Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (код ДК 021:2015- 30230000-0)- багатофункціональний пристрій (DCP-1602R.), монітор.
Очікувана вартість
19 200,00 UAH
UA-2018-12-18-000654-a 6500a481087e41d38425c84df5a2c655
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Планово-економічний відділ

onkocentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Контактна особа: Планово-економічний відділ
onkocentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2018 18:00
Очікувана вартість: 19 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

кошти спеціального фонду (додаткові кошти)

кошти спеціального фонду (додаткові кошти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Багатофункціональний пристрій DCP-1602R.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2018  —  27 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Монітор -діагональ дисплея 23.8"
(PHILIPS 243V7QDAB/00)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2018  —  27 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 18 грудня 2018 22:58
Дата відповіді: 19 грудня 2018 16:38
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після закінчення аукціону, всі пропозиції будуть розглянуті в обов"язковому порядку. Заявлений товар повинен відповідати технічним вимогам. Саме за цими критеріями буде визначено переможця.
додатковий картридж та відсутність чіпа блокування картриджу
Дата подання: 19 грудня 2018 16:35
Шановний Замовнику, 1) Ви вказали в умовах поставки "кожна одиниця товару повинна бути додатково укомплектована тонером-картриджом". До комплектації Brother 1602 входить тонер-картридж. Чи Вам потрібен ще додатковий картрдж (+1шт)? 2) Пристрої Brother не блокують друк після перезаправки картриджу. Прошу Вас повідомити, чи є обов'язковою вимогою не блокування пристрою (відсутність чіпа) після перезаправки картриджу? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 18 600,00
UAH з ПДВ
18 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2018 15:30
Паспорт_ інд. код.pdf
20 грудня 2018 15:30
ВИПИСКА.pdf
20 грудня 2018 15:30
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
Переможець 18 600,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2018 12:34

Документи

22 грудня 2018 12:34
протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2018 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
18 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2018 12:34
протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 427.PDF укладений
27 грудня 2018 15:28
дог 427.PDF укладений
27 грудня 2018 13:52
дог 427.PDF укладений
27 грудня 2018 12:57
дог 427.PDF укладений
27 грудня 2018 12:47