Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (БФП CANON MF 232 W EMP).
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2018-12-18-000955-a 4f8cf879996541f7b1215a0648cefddf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісневський Роман Сергійович

+380445070514 2858412@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Контактна особа: Лісневський Роман Сергійович
+380445070514
2858412@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2018 15:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2018 15:38
Початок аукціону: 21 грудня 2018 14:27
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (БФП CANON MF 232 W EMP).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 15:34
Форма пропозиції.doc
18 грудня 2018 15:34
Договір.doc
18 грудня 2018 15:34
Документація про проведення допорогової закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 18 грудня 2018 22:51
Дата відповіді: 19 грудня 2018 14:28
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит від 18.12.2018р. Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «30230000-0 Комп’ютерне обладнання (БФП CANON MF 232 W EMP)», ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-18-000955-а, очікувана вартість закупівлі: 17 000,00 грн. (сімнадцять тисяч гривень 00 копійок).
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору. Відповідно до пункту 6.4. «Порядку здійснення допорогових закупівель», вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в електронних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Виходячи з вище наведеного, учасники подають свої пропозиції відповідно до вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 16 780,00
UAH з ПДВ
15 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" 16 800,00
UAH з ПДВ
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2018 14:33
Цінова пропозиція pdf (3).pdf
20 грудня 2018 14:33
Додаток 4.jpg
20 грудня 2018 14:33
Договір pdf (2).pdf
20 грудня 2018 14:33
Висновки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Переможець 15 998,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 13:56

Документи

26 грудня 2018 13:56
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2018 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
15 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2018 13:56
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
28 грудня 2018 14:21