Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Романівська дитячо-юнацька спортивна школа" |
Код ЄДРПОУ: | 06671540 |
Місцезнаходження: | 13002, Україна , Житомирська обл., смт. Романів, вул. Котовського, 2 |
Контактна особа: |
Комунальна установа Романівська дитячо-юнацька спортивна школа +380963643058 06671540@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2018 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 60 022 882,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 022,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 40 млн. гривень: | 20% |
Понад 30 млн. грн. до 40 млн грн. включно: | 15% |
Понад 20 млн. грн. до 30 млн грн. включно: | 10% |
Понад 10 млн. грн. до 20 млн грн. включно: | 5% |
Понад 5 млн. грн. до 10 млн грн. включно: | 2% |
До 5 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 35 працівників: | 10% |
Від 25 до 35 працівників включно: | 7% |
Від 15 до 25 працівників включно: | 5% |
Від 5 до 15 працівників включно: | 3% |
До 5 працівників: | 0% |
28 грудня 2018 14:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2018 13:50 |
Перелік змін.doc | |
28 грудня 2018 13:50 |
ЗТД Басейн.pdf | |
14 грудня 2018 15:11 |
Додаток 1 Пропозиція реконструкція.doc | |
14 грудня 2018 15:11 |
Додаток 2 Технічне завдання реконструкція.doc | |
14 грудня 2018 15:11 |
Додаток 3 Проект договору Басейн 1.doc | |
14 грудня 2018 15:11 |
Додаток 4 Субпідрядники басейн.doc | |
14 грудня 2018 15:11 |
Додаток 5 Інформація Басейн.doc |
28 грудня 2018 14:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 грудня 2018 13:50 |
Перелік змін.doc
|
|||
28 грудня 2018 13:50 |
ЗТД Басейн.pdf
|
|||
14 грудня 2018 15:11 |
Додаток 1 Пропозиція реконструкція.doc
|
|||
14 грудня 2018 15:11 |
Додаток 2 Технічне завдання реконструкція.doc
|
|||
14 грудня 2018 15:11 |
Додаток 3 Проект договору Басейн 1.doc
|
|||
14 грудня 2018 15:11 |
Додаток 4 Субпідрядники басейн.doc
|
|||
14 грудня 2018 15:11 |
Додаток 5 Інформація Басейн.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Обєкт будівництва знаходиться за адресою в смт. Романів, вул. Медична, 2А, а згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» середні відстані перевезень наведені в Додатку В і становлять 30 км для міст і 80 км для сільської місцевості та селищ міського типу.
Таким чином вимога тендерної документації щодо врахування при поданні тендерної пропозиції середньої відстані перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій 30 км у міській місцевості суперечить вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства
Відповідно до ч.1 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: - у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; - у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Законом прямо не передбачено нецінові критерії «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельномонтажних робіт» та «Наявність кваліфікованих працівників», а відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.10.2018 р. № 3304-04/44053-06 застосування нецінових критеріїв оцінки має бути обгрунтовано замовником.
Проте при оголошенні даної закупівлі замовником проігноравано дані вимоги.
Крім вказаного, застосування даних нецінових критеріїв ставить в нерівні умови учасників процедури закупівлі та є дискримінацією учасників, суперечить основним принципам здійснення закупівель. Які визначені в ст.. 3 Закону - недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Згідно ч. 3 ст.5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Обсяги виконаних учасником будівельних робіт в попередні роках ніяким чином не впливає на терміни та якість виконання робіт, їх вартість в чому зацікавлений замовник і які прямо передбачені Законом. Учасник який має Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт 30 млн. виконає будівельні роботи з такоюж ефективність як учасник з обсягом виконаних робіт 40 млн. проте внаслідок встановлення такого критерію вони поставлені в нерівні, дискримінаційні умови.
