Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 15110000-2 М’ясо (м’якоть яловича, охолоджена; м'ясо яловиче II категорії, охолоджене; філе куряче, охолоджене; чверті курячі, охолоджені; чверті курячі заморожені)
Очікувана вартість
913 002,00 UAH
UA-2018-12-14-004088-c 0cb3182718b84b6ba7dd37e7be47d7e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 січня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 11:12
Очікувана вартість: 913 002,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 565,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1750 кг
м’якоть яловича, охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Заоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1800 кг
м'ясо яловиче II категорії, охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Заоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2000 кг
філе куряче, охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Заоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4350 кг
чверті курячі, охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Заоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
100 кг
чверті курячі заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Заоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 15:28
Додаток 4.docx
14 грудня 2018 15:28
Додаток 3.docx
14 грудня 2018 15:28
Додаток 2.docx
14 грудня 2018 15:27
Додаток 1.docx
14 грудня 2018 15:27
ТД на мясо.docx
14 грудня 2018 15:25
Додаток 7.docx
14 грудня 2018 15:25
Додаток 6.docx
14 грудня 2018 15:25
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-14-004088-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПЛАКСІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2811014579
Дата подання: 13 січня 2019 19:43
скарга
Уповноваженій особі
КЗ «Запорізька спеціалізована школа
– інтернат І-ІІІ ступенів «Козацький ліцей»
Запорізької обласної ради
Третяк Ю.Ю.
СКАРГА

Вважаю, що відхилення тендерної пропозиції ФОП Плаксіна С.М. по закупівлі код за ДК 021:2015 (CPV): 15110000-2 М’ясо (м’якоть яловича, охолоджена; м'ясо яловиче II категорії, охолоджене; філе куряче, охолоджене; чверті курячі, охолоджені; чверті курячі заморожені) згідно з протоколом № 3 від 03.01.2019 року уповноваженої особи КЗ «Запорізька спеціалізована школа – інтернат І-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради (надалі – Протокол відхилення) є необґрунтованим з наступних підстав.

1. Згідно з пунктом 2.1. додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за формою (Таблиця 3):
У складі пропозиції ФОП Плаксіна С.М. міститься довідка з необхідною за формою інформацією відносно працівників, які будуть залучені для виконання умов договору та надані медичні книжки – це ФОП Плаксін С.М. (особою, якою укладається договір) та водія - експедитора Іотова Ю.М. (особа, яка здійснює перевезення продуктів харчування).
Бухгалтер Гогунська Наталя Володимирівна не є особою, яка здійснює постачання продуктів та вона не залучається для виконання умов договору з поставки, тому пропозиція не містить документу про проходження бухгалтером медичного огляду (медичної книжки).
Проект договору Замовника розміщеного на сайті Prozorro по даній закупівлі не містить умов щодо залучення до виконання його умов бухгалтера Учасника.
Таким чином, відхилення пропозиції ФОП Плаксіна С.М. у зв’язку з ненаданням медичної книжки на бухгалтера є протиправним.
2. Відповідно до Протоколу відхилення пропозицію ФОП Плаксіна С.М. було відхилено у зв’язку з тим, що Учасником у довідці було зазначено про присутність підстав для відхилення за ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Учасником – ФОП Плаксіним С.М. було надано серед документів пропозиції довідку про відсутність підстав для відхилення за ст. 17 Закону. В зазначеній довідці були зроблені технічні помилки та описки. Помилкова інформація у довідці спростовується інформацією у відкритих реєстрах Мінітсерства юстиції http://corrupt.informjust.ua, на офіційному сайті АМКУ www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері публічних закупівель», https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch та https://kap.minjust.gov.ua/services/registry, які Замовник має можливість перевірити.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки.
Вважаю, що Замовником було відхилено мою тендерну пропозицію незаконно та з порушенням чинного законодавства.

У зв’язку з вищенаведеним, вимагаю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Плаксіна СМ. винесене протоколом № 3 від 03.01.2019 року уповноваженої особи КЗ «Запорізька спеціалізована школа – інтернат І-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради.
В разі неможливості скасування цього рішення відмінити процедуру закупівлі через порушення законодавства у сфері закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2019 15:07
Переглянувши ще раз пропозицію Учасника Замовник прийняв рішення про її відхилення.
Номер вимоги: UA-2018-12-14-004088-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПЛАКСІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2811014579
Дата подання: 13 січня 2019 19:46
скарга
Уповноваженій особі
КЗ «Запорізька спеціалізована школа
– інтернат І-ІІІ ступенів «Козацький ліцей»
Запорізької обласної ради
Третяк Ю.Ю.
СКАРГА

Вважаю, що відхилення тендерної пропозиції ФОП Плаксіна С.М. по закупівлі код за ДК 021:2015 (CPV): 15110000-2 М’ясо (м’якоть яловича, охолоджена; м'ясо яловиче II категорії, охолоджене; філе куряче, охолоджене; чверті курячі, охолоджені; чверті курячі заморожені) згідно з протоколом № 3 від 03.01.2019 року уповноваженої особи КЗ «Запорізька спеціалізована школа – інтернат І-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради (надалі – Протокол відхилення) є необґрунтованим з наступних підстав.

1. Згідно з пунктом 2.1. додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за формою (Таблиця 3):
У складі пропозиції ФОП Плаксіна С.М. міститься довідка з необхідною за формою інформацією відносно працівників, які будуть залучені для виконання умов договору та надані медичні книжки – це ФОП Плаксін С.М. (особою, якою укладається договір) та водія - експедитора Іотова Ю.М. (особа, яка здійснює перевезення продуктів харчування).
Бухгалтер Гогунська Наталя Володимирівна не є особою, яка здійснює постачання продуктів та вона не залучається для виконання умов договору з поставки, тому пропозиція не містить документу про проходження бухгалтером медичного огляду (медичної книжки).
Проект договору Замовника розміщеного на сайті Prozorro по даній закупівлі не містить умов щодо залучення до виконання його умов бухгалтера Учасника.
Таким чином, відхилення пропозиції ФОП Плаксіна С.М. у зв’язку з ненаданням медичної книжки на бухгалтера є протиправним.
2. Відповідно до Протоколу відхилення пропозицію ФОП Плаксіна С.М. було відхилено у зв’язку з тим, що Учасником у довідці було зазначено про присутність підстав для відхилення за ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Учасником – ФОП Плаксіним С.М. було надано серед документів пропозиції довідку про відсутність підстав для відхилення за ст. 17 Закону. В зазначеній довідці були зроблені технічні помилки та описки. Помилкова інформація у довідці спростовується інформацією у відкритих реєстрах Мінітсерства юстиції http://corrupt.informjust.ua, на офіційному сайті АМКУ www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері публічних закупівель», https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch та https://kap.minjust.gov.ua/services/registry, які Замовник має можливість перевірити.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки.
Вважаю, що Замовником було відхилено мою тендерну пропозицію незаконно та з порушенням чинного законодавства.

У зв’язку з вищенаведеним, вимагаю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Плаксіна СМ. винесене протоколом № 3 від 03.01.2019 року уповноваженої особи КЗ «Запорізька спеціалізована школа – інтернат І-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради.
В разі неможливості скасування цього рішення відмінити процедуру закупівлі через порушення законодавства у сфері закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2019 15:18
Замовник переглянув пропозицію ФОП Плаксіна С.М. та прийняв рішення про відхилення.
ФОП Сироватка Б.І. залишається переможцем.

Документи

14 січня 2019 15:06
протокол

Документи

14 січня 2019 15:18
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПЛАКСІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 786 400,00
UAH з ПДВ
786 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сироватка Богдан Ігорович 871 750,00
UAH з ПДВ
871 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮПІТЕР VII" 904 500,00
UAH з ПДВ
904 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЛАДУН ГАННА МИКОЛАЇВНА" 912 050,00
UAH з ПДВ
912 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2018 19:06
Електронний підпис
31 грудня 2018 18:53
тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

04 січня 2019 14:30
Корупция .pdf
04 січня 2019 14:30
ДПИ 0301.pdf
03 січня 2019 14:51
Нова пропозиция
30 грудня 2018 17:12
Електронний підпис
30 грудня 2018 17:07
49 Реєстр.pdf
30 грудня 2018 17:07
28 Проект договора Д4.pdf
30 грудня 2018 17:06
27 ТВ Додаток 3.pdf
30 грудня 2018 17:06
17 Копия Медкнига Швец.pdf
30 грудня 2018 17:06
12 Оригінал Техпаспорт.pdf
30 грудня 2018 17:06
8 Оригінал експ дозвіл .pdf
30 грудня 2018 17:06
5 Довідка МТБ.pdf
30 грудня 2018 17:06
4а Копія ІПН.pdf
30 грудня 2018 17:06
1 Оригінал виписки ЄДР.pdf

Публічні документи

28 грудня 2018 13:12
Електронний підпис

Публічні документи

28 грудня 2018 13:19
Електронний підпис
28 грудня 2018 13:15
Лист пояснення про ПДВ.PDF
28 грудня 2018 13:15
Копія паспорту и коду.pdf
28 грудня 2018 13:15
Висновок СЕС.pdf
28 грудня 2018 13:15
Виписка ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПЛАКСІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Сироватка Богдан Ігорович

ТОВ "ЮПІТЕР VII"

ФОП "ГЛАДУН ГАННА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПЛАКСІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2811014579
Відхилено 786 400,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 12:00
ФОП Сироватка Богдан Ігорович
#2885709314
Переможець 871 750,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 10:26

Документи

03 січня 2019 12:00
Електронний підпис
03 січня 2019 11:59
протокол

Документи

04 січня 2019 10:25
Електронний підпис
04 січня 2019 10:18
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сироватка Богдан Ігорович
#2885709314
871 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2019 10:25
Електронний підпис
04 січня 2019 10:18
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 13:30
звіт укладений
20 січня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 08:58
1 (15).pdf зміни до договору
01 листопада 2019 08:56
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 14:40
1.pdf зміни до договору
12 червня 2019 14:37
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 08:50
договір укладений
15 січня 2019 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до експертного висновку ЗТПП від 13.05.19 № ОИ-4875 та п.4.6 Договору Сторони узгодили зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.М’якоть яловича, охолоджена - 1643,2727 кг;м'ясо яловиче II категорії, охолоджене - 1800 кг;філе куряче,охолоджене - 1938,2082 кг;чверті курячі, охолоджені - 4350 кг;чверті курячі заморожені - 100 кг
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до експертного висновку ЗТПП від 21.10.19 № ОИ-5433 сторони домовились змінити ціну товару не більше ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 871 750,00
UAH