, яка виникла через одночасне посилання у даному підпункті проекту Договору на два різних об’єкта, з яких буде вираховуватись розмір штрафу – «Ціна Договору» та «вартість етапу робіт», просимо уточнити від вартості чого передбачається вирахування штрафу у розмірі 7%.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: a. Від вартості етапу відповідно до графіку виконання робіт Додаток 3 Договору.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 22 грудня 2018 14:10
Дата відповіді: 26 грудня 2018 16:10
У зв'язку з тим, що закупівля "Роботи з реконструкції системи очистки вихідних газів (встановлення електрофільтра на котел ст. №4) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013" оголошена 18.12.2018р, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2019 09:00, та у зв'язку зі значною кількістю святкових днів у цей період оформлення забезпечення тендерної пропозиції в банках I-II групи за класифікацією НБУ (відповідно до умов тендерної документації) не представляється можливим. Просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій для можливості оформлення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов закупівлі на 24.01.2019р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кінцевий термін подання тендерних пропозицій залишається в редакції Замовника
Технічна інформація
Дата подання: 23 грудня 2018 12:06
Дата відповіді: 26 грудня 2018 16:11
В тендерній документації є посилання на техніко-економічнє обгрунтування 0-772-ТЕО. Документ 0-772-ТЕО у складі тендерна не надано що унеможливлює підготовку пропозиції у повному обсязі. Просимо надати.
Відповідь: Знаходиться в додатках до тендерної документації
Технічне запитання
Дата подання: 23 грудня 2018 12:26
Дата відповіді: 26 грудня 2018 16:12
Нечітко визначені головні технічні дані для підготовки технічної пропозиції щодо електрофільтру: - у розділі 3. ТЕХНОЛОГІЧНІ ВИМОГИ тендерної документації визначено: Тип котла ТП-87 Паропродуктивність котла т пара/год 420 Марка палива Д, ДГ, Г Розрахункова максимальна витрата палива т/ч 62,5 Кількість вологих продуктів згоряння при α = 1,6 нм3 /год 551 000 Температура газів на вході в електрофільтр °С 160 Концентрація золи в продуктах згоряння, максимальна г/нм3 34 у Додатку 5 тендерної документації визначено: Котлоагрегат ТП-87 ст.№4 номінальна паропродуктивність – 420 т/год тип палива–вугілля Д, ДГ, Г витрата палива: 62,5 т/год вугілля об’єм димових газів – 668 тис. нм3/год температура димових газів перед ГОУ – 160°С концентрація золи в продуктах згорання макс. – 24,0 г/нм3 Не зрозуміло, які дані вірні. Просимо визначити та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: передбачено у змінах до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 23 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-04-000005 ● e562e7afc66b43f489cadcaf28b1a725
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2019 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

04.02.2019 № 8

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.


Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.02.2019 №8
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-18-000999-c 18.12.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-05 16:07:33

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи з реконструкції системи очистки вихідних газів (встановлення електрофільтра на котел ст. №4) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-18-000999-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чому замовник у Додатку 2 до тендерної документації вимагає у переможця торгів документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, зокрема: довідку в довільній формі з посиланням на те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-06 15:32:58

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ - НОВА"

Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
Однак, на момент розміщення оголошення та тендерної документації в електронній системі закупівель, зазначений реєстр не функціонував. Тому у Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога про те, що Переможець на виконання вимоги пункту 2 частини 1 статті 17 Закону повинен надати інформацію в довільній формі про відсутність зазначеної підстави.
Інформація прес-служби Національного агентства з питань запобігання корупції щодо початку роботи Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення розміщена на офіційному сайті НАЗК лише 06.02.2019 року (https://nazk.gov.ua/news/nacionalne-agentstvo-stvorylo-i-vidkrylo-reyestr-korupcioneriv).

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-14 09:25:59

ЩОДО ВИСНОВКУ МОНІТОРИНГУ (UA-M-2019-02-04-000005) від 11.02.2019 року.

Розглянувши Висновок про результати моніторингу закупівлі від 11.02.2019 року щодо не відповідності тендерної документації по предмету закупівлі «Роботи з реконструкції системи очистки вихідних газів (встановлення електрофільтра на котел ст. №4) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» (ID: UA-2018-12-18-000999-c) умовам діючого законодавства України у сфері закупівель, адміністрація підприємства інформує про категоричне заперечення обумовленого у ньому висновку з нижченаведених підстав.
Відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
Однак, на момент розміщення оголошення та тендерної документації в електронній системі закупівель, зазначений реєстр в частині наявності відомостей щодо юридичний осіб не функціонував. Враховуючи наведене Замовник у Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога про те, що Переможець на виконання вимоги пункту 2 частини 1 статті 17 Закону повинен надати інформацію в довільній формі про відсутність зазначеної підстави.
Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в частині відображення відомостей про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, розпочав функціонувати згідно інформації прес-служби Національного агентства з питань запобігання корупції лише 06.02.2019 року (https://nazk.gov.ua/news/nacionalne-agentstvo-stvorylo-i-vidkrylo-reyestr-korupcioneriv).
На підставі вищенаведеного висновки Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області є безпідставними та необґрунтованими, а вимоги такими, які не підлягають до задоволення, оскільки тендерна документація, розроблена і затверджена тендерним комітетом по вказаному предмету закупівлі відповідає вимогам законодавства України у сфері публічних закупівель.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ ПРОМСТАН" 136 500 000,00
UAH з ПДВ
130 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ" 136 881 275,22
UAH з ПДВ
130 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАЗБЕГ" 137 500 200,00
UAH з ПДВ
131 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРГОМАШЕКОЛОГІЯ" 140 580 000,00
UAH з ПДВ
131 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація виробничих та комерційних підприємств "Союз" 140 499 000,00
UAH з ПДВ
140 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2019 13:22
Кошторис ОР.pdf
09 січня 2019 13:22
Кошторис ДЦ.pdf
09 січня 2019 13:22
Кошторис ДЦ 1.pdf
09 січня 2019 13:22
Кошторис ВРО.pdf
09 січня 2019 13:22
Кошторис ВР.pdf
05 січня 2019 20:05
Довідка (Додаток №6).pdf
05 січня 2019 16:14
Технічний опис.pdf
04 січня 2019 17:02
довідка.pdf
04 січня 2019 16:16
Проект договору.pdf
29 грудня 2018 10:21
антикор. прогр..pdf
29 грудня 2018 10:21
антиконкурентні дії.pdf
29 грудня 2018 10:21
довідка корупц.pdf
29 грудня 2018 10:21
Kovalen.pdf
29 грудня 2018 10:21
лист-згода.pdf
29 грудня 2018 10:21
Ф 1,2 КП за 2017 год.pdf
29 грудня 2018 10:21
мат-тех беза.pdf
29 грудня 2018 10:21
СТАТУТ 16102018.pdf
29 грудня 2018 10:21
наказ про призначення.pdf
29 грудня 2018 10:21
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 січня 2019 19:24
18Гарантійний лист.pdf
02 січня 2019 19:24
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
02 січня 2019 19:24
Підписаний_Лицензия.pdf
02 січня 2019 19:24
9 Дозвола ліцензіі.pdf
02 січня 2019 19:24
7Фін.баланс.pdf
02 січня 2019 19:24
4Статут.pdf
02 січня 2019 19:24
1Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 січня 2019 17:35
Тех. опис ЕФ.pdf
02 січня 2019 16:44
Проект договору.pdf
02 січня 2019 15:54
Дов про субпірядн.pdf
02 січня 2019 15:54
Патент.pdf
02 січня 2019 15:54
Протокол зборів.pdf
02 січня 2019 15:54
Сертиф конструктора.pdf
02 січня 2019 15:54
Довідки ст. 17.pdf
02 січня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
02 січня 2019 15:05
Тендерне забезпеч.pdf
02 січня 2019 15:04
Дов про наявн облад.pdf
02 січня 2019 15:04
Дов про працівників.pdf
02 січня 2019 15:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 січня 2019 13:09
Лист додаток 6.jpg
02 січня 2019 13:09
Довідка претенз.jpg
02 січня 2019 13:09
Довідка про еко.jpg
02 січня 2019 13:09
Лист згода.jpg
02 січня 2019 13:09
Лицензія.pdf
02 січня 2019 13:09
Баланс .PDF
02 січня 2019 13:09
Статут.pdf
02 січня 2019 13:09
Наказ.jpg

Публічні документи

31 грудня 2018 14:40
Фін Звіт 2017.pdf
31 грудня 2018 14:40
Технічний опис.pdf
31 грудня 2018 14:40
Тенд.пропозиція.pdf
31 грудня 2018 14:40
Статут.pdf
31 грудня 2018 14:40
Сертификат ПЮЮ.pdf
31 грудня 2018 14:40
Сертификат МЮП.pdf
31 грудня 2018 14:40
Сертификат Запара АН.pdf
31 грудня 2018 14:40
Про внесення коштів.pdf
31 грудня 2018 14:40
Наказ № 2 -К.pdf
31 грудня 2018 14:40
МТБ.pdf
31 грудня 2018 14:40
Ліцензія ДАБІУ 21.pdf
31 грудня 2018 14:40
Лицензія субп..pdf
31 грудня 2018 14:40
Лицензія ПБанка.pdf
31 грудня 2018 14:40
Кваліф.персонала.pdf
31 грудня 2018 14:40
Інформація дод.6.docx.pdf
31 грудня 2018 14:40
Згода на обробку ПД.pdf
31 грудня 2018 14:40
Дозвіл субп..pdf
31 грудня 2018 14:40
Дозвіл 21.pdf
31 грудня 2018 14:40
Довкілля.pdf
31 грудня 2018 14:40
Довідки ст.17.pdf
31 грудня 2018 14:40
Довідка про претензії.pdf
31 грудня 2018 14:40
Габаритне креслення.pdf
31 грудня 2018 14:40
АП.pdf
31 грудня 2018 14:40
Аналоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ ПРОМСТАН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ"

ТОВ "КАЗБЕГ"

ТОВ "КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРГОМАШЕКОЛОГІЯ"

Корпорація виробничих та комерційних підприємств "Союз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ ПРОМСТАН"
#37157500
Відхилено 130 500 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 13:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ"
#37167460
Відхилено 130 600 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 14:04
ТОВ "КАЗБЕГ"
#31123135
Відхилено 131 300 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 15:45
ТОВ "КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРГОМАШЕКОЛОГІЯ"
#35719479
Відхилено 131 400 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 15:48
Корпорація виробничих та комерційних підприємств "Союз"
#21004686
Відхилено 140 499 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 15:54

Документи

25 січня 2019 13:49
Електронний підпис
25 січня 2019 13:49
РІШЕННЯ від 25.01.2019.pdf
14 січня 2019 16:04
Електронний підпис
14 січня 2019 16:00
РІШЕННЯ від 14.01.2019.pdf

Документи

01 лютого 2019 14:04
Електронний підпис

Документи

01 лютого 2019 15:45
Електронний підпис

Документи

01 лютого 2019 15:48
Електронний підпис

Документи

01 лютого 2019 15:54
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
01 лютого 2019 15:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі