Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі для нової української школи
School furniture for a new ukrainian school
School furniture for a new ukrainian school
Очікувана вартість
6 189 000,00 UAH
UA-2018-12-14-002720-c ● 0133e248b47c4a2da1835e058885fb28
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 lkovalenko@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration |
National ID: | 37470086 |
Contact point: |
Kovalenko Lesya Arkadivna 380444890247 lkovalenko@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2018 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2019 12:01 |
Очікувана вартість: | 6 189 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 189,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 92835 UAH |
Publication date: | 14 грудня 2018 13:46 |
Enquiries until: | 10 лютого 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 6 189 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 189 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Шкільні меблі для нової української школи
School furniture for a new ukrainian school
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4491 Одиниця
Шкільні меблі для нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
School furniture for a new ukrainian school
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 01 травня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 19:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 19:50 |
ЗМІНИ до ТД 3.docx |
11 лютого 2019 19:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 лютого 2019 19:50 |
ЗМІНИ до ТД 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 14 грудня 2018 15:48
Дата відповіді: 17 грудня 2018 12:25
Відсутня тендерна документація
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація опублікована 14.12.2018.
вимоги до учасників
Дата подання: 27 грудня 2018 16:30
Дата відповіді: 29 грудня 2018 23:00
1. Згідно додатку 3 Тендерної документації (далі – ТД) Технічні вимоги, технічні та якісні характеристики до кожного виду товару містять вимогу щодо відповідності ДСТУ prEN та ДСТУ ENV з відповідним кодом та назвою. Але законодавство України не передбачає обов’язковість таких ДСТУ. Зокрема згідно ч.2 ст.11 ЗУ «Про стандартизацію» стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. В Україні допускаються інші ДСТУ, за основної вимоги: дотримання високого рівня якості та безпеки при виготовленні товару. Тому посилання на конкретні ДСТУ дискримінує інших учасників. Просимо виключити дану вимогу з ТД
2. В технічних та якісних характеристиках товару «Стіл одномісний», вимога до металевого каркасу – суцільнозварний. Надайте обґрунтування, чому саме така вимога і чи можливо надати у пропозиції аналогічний товар, але розбірної конструкції з гарантією такої ж якості.
3. В технічних та якісних характеристиках товарів є вимога щодо кольору ДСП . Чи можливо надати у пропозиції товар такого ж кольору чи подібного з іншим відтінком та іншою назвою.
4. В технічних та якісних характеристиках товару «Контейнери для дидактичних матеріалів» стоїть вимога про те, що Контейнери повинні відповідати ДСТУ EN 71-1:2015«Безпечність іграшок. Частина 1. Механічні та фізичні властивості»; ДСТУ EN 71-2:2017 «Безпечність іграшок. Частина 2. Займистість»; ДСТУ EN 71-3:2015«Безпечність іграшок. Частина 3. Міграція певних елементів», що учасник повинен підтвердити копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікатом відповідності у складі тендерної пропозиції. Більшість виробників шкільних меблів закуповують такі контейнери у закордонних виробників пластикових виробів. В таких країнах не видаються висновки СЕС або сертифікати відповідності, а видаються висновки, відповідно до вимог законодавства країни-постачальника. Крім того, законодавство України не передбачає обов’язковість таких ДСТУ. Зокрема згідно ч.2 ст.11 ЗУ «Про стандартизацію» стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. В Україні допускаються інші ДСТУ, за основної вимоги: дотримання високого рівня якості та безпеки при виготовленні товару. Тому посилання на конкретні ДСТУ дискримінує інших учасників. Просимо виключити дану вимогу з ТД.
5. В п.6 додатку 3 до ТД є вимога про те, що Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. Звертаємо Вашу увагу на те, що товар, який є предметом закупівлі, є досить специфічними для ринку меблів, його технічні характеристики є нестандартними для всіх виробників крім одного. Тому, в разі перемоги, даний товар буде виготовлятися індивідуально на виконання умов тендерної документації та договору, після його підписання. Очевидно, що на сайті виробника даний товар може не бути представленим, а наявність такого товару на сайті ніяк не буде гарантією відповідності технічним та якісним вимогам. Просимо виключити дану вимогу з ТД.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що перелічені вище умови є тільки в одного виробника меблів в Україні( колір, посилання на сайт, суцільно зварювальна конструкція), що грубо порушує вимоги ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема щодо чесності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям та зловживанням.
Зважаючи на вищевикладене, просимо надати роз’яснення щодо умов закупівлі, викладених в тендерній документації, привести її у відповідність до чинного законодавства, виключити порушення згідно ознак ст.3 ЗУ « Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора, вивчиши Ваші запитання, повідомляємо наступне.
Щодо п.1 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, зокрема технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Такими чином, зазначена вимога викладена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо п.2 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може запропонувати еквівалент конструкції, якщо вона за своїми технічними та якісними характеристиками буде не гірше, ніж зазначено у тендерній документації.
Щодо п.3 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може запропонувати еквівалент кольору, якщо він за своїми характеристиками буде не гірше, ніж зазначено у тендерній документації та відповідатиме Методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи, затвердженим, Наказом МОН від 23.03.2018 №283.
Щодо п.4 вимоги повідомляємо, що відповідно до Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН від 23.03.2018 №283 обладнання загального призначення (шкільні меблі) повинне бути виготовлене відповідно до чинних в Україні стандартів та відповідати таким вимогам, зокрема виріб повинен відповідати санітарно-гігієнічним вимогам. Згідно з розділом I Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи
Також зазначаємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, зокрема технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Такими чином, зазначена вимога тендерної документації викладена відповідно до положень чинного законодавства та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо п.5 вимоги повідомляємо, що замовником при підготовці тендерної документації було проведено моніторинг ринку меблів, на підставі чого сформовано зазначені вимоги в документації. Проте ваша вимога буде розглянута, за необхідності ми внесемо відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо п.1 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, зокрема технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Такими чином, зазначена вимога викладена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо п.2 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може запропонувати еквівалент конструкції, якщо вона за своїми технічними та якісними характеристиками буде не гірше, ніж зазначено у тендерній документації.
Щодо п.3 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може запропонувати еквівалент кольору, якщо він за своїми характеристиками буде не гірше, ніж зазначено у тендерній документації та відповідатиме Методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи, затвердженим, Наказом МОН від 23.03.2018 №283.
Щодо п.4 вимоги повідомляємо, що відповідно до Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН від 23.03.2018 №283 обладнання загального призначення (шкільні меблі) повинне бути виготовлене відповідно до чинних в Україні стандартів та відповідати таким вимогам, зокрема виріб повинен відповідати санітарно-гігієнічним вимогам. Згідно з розділом I Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи
Також зазначаємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, зокрема технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Такими чином, зазначена вимога тендерної документації викладена відповідно до положень чинного законодавства та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо п.5 вимоги повідомляємо, що замовником при підготовці тендерної документації було проведено моніторинг ринку меблів, на підставі чого сформовано зазначені вимоги в документації. Проте ваша вимога буде розглянута, за необхідності ми внесемо відповідні зміни до тендерної документації.
По наполнению изделий
Дата подання: 28 грудня 2018 11:27
Дата відповіді: 30 грудня 2018 19:44
Просим указать желаемое наполнение изделий:
Шафа модульна 4Д
Шафа модульна 3Д
Шафа модульна 2Д
Шафа-органайзер
Шафа модульна 1Д
Если есть возможность - визуализацию.
Відповідь: Доброго дня всі вимоги до шаф викладено в технічних вимогах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-14-002720-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР", Код ЄДРПОУ:40764556
Дата подання: 27 грудня 2018 16:31
вимоги до учасників
1. Згідно додатку 3 Тендерної документації (далі – ТД) Технічні вимоги, технічні та якісні характеристики до кожного виду товару містять вимогу щодо відповідності ДСТУ prEN та ДСТУ ENV з відповідним кодом та назвою. Але законодавство України не передбачає обов’язковість таких ДСТУ. Зокрема згідно ч.2 ст.11 ЗУ «Про стандартизацію» стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. В Україні допускаються інші ДСТУ, за основної вимоги: дотримання високого рівня якості та безпеки при виготовленні товару. Тому посилання на конкретні ДСТУ дискримінує інших учасників. Просимо виключити дану вимогу з ТД
2. В технічних та якісних характеристиках товару «Стіл одномісний», вимога до металевого каркасу – суцільнозварний. Надайте обґрунтування, чому саме така вимога і чи можливо надати у пропозиції аналогічний товар, але розбірної конструкції з гарантією такої ж якості.
3. В технічних та якісних характеристиках товарів є вимога щодо кольору ДСП . Чи можливо надати у пропозиції товар такого ж кольору чи подібного з іншим відтінком та іншою назвою.
4. В технічних та якісних характеристиках товару «Контейнери для дидактичних матеріалів» стоїть вимога про те, що Контейнери повинні відповідати ДСТУ EN 71-1:2015«Безпечність іграшок. Частина 1. Механічні та фізичні властивості»; ДСТУ EN 71-2:2017 «Безпечність іграшок. Частина 2. Займистість»; ДСТУ EN 71-3:2015«Безпечність іграшок. Частина 3. Міграція певних елементів», що учасник повинен підтвердити копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікатом відповідності у складі тендерної пропозиції. Більшість виробників шкільних меблів закуповують такі контейнери у закордонних виробників пластикових виробів. В таких країнах не видаються висновки СЕС або сертифікати відповідності, а видаються висновки, відповідно до вимог законодавства країни-постачальника. Крім того, законодавство України не передбачає обов’язковість таких ДСТУ. Зокрема згідно ч.2 ст.11 ЗУ «Про стандартизацію» стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. В Україні допускаються інші ДСТУ, за основної вимоги: дотримання високого рівня якості та безпеки при виготовленні товару. Тому посилання на конкретні ДСТУ дискримінує інших учасників. Просимо виключити дану вимогу з ТД.
5. В п.6 додатку 3 до ТД є вимога про те, що Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. Звертаємо Вашу увагу на те, що товар, який є предметом закупівлі, є досить специфічними для ринку меблів, його технічні характеристики є нестандартними для всіх виробників крім одного. Тому, в разі перемоги, даний товар буде виготовлятися індивідуально на виконання умов тендерної документації та договору, після його підписання. Очевидно, що на сайті виробника даний товар може не бути представленим, а наявність такого товару на сайті ніяк не буде гарантією відповідності технічним та якісним вимогам. Просимо виключити дану вимогу з ТД.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що перелічені вище умови є тільки в одного виробника меблів в Україні( колір, посилання на сайт, суцільно зварювальна конструкція), що грубо порушує вимоги ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема щодо чесності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям та зловживанням.
Зважаючи на вищевикладене, просимо надати роз’яснення щодо умов закупівлі, викладених в тендерній документації, привести її у відповідність до чинного законодавства, виключити порушення згідно ознак ст.3 ЗУ « Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
2. В технічних та якісних характеристиках товару «Стіл одномісний», вимога до металевого каркасу – суцільнозварний. Надайте обґрунтування, чому саме така вимога і чи можливо надати у пропозиції аналогічний товар, але розбірної конструкції з гарантією такої ж якості.
3. В технічних та якісних характеристиках товарів є вимога щодо кольору ДСП . Чи можливо надати у пропозиції товар такого ж кольору чи подібного з іншим відтінком та іншою назвою.
4. В технічних та якісних характеристиках товару «Контейнери для дидактичних матеріалів» стоїть вимога про те, що Контейнери повинні відповідати ДСТУ EN 71-1:2015«Безпечність іграшок. Частина 1. Механічні та фізичні властивості»; ДСТУ EN 71-2:2017 «Безпечність іграшок. Частина 2. Займистість»; ДСТУ EN 71-3:2015«Безпечність іграшок. Частина 3. Міграція певних елементів», що учасник повинен підтвердити копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікатом відповідності у складі тендерної пропозиції. Більшість виробників шкільних меблів закуповують такі контейнери у закордонних виробників пластикових виробів. В таких країнах не видаються висновки СЕС або сертифікати відповідності, а видаються висновки, відповідно до вимог законодавства країни-постачальника. Крім того, законодавство України не передбачає обов’язковість таких ДСТУ. Зокрема згідно ч.2 ст.11 ЗУ «Про стандартизацію» стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. В Україні допускаються інші ДСТУ, за основної вимоги: дотримання високого рівня якості та безпеки при виготовленні товару. Тому посилання на конкретні ДСТУ дискримінує інших учасників. Просимо виключити дану вимогу з ТД.
5. В п.6 додатку 3 до ТД є вимога про те, що Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. Звертаємо Вашу увагу на те, що товар, який є предметом закупівлі, є досить специфічними для ринку меблів, його технічні характеристики є нестандартними для всіх виробників крім одного. Тому, в разі перемоги, даний товар буде виготовлятися індивідуально на виконання умов тендерної документації та договору, після його підписання. Очевидно, що на сайті виробника даний товар може не бути представленим, а наявність такого товару на сайті ніяк не буде гарантією відповідності технічним та якісним вимогам. Просимо виключити дану вимогу з ТД.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що перелічені вище умови є тільки в одного виробника меблів в Україні( колір, посилання на сайт, суцільно зварювальна конструкція), що грубо порушує вимоги ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема щодо чесності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям та зловживанням.
Зважаючи на вищевикладене, просимо надати роз’яснення щодо умов закупівлі, викладених в тендерній документації, привести її у відповідність до чинного законодавства, виключити порушення згідно ознак ст.3 ЗУ « Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 грудня 2018 23:46
Щодо п.1 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, зокрема технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Такими чином, зазначена вимога викладена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо п.2 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може запропонувати еквівалент конструкції, якщо вона за своїми технічними та якісними характеристиками буде не гірше, ніж зазначено у тендерній документації.
Щодо п.3 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може запропонувати еквівалент кольору, якщо він за своїми характеристиками буде не гірше, ніж зазначено у тендерній документації та відповідатиме Методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи, затвердженим, Наказом МОН від 23.03.2018 №283.
Щодо п.4 вимоги повідомляємо, що відповідно до Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН від 23.03.2018 №283 обладнання загального призначення (шкільні меблі) повинне бути виготовлене відповідно до чинних в Україні стандартів та відповідати таким вимогам, зокрема виріб повинен відповідати санітарно-гігієнічним вимогам. Згідно з розділом I Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи
Також зазначаємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, зокрема технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Такими чином, зазначена вимога тендерної документації викладена відповідно до положень чинного законодавства та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо п.5 вимоги повідомляємо, що замовником при підготовці тендерної документації було проведено моніторинг ринку меблів, на підставі чого сформовано зазначені вимоги в документації. Проте ваша вимога буде розглянута, за необхідності ми внесемо відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Щодо п.2 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може запропонувати еквівалент конструкції, якщо вона за своїми технічними та якісними характеристиками буде не гірше, ніж зазначено у тендерній документації.
Щодо п.3 вимоги повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може запропонувати еквівалент кольору, якщо він за своїми характеристиками буде не гірше, ніж зазначено у тендерній документації та відповідатиме Методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи, затвердженим, Наказом МОН від 23.03.2018 №283.
Щодо п.4 вимоги повідомляємо, що відповідно до Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН від 23.03.2018 №283 обладнання загального призначення (шкільні меблі) повинне бути виготовлене відповідно до чинних в Україні стандартів та відповідати таким вимогам, зокрема виріб повинен відповідати санітарно-гігієнічним вимогам. Згідно з розділом I Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи
Також зазначаємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, зокрема технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Такими чином, зазначена вимога тендерної документації викладена відповідно до положень чинного законодавства та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо п.5 вимоги повідомляємо, що замовником при підготовці тендерної документації було проведено моніторинг ринку меблів, на підставі чого сформовано зазначені вимоги в документації. Проте ваша вимога буде розглянута, за необхідності ми внесемо відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо вимог по технічним вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-12-14-002720-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН", Код ЄДРПОУ:40245187
Дата подання: 03 січня 2019 20:19
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація, що є складовою тендерної документації замовника, не може містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Проте, всупереч даним вимогам Додаток №3 до Тендерної документації. Технічні вимоги. (надалі – Технічні вимоги) в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить детальний опис конструкцій, які у свою чергу вказують на конкретного виробника.
Наведений у Технічних вимогах опис конструкцій кожного із найменувань товару, що входить до предмету закупівлі, не узгоджується із вимогами державних стандартів (ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри», ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування», ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови») та методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом Міністерства освіти та науки України №283 від 23.03.2018 року (надалі – Методичні рекомендації), містить вимоги значно вужчі, ніж встановлено наведеними нормативними актами.
Деталізований опис конструкцій кожного з найменувань товарів предмету закупівлі виходить за межі загальних характеристик та відображає точний опис одного із можливих варіантів конструкцій шкільних меблів, конкретного виробника.
В тому числі не відповідають вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимоги щодо конкретного кольору складових частин шаф модульних (1Д, 2Д, 4Д) – «клен стразбург». Дана вимога є необґрунтованою та може призвести до значного зменшення числа учасників. Виробниками може бути запропоновано дані складові предмету закупівлі в інших відтінках відповідного кольору або з іншою назвою аналогічного кольору. Звертаємо увагу, що Методичними рекомендаціями не встановлено таких вузьких вимог щодо кольору шкільних меблів, навпаки визначено достатньо широкий спектр кольорів («неяскраві світлі теплі відтінки жовтого, зеленого, голубого, бежевого кольорів»). Встановлення лише певного відтінку ДСП шаф модульних значно звужує число пропозицій та учасників процедури закупівлі.
Не відповідає вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимога щодо цільнозварного металевого каркасу столу одномісного. Більшість виробників можуть запропонувати збірну конструкцію каркасу столу одномісного. Дана конструкція жодним чином не поступається своєю стійкістю цільнозварному корпусу та не суперечить вимогам державних стандартів.
Поряд з цим, неможливість поставити хоча б один з найменувань товару, що входить до предмету закупівлі, у зв'язку з невідповідністю технічних та якісних характеристик такого товару Технічним вимогам, призводить до неможливості поставки товару за всіма позиціями предмету закупівлі.
Зазначені вище вимоги є дискримінаційними, зменшують кількість потенційних учасників та обмежує конкуренцію, чим порушуються вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище, з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
1. після опису конструкції кожного із найменування товару зазначити можливість учасників подавати пропозиції щодо еквівалентних (аналогічних) товарів, що відповідають вимогам відповідних державних сатндартів,
2. додати вираз «або еквівалент» до назви п’ятої колонки Технічних вимог «Фото товару».
Розгорнути
Згорнути
Проте, всупереч даним вимогам Додаток №3 до Тендерної документації. Технічні вимоги. (надалі – Технічні вимоги) в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить детальний опис конструкцій, які у свою чергу вказують на конкретного виробника.
Наведений у Технічних вимогах опис конструкцій кожного із найменувань товару, що входить до предмету закупівлі, не узгоджується із вимогами державних стандартів (ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри», ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування», ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови») та методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом Міністерства освіти та науки України №283 від 23.03.2018 року (надалі – Методичні рекомендації), містить вимоги значно вужчі, ніж встановлено наведеними нормативними актами.
Деталізований опис конструкцій кожного з найменувань товарів предмету закупівлі виходить за межі загальних характеристик та відображає точний опис одного із можливих варіантів конструкцій шкільних меблів, конкретного виробника.
В тому числі не відповідають вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимоги щодо конкретного кольору складових частин шаф модульних (1Д, 2Д, 4Д) – «клен стразбург». Дана вимога є необґрунтованою та може призвести до значного зменшення числа учасників. Виробниками може бути запропоновано дані складові предмету закупівлі в інших відтінках відповідного кольору або з іншою назвою аналогічного кольору. Звертаємо увагу, що Методичними рекомендаціями не встановлено таких вузьких вимог щодо кольору шкільних меблів, навпаки визначено достатньо широкий спектр кольорів («неяскраві світлі теплі відтінки жовтого, зеленого, голубого, бежевого кольорів»). Встановлення лише певного відтінку ДСП шаф модульних значно звужує число пропозицій та учасників процедури закупівлі.
Не відповідає вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимога щодо цільнозварного металевого каркасу столу одномісного. Більшість виробників можуть запропонувати збірну конструкцію каркасу столу одномісного. Дана конструкція жодним чином не поступається своєю стійкістю цільнозварному корпусу та не суперечить вимогам державних стандартів.
Поряд з цим, неможливість поставити хоча б один з найменувань товару, що входить до предмету закупівлі, у зв'язку з невідповідністю технічних та якісних характеристик такого товару Технічним вимогам, призводить до неможливості поставки товару за всіма позиціями предмету закупівлі.
Зазначені вище вимоги є дискримінаційними, зменшують кількість потенційних учасників та обмежує конкуренцію, чим порушуються вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище, з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
1. після опису конструкції кожного із найменування товару зазначити можливість учасників подавати пропозиції щодо еквівалентних (аналогічних) товарів, що відповідають вимогам відповідних державних сатндартів,
2. додати вираз «або еквівалент» до назви п’ятої колонки Технічних вимог «Фото товару».
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2019 17:54
Добрий день, дякуємо за звернення! Ваша вимога була розглянута тендерним комітетом, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер вимоги: UA-2018-12-14-002720-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ", Код ЄДРПОУ:19017960
Дата подання: 04 січня 2019 00:01
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю «Шкільні меблі для нової української школи за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі», згідно з оголошенням опублікованим на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-14-002720-c доводимо до Вашого відома, що Технічні вимоги Додатку№ 3 тендерної документації не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) .
Тендерна документація, а саме Технічні вимоги Додатку №3 містять дискримінаційні умови, у зв’язку з чим, потенційні учасники не мають можливості взяти участь в процедурі закупівлі, тому просимо внести наступні зміни в тендерну документацію:
1. Відповідно до Технічних вимог Додатку№3 тендерної документації замовником встановлено такі вимоги щодо технічних та якісних характеристик для товару «Стіл одномісний»: «Стіл учнівський повинен відповідати ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування», що учасник повинен підтвердити копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції. Стіл стійкої конструкції, мобільний, антисколіозний, трикутної форми, яка забезпечить швидку та безпечну трансформацію у групи різної форми для спільної роботи (по 3, 4, 5 учнів і т.д.). Стільниця складається з двох частин. Віддалена частина – завжди знаходиться в горизонтальному положенні, розміром не менше 200х400 мм, нахил ближньої до учня частини стільниці повинен легко регулюватися під зручним для учня кутом від 0 до 15°, з кроком регулювання 3° та мати розмір не менше 650х450 мм. При переводі її в нахилене положення висота краю ближнього до учня не повинна зменшуватися більше ніж на 10мм.Стільниця оснащена підставкою для посібників, двома стаканами для канцелярського приладдя, пеналом для олівців та ручок. Стільниця виготовлена з фанери, товщиною не менше 15 мм, вкритої шаром HPL пластику, товщиною не менше 0,6 мм. Пластик матовий, світлого кольору (оранжевий, салатовий, сірий, бежевий). Торці заокруглені та вкриті безкольоровим лаком на водній основі без характерного запаху. Всі кути заокруглені (R 20). Стільниця має виріз з боку, ближнього до учня. Під стільницею вмонтовані напрямні. Стіл має комплектуватись пластиковим контейнером розміром не менше 312х427х75. Колір контейнерів на вибір замовника. Напрямні мають бути розташовані так, щоб контейнер виїжджав праворуч або ліворуч від учня для легкого доступу підчас навчального процесу. Має бути передбачений захист від випадіння контейнера під час користування. Контейнер має повністю ховатися під стільницю задля безпеки дітей та не виступати за розміри стільниці. Габаритний розмір стільниці не менше 650х650 мм. Металевий каркас столу - цільнозварний, на трьох опорах. Опори регульовані по висоті, відповідно до третьої, четвертої та п’ятої ростових груп (590 мм; 640 мм; 710 мм.) В місцях регулювання висоти встановлена перехідна поліуретанова втулка, розміром 25-32 мм, що забезпечить плавність регулювання, усуне скрипіння та подряпини при регулюванні висоти, надає ергономічний сучасний вигляд. Для мобільності столу одна з опор обладнана колесом. З одного боку повинен бути гачок для портфеля. Металевий каркас виготовлений зі сталевої круглої труби, діаметром не менше 32 мм. та 25 мм. товщиною стінки не менше 1,5 мм. і прямокутної труби розміром не менше 60 мм. та 10 мм., товщиною стінки не менше 1,5 мм. Покриття – зносостійка порошкова фарба (колір на вибір замовника). Всі закінчення металевих елементів закриті пластиковими заглушками з натягом від їх самоспадання. Матеріали, з яких виготовлено стіл екологічно чисті та дозволені до використання чинним санітарним законодавством. Стіл має сучасний дизайн. Вага столу не більше 10 кг»
Звертаємо Вашу увагу на те, що вказаним вище параметрам «Столу одномісного» в сукупності відповідає продукція, лише одного виробника – ТОВ «Меблі-Техностиль», що підтверджується відповідними характеристиками та зображеннями, оприлюдненими на веб-сайті: https://mebel-ts.com.ua/nova-ukrainska-shkola/stol-treugolnik-s-regulirovkoj-naklona-ugla-stoleshnitsy.
Деталізація конструктивних особливостей парти "Трикутник", модель: АСТР 13 штучно усуває будь-яку конкуренцію та обмежує коло потенційних учасників. При тому конструктивні особливості парти "Трикутник" не передбачені програмою "Нова українська школа". Міністерством освіти не вимагається не лише покриття HPL пластиком, а й саме в кольорі "ваніль", метало-каркасу саме з круглої та прямокутної труб і т. і.
Парти інших виробників мають всі необхідні дозвільні документи, відповідають вимогам програми "Нова українська школа", неодноразово постачались закладам освіти. Відтак, встановлювати технічні вимоги саме на користь парти "Трикутник" виробництва ТОВ «Меблі-Техностиль» немає жодних правових підстав. Більш того, це є прямим порушенням низки принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 3 Закону, оскільки за таких обставин у Замовника будуть наявні підстави для відхилення інших виробників шкільних меблів в інтересах та на користь саме ТОВ «Меблі-Техностиль».
Так, відповідно до статті 3 Закону одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та викласти Технічні вимоги Додатку№3, а саме вимоги щодо технічних та якісних характеристик для товару «Стіл одномісний» згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 року № 283 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи" задля усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації та розширення кола потенційних учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що Технічні вимоги Додатку№3 тендерної документації не містять достатніх характеристик товару, аби точно зрозуміти, які саме параметри потрібні Вам як Замовнику та аби учасники могли запропонувати саме необхідний Вам товар. Кожен параметр впливає на розрахунок ціни тендерної пропозиції. Учасники не мають необхідної інформації про предмет закупівлі, а саме ескізів, або орієнтовних зображень відповідно до Технічних характеристик наступних товарів: «Шафа модульна 4Д», «Шафа модульна 3Д», «Шафа модульна 2Д», «Шафа-органайзер», «Шафа модульна 1Д», «Контейнери для дидактичних матеріалів», «Стіл для вчителя», що порушує принципи відкритості та прозорості, недискримінації учасників на всіх стадіях публічних закупівель, закріплений ч.1 ст.3 Закону, тому просимо внести зміни в Технічні вимоги Додатку№3 тендерної документації по кожному пункту згідно Таблиці та додати ескізи, або орієнтовні зображення щодо зазначеного вище товару.
2. Вважаємо необґрунтованою вимогу щодо виготовлення меблів з фанери, товщиною не менше 15 мм, вкритої шаром HPL пластику, товщиною не менше 0,6 мм, оскільки жодними нормативними документами, рекомендаціями, наказами тощо не передбачено пріоритетність цих матеріалів перед іншими матеріалами. Використання такої комбінації матеріалів призведе до значного збільшення вартості виробів. Так, відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті виробника шкільних меблів, технічний опис товарів якого міститься у Вашій тендерній документації вказує на збільшення вартості парти приблизно на 40 %, проте безпечність та якість матеріалів однакові, що підтверджується санітарними висновками. На гарантійний строк експлуатації використання такого матеріалу також не впливає. Зовнішній вигляд матеріалів майже не відрізняється, вимоги Наказу № 283 МОН України щодо зовнішнього вигляду товару при використанні, наприклад, ДСП з кромкою – не порушуються.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, з метою запобігання штучного збільшення ціни та розтрати бюджетних коштів, а також збільшення потенційного кола учасників закупівлі.
3.Згідно п.6 Додатку№3 тендерної документації постачальник повинен вказати в Таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які планують взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки в разі якщо у виробника даного товару немає сайту, то учасник, який пропонує товар такого виробника не зможе взяти участь у даній процедурі закупівлі, що також порушує принцип недискримінації учасників, закріплений у статті 3 Закону. Просимо видалити дану вимогу, а саме пункт 6 Додатку №3 тендерної документації, як дискримінаційну.
4. Згідно п. 7 Додатку№3 тендерної документації учасник надає порівняльну Таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель та малюнок зразка та креслення для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Відповідно до тлумачних словників кресленням є зображення предметів (наприклад машин, механізмів, приборів тощо), їх частин та деталей лініями, штрихами, виконане у масштабі, іноді з вказівкою дійсних розмірів цих предметів та таким, що дає уявлення про їх реальний вигляд та внутрішню будову. Таким чином, вимога щодо надання Учасником креслень виробів є незаконною з огляду на те, що відповідно до узвичаєної практики, креслення виробів є елементами технічних документацій та відносяться до комерційної таємниці. Крім того, креслення мають виключно виробники продукції та не передають їх для ознайомлення своїм дилерам, дистриб’юторам тощо з огляду на вищенаведені аргументи. Таким чином, вимога щодо надання креслень є, крім іншого, ще і дискримінаційною, оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників Закупівлі. Просимо внести зміни в даний пункт тендерної документації в частині надання саме креслень товару що пропонується.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв’язку з цим, вказані порушення можуть бути усунені шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю «Шкільні меблі для нової української школи за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі», згідно з оголошенням опублікованим на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-14-002720-c доводимо до Вашого відома, що Технічні вимоги Додатку№ 3 тендерної документації не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) .
Тендерна документація, а саме Технічні вимоги Додатку №3 містять дискримінаційні умови, у зв’язку з чим, потенційні учасники не мають можливості взяти участь в процедурі закупівлі, тому просимо внести наступні зміни в тендерну документацію:
1. Відповідно до Технічних вимог Додатку№3 тендерної документації замовником встановлено такі вимоги щодо технічних та якісних характеристик для товару «Стіл одномісний»: «Стіл учнівський повинен відповідати ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування», що учасник повинен підтвердити копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції. Стіл стійкої конструкції, мобільний, антисколіозний, трикутної форми, яка забезпечить швидку та безпечну трансформацію у групи різної форми для спільної роботи (по 3, 4, 5 учнів і т.д.). Стільниця складається з двох частин. Віддалена частина – завжди знаходиться в горизонтальному положенні, розміром не менше 200х400 мм, нахил ближньої до учня частини стільниці повинен легко регулюватися під зручним для учня кутом від 0 до 15°, з кроком регулювання 3° та мати розмір не менше 650х450 мм. При переводі її в нахилене положення висота краю ближнього до учня не повинна зменшуватися більше ніж на 10мм.Стільниця оснащена підставкою для посібників, двома стаканами для канцелярського приладдя, пеналом для олівців та ручок. Стільниця виготовлена з фанери, товщиною не менше 15 мм, вкритої шаром HPL пластику, товщиною не менше 0,6 мм. Пластик матовий, світлого кольору (оранжевий, салатовий, сірий, бежевий). Торці заокруглені та вкриті безкольоровим лаком на водній основі без характерного запаху. Всі кути заокруглені (R 20). Стільниця має виріз з боку, ближнього до учня. Під стільницею вмонтовані напрямні. Стіл має комплектуватись пластиковим контейнером розміром не менше 312х427х75. Колір контейнерів на вибір замовника. Напрямні мають бути розташовані так, щоб контейнер виїжджав праворуч або ліворуч від учня для легкого доступу підчас навчального процесу. Має бути передбачений захист від випадіння контейнера під час користування. Контейнер має повністю ховатися під стільницю задля безпеки дітей та не виступати за розміри стільниці. Габаритний розмір стільниці не менше 650х650 мм. Металевий каркас столу - цільнозварний, на трьох опорах. Опори регульовані по висоті, відповідно до третьої, четвертої та п’ятої ростових груп (590 мм; 640 мм; 710 мм.) В місцях регулювання висоти встановлена перехідна поліуретанова втулка, розміром 25-32 мм, що забезпечить плавність регулювання, усуне скрипіння та подряпини при регулюванні висоти, надає ергономічний сучасний вигляд. Для мобільності столу одна з опор обладнана колесом. З одного боку повинен бути гачок для портфеля. Металевий каркас виготовлений зі сталевої круглої труби, діаметром не менше 32 мм. та 25 мм. товщиною стінки не менше 1,5 мм. і прямокутної труби розміром не менше 60 мм. та 10 мм., товщиною стінки не менше 1,5 мм. Покриття – зносостійка порошкова фарба (колір на вибір замовника). Всі закінчення металевих елементів закриті пластиковими заглушками з натягом від їх самоспадання. Матеріали, з яких виготовлено стіл екологічно чисті та дозволені до використання чинним санітарним законодавством. Стіл має сучасний дизайн. Вага столу не більше 10 кг»
Звертаємо Вашу увагу на те, що вказаним вище параметрам «Столу одномісного» в сукупності відповідає продукція, лише одного виробника – ТОВ «Меблі-Техностиль», що підтверджується відповідними характеристиками та зображеннями, оприлюдненими на веб-сайті: https://mebel-ts.com.ua/nova-ukrainska-shkola/stol-treugolnik-s-regulirovkoj-naklona-ugla-stoleshnitsy.
Деталізація конструктивних особливостей парти "Трикутник", модель: АСТР 13 штучно усуває будь-яку конкуренцію та обмежує коло потенційних учасників. При тому конструктивні особливості парти "Трикутник" не передбачені програмою "Нова українська школа". Міністерством освіти не вимагається не лише покриття HPL пластиком, а й саме в кольорі "ваніль", метало-каркасу саме з круглої та прямокутної труб і т. і.
Парти інших виробників мають всі необхідні дозвільні документи, відповідають вимогам програми "Нова українська школа", неодноразово постачались закладам освіти. Відтак, встановлювати технічні вимоги саме на користь парти "Трикутник" виробництва ТОВ «Меблі-Техностиль» немає жодних правових підстав. Більш того, це є прямим порушенням низки принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 3 Закону, оскільки за таких обставин у Замовника будуть наявні підстави для відхилення інших виробників шкільних меблів в інтересах та на користь саме ТОВ «Меблі-Техностиль».
Так, відповідно до статті 3 Закону одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та викласти Технічні вимоги Додатку№3, а саме вимоги щодо технічних та якісних характеристик для товару «Стіл одномісний» згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 року № 283 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи" задля усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації та розширення кола потенційних учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що Технічні вимоги Додатку№3 тендерної документації не містять достатніх характеристик товару, аби точно зрозуміти, які саме параметри потрібні Вам як Замовнику та аби учасники могли запропонувати саме необхідний Вам товар. Кожен параметр впливає на розрахунок ціни тендерної пропозиції. Учасники не мають необхідної інформації про предмет закупівлі, а саме ескізів, або орієнтовних зображень відповідно до Технічних характеристик наступних товарів: «Шафа модульна 4Д», «Шафа модульна 3Д», «Шафа модульна 2Д», «Шафа-органайзер», «Шафа модульна 1Д», «Контейнери для дидактичних матеріалів», «Стіл для вчителя», що порушує принципи відкритості та прозорості, недискримінації учасників на всіх стадіях публічних закупівель, закріплений ч.1 ст.3 Закону, тому просимо внести зміни в Технічні вимоги Додатку№3 тендерної документації по кожному пункту згідно Таблиці та додати ескізи, або орієнтовні зображення щодо зазначеного вище товару.
2. Вважаємо необґрунтованою вимогу щодо виготовлення меблів з фанери, товщиною не менше 15 мм, вкритої шаром HPL пластику, товщиною не менше 0,6 мм, оскільки жодними нормативними документами, рекомендаціями, наказами тощо не передбачено пріоритетність цих матеріалів перед іншими матеріалами. Використання такої комбінації матеріалів призведе до значного збільшення вартості виробів. Так, відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті виробника шкільних меблів, технічний опис товарів якого міститься у Вашій тендерній документації вказує на збільшення вартості парти приблизно на 40 %, проте безпечність та якість матеріалів однакові, що підтверджується санітарними висновками. На гарантійний строк експлуатації використання такого матеріалу також не впливає. Зовнішній вигляд матеріалів майже не відрізняється, вимоги Наказу № 283 МОН України щодо зовнішнього вигляду товару при використанні, наприклад, ДСП з кромкою – не порушуються.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, з метою запобігання штучного збільшення ціни та розтрати бюджетних коштів, а також збільшення потенційного кола учасників закупівлі.
3.Згідно п.6 Додатку№3 тендерної документації постачальник повинен вказати в Таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які планують взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки в разі якщо у виробника даного товару немає сайту, то учасник, який пропонує товар такого виробника не зможе взяти участь у даній процедурі закупівлі, що також порушує принцип недискримінації учасників, закріплений у статті 3 Закону. Просимо видалити дану вимогу, а саме пункт 6 Додатку №3 тендерної документації, як дискримінаційну.
4. Згідно п. 7 Додатку№3 тендерної документації учасник надає порівняльну Таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель та малюнок зразка та креслення для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Відповідно до тлумачних словників кресленням є зображення предметів (наприклад машин, механізмів, приборів тощо), їх частин та деталей лініями, штрихами, виконане у масштабі, іноді з вказівкою дійсних розмірів цих предметів та таким, що дає уявлення про їх реальний вигляд та внутрішню будову. Таким чином, вимога щодо надання Учасником креслень виробів є незаконною з огляду на те, що відповідно до узвичаєної практики, креслення виробів є елементами технічних документацій та відносяться до комерційної таємниці. Крім того, креслення мають виключно виробники продукції та не передають їх для ознайомлення своїм дилерам, дистриб’юторам тощо з огляду на вищенаведені аргументи. Таким чином, вимога щодо надання креслень є, крім іншого, ще і дискримінаційною, оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників Закупівлі. Просимо внести зміни в даний пункт тендерної документації в частині надання саме креслень товару що пропонується.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв’язку з цим, вказані порушення можуть бути усунені шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2019 17:52
Добрий день, дякуємо за звернення! Наголошуємо, що для формування технічних характеристик тендерним комітетом попередньо було вивчено відповідний сегмент ринку та встановлено наявність декількох виробників, які можуть виготовити товар відповідно до умов технічного завдання. Таким чином, ринок є конкурентним, а умови не є дискримінаційними та відповідають принципам проведення публічних закупівель. Ваша вимога була розглянута тендерним комітетом, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер вимоги: UA-2018-12-14-002720-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН", Код ЄДРПОУ:40245187
Дата подання: 04 січня 2019 08:30
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація, що є складовою тендерної документації замовника, не може містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Проте, всупереч даним вимогам Додаток №3 до Тендерної документації. Технічні вимоги (надалі – Технічні вимоги) в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлімістить детальний опис конструкцій, які у свою чергу вказують на конкретного виробника.
Опис конструкцій не узгоджується із вимогами державних стандартів (ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016) та методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН України №283 від 23.03.2018 року (надалі – Методичні рекомендації), містить вимоги значно вужчі, ніж встановлено наведеними нормативними актами.
Деталізований опис конструкцій кожного з найменувань товарів предмету закупівлі виходить за межі загальних характеристик та відображає точний опис одного із можливих варіантів конструкцій шкільних меблів, конкретного виробника.
В тому числі не відповідають вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимоги щодо конкретного кольору складових частин шаф модульних (1Д, 2Д, 4Д) – «клен стразбург». Дана вимога є необґрунтованою та може призвести до значного зменшення числа учасників. Виробниками може бути запропоновано дані складові предмету закупівлі в інших відтінках відповідного кольору або з іншою назвою аналогічного кольору. Звертаємо увагу, що Методичними рекомендаціями не встановлено таких вузьких вимог щодо кольору шкільних меблів, навпаки визначено достатньо широкий спектр кольорів («неяскраві світлі теплі відтінки жовтого, зеленого, голубого, бежевого кольорів»). Встановлення лише певного відтінку ДСП шаф модульних значно звужує число пропозицій та учасників процедури закупівлі.
Не відповідає вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимога щодо цільнозварного металевого каркасу столу одномісного. Більшість виробників можуть запропонувати збірну конструкцію каркасу столу одномісного. Дана конструкція жодним чином не поступається своєю стійкістю цільнозварному корпусу та не суперечить вимогам державних стандартів.
Поряд з цим, неможливість поставити хоча б один з найменувань товару, що входить до предмету закупівлі, у зв'язку зневідповідністю технічних та якісних характеристик такого товару Технічним вимогам, призводить до неможливості поставки товару за всіма позиціями предмету закупівлі.
Зазначені вище вимоги є дискримінаційними, зменшують кількість потенційних учасників та обмежує конкуренцію, чим порушуються вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище, з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
1. Після опису конструкції кожного із найменування товару зазначити можливість учасників подавати пропозиції щодо еквівалентних (аналогічних) товарів, що відповідають вимогам відповідних державних стандартів.
2. Додати вираз «або еквівалент» до назви п’ятої колонки Технічних вимог «Фото товару».
3. В Додаток 3 до тендерної документації Технічні вимоги, технічні та якісні характеристики в позиціях стіл одномісний та стілець учнівський додати еквівалентний документ (та/або сертифікат відповідності), який мають надати Учасники в своїх тендерних пропозиціях для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару. Вимога надати тільки висновок санітарно-епідеміологічної експертизи значно звужує можливе коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Проте, всупереч даним вимогам Додаток №3 до Тендерної документації. Технічні вимоги (надалі – Технічні вимоги) в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлімістить детальний опис конструкцій, які у свою чергу вказують на конкретного виробника.
Опис конструкцій не узгоджується із вимогами державних стандартів (ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016) та методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених Наказом МОН України №283 від 23.03.2018 року (надалі – Методичні рекомендації), містить вимоги значно вужчі, ніж встановлено наведеними нормативними актами.
Деталізований опис конструкцій кожного з найменувань товарів предмету закупівлі виходить за межі загальних характеристик та відображає точний опис одного із можливих варіантів конструкцій шкільних меблів, конкретного виробника.
В тому числі не відповідають вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимоги щодо конкретного кольору складових частин шаф модульних (1Д, 2Д, 4Д) – «клен стразбург». Дана вимога є необґрунтованою та може призвести до значного зменшення числа учасників. Виробниками може бути запропоновано дані складові предмету закупівлі в інших відтінках відповідного кольору або з іншою назвою аналогічного кольору. Звертаємо увагу, що Методичними рекомендаціями не встановлено таких вузьких вимог щодо кольору шкільних меблів, навпаки визначено достатньо широкий спектр кольорів («неяскраві світлі теплі відтінки жовтого, зеленого, голубого, бежевого кольорів»). Встановлення лише певного відтінку ДСП шаф модульних значно звужує число пропозицій та учасників процедури закупівлі.
Не відповідає вимогам державних стандартів та методичних рекомендацій і вимога щодо цільнозварного металевого каркасу столу одномісного. Більшість виробників можуть запропонувати збірну конструкцію каркасу столу одномісного. Дана конструкція жодним чином не поступається своєю стійкістю цільнозварному корпусу та не суперечить вимогам державних стандартів.
Поряд з цим, неможливість поставити хоча б один з найменувань товару, що входить до предмету закупівлі, у зв'язку зневідповідністю технічних та якісних характеристик такого товару Технічним вимогам, призводить до неможливості поставки товару за всіма позиціями предмету закупівлі.
Зазначені вище вимоги є дискримінаційними, зменшують кількість потенційних учасників та обмежує конкуренцію, чим порушуються вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище, з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
1. Після опису конструкції кожного із найменування товару зазначити можливість учасників подавати пропозиції щодо еквівалентних (аналогічних) товарів, що відповідають вимогам відповідних державних стандартів.
2. Додати вираз «або еквівалент» до назви п’ятої колонки Технічних вимог «Фото товару».
3. В Додаток 3 до тендерної документації Технічні вимоги, технічні та якісні характеристики в позиціях стіл одномісний та стілець учнівський додати еквівалентний документ (та/або сертифікат відповідності), який мають надати Учасники в своїх тендерних пропозиціях для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару. Вимога надати тільки висновок санітарно-епідеміологічної експертизи значно звужує можливе коло учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2019 17:51
Добрий день, дякуємо за звернення! Ваша вимога була розглянута тендерним комітетом, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-14-002720-c.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ", Код ЄДРПОУ:19017960
Дата подання: 11 січня 2019 17:37
Дата подання: 11 січня 2019 17:37
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю.
Більш детальні підстави подання скарги та обґрунтування наявних порушень містяться в тексті скарги, скан-копія якої додається.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 15.01.2019 № 422.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 10:50
Номер скарги: UA-2018-12-14-002720-c.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40343045
Дата подання: 11 січня 2019 17:38
Дата подання: 11 січня 2019 17:38
Скарга на неправомірні дії Замовника
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2018-12-14-002720-c Тендерним комітетом Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) розпочато процедуру публічної закупівлі: Код СРV39160000-1 Шкільні меблі. Шкільні меблі для нової української школи.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СК КОРАЛ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СК КОРАЛ ТРЕЙД», Товариство, Скаржник) є постачальником меблів на території України та має намір взяти участь у процедурі публічної закупівлі, шляхом подання своєї тендерної пропозиції.
Проте, Замовником у Тендерній документації на закупівлю «Код СРV39160000-1 Шкільні меблі. Шкільні меблі для нової української школи» зі змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету Замовника від 09.01.2019 року (надалі – Тендерна документація), не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та містить дискримінаційні вимоги, які у свою чергу суттєво звужують коло можливих учасників даної процедури закупівлі та унеможливлюють подання пропозиції щодо даного предмету закупівлі скаржником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2019 19:26
Рішення від 16.01.2019 № 478 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 19:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2019 № 1071.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 16:33
Рішення від 31.01.2019 № 1071.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2019 17:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Рішення АМК від 31.01.2019 № 1071 будуть внесені зміни до тендерної документації в пунктах які зазначені.
Дата виконання рішення замовником: 09 лютого 2019 22:08
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 березня 2019
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2019 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
6 100 407,00
UAH з ПДВ
|
6 088 029,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС» |
6 106 647,00
UAH з ПДВ
|
6 094 217,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" |
6 119 985,00
UAH з ПДВ
|
6 100 274,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
6 088 029,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 14:42
|
Договір.pdf | укладений |
15 квітня 2019 14:41
|