Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний (батон), куліч пасхальний
Очікувана вартість
665 000,00 UAH
UA-2018-12-14-003905-c 76299b8e5e114b9b8936dabc780eabb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Миколаївна Борисенко

+380542700322
+380667193620
sumgeriot.prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСОР Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці
Код ЄДРПОУ: 22980097
Місцезнаходження: 40031, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ КОВПАКА, будинок 20
Контактна особа: Любов Миколаївна Борисенко
+380542700322,+380667193620
sumgeriot.prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 15:40
Очікувана вартість: 665 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ МІСТИТЬСЯ В ДОДАТКУ 1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА МІСТИТЬСЯ В ДОДАТКУ 2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ У УЧАСТІ В ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ НА ПІДСТАВІ ЧАСТИНИ 1 ТА 2 СТАТТІ 17 ЗАКОНУ МІСТИТЬСЯ В ДОДАТКУ 3.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33968 кілограм
Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний (батон), куліч пасхальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, Місто Суми, Вулиця Ковпака, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 15:12
Відкриті торги ХЛІБ .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-14-003905-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТДВ Охтирський хлібокомбінат, Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 18 грудня 2018 09:49
Сертифікати якості
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 НАКАЗ від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» втратив чинність. Згідно з ч.2 ст. 32 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу про надання копії сертифікатів якості виробника товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2018 14:02
На Вашу вимогу від 18.12.2018 р. на предмет закупівлі: хліб пшеничний (батон), хліб житньо-пшеничний, куліч пасхальний надаємо наступну відповідь.
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності № 124-VІІІ від 15.01.2015 ч.1 ст. 28 виробник або уповноважений представник повинен складати декларацію про відповідність. Якість товару, що поставляється за Договором, має відповідати якісним характеристикам, державним стандартам, що діють на території України для даного виду Товару та підтверджуватись відповідними документами, передбаченими діючими нормативними актами та технічними умовами для відповідного виду товарів. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (копія посвідчення про якість та/або декларація виробника та результат/протокол незалежних лабораторних досліджень даного виду товару (під час постачання надається за вимогою замовника) та документ, який підтверджує повноваження суб’єкта господарювання, що здійснює лабораторні дослідження, тощо), із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об’єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов’язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо, відповідно до ДСТУ. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, містити термін та умови придатності харчових продуктів.

Номер вимоги: UA-2018-12-14-003905-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТДВ Охтирський хлібокомбінат, Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 18 грудня 2018 09:54
Усунення дискримінаційних вимог. Санітарний паспорт на спеціалізований автомобіль
Відповідно до розпорядження КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», що набрало чинності з 1 січня 2017 року:
визнано такими, що втратили чинність, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти;
визнано такими, що не застосовуються на території України, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти.
Зокрема, Санітарні правила для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) від 19.03.91, в т.ч. в частині регулювання обігу санітарних паспортів – відмінені.
Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей.
Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено.
Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено.
Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку.
З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено. Отримати діючі санітарні паспорти, на законних підставах на даний час, неможливо. Просимо виключити вимогу надання санітарних паспортів автомобіля, яким буде здійснюватися поставка товару та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 грудня 2018 11:29
На Вашу вимогу надаємо наступну відповідь.
Для підтвердження наявності спеціалізованого транспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі пункт 1.2 Додатку 2 викласти в новій редакції, тому Учасник повинен надати наступні документи:

1.1 Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці) необхідного для постачання предмету закупівлі (Марка, модель, тип (вид) кузову; Реєстраційний номер транспортного засобу; Правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором перевезення тощо); Назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання транспорту).
Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, повинні утримуватися у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мати таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію.
1.1.1 Копія (ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, який буде наведено в довідці.
1.1.2 У разі, якщо у Учасника відсутній власний спеціалізований транспортний засіб, надаються копії документів, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом, зазначеним в інформаційній довідці.
1.1.3 на підтвердження дотримання вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 р. № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає:
- у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання:
• копії договору (ів) про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;
• копії актів виконаних робіт або інші документи, які свідчать про надані послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, видані не раніше ніж за два місяці додати оприлюднення оголошення процедури закупівлі.
• документи які підтверджують статус та повноваження суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів
(Завірена керівником копія Статуту, копія витягу з ЄДРПОУ, завірена керівником копія свідоцтва платника податку, завірена керівником копія ліцензії на здійснення дезінфекції, копія документу на призначення керівника на посаду). У разі якщо завіряє уповноважена особа – надати документ, який уповноважує цю особу (Довіреність, Наказ, тощо).
- у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів:
• копія наказу Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту;
• довідку у довільній формі, в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися, під час поставки предмету закупівлі, дезінфекція транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі;
• копії актів або інші документи, що підтверджують дати та об’єм виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, видані не раніше ніж за два місяці додати оприлюднення оголошення процедури закупівлі.
• копії документів, які підтверджують навчання з проведення дезінфекційних заходів особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт.
• копія особистої медичної книжки особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду.

Документи

20 грудня 2018 14:02
5.jpeg

Документи

20 грудня 2018 11:29
1.jpeg
20 грудня 2018 11:29
2.jpeg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУШВАЛОВА ІРИНА ІВАНІВНА" 427 600,00
UAH з ПДВ
249 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Паляниця 518 100,96
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Савчук Сергій Анатолійович 542 528,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Лук'яненко Віталій Сергійович 584 237,60
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РОМЕНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 613 911,79
UAH з ПДВ
610 586,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2018 11:00
Документи.zip
31 грудня 2018 11:00
Цінова пропозиція.jpg

Публічні документи

28 грудня 2018 11:25
ст17 .pdf
28 грудня 2018 11:25
санобробка№8 .pdf
28 грудня 2018 11:25
санобробка№7 .pdf
28 грудня 2018 11:25
санобробка№5 .pdf
28 грудня 2018 11:25
протокол досліджень1 .pdf
28 грудня 2018 11:25
протокол досліджень2 .pdf
28 грудня 2018 11:25
паспорт .pdf
28 грудня 2018 11:25
медкнижка савчук дс .pdf
28 грудня 2018 11:25
наказ Савчук СА .pdf
28 грудня 2018 11:25
медкнижка міщенко .pdf
28 грудня 2018 11:25
договір дератизації .pdf
28 грудня 2018 11:25
ІНН .pdf
28 грудня 2018 11:25
експертний висновок .pdf
28 грудня 2018 11:25
довідка про еко норми.pdf
28 грудня 2018 11:25
витяг з ЄДРПОУ .pdf
28 грудня 2018 11:25
технічні вимоги.pdf
28 грудня 2018 11:25
цінова.pdf

Публічні документи

28 грудня 2018 13:10
0002 028.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 025.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 018.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 022.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 034.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 023.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 024.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 (2).jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 029.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 021.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 011.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 020.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 012.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 027.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 017.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 030.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 036.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 035.jpg
28 грудня 2018 13:10
0002 042.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 043.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 017.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 015.jpg
28 грудня 2018 13:09
0001.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 010.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 033.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 014.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 026.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 016.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 009 (2).jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 039.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 012.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 032.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 013.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 031.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 013.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 041.jpg
28 грудня 2018 13:09
0002 016.jpg

Публічні документи

30 грудня 2018 13:40
Статут6.zip
30 грудня 2018 13:40
Статут5.zip
30 грудня 2018 13:40
Статут4.zip
30 грудня 2018 13:40
Статут3.zip
30 грудня 2018 13:40
Статут2.zip
30 грудня 2018 13:40
Статут7.zip
30 грудня 2018 13:40
Статут1.zip
30 грудня 2018 13:40
Статут.zip
30 грудня 2018 13:40
Тех. характеристики.zip
30 грудня 2018 13:40
Ст.17.zip
30 грудня 2018 13:40
Договори.zip
30 грудня 2018 13:40
Квал. документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУШВАЛОВА ІРИНА ІВАНІВНА"

ТОВ Сумська Паляниця

ФОП Савчук Сергій Анатолійович

ФЛП "Лук’яненко Віталій Сергійович"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РОМЕНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУШВАЛОВА ІРИНА ІВАНІВНА"
#2498509887
Відхилено 249 900,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 14:40
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
Переможець 250 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2019 14:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 14:26
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 16:39
1.jpg зміни до договору
24 березня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 15:48
ду хліб 4(1).pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:48
ду хліб 4(2).pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 14:16
ДУ № 3 (хліб).jpeg зміни до договору
02 січня 2020 14:16
Д 07 хліб.jpeg зміни до договору
02 січня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 15:14
Додаткова угода № 2 (хліб).jpeg зміни до договору
08 листопада 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 15:09
Додаткова угода № 1 (хліб).jpeg зміни до договору
08 листопада 2019 15:08
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 15:44
1.jpeg укладений
16 січня 2019 15:40
2.jpeg укладений
16 січня 2019 15:40
3.jpeg укладений
16 січня 2019 15:40
5.jpeg укладений
16 січня 2019 15:40
4.jpeg укладений
16 січня 2019 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали Додаткову угоду № 1 від 01.11.2019 року про те,що п.13 Договору № 07 від 16.01.2019 року викласти в новій редакції у вз"язку зі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали Додаткову угоду № 2 від 08.11.2019 року про наступне : - п.3.1 Догоавору № 07 від 16.01.2019 викласти в новій редакції; - внести зміни до спеціфікації Додаток № 1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11 Договору № 07 від 16.01.2019 року Сторони домовилися продовжити дію Договору.
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду № 4 від 24.01.2020 року до Договору №07 від 16.01.2019 року відповідно до ч.5 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі" дійшли згоди збільшити суму договору що не перевищує 20% від суми договору на час проведення процедури закупівл
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали Додаткову угоду № 05 від 23.03.2020 до Договору № 07 від 16.01.2019 року. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 250 000,00
UAH з ПДВ