Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо (м'ясо яловичини І категорії заморожене у півтушах)
Meat (Meat beef frozen 1 category)
Meat (Meat beef frozen 1 category)
Очікувана вартість
19 500 000,00 UAH
UA-2018-12-17-004823-c ● b0307b0f0abc49ffb2081414df6603c6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Контактна особа: |
Іван Горошко +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шамрай Юлія +380442341397 y.shamray@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy |
National ID: | 37472392 |
Contact point: |
Ivan Goroshko +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Additional contacts: |
Шамрай Юлія +380442341397 y.shamray@rezerv.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2018 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 19 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 195000 UAH |
Publication date: | 17 грудня 2018 17:10 |
Enquiries until: | 20 січня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 26 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 січня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 19 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 48 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 тони
м'ясо яловичини І категорії заморожене у півтушах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62203, Україна, Харківська область, смт Золочів, вул.Б.Хмельницького, б/н
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Meat beef frozen 1 category
CPV: 15110000-2
Період постачання:
по 30 березня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 16:22 |
ТД м'ясо зі змінами (1).doc | |
18 січня 2019 16:22 |
зміни в ТД.docx | |
09 січня 2019 14:59 |
зміни в проект договору (Дод. 4).docx | |
09 січня 2019 14:59 |
ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ зі змінами.doc | |
08 січня 2019 16:41 |
зміни в ТД.docx | |
08 січня 2019 16:41 |
зміни в проект договору (Дод. 4).docx | |
04 січня 2019 10:07 |
зміни в ТД.docx | |
04 січня 2019 10:07 |
зміни в проект договору (Дод. 4).docx | |
17 грудня 2018 17:11 |
ДОДАТОК 1, 2 до ТС, гарант листа, проекту договора (ДЕКЛАР ВИРОБН+ЛАБ. ПОКАЗНИКИ).doc | |
17 грудня 2018 17:11 |
ДОДАТОК 2 ТС мясо.doc | |
17 грудня 2018 17:11 |
ДОДАТОК 3 ГАРАНТ ЛИСТ МЯСО.doc | |
17 грудня 2018 17:11 |
Додаток 1 (16,17 статті ЗАКОНУ) .12.2018(1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження виконання та проведення розрахунків за договором
Дата подання: 09 січня 2019 14:33
Дата відповіді: 14 січня 2019 11:45
Керуючись частиною 1 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року звертаємось до Вас за роз’ясненнями умов тендерної документації. Відповідно до вимог ТД учасник повинен надати копію виконаного договору та копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором.
1. Просимо роз'яснити, які саме документи потрібні на підтвердження виконання і проведення розрахукнів за договором.
2. Просимо роз'яснити, чи достатньо Вам буде копії акту звіряння взаєморозрахунків за договором, в якому будуть відображені факт поставки та факт проведення розрахунків, для задоволення вимоги щодо надання копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
У п.п.1.1. пункту 2 Додатку 1 (таблиця 1) до тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційну вимогу до учасника. Вимога замовника щодо надання учасником копії раніше виконаного договору не обмежує його виконання певним періодом часу та не містить обмежень в частині надання учасником копій документів, які підтверджують виконання цього договору та проведення розрахунків за ним.
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. (п. 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до п. 5 статті 28 Закону замовник розглядає тендерні пропозиції та визначає, у тому числі, відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу: невиконання або виконання не в повному обсязі договору є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, відповідно до абзацу другого та третього додатку 1 (стор. 3) до тендерної документації учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації. У разі виявлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У п.п.1.1. пункту 2 Додатку 1 (таблиця 1) до тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційну вимогу до учасника. Вимога замовника щодо надання учасником копії раніше виконаного договору не обмежує його виконання певним періодом часу та не містить обмежень в частині надання учасником копій документів, які підтверджують виконання цього договору та проведення розрахунків за ним.
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. (п. 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до п. 5 статті 28 Закону замовник розглядає тендерні пропозиції та визначає, у тому числі, відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу: невиконання або виконання не в повному обсязі договору є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, відповідно до абзацу другого та третього додатку 1 (стор. 3) до тендерної документації учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації. У разі виявлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Експлуатаційний дозвіл та акт
Дата подання: 15 січня 2019 08:22
Дата відповіді: 18 січня 2019 14:06
Керуючись частиною 1 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року звертаємось до Вас за роз’ясненнями умов тендерної документації за наступними питаннями: 1. Згідно умов пункту 1 додатку № 1 Замовник вимагає- копію експлуатаційного дозволу (дозволів) за підписом уповноваженої особи учасника, що завірена (у разі наявності) печаткою (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 40, зареєстрований в Міністерстві юстиції 12.03.2016 за № 383/28513); Якщо учасник не є виробником товару, на чиє ім’я повинен бути виданий експлуатаційний дозвіл ( виробника або учасника) і який вид діяльності повинен бути в ньому прописаний?
2. Згідно умов пункту 1 додатку № 1 Замовник вимагає копію акта за підписом уповноваженої особи учасника, що завірена (у разі наявності) печаткою, складеного за результатами державного аудиту постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), згідно із наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 року № 41, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.03.2017 р. за № 357/30225 або копію сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) за підписом уповноваженої особи учасника, що завірена (у разі наявності) печаткою. Якщо учасник не є виробником товару, на чиє ім’я повинен бути виданий даний акт або сертифікат якості ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) (виробника або учасника)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 зі змінами ч. 1 ст. 23 «Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження».
Відповідно до ч. 2 ст. 20 вищезазначеного Закону оператор ринку зобов’язаний «розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів».
Відповідно до ч. 55 ст. 1 вищезазначеного Закону «оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок».
Тобто копії документів, що передбачені тендерною документацією п.1 додатку 1 (експлуатаційний дозвіл, акт складений за результатами державного аудиту постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), або сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT)) повинні бути видані на учасника тендерних закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 вищезазначеного Закону оператор ринку зобов’язаний «розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів».
Відповідно до ч. 55 ст. 1 вищезазначеного Закону «оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок».
Тобто копії документів, що передбачені тендерною документацією п.1 додатку 1 (експлуатаційний дозвіл, акт складений за результатами державного аудиту постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), або сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT)) повинні бути видані на учасника тендерних закупівель.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 лютого 2019
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРИОТА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕКС ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КАП-ПРОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2019 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕКС ЦЕНТР" |
18 876 000,00
UAH з ПДВ
|
15 598 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАП-ПРОД" |
19 392 000,00
UAH з ПДВ
|
15 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП |
19 470 000,00
UAH з ПДВ
|
16 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРИОТА" |
19 500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕКС ЦЕНТР" #39431913 |
Переможець |
15 598 000,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2019 10:30
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1 від 22.03.2019 до договору 92 (м'ясо).pdf | зміни до договору |
25 березня 2019 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2019 13:30
|
ДОГОВОР 92 від 21.03.2019 (мясо- ТЕКС ЦЕНТР) .pdf | укладений |
21 березня 2019 12:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в договір внесено відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару |
Номер договору про закупівлю: | № Юр-2/92-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Юр-2/92-2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |