Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (Лот 1- яловичина м’якоть лопатки або задня частина вищого ґатунку, свіжозаморожене, Лот 2- тушка курчат 1 категорії, свіжоморожене)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2018-12-17-000671-b 5fc78d11c21a4449b7668291aec7bbbb
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тріфанова Олександра Сергіївна

+380553750005 medtmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Скадовська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004060
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Сергіївська, 20
Контактна особа: Тріфанова Олександра Сергіївна
+380553750005
medtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2018 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2018 15:47
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2019 15:47
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

17 грудня 2018 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 15:42
ТД мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-17-000671-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 12 січня 2019 13:46
оскарження визначення переможця
Згідно протоколу № 6 від 10.01.2019 року засідання тендерного комітету КЗ «Скадовська ЦРЛ» щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця закупівлі за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Лот 2- тушка курчат 1 категорії, свіжоморожене), прийняте рішення: “Визначити переможцем торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Лот 2- тушка курчат 1 категорії, свіжоморожене) учасника ФОП Шелухіна В.В. тендерна пропозиція складає – 205 200,00 грн.”
В протоколі зазначено, що “...Наданні документи тендерної пропозиції учасника ФОП Шелухіна В.В. (ЄДРПОУ 2635610845) перевірені на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовника, і встановлено, що тендерна пропозиція від учасника відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику відповідно ст. 17 Закону...”

Мале Приватне Підприємство "РИТМ" вважає, що рішення тендерного комітету КЗ «Скадовська ЦРЛ» про визначення переможцем торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Лот 2- тушка курчат 1 категорії, свіжоморожене) учасника ФОП Шелухіна В.В. не є обґрунтованим, оскільки документи, надані Учасником ФОП Шелухіна В.В. в складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерній документації.

1. Згідно п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, “...Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
- Довідка в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор або ізотермічний транспортний засіб із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову;
складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування;
На підтвердження права володіння об’єктами зазначених у довідці учасники подають копії відповідних документів...”
Учасником ФОП Шелухіна В.В. в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій відсутня інформація про адресу розташування складських приміщень.
Крім того, для підтвердження права володіння заявленим у довідці транспортним засобом, надано Договір оредни (найму) автотраспортного засобу, строк дії якого закінчився 31.12.2018 року. Такий документ не є дійсним на час подання тендерної пропозиції.

2. Згідно п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, “...Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
- Копію аналогічного договору із попереднім Замовником.
*Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі.
Разом із копією аналогічного договору на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати копію накладної на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичну передачу товару за договорами у власність контрагента учасника)...”
Учасником ФОП Шелухіна В.В. в складі тендерної пропозиції не надано копію накладної на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичну передачу товару за договорами у власність контрагента учасника). Наданий Учасником Відгук від замовника свідчить про виконання договору, але не підтверджує фактичну передачу товару за договорами у власність контрагента учасника.

3. Згідно п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, “...Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку 3 ТД;...”
Учасником ФОП Шелухіна В.В. в складі тендерної пропозиції не надано жодних документів за цим пунктом. В тендерній пропозиції Учасника ФОП Шелухіна В.В., наданій до початку аукціону відсутня будь-яка інформація щодо предмету закупівлі.

4. Згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовника “...У складі пропозиції учасник повинен надати:
копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва харчових продуктів; у випадку, якщо учасник не є виробником товару, необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва харчових продуктів підприємства-виробника товару, який учасник пропонує замовнику;
копію Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000-2007, виданий на виробника, який є дійсним на момент подання учасником тендерної пропозиції або обґрунтування його відсутності.
копії санітарних паспортів на автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися поставка товару, що є предметом закупівлі...”
Учасником ФОП Шелухіна В.В. в складі тендерної пропозиції до початку аукціону не надано жодних документів за цим пунктом.
Наголошуємо, що згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» от 23.12.1997 № 771/97-ВР, Експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. У відкритому реєстрі на сайті Держпродспоживслужби України відстутні дані щодо наявності Експлуатаційного дозволу у ФОП Шелухіна В.В.

Вважаємо, що помилки, допущені ФОП Шелухіна В.В. у тендерній пропозиції є суттєвими і не можуть бути проігноровані тендерним комітетом.
Отже, зважаючи на вищевикладене, Мале Приватне Підприємство “Ритм” вимагає переглянути рішення тендерного комітету КЗ «Скадовська ЦРЛ» про визначення переможцем торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Лот 2- тушка курчат 1 категорії, свіжоморожене) та відхилити пропозицію Учасника ФОП Шелухіна В.В., оскільки документи, надані Учасником ФОП Шелухіна В.В. в складі тендерної пропозиції, не відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерній документації та має бути відхилена згідно ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1- яловичина м’якоть лопатки або задня частина вищого ґатунку, свіжозаморожене
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 750,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 січня 2019 15:01
Закінчення: 03 січня 2019 15:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

885 кг
Лот 1- яловичина м’якоть лопатки або задня частина вищого ґатунку, свіжозаморожене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 131 688,00
UAH з ПДВ
114 996,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шелухіна В.В. 138 060,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2019 11:35
Електронний підпис
15 січня 2019 11:34
документи переможця.pdf
15 січня 2019 08:25
Електронний підпис
15 січня 2019 08:22
документи переможця.pdf
02 січня 2019 12:50
Електронний підпис
02 січня 2019 12:46
гарантійний лист.pdf
29 грудня 2018 12:31
Електронний підпис
29 грудня 2018 11:05
відповідність ст 17.pdf
29 грудня 2018 11:05
Статут МПП ритм.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 15:41
документ

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ФОП Шелухіна В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Переможець 114 996,90
UAH з ПДВ
10 січня 2019 11:39

Документи

10 січня 2019 11:39
Електронний підпис
10 січня 2019 11:37
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
114 996,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2019 11:39
Електронний підпис
10 січня 2019 11:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:58
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 13:29
допка2.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 13:21
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 13:10
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 15:36
договір укладений
30 січня 2019 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закон України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 64 996,90
UAH (в тому числі ПДВ 10 832,82 UAH)