Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання гарячої води (09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція )
Очікувана вартість
37 862,11 UAH
UA-2018-12-17-004329-c 752c154f485940d897b12eb47cce155c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарубарова

+380983521805 dkv52@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок № 52 "Барвінок" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 25795532
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Ушакова, 85
Контактна особа: Наталія Тарубарова
+380983521805
dkv52@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
До будівель КДНЗ № 52 підведені мережі для постачання гарячої води, які є власністю ККП «Маріупольтепломережа», альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня з технічних причин.
Крім того, відповідно до Закону України «Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольтепломережа» включено до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій Донецької області на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами (перелік розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua)).
Враховуючи вищезазначені обставини, замовник вирішив обрати переговорну процедуру для закупівлі постачання гарячої води, відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутність конкуренції ( в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2018 16:38
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
377 метр кубічний
Постачання гарячої води (09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Ушакова,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

17 грудня 2018 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 16:31
ЯС 52 гор.вода.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#33760279
Переможець 37 862,11
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 16:38

Документи

17 грудня 2018 16:38
Електронний підпис
17 грудня 2018 16:36
ЯС 52 гор.вода.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 16:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#33760279
37 862,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 16:38
Електронний підпис
17 грудня 2018 16:36
ЯС 52 гор.вода.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 11:20
Звіт гар.вода2.pdf укладений
16 лютого 2022 11:19
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 08:50
ДС 52 дог 723-2 ДУ 3.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 08:50
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 15:28
яс52 ду2.pdf зміни до договору
27 березня 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 17:18
повідомлЯС52пл.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 17:17
ЯС52 ДУ 1.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 17:17
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:42
яс 52 723-2.pdf укладений
02 січня 2019 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 723/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 723/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 723/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 37 862,11
UAH (в тому числі ПДВ 6 310,35 UAH)