Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Системи дуже високих частот зв’язку з функцією VoIP у підрозділах Украероруху)”
DK 021:2015 “32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus (VHF communication systems with VoIP function at the UkSATSE units)”
Очікувана вартість
3 926 638,61 EUR
UA-2018-12-14-003683-c 3e955fbb9ac74e30a8beaa5191c34333
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наташа

+380443515925 shchyra_nv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Наташа
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Додаткові контактні особи: Nataly
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE
National ID: 19477064
Contact point: Nataly
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Additional contacts: Nataly
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 28 березня 2019 12:08
Очікувана вартість: 3 926 638,61 EUR з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,55%
Publication date: 14 грудня 2018 14:57
Enquiries until: 12 лютого 2019 15:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 лютого 2019 15:00

Information

Estimated total value: 3 926 639 EUR including VAT
Minimal lowering step: 100 000 EUR
Minimal lowering step, %: 2,55 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021:2015 “32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Системи дуже високих частот зв’язку з функцією VoIP у підрозділах Украероруху)”
DK 021:2015 “32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus (VHF communication systems with VoIP function at the UkSATSE units)”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 комплект
ДК 021:2015 “32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Системи дуже високих частот зв’язку з функцією VoIP у підрозділах Украероруху)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм

DK 021:2015 “32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus (VHF communication systems with VoIP function at the UkSATSE units)”
CPV: 32230000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 17:18
ТД нова редакція_6 систем з функцією VoIP.doc
13 лютого 2019 17:18
Зміни до ТД_6.pdf
07 лютого 2019 14:07
Зміни до ТД_5.PDF
05 лютого 2019 18:04
Зміни до ТД_4.pdf
30 січня 2019 09:53
Зміни до ТД_3.pdf
02 січня 2019 15:43
Зміни до ТД_2.pdf
27 грудня 2018 13:07
Зміни до ТД_1.pdf
13 лютого 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 17:18
ТД нова редакція_6 систем з функцією VoIP.doc
07 лютого 2019 14:07
ТД нова редакція_5 систем з функцією VoIP.doc
05 лютого 2019 18:04
ТД нова редакція_4 систем з функцією VoIP.doc
30 січня 2019 09:53
ТД нова редакція_3 систем з функцією VoIP.doc
02 січня 2019 15:43
ТД нова редакція_2 систем з функцією VoIP.doc
27 грудня 2018 13:07
ТД нова редакція систем з функцією VoIP.doc
14 грудня 2018 14:57
ТД систем з функцією VoIP.doc
13 лютого 2019 17:18
Зміни до ТД_6.pdf
07 лютого 2019 14:07
Зміни до ТД_5.PDF
05 лютого 2019 18:04
Зміни до ТД_4.pdf
30 січня 2019 09:53
Зміни до ТД_3.pdf
02 січня 2019 15:43
Зміни до ТД_2.pdf
27 грудня 2018 13:07
Зміни до ТД_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відтермінувати кінцевий строк подання тендерної пропозиції
Дата подання: 28 грудня 2018 12:52
Дата відповіді: 02 січня 2019 15:50
У зв'язку з тим, що виробники вказаного обладнання є зарубіжними компаніями, а період підготовки пропозицій прийшовся на різдвяні і новорічні свята, чи є можливість відтермінувати кінцевий строк подання тендерної пропозиції на 15 днів. Зважаючи, що публікація оголошення про закупівлю відбулася 14 грудня, то для підготовки пропозиції відведено вдвічі менше часу, ніж це необхідно для такої закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 02.01.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_2», а саме:
«- Перший абзац п. 4.1 Тендерної документації викласти в новій редакції: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.01.2019 до 15.00.».»
Розяснення вимог тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 20:35
Дата відповіді: 05 лютого 2019 18:08
Під час розгляду тендерної документації виникли питання, що потребують розяснення, а саме: 1. п.5.6 Проекту договору (Додаток 4а до тендерної документації). Цим пунктом встановлюється вимога до Постачальника розробити та надати Покупцю детальний опис Обладнання протягом 50 днів від дати укладання Договору, а п. 5.4 проекту договору передбачене обстеження обєктів Постачальника протягом 60 днів від дати укладання договору. Зважаючи на це, на нашу думку, розробка детального опису Обладнання повинна здійснюватися після обстеження обєктів, що є, мабуть, логічним. У звязку з цим пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації (тобто привязати надання опису до закінчення обстеження обєктів). 2. Таблиця 1 р.3 Додатку 3 до тендерної документації щодо обсягу заводських випробувань. Система ДВЧ радіозвязку, що поставляється, комплектується різними складовими, які можуть поставлятися окремо. Наприклад, ДВЧ трансивери можуть поставлятися від одного закордонного виробника, а система електроживлення - від іншого з придбанням його в Україні, при цьому вони також можуть складатися у єдину Систему постачальником-резидентом в Україні. Необхідно розяснити як у цьому випадку необхідно буде провести заводські випробування (тобто для кожної складової окремо чи тільки для основного обладнання - ДВЧ трансиверів) ? Залежно від відповіді пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації. 3. Таблиця 1 р.3 Додатку 3 до тендерної документації щодо місця проведення заводських випробувань. У талиці майже за всіма обєктами зазначена необхідність проведення заводських приймальних випробувань на базі Постачальника. Для виробника-резидента вимога цього пункту зрозуміла. Але якщо обладнання буде імпортного виробництва, то чи неохідно буде проведення заводських випробувань закордоном за участю представника(ів) Покупця ? Якщо так, то у якій кількості та строках, а також джерело фінансування такого візиту (тобто за рахунок власних джерел Покупця чи за рахунок Постачальника)? Залежно від відповіді пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації. 4. Таблиця 1 р.3 Додатку 3 до тендерної документації щодо місця проведення заводських випробувань. Чи дозволяється обєднувати заводські випробування для обладнання для всіх обєктів Покупця чи такі випробування повинні проводитися для обладнання безпосередньо за кожним обєктом за участі представника(ів) Покупця ? Залежно від відповіді пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 05.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_4».
Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 01 лютого 2019 14:16
Дата відповіді: 05 лютого 2019 18:08
У обяві щодо цієї закупівлі та тендерній документації наявне протиріччя щодо кількісних характеристик предмету закупівлі (Систем ДВЧ звязку). Так у обяві зазначена кількість 21 комплект, Додаток 2а до тендерної документації містить тільки 20 таблиць, при чому таблиці №№ 1-19 містять посилання на Систему ДВЧ звязку, що вимірюється у комплектах. Тобто необхідно розяснити що замовник закупівлі розуміє під терміном "комплект" за кожною Системою ДВЧ звязку і у якому обсязі повинна зазначатися інформація у ціновій пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 05.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_4».
Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 01 лютого 2019 15:27
Дата відповіді: 05 лютого 2019 18:09
1. Таблиця 1 Додатку 3 до тендерної документації та таблиця А1.4 Додатку 1. Необхідно виправити невідповідність у кількості шаф для розміщення обладнання ДВЧ для Полтавської СОПР, Вінницької СОПР, ТРЛК-7, ППЦ-1 РЛК Бердянськ, Кіровоградської СОПР, Тернопіль AFIS, AFIS Суми, Рівненської СОПР. Пропоеуємо внести відповідні зміни до тендерної документації. 2. Необхідно розяснити значення терміну "Місцева станція СВУР/LCMS" та її різниця від RCMS (див. табл. А1.4 та додаток 1 з переліком скорочень). Примітка. Можливо під терміном LCMS розуміється місцевий режим роботи ДВЧ трансиверу, тобто оператор використовує засоби управління та контролю стану, що розміщені на його передній панелі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 05.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_4».
Technical Question
Дата подання: 04 лютого 2019 13:16
Дата відповіді: 05 лютого 2019 18:10
Document Reference: Annex 1 Tables and Figures A1.1 Table 6 and A1.4. Tender Requirement: 119.9MHz (TWR) has no qty in A1.1 table 6 but is included in the transceiver qty on A1.4. Clarification Required: Is 119.9MHz (TWR) required at this site?
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 05.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_4».
Techncial Question
Дата подання: 04 лютого 2019 13:22
Дата відповіді: 05 лютого 2019 18:11
Document Reference: Annex 1 Tables and Figures A1.1 Table 6 Tender Requirement: 119.9MHz is only 900kHz apart from 120.8MHz and is unlikely to be possible to combine these channels to one antenna using the filter specifications provided. Clarification Required: A number of solutions are presented below: 1. Change one of the frequencies to provide a 1MHz separation. 2. Increase the insertion loss on the filters to increase the selectivity and allow channels of 900kHz separation to be combined. 3. Move 119.9MHz to a separate antenna – this will increase the antenna site total from 4 to 5 so will change qty shown in A1.4. Please advise if any of these are acceptable and change the requirement.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 05.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_4».
Technical Question
Дата подання: 04 лютого 2019 13:30
Дата відповіді: 05 лютого 2019 18:12
Document Reference: Annex 1 Tables and Figures A1.1 Table 9 Tender Requirement: 124.0MHz is only 700kHz apart from 124.7MHz and is unlikely to be possible to combine these channels to one antenna using the filter specifications provided. Clarification Required: A number of solutions are presented below: 1. Change one of the frequencies to provide a 1MHz separation. 2. Increase the insertion loss on the filters to increase the selectivity and allow channels of 700kHz separation to be combined – Note this is likely to significantly increase the insertion loss. 3. Move 124.0MHz to a separate antenna – this will increase the antenna site total from 4 to 5 so will change qty shown in A1.4. Please advise if any of these are acceptable and change the requirement.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 05.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_4».
Technical Question
Дата подання: 04 лютого 2019 13:31
Дата відповіді: 05 лютого 2019 18:12
Document Reference: Annex 1 Tables and Figures A1.1 Table 10 Tender Requirement: 123.7MHz is only 300kHz apart from 124.0MHz and is unlikely to be possible to combine these channels to one antenna using the filter specifications provided. Clarification Required: A number of solutions are presented below: 1. Change one of the frequencies to provide a 1MHz separation. 2. Move 124.0MHz to a separate antenna – this will increase the antenna site total from 4 to 5 so will change qty shown in A1.4. Please advise if any of these are acceptable and change the requirement.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 05.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_4».
Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 04 лютого 2019 16:50
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:11
1. Перелік 6 п. 3.1, п. 1 таблиці 19 Додатку 2а, таблиця 1 Додатку 3 Тендерної документації, DOC_8.3.0_19 та VTR_5.5.0_12 Додатку 1.1. Необхідно детально роз’яснити різницю між LRM та LRU (бажано на прикладах). Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 2. Таблиці 1-19 Додатку 2а до Тендерної документації. Необхідно роз’яснити до якого рівня глибини (складу обладнання) учасник повинен навести у цих таблицях (тобто з урахуванням глибини, наведеної у таблицях 1 Додатку 3 до Тендерної документації чи ще глибше). Примітка. При підготовці відповіді просимо прийняти до уваги, що учаснику не відома детальна інформація за кожним об’єктом замовник, тому, наприклад, не є можливим на цьому етапі надати детальну специфікацію мережевого обладнання, інсталяційних матеріалів тощо. Така можливість з’явиться тільки після виконання обстеження всіх об’єктів замовника, визначених цією закупівлею. 3. Таблиці 1-18 Додатку 2а до Тендерної документації стосовно п.1 «Система ДВЧ зв’язку…». Необхідно роз’яснити чи повинен учасник зазначити у таблицях вартісні показники тільки за розділом (тобто без зазначення цін складових) чи повинен зазначити ціни всіх складових також. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 4. VTR_3.3.0_2 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити що означає вимога поставки системи повністю у працездатному стані. За нашим баченням Системи поставляються на об’єкти замовника комплектно, але у розібраному стані, далі на об’єкті здійснюється їх монтаж, налагоджування та випробування і тільки після цього можливо зробити висновок щодо їх працездатності. Відповідну інформацію необхідно навести у тендерній документації. 5. VTR_3.3.0_3 Додатку 1.1 (Вимоги…), таблиця А1.4 (Вимоги…). Два пов’язаних питання: а) чи повинен учасник у своїй пропозиції передбачити поставку та встановлення на об’єктах кросових шаф; б) якщо учасник буде повинен передбачити у свої пропозиції кросові шафи, то чи передбачені ці шафи у таблиці А1.4. Відповідну інформацію необхідно навести у тендерній документації. 6. VTR_4.1.0_43 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити яка кількість мікрофонів повинна бути передбачена для кожної Системи ДВЧ радіозв’язку зважаючи на те, що кожна з таких Систем складається з декількох приймально-передавальних пристроїв. Відповідну інформацію необхідно навести у тендерній документації. 7. VTR_4.3.0_3 Додатку 1.1 (Вимоги…). Пункт містить різний рівень вимоги в україномовному та англомовному тексті. Необхідно роз’яснити який з текстів вимоги має обов’язковий характер. При наданні відповіді за цим пунктом необхідно внести відповідні зміни (за необхідності) до VTR_4.3.0_3 Додатку 10 до Тендерної документації. Відповідні зміни необхідно внести до тендерної документації. 8. RCMS_4.7.0_1 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити призначення другого абзацу (від не позначений відповідним номером), тобто це є вимога або ремарка замовника, яка не повинна бути відображена учасником у загальному описі Системи. 9. RCMS_4.7.0_8 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити: а) якого типу засобів обчислювальної техніки учасник повинен передбачити для встановлення систем дистанційного моніторингу та управління на центрах КПР (стаціонарні ПК чи ноутбук); б) чи є вільне місце у об’єктових серверних шафах центрів КПР вільне місце для розміщення серверів систем дистанційного моніторингу та управління; в) чи повинен учасник у своїй пропозиції передбачити резервування серверів систем дистанційного моніторингу та управління і якщо так, то навести місця розміщення основного та резервного сервера. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 10. RCMS_4.7.0_9 Додатку 1.1 (Вимоги…). Учасник не має відомостей щодо обладнання виробництва компанії Rohde&Schwarz, у зв’язку з чим замовнику торгів необхідно надати йому детальну інформацію щодо них (засобів ДВЧ радіозв’язку, пультів/панелей керування) та системи моніторингу і управління ними. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 11. RCMS_4.7.0_9, RCMS_4.7.0_10 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно надати учасникам детальну інформацію щодо існуючих інших засобів ДВЧ радіозв’язку (радіоапаратури) замовника, крім зазначених у RCMS_4.7.0_9 (тобто назву виробника, модель, кількість, місце встановлення, наяву систему моніторингу та управління, пультів/панелей управління тощо). Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 12. RCMS_4.7.0_11 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити різницю між локальною станцією СВУР та віддаленою станцією СВУР (local [R]CMS та RCMS). Така інформація повинна бути наведена у розділах «Функції управління», «Функції моніторингу», «Тестування та діагностика» та розділу «5.8. Вимоги до програмного забезпечення СВУР» цього додатку. 13. CWP_4.8.0_15 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити: а) який тип тангенти повинен використовуватися (ручний чи ножний); б) чи передбачається на робочому місці диспетчера АС КРП використання настільного мікрофону з вбудованою тангентою та/або гучномовцем. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 14. Загальне питання до р. «4.8. Вимоги до локальних диспетчерських панелей/пультів керування радіостанціями» Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити, чи повинен учасник у свої пропозиції передбачити заміну існуючих панелей управління на робочих місцях диспетчерів АС КПР якщо вони не будуть сумісні з існуючими засобами ДВЧ радіозв’язку замовника або забезпечити їх інтеграцію. Запит за цим пунктом необхідно розглядати разом із запитом за № 11, викладеним вище. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 15. DOC_8.2.0_5 Додатку 1.1 (Вимоги…), п. 1.7 Тендерної документації. Три питання: а) чи дозволяється використання російськомовної технічної документації виробника (чи така технічна документація повинна бути перекладена українською або англійською); б) чи дозволяється учаснику-резиденту подавати у своїй пропозиції технічну документацію виробника продукції англійською мовою (чи вона повинна мати переклад українською мовою); в) чи дозволяється учаснику-резиденту комплектування обладнання за цією закупівлею англомовною чи російськомовною технічною документацією виробника. 16. DOC_8.2.0_7 Додатку 1.1 (Вимоги…). Згідно тендерної документації Система ДВЧ радіозв’язку є комплексом засобів (декілька ДВЧ трансиверів, джерело безперебійного живлення, система дистанційного моніторингу та управління тощо). У зв’язку з цим необхідно роз’яснити чи дозволяється комплектування групи об’єктових ДВЧ трансиверів одним комплектом експлуатаційної документації. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 17. DOC_8.3.0_24 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити що мається на увазі під терміном «субпідрядник» зважаючи на те, що учасником цих торгів може бути виробник обладнання або системний інтегратор (тобто компанія, яка не є виробником обладнання, а здійснює його закупівлю у виробника, подальшу поставку та запровадження в експлуатацію на об’єктах замовника). Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 18. MNT_5.9.0_4 Додатку 1.1 (Вимоги…). Чи повинен учасник поставити ЗВТ, що мають відповідну метрологічну атестацію в Україні та такі, що пройшли метрологічну перевірку. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 19. QAC_9.1.0_2 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити у який саме спосіб постачальник/учасник повинен підтвердити відповідність обладнання вимогам, які передбачені системою забезпечення і контролю якості та на якому етапі (надання пропозиції чи при постачанні Систем). Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 20. QAC_9.2.0_8 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити що означає право перевірки процесу виробництва через здійснення інспекцій та у який саме спосіб вона може здійснюватися, а також джерело їх (інспекцій) фінансування. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 21. QAC_9.2.0_9 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити у який саме спосіб представник Замовника повинен бути повністю поінформований про виробництво обладнання і заходи контролю якості Постачальника та його підрядників. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 22. QAC_9.2.0_10 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити а) якого обладнання та на якому етапі у разі бажання Замовника його представник повинен бути вповноваженим здійснювати особисту перевірку і тестування; б) яким чином повинна надаватись повна допомога і сприяння з боку персоналу Постачальника представнику Замовника; в) навести кількість представників Замовника та джерела фінансування участі або проведенні перевірок та тестування. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 23. QAC_9.3.0_4 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити: а) що мається на увазі під фразою «кожний засіб Системи» який вимагає окремого випробування (наприклад, чи повинні пройти випробування антенно-фідерні пристрої, мережеве обладнання, інсталяційні матеріали тощо); б) етап (категорія) випробування для кожного засобу (заводські та/або об’єктові випробування); в) чи повинен постачальник забезпечити заводські випробування Систем ДВЧ радіозв’язку за кожним об’єктом замовника або дозволяється об’єднання заводських випробувань Систем, призначених для всіх або декількох об’єктів замовника, в одні заводські випробування (тобто в один період часу). Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 24. QAC_9.3.0_9 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно роз’яснити чи вважається завод виробника засобів ДВЧ радіозв’язку підприємством Постачальника зважаючи на те, що Постачальником може бути виробник обладнання або системний інтегратор (тобто компанія, яка не є виробником обладнання, а здійснює його закупівлю у виробника, подальшу його поставку та запровадження в експлуатацію на об’єктах замовника). Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 25. Загальне питання щодо розділу «Заводські випробування» Додатку 1.1 (Вимоги…), таблиць Додатку 2а та таблиць Додатку 3 до Тендерної документації. Чи передбачається участь представників Замовника у заводських випробуваннях. Якщо передбачається, то необхідно зазначити кількість таких представників, джерело фінансування їх участі, а також навести вимоги до організації такого заходу з боку обох сторін. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 26. TRN_10.5.0_1 Додатку 1.1 (Вимоги…). Необхідно виправити розбіжності у україномовному та англомовному тексті щодо місця проведення теоретичної підготовки персоналу покупця та, за необхідності, внести відповідні зміни до Додатку 2а та таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації. 27. п.3 та п.4 розділу «Інше обладнання та послуги» таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації. Необхідно роз’яснити на яке обладнання та об’єкти замовника поширюються вимоги цих пунктів. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації; 28. Загальне запитання до переліку обладнання Систем ДВЧ радіозв’язку технічного завдання (таблиця 1 Додатку 3, таблиці Додатку 2а). Переліком складових Систем не передбачений еквівалент навантаження, з нашої точки зору, який є необхідним для роботи радіо засобів без виходу до ефіру (наприклад, при виконанні технічного обслуговування або перевірки працездатності). Чи повинен учасник (постачальник) передбачити наявність у Системі такого еквіваленту навантаження. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 29. Таблиця 20 Додатку 2а (пункти 1 та 2 розділу «Інші послуги») та пункти 3 та 4 таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації. Необхідно забезпечити відповідність послуг та внести відповідні зміни до тендерної документації. 30. п.6 таблиці Додатку 5 до Тендерної документації. Чи повинен учасник навести у цьому пункті інформацію щодо наявності сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 у виробника Системи ДВЧ радіозв’язку. Відповідна інформація повинна буди внесена до тендерної документації. 31. Таблиця 1 Додатку 9 до Тендерної документації. Необхідно роз’яснити до якого рівня глибини (складу обладнання) учасник повинен навести інформацію у цих таблицях. Примітка. При підготовці відповіді просимо прийняти до уваги, що учаснику не відома детальна інформація за кожним об’єктом замовник, тому, наприклад, не є можливим на цьому етапі надати детальну специфікацію мережевого обладнання, інсталяційних матеріалів тощо. Така можливість з’явиться тільки після виконання обстеження всіх об’єктів замовника, визначених цією закупівлею. 32. Додаток 1.1 та Додаток 10 до Тендерної документації. Порушена наскрізьна нумерація пунктів вимог що ускладнює учасникам процес підготовки пропозицій. Необхідно внести відповідні зміни до тендерної документації. 33. Зважаючи на великий обсяг питань та обмежений час на отримання відповіді на них, внесення відповідних змін до тендерної документації і подальшу підготовку якісної пропозиції пропонуємо продовжити строк подання пропозицій учасниками щонайменше на 14 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Advance Payment
Дата подання: 04 лютого 2019 19:13
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:13
Document Reference: Annex 4B to the tender document. Tender Requirement: 4.6.4 Advance Payment Bond Clarification Required: Can UkrSibbank Bank (BNP Paribas Ukraine) issue the Bond? Tender Requirement: 4.6.9 Advance Payment Bond Clarification Required: Does this relate to the number of days we have to get the Bond to UkSATSE ? If so, can this be extended to 20 Banking days Tender Requirement: 4.6.1 Advance Payment Bond - Language Clarification Required: Is the Bond to be issued in English or Ukrainian language?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Price Offer
Дата подання: 04 лютого 2019 19:16
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:14
Document Reference: Price Offer, Table number 20 Specification, Table 1 - List of Equipment and Accompanying Services. No 1 TRN_10.4.0_1 & TRN_10.5.0_1 Tender Requirement: Service on theoretical training of UkSATSE personnel on the basis of UkSATSE Training and Certification Center The service on theoretical training of UkSATSE staff on the basis of UkSATSE Training Center. Address of delivery / provision of services: Airport, Borispol, Kyiv region, 08301 The Employer shall provide the suitable classrooms and laboratory facilities for the theoretical course, which shall take place at the UkSATSE Training Center . The training course for the personnel responsible for operation and maintenance of the equipment shall include theoretical training (at the Contractor’s plant/training centre) for 5 working days duration and practical training (at the Employer's site) for 2 working days duration. Clarification Required: Please clarify where the theoretical training shall take place. Table number 20 of the Price Offer, Table 1 of the Specification and TRN_10.4.0_1 state that it should be in at the UkSATSE Training Center, Borispol whereas TRN_10.5.0_1 states that it should be at the Contractor’s facility.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Price offer
Дата подання: 04 лютого 2019 19:19
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:14
Document Reference: Price offer Table Number 1 to Table Number 20 Specification, Table 1 - List of Equipment and Accompanying Services. No 1 TRN_10.5.0_5 Tender Requirement: Services on practical training of UkSATSE personnel required at: Poltava SSR, Vinnitsa SEA, TRLK-7 Chuguev, RLK Berdyansk PPT-1, Kirovograd SDP, Kryvy Rih SDP, AFIS Ternopil, AFIS Sumy and Rivne SDR (total of nine (9) sites). The Contractor shall perform a practical training course on each of the 11 sites of the Employer (Poltava ATSU, Vinytsa ATSU, TRLK-7 Chuhuiv, RLK Berdyansk, Kirovohrad ATSU,Kyvy-Rih ATSU, AFIS Ternopil, AFIS Sumy, Rivne ATSU) for the group, which shall include at least 3 students. Clarification Required: Please clarify the number of sites at which Practical training is required. Table number 1 to Table number 20 of the Price Offer, Table 1 of the Specification and TRN_10.5.0_5 list nine (9) sites. However, TRN_10.5.0_5 states 11 sites.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Factory Acceptance
Дата подання: 04 лютого 2019 19:21
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:15
Document Reference: QAC_9.2.0_4 Annex 2b to the Tender Documentation Table # 1 to Table 20 Tender Requirement: FAT shall be carried out by the Contractor in order to verify conformity of units of the equipment to the established technical requirements for equipment units at the lowest levels of the System's integration. The tables in Annex 2b have 19 separate Service for Factory Acceptance Test. Clarification Required: Please clarify the number of Factory Acceptance Test (FAT) to be held at contractors facility and number of employers personnel who will be attending each FAT
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Delivery Phases
Дата подання: 04 лютого 2019 19:22
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:15
Document Reference: Various Tender Requirement: Delivery Phases Clarification Required: Please can the employer confirm the number of delivery phases? If the delivery schedule is phased, please can the employer confirm which site is relevant to each delivery phase
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Factory Acceptance
Дата подання: 04 лютого 2019 19:24
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:15
Document Reference: Table 1 – List of Equipment And Accompanying Services – Section 2 Annex 2b to the Tender Documentation Table 19 No.4 Entrance Service Test Tender Requirement: FAT shall be carried out by the Contractor in order to verify conformity of units of the equipment to the established technical requirements for equipment units at the lowest levels of the System's integration. Clarification Required: Can the employer define what an Entrance Service Test is please?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Documents
Дата подання: 04 лютого 2019 19:25
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:16
Document Reference: DOC_8.3.0_29 Tender Requriement: The Contractor shall develop FORMULAR (logbook) for each unit of equipment (transceivers, power supply, network equipments), that is supplied. Formulars shall be prepared according the to the Ukrainian Regulations. FORMULAR shall be in Ukrainian languages. Clarification Required: Can the employer define what a FORMULAR (logbook) is please and which specific Ukrainian Regulations?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Maintenance
Дата подання: 04 лютого 2019 19:28
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:16
Document Reference: MNT_5.9.0_4 Tender Requirement: For maintenance and measuring purposes, the Contractor shall offer at least three (2) sets of Radiocommunications service instruments to measure at least the following parameters: Clarification Requried: Please confirm the quantity of Radio communication service instruments required , 2 or 3?
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Загальне запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 лютого 2019 19:44
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:12
1. п. 4.2 Додатку 4а до Тендерної документації. Необхідно розяснити умову щодо подачі Постачальником рахунку-фактури не раніше ніж 150 днів до завершення постачання Обладнання. З нашої точки зору це є значним обмеженням/зменшенням строку поставки і така вимога підлягає скасуванню. 2. п. 4.2 та п. 5.1 Додатку 4а до Тендерної документації. Необхідно увязати між собою умови обох цих пунктів стосовно строків поставки (у т.ч. часткової).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Загальне запитання до тендерної документації
Дата подання: 04 лютого 2019 23:34
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:12
1. VTR_4.4.0_4 Додатку 1.1 (Вимоги...). Необхідно розяснити чи повинен учасник (Постачальник) передбачити постачання окремих акумуляторних батарей для забезпечення резервного електроживлення обладнання напругою 24 В постійного струму (тобто додатково до джерела безперебійного живлення (UPS)). Відповідна інформація повинна бути наведена у Тендерній документації. 2. VTR_4.5.0_15 Додатку 1.1 (Вимоги...). Необхідно навести інформацію щодо наявності, типу та висоти металевих конструкцій (щогл, веж, будівель тощо) за всіма обєктами замовника за цією закупівлею. Відповідна інформація повинна бути наведена у Тендерній документації. 3. RCMS_4.7.0_20 Додатку 1.1 (Вимоги...). Необхідно детально розяснити значення фрази "підключене невідоме обладнання" (тобто необхідно характеризувати такий випадок статусу НЕВІДОМИЙ та можливі умови його виникнення). Ця інформація повиина бути наведена у Тендерній документації. 4. RCMS_5.8.0_5 Додатку 1.1 (Вимоги...). Необхідно детально розяснити значення речення "Переключення та взаємозв'язок між видами екрану повинен мати можливість бути налаштовування користувачем". Відповідна інформація повинна бути внесена до Тендерної документації. 5. RCMS_5.8.0_9 Додатку 1.1 (Вимоги...). Необхідно більш детально розяснити значення речення "Користувач повинен мати можливість налаштувати екрани з обраним ним самостійно певними ознаками обладнання". 6. Таблиця 6 Додатку 1.1. Для частоти 119.900 не передбачений засіб ДВЧ радіозвязку (тобто їх загальна кількість складає 8 комплектів). Якщо це помилка, то її необхідно виправити шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації. Примітка. Пунктом 6 таблиці Додатку 1.4 передбачається для Кіровоградської СОПР наявність 9 комплектів ДВЧ трансиверів. 7. Загальне питання щодо систем дистанційного моніторингу та управління (RCMS). Два питання: а) чи є існуючі системи незалежними для кожного регіонального центру КПР; б) чи повинні бути незалежними одна від іншої нові такі системи для кожного регіонального центру КПР ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Технічні вимоги до обладнання
Дата подання: 05 лютого 2019 12:28
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:12
Згідно з тендерною документацією ДК 021:2015 “32230000-4 вимоги до підсистеми віддаленого контролю та моніторингу радіостанціями (СВУР) RCMS_4.7.0_9 є дискримінаційними по відношенню до будь-якого виробника обладнання крім компанії Rohde&Schwarz, тому що забовязують до контролю одночасно як нового радіообладнання, що встановлюється, так і існуючого радіообладнання, що вже працює на радіоцентрах. Існуюче радіообладнання включає в себе обладнання серії 4200 виробництва компанії Rohde&Schwarz: радіоприймачі R&S EU4200C, радіопередавачі R&S SU4200 та прийомопередавачі R&S XU4200. Просимо виключити цю вимогу або змінити її статус із обов'язкового на бажаний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Annex 6
Дата подання: 05 лютого 2019 14:53
Дата відповіді: 07 лютого 2019 14:17
Document Reference: Annex 6 to the Tender Documentation Clarification Required: Please clarify if the tenderer has to: (1) only fill Annex 6 or (2) provide supporting documentation/evidence as per the items in the Annex?
Відповідь: Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації в новій редакції від 07.02.2019 та прикріпленому файлі «Зміни до ТД_5».
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-14-003683-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІННОВАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ", Код ЄДРПОУ:41902262
Дата подання: 18 квітня 2019 16:39
Вимога до замовника
Вся інформація зазначена у прикріпленому файлі (Вимога)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 15:58
Учасник звертається з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Замовник повідомляє, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозиції №8 від 22.03.2019 Учасник допущений до участі в аукціоні, тобто, пропозиція Учасника визначена такою, що відповідає (це так само, як не відповідає, тільки навпаки) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі - умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

18 квітня 2019 16:39
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-14-003683-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІННОВАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ", Код ЄДРПОУ:41902262
Дата подання: 19 квітня 2019 15:12
Скарга щодо рішення про визначення переможцем відкритих торгів з публікацією англійською мовою за процедурою закупівлі UA-2018-12-14-003683-c LLC Park Air Systems (Ідентифікаційний код: 01951792).
Незгода із рішенням Замовника (Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украерорух)) про визнання LLC Park Air Systems переможцем відкритих торгів UA-2018-12-14-003683-c
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2019 14:29
Рішення від 23.04.2019 № 4933.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 14:29
Рішення від 14.05.2019 № 5932.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 23:15

Документи подані скаржником

19 квітня 2019 15:12
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

24 квітня 2019 14:29
Рішення від 23.04.2019 № 4933.pdf
17 травня 2019 23:15
Рішення від 14.05.2019 № 5932.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 березня 2019
UA-2018-12-14-003683-c3e955fbb9ac74e30a8beaa5191c34333
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Учасник Документи Рішення
LLC Park Air Systems Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІТВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Rohde & Schwarz Österreich Gesellschaft m.b.H Документи
Відхилено
Документи
ДП Сінергія Документи
Відхилено
Документи

Документи

22 березня 2019 15:02
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 22:45
Annex 2b with changes
12 квітня 2019 16:21
HMRC Tax Registration Certificate
12 квітня 2019 16:21
Annex 7 Unified State Register Confirmation
12 квітня 2019 16:21
Annex 2B
12 квітня 2019 16:21
Police Acro Report - T Kolarova
21 лютого 2019 18:55
3.1. 8j) FLB-41866-002.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 8i) FLB-41866-001.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 8g) ETSI Test Report TR-T6-102.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 8f) Test Report TR-T6-109.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 11) Annex 8 - Letter of Consent.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 9) Power Of Attorney.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 6) Annex 9 - Technical Proposal.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 4) Annex 1 - Qualification Criteria.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 3a) ISO 9001 Certificate of Approval.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 2) HMRC Tax Registration Certificate.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 1) Companies Registration Document.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 1) Articles of Association.pdf

Документи

22 березня 2019 15:04
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2019 13:16
Документи.pdf
22 лютого 2019 13:16
13_MTBF MTTR.pdf
22 лютого 2019 13:16
12_Lightning protector.pdf
22 лютого 2019 13:16
11_JSP-101.pdf
22 лютого 2019 13:16
10_JMI-101A.pdf
22 лютого 2019 13:16
9_ISO9001 ISO14001.pdf
22 лютого 2019 13:16
8_DSU TR7750_issue 15.pdf
22 лютого 2019 13:16
7_Declaration of legal property.pdf
22 лютого 2019 13:16
6_CMA180_dat-sw_en.pdf
22 лютого 2019 13:16
5_CMA180_bro_en.pdf
22 лютого 2019 13:16
4_Availability of spares - Confirmation.pdf
22 лютого 2019 13:16
3_APC_SMX2200 Ops manual.pdf
22 лютого 2019 13:16
2_APC_info.pdf
22 лютого 2019 13:16
1_APC management Information Base.pdf
22 лютого 2019 13:16
37_Availability of spares - Confirmation.pdf
22 лютого 2019 13:16
36_Declaration of legal property.pdf
22 лютого 2019 13:16
33_VHF Tx phase_noise.pdf
22 лютого 2019 13:16
32_Tx Test repor ser no 7999t.pdf
22 лютого 2019 13:16
31_TR7750_RED_DoC_Jotron AS.pdf
22 лютого 2019 13:16
30_test equipment CMA180.pdf
22 лютого 2019 13:16
29_TA7650-MTBF-r3.pdf
22 лютого 2019 13:16
28_TA-7650 VHF AM Cabinet radiation.pdf
22 лютого 2019 13:16
27_T06100402-DS-00.pdf
22 лютого 2019 13:16
26_T06090402-DS-05.pdf
22 лютого 2019 13:16
25_T05120452-DS.pdf
22 лютого 2019 13:16
24_T01110402-DS.pdf
22 лютого 2019 13:16
23_Sennheiser_hmd46.pdf
22 лютого 2019 13:16
22_Rx Test report ser no 8825.pdf
22 лютого 2019 13:16
21_RRC 7700.pdf
22 лютого 2019 13:16
20_Remote Radio Controller RRC 7700 r.G.pdf
22 лютого 2019 13:16
19_RA-7203 VHF AM Cross modulation.pdf
22 лютого 2019 13:16
17_RA-7203 VHF AM Audio response.pdf
22 лютого 2019 13:16
16_Peiker Microphones.pdf
22 лютого 2019 13:16
15_O&I manual TR7750 verP.pdf
22 лютого 2019 13:16
14_O&I manual RCMS vG.pdf

Документи

22 березня 2019 15:06
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2019 13:46
12_Letter Sanctions.pdf
22 лютого 2019 13:46
11_Appendix 8.pdf
22 лютого 2019 13:46
10_Reference.pdf
22 лютого 2019 13:46
05_APPENDIX 6.pdf
22 лютого 2019 13:46
03_Bidder Info_signed.pdf
22 лютого 2019 13:46
1_company_register.pdf
22 лютого 2019 13:35
A. RS4200 certificates set.zip

Конфіденційні документи

22 лютого 2019 13:46
PoA_VHF.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Personal data protection (GDPR)

22 лютого 2019 13:46
02_Personnel Capabilities_signed.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Personal data protection (GDPR)

22 лютого 2019 13:46
01_Manufacturing Capacity_signed.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Protection of commercial secrets

22 лютого 2019 13:46
01_Equipment Availability_signed.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Protection of commercial secrets

22 лютого 2019 13:46
2_taxpayer_2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Protection of commercial secrets

22 лютого 2019 13:46
2_taxpayer.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Protection of commercial secrets

22 лютого 2019 13:46
Structure of Ownership RSOE_signed.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Protection of commercial secrets

22 лютого 2019 13:35
08_Technical Docs.zip

Обґрунтування конфіденційності

Intellectual Property Rights Protection

22 лютого 2019 13:35
F. Quality assurance Plan.zip

Обґрунтування конфіденційності

Intellectual Property Rights Protection

22 лютого 2019 13:35
E. RMC view samples.zip

Обґрунтування конфіденційності

Intellectual Property Rights Protection

22 лютого 2019 13:35
C. Rack Layouts.zip

Обґрунтування конфіденційності

Intellectual Property Rights Protection

22 лютого 2019 13:35
D. Reliability Models.zip

Обґрунтування конфіденційності

Intellectual Property Rights Protection

22 лютого 2019 13:35
B. Principal Drawings.zip

Обґрунтування конфіденційності

Intellectual Property Rights Protection

22 лютого 2019 13:35
Scope of Supply_signed.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Intellectual Property Rights Protection

22 лютого 2019 13:35
190220.01 Compliance table_signed.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Intellectual Property Rights Protection

22 лютого 2019 13:35
Form SUB – 1 List of proposed Subcontractors_3S_signed.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Protection of commercial secrets

Документи

22 березня 2019 15:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

LLC Park Air Systems

ТОВ "ІТВ"

Rohde & Schwarz Österreich Gesellschaft m.b.H

ДП Сінергія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
LLC Park Air Systems 1 938 845,00
EUR з ПДВ
1 638 845,00
EUR з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТВ" 3 600 000,00
EUR з ПДВ
1 700 000,00
EUR з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 22:45
Annex 2b with changes
12 квітня 2019 16:21
HMRC Tax Registration Certificate
12 квітня 2019 16:21
Annex 7 Unified State Register Confirmation
12 квітня 2019 16:21
Annex 2B
12 квітня 2019 16:21
Police Acro Report - T Kolarova
21 лютого 2019 18:55
3.1. 8j) FLB-41866-002.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 8i) FLB-41866-001.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 8g) ETSI Test Report TR-T6-102.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 8f) Test Report TR-T6-109.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 11) Annex 8 - Letter of Consent.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 9) Power Of Attorney.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 6) Annex 9 - Technical Proposal.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 4) Annex 1 - Qualification Criteria.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 3a) ISO 9001 Certificate of Approval.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 2) HMRC Tax Registration Certificate.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 1) Companies Registration Document.pdf
21 лютого 2019 18:55
3.1. 1) Articles of Association.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 13:16
Документи.pdf
22 лютого 2019 13:16
13_MTBF MTTR.pdf
22 лютого 2019 13:16
12_Lightning protector.pdf
22 лютого 2019 13:16
11_JSP-101.pdf
22 лютого 2019 13:16
10_JMI-101A.pdf
22 лютого 2019 13:16
9_ISO9001 ISO14001.pdf
22 лютого 2019 13:16
8_DSU TR7750_issue 15.pdf
22 лютого 2019 13:16
7_Declaration of legal property.pdf
22 лютого 2019 13:16
6_CMA180_dat-sw_en.pdf
22 лютого 2019 13:16
5_CMA180_bro_en.pdf
22 лютого 2019 13:16
4_Availability of spares - Confirmation.pdf
22 лютого 2019 13:16
3_APC_SMX2200 Ops manual.pdf
22 лютого 2019 13:16
2_APC_info.pdf
22 лютого 2019 13:16
1_APC management Information Base.pdf
22 лютого 2019 13:16
37_Availability of spares - Confirmation.pdf
22 лютого 2019 13:16
36_Declaration of legal property.pdf
22 лютого 2019 13:16
33_VHF Tx phase_noise.pdf
22 лютого 2019 13:16
32_Tx Test repor ser no 7999t.pdf
22 лютого 2019 13:16
31_TR7750_RED_DoC_Jotron AS.pdf
22 лютого 2019 13:16
30_test equipment CMA180.pdf
22 лютого 2019 13:16
29_TA7650-MTBF-r3.pdf
22 лютого 2019 13:16
28_TA-7650 VHF AM Cabinet radiation.pdf
22 лютого 2019 13:16
27_T06100402-DS-00.pdf
22 лютого 2019 13:16
26_T06090402-DS-05.pdf
22 лютого 2019 13:16
25_T05120452-DS.pdf
22 лютого 2019 13:16
24_T01110402-DS.pdf
22 лютого 2019 13:16
23_Sennheiser_hmd46.pdf
22 лютого 2019 13:16
22_Rx Test report ser no 8825.pdf
22 лютого 2019 13:16
21_RRC 7700.pdf
22 лютого 2019 13:16
20_Remote Radio Controller RRC 7700 r.G.pdf
22 лютого 2019 13:16
19_RA-7203 VHF AM Cross modulation.pdf
22 лютого 2019 13:16
17_RA-7203 VHF AM Audio response.pdf
22 лютого 2019 13:16
16_Peiker Microphones.pdf
22 лютого 2019 13:16
15_O&I manual TR7750 verP.pdf
22 лютого 2019 13:16
14_O&I manual RCMS vG.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

LLC Park Air Systems

ТОВ "ІТВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
LLC Park Air Systems
#3569013971
Переможець 1 638 845,00
EUR з ПДВ
10 квітня 2019 13:57

Документи

10 квітня 2019 13:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
LLC Park Air Systems
#3569013971
1 638 845,00
EUR з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 13:57
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 травня 2019 11:08
Коментар щодо відміни: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
28 травня 2019 11:08
Електронний підпис
28 травня 2019 11:07
ПР №11 відміна торгів.PDF