Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Готові текстильні вироби (намети УСБ-56)
tents USH-56
tents USH-56
Очікувана вартість
61 267 500,00 UAH
UA-2018-12-17-004518-c ● c3090200a59a41aca169d44bd196b0d3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Контактна особа: |
Іван Горошко +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шкляр Лариса +380442356018 l.shklyar@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy |
National ID: | 37472392 |
Contact point: |
Ivan Goroshko +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Additional contacts: |
Шкляр Лариса +380442356018 l.shklyar@rezerv.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2018 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 61 267 500,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 17 грудня 2018 16:44 |
Enquiries until: | 23 квітня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 травня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 61 267 500 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
24 квітня 2019 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2019 14:16 |
ТД квітень 2019.doc | |
24 квітня 2019 14:16 |
Додаток 4 (Проект договору намети із змінами) квітень 201.doc | |
24 квітня 2019 14:16 |
ЗМІНИ у Додаток 2 (ТС НАМЕТИ) квітень 2019.doc | |
24 квітня 2019 14:16 |
Додаток 2 (ТС НАМЕТИ) квітень 2019.doc | |
24 квітня 2019 14:16 |
ЗМІНИ ДОДАТОК 3 (ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ) намети.doc | |
24 квітня 2019 14:16 |
Зміни у додаток 4 (Проект договору намети) квітень 2019.doc | |
24 квітня 2019 14:16 |
ЗМІНИ ДОДАТОК 3 (ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ) намети.doc | |
24 квітня 2019 14:16 |
ДОДАТОК 3 (ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ) намети.doc | |
24 квітня 2019 14:16 |
Зміни до ТД квітень 2019.doc | |
04 березня 2019 17:55 |
зміни в Додаток 1.docx | |
04 березня 2019 17:54 |
ДОДАТОК 1 (16,17 статті ЗАКОНУ) оновл..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-17-004518-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БМ-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:40906549
Дата подання: 04 січня 2019 23:32
Вимога щодо усунення порушень при розробці та затвердженні тендерної документації на закупівлю - ДК 021:2015 (39520000-3 Готові текстильні вироби (намети УСБ-56)
17 грудня 2018 року через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу - prozorro.gov.ua , було опубліковано оголошення № UA-2018-12-17- 004518-с про проведення відкритих торгів на закупівлю наметів УСБ-56. З лоти:
лот 1. Намет УСБ-56 —300 к-тів;
лот 2. Намет УСБ-56 - 300 к-тів;
лот 3. Намет УСБ-56 - 300 к-тів;
код за ДК 021:2015 - 39520000-3 Готові текстильні вироби (намети УСБ-56)
закладається: на ДО «Комбінат «Трикутник» (25015, м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 3) в кількості 900 комплектів трьома лотами по 300 комплектів кожний.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу
Наше підприємство звертається до Вас, як до Замовника з вимогою щодо усунення порушень які виникли під час проведення процедури закупівлі, а саме.
Відповідно до п. З ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення. малюнки чи опис предмета закупівлі).При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються,передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п. 6 Розділу З тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Виходячи з пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації намети повинні бути виготовлені відповідно до ТУ У 25.1-00310143-086:2005 із змінами № 1- 4 або намети, виготовлені за іншим нормативним документом, якісні показники якого є не нижче ніж якісні показники для наметів, які наведені у даних технічних вимогах.
Щодо показників зазначених Вами у Додатку 2 до тендерної документації Технічні вимоги для наметів уніфікованих санітарно-барачних УСБ-56 відповідно до ТУ У 25.1-00310143086.2005) то такі вимоги є неповними й не містять зокрема:схем та чи креслень намету та розміри входу у тамбур, вікон, димохідних отворів (конструкція є значних розмірів та складна),відсутні вимоги до кольору предмета закупівлі та його складових частин.
Також не міститься вимог до тканин, із якої виготовляються стіни отеплення (не зазначено з якої тканини виготовляється, її склад, якому ДСТУ чи ГОСТу відповідає, які якісні характеристики до такої тканини);вимог до підпідложника намету (не зазначено з якої тканини виготовляється, її склад, якому ДСТУ чи ГОСТу відповідає, які якісні характеристики до такої тканини);
Вказано лише, що внутрішній тент намету виготовляються відповідно зміни № 4 до ТУ У 25.1-00310143-086:2005.
Також ми вважаємо, що Вами встановлено дискримінаційні умови У технічних характеристиках до предмету закупівлі документації, вимоги Замовника не відповідають національним стандартам таким чином Замовником взагалі не встановлено технічних та якісних характеристик предмету закупівлі,Не має посилання на стандартні характеристики, вимоги. умовні позначення та термінологію, пов’язану з товаром, що закуповується то передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, а отже виконати всі Ваші вимоги в даній процедурі закупівлі є неможливим.
Зокрема, але не виключно:
Згідно п. 5 табл.З Додатку 2 до тендерної Документації міститься вимога Замовника для матеріалів, які використовуються для даху тамбуру підпідложників та ярликів, згідно ТУ У25.1-00310143-038; ТО13.2-40752240-002, але даних ТУ не існує на території України, ми не маємо доступу до них.
Згідно п. 6 табл.З Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога Замовника для матеріалів (Нитки капронові з розривним навантаженням 4,5 кгс,), згідно ТУ У 17.1-00204048-160. але дані ТУ відсутні у вільному доступі та ми не маємо до них доступу.
Згідно п. 8 табл.З Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога Замовника для матеріалів напівкілець та підсилення (стрічка ремінна), згідно ТУ У 13.936976636-001 але дані ТУ відсутні у вільному ДОСТУПІ,
Згідно п. 18, табл.З Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога Замовника до матеріалів, які використовуються для штор, згідно ТУ 17-15-24-91- але дані ТУ розроблені та діють на території Російської Федерації не можуть використовуватися на території, більше того дані ТУ не діють на території України.
Згідно п. 15 табл.З Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога Замовника до матеріалів, які використовуються для відтяжок згідно ТУ У 14279804-05-. але дані ТУ розроблені і є власністю ТОВ НВП «Тексма», й можуть використовуватися лише даним підприємством при виготовлені продукції, не містяться у вільному доступі,
Згідно п. 27 табл.З Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога Замовника до матеріалів, які використовуються для вікон, згідно ТУ 2256-001-5414187. але дані ТУ розроблені і є власністю ТОВ «Кронос-трейл» (РОСІЯ, м. Омск), й можуть використовуватися лише даним підприємством при виготовлені полікарбонату, не містяться у вільному доступі, більше того лані ТУ не діють па території України.
Також вважаємо, що Вами встановлено дискримінаційні умови у технічних характеристиках до предмету закупівлі документації, а саме ТУ У 25.1-00310143-086:2005 на які Ви посилаєтесь не відповідають національним стандартам таким чином Вами взагалі не встановлено технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Ви не послалися на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товаром, що закуповується, що передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами га правилами, а отже, виконати всі Ваші вимоги в даній процедурі закупівлі є неможливим. -
Зокрема, але не виключно:
Згідно п. 3.5.1, ТУ У 25.1-00310143-086:2005 міститься вимога до тканини для внутрішнього намету та стінок утеплення, згідно ДСТУ ГОСТ 29298. але даний ГОСТ на який посилається ТУ не діє на території України:
Згідно п. 3.5.1 ТУ У 25.1-00310143-086:2005 міститься вимога до стойок намету та тамбуру, згідно ГОСТ 1145. але даний ГОСТ на який посилається ТУ не діє на території України.
Згідно додатку А таблиця А.1 ТУ У 25.1-00310143-086:2005 міститься вимога до засобів вимірювання, необхідних для контролю та випробувань, згідно ГОСТ 427.але цей ГОСТ на який посилається ТУ не діє на території України, також Г ОСТ 8.423-81 ГСН щодо методів контролю, на яві посилається ТУ не діють на території України.
Також є незрозумілим, яким чином Учасник може виконати такі вимоги замовника в частині надання висновків СЕС, адже більшість ГОСТ (ТУ ) на які посилається ТУ та додаток 2 до тендерної документації є недіючими на території України й отримати на таку сировину висновки СЕС в принципі с неможливим.
Таким чином чітко вбачається протиріччя ТУ в частині вимог до матеріалу державним стандартам. А технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації містять посилання на неіснуючі ТУ. на недіючі ТУ. Від так тендерна документація не має посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються. передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Тобто відсутня технічна специфікація.
У зв’язку із вищевикладеним, та керуючись статтею 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", прошу Вас усунути порушення, які виникли при розробці тендерної документації на закупівлю код за ДК 021:2015 - 39520000-3 Готові текстильні вироби (намети УСБ-56) шляхом внесення до неї відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
лот 1. Намет УСБ-56 —300 к-тів;
лот 2. Намет УСБ-56 - 300 к-тів;
лот 3. Намет УСБ-56 - 300 к-тів;
код за ДК 021:2015 - 39520000-3 Готові текстильні вироби (намети УСБ-56)
закладається: на ДО «Комбінат «Трикутник» (25015, м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 3) в кількості 900 комплектів трьома лотами по 300 комплектів кожний.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу
Наше підприємство звертається до Вас, як до Замовника з вимогою щодо усунення порушень які виникли під час проведення процедури закупівлі, а саме.
Відповідно до п. З ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення. малюнки чи опис предмета закупівлі).При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються,передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п. 6 Розділу З тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Виходячи з пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації намети повинні бути виготовлені відповідно до ТУ У 25.1-00310143-086:2005 із змінами № 1- 4 або намети, виготовлені за іншим нормативним документом, якісні показники якого є не нижче ніж якісні показники для наметів, які наведені у даних технічних вимогах.
Щодо показників зазначених Вами у Додатку 2 до тендерної документації Технічні вимоги для наметів уніфікованих санітарно-барачних УСБ-56 відповідно до ТУ У 25.1-00310143086.2005) то такі вимоги є неповними й не містять зокрема:схем та чи креслень намету та розміри входу у тамбур, вікон, димохідних отворів (конструкція є значних розмірів та складна),відсутні вимоги до кольору предмета закупівлі та його складових частин.
Також не міститься вимог до тканин, із якої виготовляються стіни отеплення (не зазначено з якої тканини виготовляється, її склад, якому ДСТУ чи ГОСТу відповідає, які якісні характеристики до такої тканини);вимог до підпідложника намету (не зазначено з якої тканини виготовляється, її склад, якому ДСТУ чи ГОСТу відповідає, які якісні характеристики до такої тканини);
Вказано лише, що внутрішній тент намету виготовляються відповідно зміни № 4 до ТУ У 25.1-00310143-086:2005.
Також ми вважаємо, що Вами встановлено дискримінаційні умови У технічних характеристиках до предмету закупівлі документації, вимоги Замовника не відповідають національним стандартам таким чином Замовником взагалі не встановлено технічних та якісних характеристик предмету закупівлі,Не має посилання на стандартні характеристики, вимоги. умовні позначення та термінологію, пов’язану з товаром, що закуповується то передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, а отже виконати всі Ваші вимоги в даній процедурі закупівлі є неможливим.
Зокрема, але не виключно:
Згідно п. 5 табл.З Додатку 2 до тендерної Документації міститься вимога Замовника для матеріалів, які використовуються для даху тамбуру підпідложників та ярликів, згідно ТУ У25.1-00310143-038; ТО13.2-40752240-002, але даних ТУ не існує на території України, ми не маємо доступу до них.
Згідно п. 6 табл.З Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога Замовника для матеріалів (Нитки капронові з розривним навантаженням 4,5 кгс,), згідно ТУ У 17.1-00204048-160. але дані ТУ відсутні у вільному доступі та ми не маємо до них доступу.
Згідно п. 8 табл.З Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога Замовника для матеріалів напівкілець та підсилення (стрічка ремінна), згідно ТУ У 13.936976636-001 але дані ТУ відсутні у вільному ДОСТУПІ,
Згідно п. 18, табл.З Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога Замовника до матеріалів, які використовуються для штор, згідно ТУ 17-15-24-91- але дані ТУ розроблені та діють на території Російської Федерації не можуть використовуватися на території, більше того дані ТУ не діють на території України.
Згідно п. 15 табл.З Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога Замовника до матеріалів, які використовуються для відтяжок згідно ТУ У 14279804-05-. але дані ТУ розроблені і є власністю ТОВ НВП «Тексма», й можуть використовуватися лише даним підприємством при виготовлені продукції, не містяться у вільному доступі,
Згідно п. 27 табл.З Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога Замовника до матеріалів, які використовуються для вікон, згідно ТУ 2256-001-5414187. але дані ТУ розроблені і є власністю ТОВ «Кронос-трейл» (РОСІЯ, м. Омск), й можуть використовуватися лише даним підприємством при виготовлені полікарбонату, не містяться у вільному доступі, більше того лані ТУ не діють па території України.
Також вважаємо, що Вами встановлено дискримінаційні умови у технічних характеристиках до предмету закупівлі документації, а саме ТУ У 25.1-00310143-086:2005 на які Ви посилаєтесь не відповідають національним стандартам таким чином Вами взагалі не встановлено технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Ви не послалися на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товаром, що закуповується, що передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами га правилами, а отже, виконати всі Ваші вимоги в даній процедурі закупівлі є неможливим. -
Зокрема, але не виключно:
Згідно п. 3.5.1, ТУ У 25.1-00310143-086:2005 міститься вимога до тканини для внутрішнього намету та стінок утеплення, згідно ДСТУ ГОСТ 29298. але даний ГОСТ на який посилається ТУ не діє на території України:
Згідно п. 3.5.1 ТУ У 25.1-00310143-086:2005 міститься вимога до стойок намету та тамбуру, згідно ГОСТ 1145. але даний ГОСТ на який посилається ТУ не діє на території України.
Згідно додатку А таблиця А.1 ТУ У 25.1-00310143-086:2005 міститься вимога до засобів вимірювання, необхідних для контролю та випробувань, згідно ГОСТ 427.але цей ГОСТ на який посилається ТУ не діє на території України, також Г ОСТ 8.423-81 ГСН щодо методів контролю, на яві посилається ТУ не діють на території України.
Також є незрозумілим, яким чином Учасник може виконати такі вимоги замовника в частині надання висновків СЕС, адже більшість ГОСТ (ТУ ) на які посилається ТУ та додаток 2 до тендерної документації є недіючими на території України й отримати на таку сировину висновки СЕС в принципі с неможливим.
Таким чином чітко вбачається протиріччя ТУ в частині вимог до матеріалу державним стандартам. А технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації містять посилання на неіснуючі ТУ. на недіючі ТУ. Від так тендерна документація не має посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються. передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Тобто відсутня технічна специфікація.
У зв’язку із вищевикладеним, та керуючись статтею 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", прошу Вас усунути порушення, які виникли при розробці тендерної документації на закупівлю код за ДК 021:2015 - 39520000-3 Готові текстильні вироби (намети УСБ-56) шляхом внесення до неї відповідних змін.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2019 17:32
надаємо додатковий матеріал на ваш запит
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-17-004518-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПК ДІНАР", Код ЄДРПОУ:38613022
Дата подання: 16 січня 2019 13:14
Дата подання: 16 січня 2019 13:14
С К А Р Г А про порушення порядку проведення процедури відкритих торгів та зобов’язання замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію до вимог законодавства
Товариство з обмеженою відповідальністю «АПК Дінар» (надалі – Суб’єкт оскарження) бажає прийняти участь у даній процедурі закупівлі та під час підготовки виявило у тендерній документації та додатках до неї дискримінаційні положення та інші невідповідності умов тендерної документації вимогам діючого законодавства України.
Додатки:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів;
2. Тендерна документація з додатками;
3. Копія ТУ У 25.1-00310143-086:2005 із змінами № 1 – 4, креслення,таблиця матеріалів, що викладені Замовником в системі електронних закупівель
4. Платіжне доручення про сплату плати за подання скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2019 16:00
Рішення від 18.01.2019 № 568 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 січня 2019 16:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2019 № 1189.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2019 15:12
Рішення від 04.02.2019 № 1189.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2019 18:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 1190-р/пк-пз від 04.02.2019 замовником внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації на закупівлю, оголошену за № UA-2018-12-17-004518-с
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2019 18:02
Номер скарги: UA-2018-12-17-004518-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПК ДІНАР", Код ЄДРПОУ:38613022
Дата подання: 07 березня 2019 15:55
Дата подання: 07 березня 2019 15:55
Скарга про порушення порядку проведення відкритих торгів
Просимо Вас прийняти Скаргу до розгляду та задовольнити її.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 21:50
Рішення від 13.03.2019 № 2760 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 21:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.19 №3649.pdf
Дата публікації: 29 березня 2019 22:10
рішення від 28.03.2019 № 3649.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 22:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення від 28.03.2019 № 3649-р/пк-пз замовником внесено зміни до відповідних розділів тендерної документації, додатків до неї та оприлюднено на веб-порталі Prozorro
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2019 14:23
Номер скарги: UA-2018-12-17-004518-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС", Код ЄДРПОУ:39234237
Дата подання: 26 квітня 2019 13:16
Дата подання: 26 квітня 2019 13:16
Скарга стосовно тендерної документації Замовника торгів.
Скарга стосовно тендерної документації Замовника торгів.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 22:17
Рішення від 06.05.2019 № 5457.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 22:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2019 № 6073.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 22:22
Рішення від 16.05.2019 № 6073.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 23:05
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Готові текстильні вироби (намети УСБ-56) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 20 422 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 51 056,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 204225 UAH |
Title: tents USH-56
Current status: Cancelled
Estimated total value: 20 422 500,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 51 056,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 26 червня 2019 14:09
Auction planned date: 26 червня 2019 14:09
Закінчення: 26 червня 2019 14:30
Позиції
300 комп
намети УСБ-56
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 3
Дата доставки:
30 серпня 2019
tents USH-56
CPV: 39520000-3
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 червня 2019
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ДИ-ВЕРСІЯ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОВОРКІНГ КОНСАЛТІНГ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОВОРКІНГ КОНСАЛТІНГ" #40086455 |
Очікує рішення |
20 346 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 15:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 липня 2019 14:49 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
26 липня 2019 14:49
|
Електронний підпис |
26 липня 2019 14:47
|
Протокол 44 від 26.07.2019 (відміна - намети).pdf |
Дата відміни
20 червня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій