Послуги у сфері охорони здоров’я різні (лабораторні дослідження аналізів)
Очікувана вартість
9 087 300,00 UAH
UA-2018-12-14-005772-c afdcf0b48902428f90f5b87c581b538f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41931754
Місцезнаходження замовника: 10020, Україна, Житомирська обл., м. Житомир, Майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа замовника: Людмила Ходоровська
+380976187447
kpcpmsd.ztmr@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 14:12
Очікувана вартість: 9 087 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 873,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136800 штука
Послуги у сфері охорони здоров’я різні” (лабораторні дослідження аналізів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 грудня 2018 18:47
Електронний цифровий підпис
14 грудня 2018 18:27
ТендДок лабор дослід.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 1.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 2.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 3.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 4.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 5.docx
14 грудня 2018 18:27
Додаток 6.docx
14 грудня 2018 18:27
додаток 7.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-14-000033 ● 90ea731e62e04631b2d9dcdb6fca9649
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-15 17:08:36
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
14.01.2019
№2

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.01.2019 №2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2018-12-14-005772-c від 14.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, ми здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень та оприлюднили через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

2019-01-23 19:23:09

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 41931754, Україна, м. Житомир, Майдан Визволення, буд. 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги у сфері охорони здоров’я різні” (лабораторні дослідження аналізів), 9087300UAH, 85140000-2, ДК021, 136800, штука
  3. Інформація про оприлюднення: afdcf0b48902428f90f5b87c581b538f, 2018-12-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 15 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця процедури закупівель ТОВ «Медичний центр Асклепій Плюс», протокол засідання тендерного комітету від 04.01.2019 року №3 та повідомлення про намір укласти договір. В ході проведення моніторингу встановлено, що Комунальним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради (далі – Замовник) в порушення вимог частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб - портал) додатково не оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення (14.12.2018 року) на веб-порталі оголошення про проведення процедури закупівлі, перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро (для товарів та послуг)., 17 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 4 статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства, розгляду та оцінки тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктами 4 та 9 пункту 4, підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону № 922 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2019-01-24 15:17:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медичний центр Асклепій Плюс" 8 980 200,00
UAH з ПДВ
8 889 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДІЛАБС"" 8 920 200,00
UAH з ПДВ
8 920 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2019 17:13
Довідка банкрутство.pdf
08 січня 2019 17:07
Довідка корупція фіз.pdf
08 січня 2019 17:07
Довідка корупція юр.pdf
08 січня 2019 17:07
Гарантійний лист.pdf
08 січня 2019 17:07
Довідка несудимість.pdf
04 січня 2019 17:14
Scan10445.JPG
04 січня 2019 17:14
Scan10446.JPG
28 грудня 2018 16:55
свідоцтво пдв.pdf
28 грудня 2018 16:55
Протокол тендер.pdf
28 грудня 2018 16:55
Дод 6 проект договора.pdf
28 грудня 2018 16:55
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 11:42
sign.p7s
29 грудня 2018 11:32
img008.jpg
29 грудня 2018 11:32
працівники.docx
29 грудня 2018 11:32
лист згода.pdf
29 грудня 2018 11:32
Додаток 6.pdf
29 грудня 2018 11:32
Договір.pdf
29 грудня 2018 11:32
довідка.pdf
29 грудня 2018 11:32
довідка про договори.pdf
29 грудня 2018 11:32
гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медичний центр Асклепій Плюс"
#36004607
Переможець 8 889 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 17:41

Документи

03 січня 2019 17:41
sign.p7s
03 січня 2019 17:40
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медичний центр Асклепій Плюс"
#36004607
8 889 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2019 17:41
sign.p7s
03 січня 2019 17:40
протокол.PDF

Інформація про відміну

Дата скасування
23 січня 2019 19:19
Причина скасування
Скасувати торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі
Документи
23 січня 2019 19:17 Протокол.pdf
23 січня 2019 19:19 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку