Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт тротуарного покриття території, обмеженої просп. Дмитра Яворницького, вул. Січових стрільців, вул. Святослава Хороброго та вул. Андрія Фабра в м. Дніпрі»
Очікувана вартість
2 730 316,80 UAH
UA-2018-12-14-004275-c daaa8b6639734f4d9f4ae23e39c98efc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Основний договір на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт тротуарного покриття території, обмеженої просп. Дмитра Яворницького, вул. Січових стрільців, вул. Святослава Хороброго та вул. Андрія Фабра в м. Дніпрі», укладено на підставі проведення процедури закупівлі згідно із законодавством про закупівлі, та підписано із виконавцем, з яким планується укласти договір на підставі даних переговорів. Договір № 04/04-1 від 04.04.2018 на виконання робіт з капітального ремонту тротуарного покриття території, обмеженої просп. Дмитра Яворницького, вул. Січових стрільців, вул. Святослава Хороброго та вул. Андрія Фабра в м. Дніпрі, укладено на підставі проведення тендеру, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Генпідрядник за даним договором ТОВ "КОМУНАЛЬНИК". Оголошення про проведення процедури оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-21-002393-c. Експертним звітом затверджено проект «Капітальний ремонт тротуарного покриття території, обмеженої просп. Дмитра Яворницького, вул. Січових стрільців, вул. Святослава Хороброго та вул. Андрія Фабра в м. Дніпрі». Коригування. Даним проектом передбачено додаткові роботи не враховані основним проектом. Вартість додаткових робіт не перевищує 50% вартості первинного договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 16:24
Оскарження наміру укласти договір: 25 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт тротуарного покриття території, обмеженої просп. Дмитра Яворницького, вул. Січових стрільців, вул. Святослава Хороброго та вул. Андрія Фабра в м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, територія обмежена просп. Дмитра Яворницького, вул. Січових стрільців, вул. Святослава Хороброго та вул. Андрія Фабра
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

14 грудня 2018 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
Переможець 2 730 316,80
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 16:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

14 грудня 2018 16:24
Електронний підпис
14 грудня 2018 16:22
намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 16:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
2 730 316,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 16:24
Електронний підпис
14 грудня 2018 16:22
намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 11:31
Ду 2 26.12-1.pdf укладений
22 березня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 17:51
Ду 1 26.12-1.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:32
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 13:48
26.12-1.pdf укладений
27 грудня 2018 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 26/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 660 869,60
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Домовленість сторін