Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля товару за ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки
Очікувана вартість
2 780 800,00 UAH
UA-2018-12-15-000004-c 3430e62c24bc40dda3c5bf38fbdacebc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Валерій Григорович

+380503921051 kvgval@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А
Контактна особа: Кушнір Валерій Григорович
+380503921051
kvgval@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2018 06:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 11:38
Очікувана вартість: 2 780 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 905,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля товару за ДК 021:2015:
- код 15511100-4 Молоко рідке 2,5% (2,6%) жирності пастеризоване;
- код 15511210-8 Молоко 2,5%(2,6%) жирності ультрапастеризоване;
- код 15511600-9 Згущене молоко
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100400 л.
Молоко рідке 2,5% (2,6%) жирності пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
11300 л.
Молоко 2,5%(2,6%) жирності ультрапастеризоване;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15511210-8 — Ультрапастеризоване молоко
700 кг.
Молоко незбиране згущене з цукром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15511600-9 — Згущене молоко

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2018 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2018 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2018 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2018 08:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 18:23
Зміни №3 внесені в тендерну документацію.doc
20 грудня 2018 18:23
2019 ТД ВТ 15510000-6 Молоко та вершки 2018.12.06 2 780 800,00 зі змінами 3.doc
16 грудня 2018 19:47
2019 ТД ВТ 15510000-6 Молоко та вершки 2018.12.06 2 780 800,00 зі змінами.doc
15 грудня 2018 09:10
2019 ТД ВТ 15510000-6 Молоко та вершки 2018.12.06 2 780 800,00.doc
15 грудня 2018 06:00
2019 ТД ВТ 15510000-6 Молоко та вершки 2018.12.06 2 780 800,00.doc
16 грудня 2018 19:47
Зміни №1 внесені в тендерну документацію.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тендерної документації
Дата подання: 20 грудня 2018 14:22
Дата відповіді: 20 грудня 2018 18:45
Просимо надати уточнення стосовно дати видання документу, який підтверджує, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Так згідно з додатком №1 до тендерної документації вищезазначений документ повинен бути виданий не раніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозицій, тобто не раніше 03.12.2018. Але пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 6 частини першої статті 17 Закону, повинна бути надана довідка, видана уповноваженим органом станом на дату не раніше дати оприлюднення оголошення на закупівлю, тобто не раніше 15.12.2018.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункт 1 Розділу 3 тендерної документації (зі змінами) в частині надання Пререможцем закупівлі окремих документів внесені наступні зміни №3 (виділені жовтим кольором):

Переможцем протягом 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подаються замовнику через електронну систему закупівель наступні документи:
- на підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, документ, виданий уповноваженим органом, який підтверджує, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного Державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або лист-пояснення учасника чи інший документ складений у довільній формі з обґрунтуванням неможливості надання відомостей з Єдиного Державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та із підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень, якщо на дату подання замовнику зазначеного вище документу не визначено порядок його отримання в уповноваженому органі;
- на підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону, довідка, видана уповноваженим органом станом на дату не раніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозицій.
- на підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 6 частини першої статті 17 Закону, довідка, видана уповноваженим органом станом на дату не раніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозицій.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-15-000004-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПРОД-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41198662
Дата подання: 07 лютого 2019 16:45
оскарження рішення замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОД-ЮГ" 67661, Одеська обл., Біляївський район, с. Нерубайське, провулок Комарова, 2 Код ЄДРПОУ 41198662, витяг ПДВ №1715094500054, р/р 26002654112200 в ПАТ "УкрСиббанк", МФО 351005, іпн 411986615092, E-mail: prodsouth@ukr.net, т. +380639526873 ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 СУБ'ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОД- ЮГ" Код ЄДРПОУ: 41198662 Місцезнаходження: 67661, Одеська обл., Біляївський район, с. Нерубайське, пров. Комарова, 2 E-mail: prodsouth@ukr.net тел.+38 (063) 952 68 73 ЗАМОВНИК ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ: 05406623 68001, Україна, Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А E-mail: kvgval@gmail.com ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ UA-2018-12-15-000004-c СКАРГА 15 грудня 2018 року замовником було оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом "ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки"(далі - Процедура закупівлі) очікуваною вартістю 2 780 800,00 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2018-12-15-000004-c. За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією було автоматично визначено пропозицію учасника ТОВ "Проект Інвест ХХІ", чия цінова пропозиція складала 2 728 950,00 гривень з ПДВ. Рішенням Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету № 264 від 31 січня 2019 року, оприлюдненим 31 січня 2019 року переможцем Процедури закупівлі було визнано ТОВ"Проект Інвест ХХІ"; прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "Проект Інвест ХХІ" та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір протягом одного дня на веб-порталі Уповноваженого органу та надіслати його переможцю. Вважаємо хибним висновок Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ" з наступних підстав. 1. Відповідно до умов тендерної документації (надалі – документація), а саме пункту 1 розділу 3 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів у форматі PDF з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до вимог п. 5 розділу 3 тендерної документації). Пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації вимагалася: «Інформація, що надається учасником: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, які обов’язково використовуються для поставки товару, а саме: <…> - копія довідки (акту перевірки) компетентної державної установи (територіальних органів Держпродспоживслужби України або Лабораторних центрів МОЗ України) про відповідність санітарно-протиепідемічним вимогам зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника товару, який є предметом закупівлі; - копія акту перевірки компетентної державної установи (територіальних органів Держпродспоживслужби України або Лабораторних центрів МОЗ України) учасника закупівлі, як оператора ринку харчових продуктів, в якому відображені результати дотримання учасником санітарно-гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, датоване не раніше 2018 року». Отже, умовами Тендерної документації вимагалися два документи компетентної державної установи (територіальних органів Держпродспоживслужби України або Лабораторних центрів МОЗ України), один з яких мав містити інформацію про відповідність санітарно-протиепідемічним вимогам зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника товару, який є предметом закупівлі; другий - результати дотримання учасником санітарно-гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, датоване не раніше 2018 року. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ" відсутня копія довідки (акту перевірки) компетентної державної установи (територіальних органів Держпродспоживслужби України або Лабораторних центрів МОЗ України) про відповідність санітарно-протиепідемічним вимогам зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника товару, який є предметом закупівлі, що не відповідає умовам документації. Слід зазначити, що надані у складі пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ" документи, зокрема, акт реєстрації потужностей, не підтверджують відповідність саме складських приміщень учасника саме санітарно-протиепідемічним нормам, не підтверджують відповідність санітарно-протиепідемічним вимогам саме зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника саме товару, який є предметом закупівліта надані учасником на виконання інших умов документації. Таким чином, ненадання довідки (акту перевірки) компетентної державної установи (територіальних органів Держпродспоживслужби України або Лабораторних центрів МОЗ України) про відповідність санітарно-протиепідемічним вимогам зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника товару, який є предметом закупівлі, є невідповідністю пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ" умовам документації та має бути підставою для відхилення пропозиції цього учасника на підставі вимог статті 30 Закону. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: недискримінації учасників; об’єктивної танеупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. У даному випадку, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Проект Інвест ХХІ" не відповідала умовам документації, а отже, повинна була бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Вважаємо, що прийнявши рішення про визнання ТОВ "Проект Інвест ХХІ" переможцем Процедури закупівлі, Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Таким чином, вважаємо, що оскаржуване рішення є протиправним, прийнятим за умов дискримінаційного підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, та підлягає скасуванню відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Оскаржуване рішення порушує законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку молочної продукції та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів поставки продукції, яку виробляє, з метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження визначена наступною найбільш економічно вигідною після тендерної пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ". Тому, у разі відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Замовник матиме обов’язок на підставі частини 4 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" перейти до розгляду тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження та, у разі її відповідності умовам Тендерної документації, визначити Суб’єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі. Відповідно до частини 9 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. З огляду на викладене вище, керуючись статтями 3, 5, 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІпорядку проведення процедури закупівлі товару за кодом "ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки" (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-15-000004-c) у частині прийняття рішення про визнання ТОВ "Проект Інвест ХХІ" переможцем Процедури закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "Проект Інвест ХХІ". 3. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визнання ТОВ"Проект Інвест ХХІ" переможцем Процедури закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ"Проект Інвест ХХІ". Додаток: платіжне доручення про сплату збору за розгляд скарги. ДИРЕКТОР ТОВ "ПРОД-ЮГ" Г. А. Калачова
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2019 14:41
Рішення від 11.02.2019 № 1391 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2019 14:41
Рішення від 27.02.2019 № 2158.pdf
Дата публікації: 04 березня 2019 21:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1.1. Тендерний комітет розглянув рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель 27.02.2019 року № 2158-р/пк-пз та вирішив задовольнити його. 1.2. Тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради прийняв рішення про скасування рішення від 31.01.2019 року (протокол №264) про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» переможцем процедури закупівлі товару за ДК 021:2015 код 15510000-6 “Молоко та вершки", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-12-15-000004-c.
Дата виконання рішення замовником: 07 березня 2019 19:26
Номер скарги: UA-2018-12-15-000004-c.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Код ЄДРПОУ:32521649
Дата подання: 21 березня 2019 19:48
СКАРГА на рішення замовника про визначення переможцем у процедурі торгів на закупівлю за кодом UA-2018-12-15-000004-c
Суб’єкт оскарження вважає, що рішення тендерного комітету, яке відбулося після оцінки тендерних пропозицій та визначення переможцем ТОВ «ПРОД-ЮГ» (далі також – Учасник), прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України, внаслідок чого порушені права нашого підприємства, як учасника. Відповідно, оскаржуване рішення тендерного комітету Замовника, підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2019 22:22
Рішення від 26.03.2019 № 3449 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 22:22
Рішення від 10.04.2019 № 4317.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2019 21:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 2 583 096,00
UAH з ПДВ
2 583 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 2 728 950,00
UAH з ПДВ
2 728 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ 2 767 248,00
UAH з ПДВ
2 767 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2018 16:44
Молоко Черноморск.pdf
29 грудня 2018 16:44
Цінова молоко.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 17:19
акцепт Молоко.pdf
30 грудня 2018 19:08
3.МТБ Моторна 8 Сч2.pdf
30 грудня 2018 19:08
2.МТБ МОТОРНА 8-С ч1.pdf
30 грудня 2018 19:08
5.Документи якості.pdf

Публічні документи

13 березня 2019 19:46
документи переможця
13 березня 2019 19:46
документи переможця
29 грудня 2018 16:37
Електронний підпис
29 грудня 2018 16:36
якісні документи.pdf
29 грудня 2018 16:36
холодильник проект.pdf
29 грудня 2018 16:36
уставні.pdf
29 грудня 2018 16:36
тендерна пропозиція.pdf
29 грудня 2018 16:36
сертифікати.pdf
29 грудня 2018 16:36
сан обробка.pdf
29 грудня 2018 16:36
МТБ.pdf
29 грудня 2018 16:36
медичні довідки.pdf
29 грудня 2018 16:36
документи держустанов.pdf
29 грудня 2018 16:36
договір оренди.pdf
29 грудня 2018 16:36
довідки Чорноморськ.pdf
29 грудня 2018 16:36
відгук салют.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ ПРОД-ЮГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Рішення скасоване 2 583 096,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 19:18
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Рішення скасоване 2 728 950,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 19:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Відхилено 2 583 096,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:13
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Відхилено 2 728 950,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:31
ТОВ ПРОД-ЮГ
#41198662
Переможець 2 767 248,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ
#41198662
2 767 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 квітня 2019 13:21
Коментар щодо відміни: Відхілення всіх пропозицій учасників закупівлі