Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пара, гаряча вода та пов*язана продукція
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2018-12-14-002899-c 20b09d1477304accbc088350ebb95d27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Ірина Семенівна

380936175055 kodc@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ"
Код ЄДРПОУ: 22200260
Місцезнаходження: 08296, Україна , Київська обл., смт. Ворзель, Чкалова 7
Контактна особа: Клименко Ірина Семенівна
380936175055
kodc@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2018 06:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2018 06:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 14:25
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

пара,гаряча вода та пов*язана продукція (теплова енергія0
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2432 Гігакалорія
пара, гаряча вода та пов*язана продукція (теплова енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08296, Україна, Київська область, смт. Ворзель, Чкалова 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2018 15:31
ТД теплопостачання.doc
14 грудня 2018 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 15:31
ТД теплопостачання.doc
20 грудня 2018 15:21
Scan 1.pdf
14 грудня 2018 14:16
ТД теплопостачання.doc
14 грудня 2018 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-31-000004 ● cf229319f8194f11b2f8545310884a13
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 липня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.05.2019 № 108
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2019 № 108

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-12-14-002899-c 14.12.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-14 13:32:54

Роз*яснення щодо висновку

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний дитячий санаторій» розглянувши висновок про результат моніторингу закупівлі (унікальний номер UA-2018-12-14-002899-с) проведений Державною аудиторською службою України (північний офіс Держаудитслужби) опублікований в електроній системі закупівель 12 червня 2019 року (унікальний номер UA-M-2019-05-31- 000004), з метою усунення порушень у відповідності та на виконання абз.2р.8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо додаткову угоду №2 від 18 червня 2019 року про розірвання договору № АЕ/2019-01 від 25 січня 2019року про постачання теплової енергії. (кпія угоди додаеться

2019-06-18 17:51:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено ч. 1 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено ч. 1 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі") • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-06-19 14:03:53

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АХІМ ЕНЕРДЖИ КИЇВ" 4 499 607,34
UAH з ПДВ
4 499 607,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЕНЕРГОПРОЕКТ" 4 500 000,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2019 20:27
довідки податки пдв.PDF
03 січня 2019 20:27
довідка мвс.PDF
28 грудня 2018 16:48
дог оренди.PDF
28 грудня 2018 16:48
довідки та дог оренди.PDF
28 грудня 2018 16:48
Статут,виписка,витяг.PDF
28 грудня 2018 16:48
Паспорт.наказ.PDF

Публічні документи

29 грудня 2018 10:14
Уставні докум.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АХІМ ЕНЕРДЖИ КИЇВ"

ТОВ "ТЕХНОЕНЕРГОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АХІМ ЕНЕРДЖИ КИЇВ"
#42269194
Переможець 4 499 607,34
UAH з ПДВ
04 січня 2019 12:10

Документи

04 січня 2019 11:57
Електронний підпис
04 січня 2019 11:51
протокол тепл.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АХІМ ЕНЕРДЖИ КИЇВ"
#42269194
4 499 607,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2019 11:57
Електронний підпис
04 січня 2019 11:51
протокол тепл.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 18:02
Дод.угода.pdf укладений
18 червня 2019 18:00
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 12:14
001.jpg зміни до договору
05 лютого 2019 12:13
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 09:31
скан. тепло 2019.doc укладений
25 січня 2019 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення асигнувань на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: АЕ/2019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 499 607,34
UAH
Причини розірвання договору: Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний дитячий санаторій» розглянувши висновок про результат моніторингу закупівлі (унікальний номер UA-2018-12-14-002899-с) проведений Державною аудиторською службою України (північний офіс Держаудитслужби) опублікований в електроній системі закупівель 12 червня 2019 року (унікальний номер UA-M-2019-05-31- 000004), з метою усунення порушень у відповідності та на виконання абз.2р.8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо додаткову угоду №2 від 18 червня 2019 року про розірвання договору № АЕ/2019-01 від 25 січня 2019року про постачання теплової енергії. (кпія угоди додаеться