Враховуючи вищевказане вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-15-000001 ● 5c3c36100b764f928022c052260824d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2019 11:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.01.2019
№2
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.01.2019 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2018-12-14-003889-c від 14.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-30 16:32:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету Будівництво та облаштування фізкультурно-оздоровчого комплексу «Плавальний басейн» в смт. Романів, вул. Медична, 2А (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2018-12-14-003889-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
1. Так, відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є
- у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
- у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Поряд з тим, проведеним аналізом встановлено, що відповідно до пп. 5.1.1 п. 1 розділу V тендерної документації, оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
- ціна - питома вага критерію складає 70 %;
- досвід виконання аналогічних договорів – питома вага критерію складає 20 %;
- наявність кваліфікованих працівників - питома вага критерію складає 10 %.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до пп. 3 п. 5 розділу III тендерної документації, встановлено кваліфікаційний критерій до учасників - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, від 08.10.2018 № 3304-04/44053-06, щодо застосування нецінових критеріїв оцінки зазначено, що замовники мають обґрунтовано застосувати інші критерії оцінки, тобто мати аргументовану потребу у їх встановлені.
Враховуючи вищевикладене:
1). Обґрунтуйте необхідність застосування критеріїв оцінки - досвід виконання аналогічних договорів та наявність кваліфікованих працівників.
2). Поясніть застосування опцій - Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: понад 40 млн. гривень 20%, 30-40 млн. гривень 15%, 20-30 млн. гривень 10%, 5-10 млн. гривень 2%, до 5 млн. гривень 0%.?
- Наявність кваліфікованих працівників: понад 35 працівників 10%; від 25 до 35 працівників включно 7%; від 15 до 25 працівників включно 5%; від 5 до 15 працівників включно 3%; до 5 працівників 0%?
Крім того, відповідно до абзацу 1 пункту 21 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668), визначено, що договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда, при цьому договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором.
Разом з тим, відповідно до абзацу 2 пункту 21 Постанови № 668, у разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) визначено, що вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника.
Однак, тендерною документацією вищевказаної процедури закупівель не визначено вид договірної ціни.
Враховуючи вищевикладене:
1) Поясніть, чому тендерною документацією не визначено вид договірної ціни?
2) На думку тендерного комітету, який вид договірної ціни мали подати у складі тендерних пропозицій учасники?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-04 12:12:06
Відповідь на запит
На виконання вимог ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальною установою «Романівська дитячо-юнацька спортивна школа» розглянуто запит про надання пояснень щодо моніторингу закупівлі UA-M-2019-01-15-000001. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Щодо нецінових критеріїв оцінки.
Відповідно до абз.2 ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежена. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною.
Замовником встановлено критерії оцінки, оскільки роботи «Будівництво та облаштування фізкультурно-оздоровчого комплексу «Плавальний басейн» в смт. Романів, вул. Медична, 2А» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) мають складний, спеціалізований характер, оскільки виконується відповідно до окремо розробленого проекту, що пройшов експертизу.
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій.
Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну.
При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.
Тому на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п.5.1.4 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки. При цьому, чинний Закон не містить вимог щодо форми та змісту такого обґрунтування.
Також пояснюємо, що застосування опцій оцінки, зокрема, «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт» та «Наявність кваліфікованих працівників» необхідними у зв’язку із специфікою об’єкта будівництва, обсягу робіт, наявності кількості працівників для виконання робіт у встановлені строки. Зокрема, опція «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт» понад 40 млн. грн. за 2016-2017 роки вказує, що учасники, які мають такі обсяги можуть виконати відповідні роботи упродовж двох років. «Наявність кваліфікованих працівників» підтверджує, що в учасника наявні працівники, необхідні для виконання робіт на об’єкті будівництва, окрім того, такому учаснику, у разі його перемоги в торгах, не потрібно буде шукати кваліфікованих працівників після укладання договору про закупівлі. Пошук таких працівників затримуватиме початок будівництва.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовником законно застосовано зазначені нецінові критерії оцінки. Зазначені критерії не призвели до обмеження конкуренції та не дискримінують учасників закупівлі. При цьому, учасники, які взяли участь у закупівлі подачею тендерних пропозицій погодилися із застосуванням таких нецінових критеріїв оцінки.
Щодо виду договірної ціни.
Статтею 875 Цивільного кодексу України встановлено, що за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Відповідно до ч.2 ст.844 Цивільного кодексу України, кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з особливостями визначених Законом.
Згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України, у договорі підряду визначається ціна роботи та спосіб її визначення. Відповідно до статті 844 ЦКУ ціна договору підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ Б.Д. 1.1.-1:2013 визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена договором підряду.
Зазначені норми встановлені Замовником в п.2 Розділу VI тендерної документації.
Відповідно до п.3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668, приблизна (динамічна) договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду.
При цьому, згідно п.3.5 Проекту договору про закупівлю робіт, що є Додатком 3 до тендерної документації, ціни на окремі види робіт є динамічними і можуть коригуватися відповідно до вимог чинного законодавства по фактично виконаним об’ємам, цінам і матеріалам.
Таким чином, замовником в проекті договору підряду встановлено вид договірної ціни – динамічна.
Отже, учасники закупівлі учасники у складі тендерної пропозиції повинні подавати динамічну договірну ціну.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальною установою «Романівська дитячо-юнацька спортивна школа» розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі UA-M-2019-01-15-000001. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. 1. Щодо положень тендерної документації Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.. Отже, згідно вимог ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язкові вимоги до виконання замовниками торгів, щодо інформації, яка повинна міститися у тендерній документації. Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво та облаштування фізкультурно-оздоровчого комплексу «Плавальний басейн» в смт. Романів, вул. Медична, 2А» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) в повній мірі відповідає зазначеним вимогам. Частиною третьою ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно листа інформаційного характеру №3304-06/18970-06 від 07.06.2017 року Мінекономрозвитку України не встановлено обов’язку включати вимоги Закону України «Про санкції» до тендерної документації. Уповноважений орган у листі №3304-06/18970-06 звертає увагу Замовників торгів про необхідність ураховувати вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента при аналізі тендерних пропозицій учасників під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет комунальної установи «Романівська дитячо-юнацька спортивна школа» не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, щодо не включення до умов тендерної документації вимог рішення РНБО від 21 червня 2018 року. 2. Щодо надання документів Учасником-переможцем торгів. Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Частиною 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На виконання вимог Закону, Замовником в п.3.5.9 тендерної документації встановлено, що Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, зокрема: 1) Довідку у довільній формі (датовану, підписану та скріплену печаткою Учасника (у разі наявності печатки), про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є Учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; - Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Станом на момент оголошення процедури відкритих торгів та проведення електронного аукціону Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не функціонував у встановленому порядку. Тому, під час розроблення тендерної документації замовник керувався роз’ясненнями Мінекономрозвитку України № 3304-06_3584-06 від 29.01.2018 (додаткове повідомлення № 3304-04_14048-06 від 30.03.2018). Оскільки даний реєстр не працював, замовником правомірно було встановлено вищезазначені вимоги. Окрім того, відповідно до п.1.2. Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 15.09.2011 № 3018/5 (в редакції наказу Міністерства юстиції України 18.01.2013 № 131/5),Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, - це автоматизована база даних, що містить інформацію про суб'єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства (далі - боржники), про стан провадження у справі про банкрутство, про реєстр вимог кредиторів та інші дані, які отримані від арбітражних керуючих та господарських судів, а також відомості, які є результатом здійснення державним органом з питань банкрутства визначених законодавством повноважень (далі - Єдиний реєстр підприємств). Пунктом 1.9. Положення встановлено, що відомості до Єдиного реєстру підприємств вносяться арбітражними керуючими шляхом подання через онлайн систему електронної звітності арбітражних керуючих відомостей, передбачених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», за формами та у порядку, визначеними Міністерством юстиції України. Структурні підрозділи територіальних органів з питань банкрутства здійснюють, зокрема: виправлення/доповнення відомостей, які підлягають внесенню до Єдиного реєстру підприємств арбітражними керуючими (у разі наявності документів (судових рішень та інших офіційних документів), у яких містяться відомості щодо справи про банкрутство, що відрізняються від внесених арбітражними керуючими, або у разі, якщо ці відомості відсутні в Єдиному реєстрі підприємств). Таким чином, на момент обрання замовником учасника-переможця торгів може мати місце ситуація, коли щодо учасника розпочата ліквідаційна процедура або ж процедура визнання його банкрутом, однак судове рішення по такій справі не набрало законної сили, або ж таку інформацію не внесено до відповідного Реєстру. 3. Щодо проекту договору. Відповідно до п.6.4.3 тендерної документації, Основними істотними умовами договору про закупівлю є: 1. предмет договору; 2. якість робіт; 3. сума, що визначена у договорі; 4. строк виконання робіт; 5. строк дії договору. 6. інші умови, що визначені чинним законодавством для даного виду договорів. Пунктом 6.4.4. тендерної документації встановлено, що Основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Таким чином, замовником як істотні умови договору встановлено й інші умови, що визначені чинним законодавством для даного виду договорів. Тому, замовником в даній частині дотримано вимог чинного законодавства. При цьому, пунктом 11.3. проекту договору встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції, крім випадків зменшення обсягів робіт залежно від реального фінансування. Зміна істотних умов може здійснюватися за згодою сторін у випадках, що передбачені ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 - VIII від 25.12.2015 року. Пунктом 11.5. проекту договору встановлено, що зміна істотних (основних) умов договору може здійснюватися за згодою сторін у випадках, які передбачені ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається відповідна додаткова угода, яка оприлюднюється відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником в пункті 11.4 проекту договору було зазначено виключно ті істотні умови договору щодо яких можуть вноситися зміни в порядку ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що відповідно до п.2.2. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 11 від 29.05.2013 «Про деякі питання визнання правочинів (господарських договорів) недійсними», не є підставою для визнання недійсним відсутність у договорі істотних умов. 4. Щодо дотримання норм ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Пунктом 3.6.4. тендерної документації, учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи: • договірна ціна. Відповідно до абзацу першого Примітки Додатку 2 до тендерної документації, розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий у порядку передбаченому п.п. 3.6.4-3.6.5 Розділу ІІІ ТД). При цьому, відповідно до п.13.1 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) Невід'ємною частиною цього Договору є, зокрема, договірна ціна. Таким чином, враховуючи положення тендерної документації, як єдиної документації щодо умов проведення закупівлі, Замовником дотримано норми п.1.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. При цьому, враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників та обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником, в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до умов тендерної документації. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час укладання договору та додаткових угод до договору, а також у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.
2019-02-12 16:25:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2019 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ АртХаус |
57 561 352,03
UAH з ПДВ
|
54 870 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 38 409 000 | Документи |
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" |
45 001 498,42
UAH з ПДВ
|
44 941 475,53
UAH з ПДВ
|
1.1714285714 | 38 364 674.23 | Документи |
ТОВ Поліська логістична компанія |
54 830 542,79
UAH з ПДВ
|
54 830 542,79
UAH з ПДВ
|
1.1714285714 | 46 806 560.92 | Документи |
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" |
55 565 784,00
UAH з ПДВ
|
55 565 784,00
UAH з ПДВ
|
1.1714285714 | 47 434 205.85 | Документи |
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 49 411 764.71 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" #40889560 |
Відхилено |
44 941 475,53
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 14:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ АртХаус #34394610 |
Переможець |
54 870 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2019 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2022 12:32
|
Романівська ДЮСШ.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 15:25
|
ДУ на 2022 рік.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 11:33
|
ДУ 2 від 31.12.2021.jpg | зміни до договору |
04 січня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 17:14
|
договір ДЮСШ.pdf | укладений |
20 лютого 2019 17:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку із об’єктивними обставинами, які затримують виконання робіт по об’єкту будівництва у 2020 році, а саме затримкою фінансування витрат замовника, Сторони, за взаємною згодою вирішили: 1. Пункт 5.1. Розділу 5 Договору викласти в новій редакції: - «Строк виконання робіт, при своєчасному фінансуванні в повному обсязі - до 31.12.2021.». 2. Пункт 10.1 Розділу 10 Договору викласти в новій редакції: - «Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках – по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 20-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 20-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |