Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, булка)
Очікувана вартість
930 060,00 UAH
UA-2018-12-17-000186-c 0130d07bd3a8463ca461402d70805541
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2018 08:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2018 09:01
Оскарження умов закупівлі: до 28 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 січня 2019 09:01
Початок аукціону: 02 січня 2019 12:20
Очікувана вартість: 930 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26041 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12500 кг
хліб житньо-пшеничний,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
18800 кг
хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
7200 кг
булка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2018 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 17:25
Порівняльна таблиця змін.doc
21 грудня 2018 17:25
Тендерна документація у новій редакції.doc
17 грудня 2018 08:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
21 грудня 2018 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 17:25
Порівняльна таблиця змін.doc
21 грудня 2018 17:25
Тендерна документація у новій редакції.doc
17 грудня 2018 08:56
Тендерна документація.doc
17 грудня 2018 08:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000017 ● 5129ed896ed24800a3f16daf3705bfd1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 13:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

15) Код за ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, булка), UA-2018-12-17-000186-c

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Панаріна Наталія Юріївна 835 221,00
UAH з ПДВ
835 221,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сосновська-Рябуха О.В. 866 410,00
UAH з ПДВ
866 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 16:22
Пропозиція.PDF

Публічні документи

29 грудня 2018 11:33
Електронний підпис
29 грудня 2018 11:30
Підписаний_G1218-6854-GL_tender.pdf
29 грудня 2018 11:30
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
29 грудня 2018 11:30
Токмак.zip
29 грудня 2018 11:30
Посвідченя якості.pdf
29 грудня 2018 11:30
Лист згода.PDF
29 грудня 2018 11:30
Документи 4.PDF
29 грудня 2018 11:30
Документи 3.PDF
29 грудня 2018 11:30
Документи 2.PDF
29 грудня 2018 11:30
Документи 1.PDF
29 грудня 2018 11:30
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Панаріна Наталія Юріївна

ФОП Сосновська-Рябуха О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Панаріна Наталія Юріївна
#2726303268
Відхилено 835 221,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 11:38
ФОП Сосновська-Рябуха О.В.
#2751211247
Переможець 866 410,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 16:24

Документи

04 січня 2019 11:38
Електронний підпис
04 січня 2019 11:37
Протокол розгляду

Документи

09 січня 2019 16:24
Електронний підпис
09 січня 2019 16:20
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сосновська-Рябуха О.В.
#2751211247
866 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 січня 2019 16:24
Електронний підпис
09 січня 2019 16:20
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 18:12
Додаткова угода про виконання договору укладений
26 грудня 2019 17:51
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:49
Додаткова угода 3 до 23-19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:42
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 15:18
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 лютого 2019 15:14
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 16:41
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 січня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 16:23
Договір укладений
22 січня 2019 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ст. 651 ЦК України, п.7 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», рішенням тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, у зв’язку з укладенням договору про закупівлю з учасником-переможцем тендеру, Сторони домовились перенести термін поставки товару, на підставі чого: п. 5.1 договору викласти в наступній редакції: «Місце поставки: навчальні заклади управління освіти міста Енергодара Запорізької області (Додаток 2). Строк поставки з 22.01.2019 по 31.12.2019». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. 3. Всі інші умови зазначеного Договору не порушені в дійсній додатковій угоді, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 23-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись ст. 651 ЦК України, п.7 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», рішенням тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, у зв’язку зі зміною банківських реквізитів Учасника, Сторони домовились внести наступні зміни до договору: • п. 14 договору (в частині банківських даних Учасника) викласти в наступній редакції: Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОСНОВСЬКА-РЯБУХА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 71503, м. Енергодар, Запорізька обл., вул. Придніпровська, б.11/1 р/р 26009017651001 в ПАТ «АЛЬФА-БАНК» МФО 300346 ЄДРПОУ/ІНН 2751211247 Тел. (066) 798-65-50 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.02.2019.
Номер договору про закупівлю: 23-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1 п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились зменшити кількість товару (Див. доданий файл Додаткової угоди №3 від 26.12.2019) на підставі чого, зменшити суму договору на 7 462,32 грн. (сім тисяч чотириста шістдесят дві гривні 32 копійки), у зв’язку з чим: п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4), а також Додатку 3»; абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 858 947,68 грн. (вісімсот п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот сорок сім гривень 68 копійок) з ПДВ»; абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, п. 11.1 Договору, Сторони домовились припинити дію договору №23-19 від 22.01.2019 у зв’язку з повним його виконанням. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 23-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 858 947,68
UAH (в тому числі ПДВ 143 157,95 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до Додаткової угоди №3 від 26.12.2019 до договору №23-19 від 22.01.2019, договір №23-19 від 22.01.2019 з 26.12.2019 вважається таким, що виконаний в повному обсязі та припинив свою дію. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів.