Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля товару за ДК 021:2015 код 15110000-2 - М'ясо: Лот 1. Код 15111000-9 Яловичина першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку; Лот 2. Код 15112000-6 Філе куряче (натуральний напівфабрикат) охолоджене першої категорії, фасоване; Лот 3. Код 15114000-0 Печінка яловича першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку
Очікувана вартість
3 547 500,00 UAH
UA-2018-12-15-000030-c a536335abc114f9e970964ed0953608f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Валерій Григорович

+380486825594 kvgval@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А
Контактна особа: Кушнір Валерій Григорович
+380486825594
kvgval@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2018 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2018 10:00
Очікувана вартість: 3 547 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля товару за ДК 021:2015 код 15110000-2 - М'ясо:
Лот 1. Код 15111000-9 Яловичина першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку;
Лот 2. Код 15112000-6 Філе куряче (натуральний напівфабрикат) охолоджене першої категорії, фасоване;
Лот 3. Код 15114000-0 Печінка яловича першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

20 грудня 2018 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 19:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2018 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2018 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 18:30
Зміни №3 внесені в тендерну документацію.doc
20 грудня 2018 18:30
2019 ТД ВТ 15110000-2 Мясо 2018.12.06 3 547 500,00 зі змінами 3.doc
16 грудня 2018 19:55
2019 ТД ВТ 15110000-2 Мясо 2018.12.06 3 547 500,00 зі змінами.doc
15 грудня 2018 09:52
2019 ТД ВТ 15110000-2 Мясо 2018.12.06 3 547 500,00.doc
16 грудня 2018 19:55
Зміни №1 внесені в тендерну документацію.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо електрон. форми документа
Дата подання: 17 грудня 2018 15:33
Дата відповіді: 17 грудня 2018 19:46
Чи можливо подання електр. форми Документа, який підтверджує, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) для переможця торгів?
Відповідь: Ні. Надання Документу здійснюється Учасником у порядку передбаченому тендерною документацією (пункт 3 Додатку №1).

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Код 15111000-9 Яловичина першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку
Опис предмету закупівлі:
Товар - Яловичина першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 365 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 825,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 січня 2019 14:18
Закінчення: 02 січня 2019 14:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10500 кг
Яловичина першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку
ДК 021:2015: 15111000-9 — М’ясо великої рогатої худоби родини бикових
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе, 8-А
Дата доставки: 21 січня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

щодо відповідності ЗУ
Дата подання: 17 грудня 2018 10:10
Дата відповіді: 17 грудня 2018 19:45
1) Згідно ЗУ "Про державні закупівлі" замовник може вимагати наявність аналогічного договору (тобто одного).... Просимо внести відповідні зміни до ТД. 2) Просимо змінити вказане ДСТУ на яловичину. Оскільки ДСТУ 4426:2005 відноситься до яловичини у відрубах (туші, півтуші) на кістці. 3) Просимо змінити вказане ДСТУ на печінку яловича. Оскільки вказане Вами ДСТУ 4589:2006 відноситься тільки до мякушевих напівфабрикатів, а не до субпродуктів. 4) У ТД двічі підряд вимагається акт або довідка з Держпродспоживслубки. Існує тільки АКТ ПЕРЕВІРКИ. ПРосимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Основними ознаками виконання аналогічного договору є вид договору (залежно від своєї правової природи), а також предмет закупівлі. Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) ЗУ "Про державні закупівлі" не передбачена. Отже Замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності у учасників торгів достатнього досвіду для організації безперервного постачання на протязі 2019 року продуктів харчування за предметом закупівлі у дошкільні навчальні заклади міста Чорноморська.
Замовник вважає необхідним і доцільним надання відомостей про виконання не менше двох аналогічних договорів за період 2016-2018 роки (трьох років) на поставки товару за предметом закупівлі у дитячі садки м. Чорноморська. Організація якісного і безперебійного харчування дітей в дошкільних навчальних закладах має особливе значення для їх розвитку і здоров’я, потребує своєчасних поставок якісних продуктів харчування, що в свою чергу потребує наявність у учасника – оператора ринку продуктів харчування підтвердженого позитивного досвіду поставки якісних продуктів харчування. За предметом закупівлі визначено три таких продукти харчування. Вартість закупівлі становить більше 3.5 млн. гривень. Надання тільки одного аналогічного договору за період в три роки, що вказаний в тендерній документації, не може бути для Замовника переконливим підтвердженням досвіду позитивної роботи оператора ринку продуктів харчування за предметом закупівлі.
2. ДСТУ 4426: 2005 М’ясо. Яловичина у відрубах. Технічні умови цей стандарт поширюється на яловичину у відрубах, отриману із півтуш яловичини першої категорії, призначену для реалізації через роздрібну торговельну мережу та для промислового перероблення. (відруб – це відрублений шматок м’яса, філе – це відруб).
3. ДСТУ 4589:2006 змінено на - ДСТУ, що діють на момент поставки товару. Внесені зміни в тендерну документацію.
4. Замовником вимагається наявність копії акту перевірки:
- відповідності санітарно-протиепідемічним вимогам зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника товару, який є предметом закупівлі;
- учасника закупівлі, як оператора ринку харчових продуктів, в якому відображені результати дотримання учасником санітарно-гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, датоване не раніше 2018 року;
Це різні акти перевірок. Якщо у учасника є один акт перевірки, що містить інформацію двох документів, що вимагаються Замовником, то він приймається від Учасника, за наявності наданого ним пояснення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАВРИЛІВКА" 1 359 540,00
UAH з ПДВ
1 359 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ 1 365 000,00
UAH з ПДВ
1 365 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 15:39
цп печінка.pdf
25 січня 2019 15:38
цп філе.pdf
25 січня 2019 15:36
цп ялов..pdf
24 січня 2019 11:12
довідка МВС.pdf
24 січня 2019 11:12
документи переможця .pdf
29 грудня 2018 10:40
тех. вимоги - яловичина.pdf
29 грудня 2018 10:40
кваліф. крит. ялов..pdf
29 грудня 2018 10:40
ст 17.pdf
29 грудня 2018 10:40
протокол. наказ....pdf
29 грудня 2018 10:40
проект дог..pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 13:03
Кваліфікація 4.pdf
29 грудня 2018 13:03
Кваліфікація 3 яйця.pdf
29 грудня 2018 13:03
Кваліфікація 2.pdf
29 грудня 2018 13:03
Кваліфікація 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАВРИЛІВКА"

ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАВРИЛІВКА"
#32751546
Переможець 1 359 540,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАВРИЛІВКА"
#32751546
1 359 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 16:28
Додаткова угода № 4 до договору № 58 від 09.02.2019.pdf зміни до договору
23 січня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 16:27
Додаткова угода № 3 до договору № 58 від 09.02.2019.pdf зміни до договору
23 січня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:01
Додаткова угода № 2 до дог. № 58 від 09.02.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:01
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 14:10
д у 1 дог 58 від 27.08.2019р.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 14:10
д у 1 дог 58 від 27.08.2019р.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 14:50
Договір № 58 від 09.02.2019.pdf укладений
11 лютого 2019 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 до договору № 58 від 09.02.2019
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2 до дог. № 58 від 09.02.2019.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 3 до договору № 58 від 09.02.2019
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4 до договору № 58 від 09.02.2019
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML