Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері охорони здоров’я різні (лабораторні дослідження аналізів)
Очікувана вартість
9 087 300,00 UAH
UA-2018-12-14-005772-c afdcf0b48902428f90f5b87c581b538f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Ходоровська

+380976187447 kpcpmsd.ztmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41931754
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Людмила Ходоровська
+380976187447
kpcpmsd.ztmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 14:12
Очікувана вартість: 9 087 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 873,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136800 штука
Послуги у сфері охорони здоров’я різні” (лабораторні дослідження аналізів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 18:27
ТендДок лабор дослід.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 1.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 2.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 3.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 4.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 5.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 6.docx
14 грудня 2018 18:27
додаток 7.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-14-000033 ● 90ea731e62e04631b2d9dcdb6fca9649
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2019 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
14.01.2019
№2

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.01.2019 №2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2018-12-14-005772-c від 14.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, ми здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень та оприлюднили через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

2019-01-23 19:23:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2019-01-24 15:17:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медичний центр Асклепій Плюс" 8 980 200,00
UAH з ПДВ
8 889 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДІЛАБС"" 8 920 200,00
UAH з ПДВ
8 920 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2019 17:13
Довідка банкрутство.pdf
08 січня 2019 17:07
Довідка корупція фіз.pdf
08 січня 2019 17:07
Довідка корупція юр.pdf
08 січня 2019 17:07
Гарантійний лист.pdf
08 січня 2019 17:07
Довідка несудимість.pdf
04 січня 2019 17:14
Scan10445.JPG
04 січня 2019 17:14
Scan10446.JPG
28 грудня 2018 16:55
свідоцтво пдв.pdf
28 грудня 2018 16:55
Протокол тендер.pdf
28 грудня 2018 16:55
Дод 6 проект договора.pdf
28 грудня 2018 16:55
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 11:42
Електронний підпис
29 грудня 2018 11:32
img008.jpg
29 грудня 2018 11:32
працівники.docx
29 грудня 2018 11:32
лист згода.pdf
29 грудня 2018 11:32
Додаток 6.pdf
29 грудня 2018 11:32
Договір.pdf
29 грудня 2018 11:32
довідка.pdf
29 грудня 2018 11:32
довідка про договори.pdf
29 грудня 2018 11:32
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медичний центр Асклепій Плюс"

ТОВ "ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДІЛАБС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медичний центр Асклепій Плюс"
#36004607
Переможець 8 889 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 17:41

Документи

03 січня 2019 17:41
Електронний підпис
03 січня 2019 17:40
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медичний центр Асклепій Плюс"
#36004607
8 889 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2019 17:41
Електронний підпис
03 січня 2019 17:40
протокол.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 січня 2019 19:19
Коментар щодо відміни: Скасувати торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі
Документи:
23 січня 2019 19:19
Електронний підпис
23 січня 2019 19:17
Протокол.pdf