Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту протипожежного обладнання в навчальних закладах Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2018-12-17-002280-c ● 363b139b2f7645fd8e257dbd52f20a64
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 lkovalenko@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2018 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2019 15:02 |
Очікувана вартість: | 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту протипожежного обладнання в навчальних закладах Шевченківського району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 Одиниця
Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту протипожежного обладнання в навчальних закладах Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2018 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2018 17:46 |
ЗМІНИ до ТД.docx |
28 грудня 2018 17:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 грудня 2018 17:46 |
ЗМІНИ до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 17 грудня 2018 16:53
Дата відповіді: 17 грудня 2018 21:04
Доброго дня! Додайте тендерну документацію будь-ласка.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація сьогодні буде оприлюднена.
Тендерна документація
Дата подання: 18 грудня 2018 13:28
Дата відповіді: 18 грудня 2018 17:46
Доброго дня! Просимо надати тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація оприлюднена. Дякуємо.
Реєстрація ПЦС
Дата подання: 22 грудня 2018 19:37
Дата відповіді: 23 грудня 2018 18:10
Вимога, яку Ви висунули , це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найблищчим часом будуть внесені та оприлюднені зміни до тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 22 грудня 2018 19:38
Дата відповіді: 23 грудня 2018 18:11
Чи можна замість трудової книжки надати трудову угоду? Адже стаття 21 КЗППУ дозволяє працювати за трудовим договором.
Відповідь: Доброго дня. Так це можливо.
Уточнення
Дата подання: 22 грудня 2018 19:40
Дата відповіді: 23 грудня 2018 18:17
Посвідчення, які дозволяють проведення робіт на висоті можуть бути надані замість посвідчень на 5 м?
Відповідь: Доброго дня. Ні не можуть бути надані посвідчення де не прописано про навчання для виконання робіт на висоті більше 5 м.
Уточнення
Дата подання: 22 грудня 2018 19:41
Дата відповіді: 23 грудня 2018 18:27
На працівника ПЦС також потрібна трудова, чи вони надаються лише на працівників, які безпосередньо відносяться до виконання догвоору, тобто на електромонтерів та налагоджувальників. Прохання відповісти.
Відповідь: Доброго дня. Трудові книжки або трудові угоди потрібно надати на працівників для виконання послуг, які прописані в тендерній документації.
Уточнення
Дата подання: 22 грудня 2018 19:42
Дата відповіді: 23 грудня 2018 18:32
На яких саме працівників потрібно надати медичні книжки? На тих, які безпосередньо задіяні для виконання робіт і які будуть знаходитися на об'єктах Замовникаа? Тобто електромонтери та налагоджувальники?
Відповідь: Доброго дня. Якщо Ви вважаєте що на об'єкти будуть виходити тільки електромонтери та налагоджувальники, тоді да...
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-17-002280-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 29 грудня 2018 19:15
Дата подання: 29 грудня 2018 19:15
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.01.2018 № 43.pdf
Дата публікації: 04 січня 2019 12:10
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
57 600,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2019 20:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2019 15:12
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2019 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 16:15
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
01 березня 2019 16:15
|
Договір.pdf | укладений |
15 лютого 2019 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 55 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |