Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання мяса охолодженого: лот 1 - яловичина (стегно вехн. внутр.част., лопатка); лот 2 - свинина (стегно, лопатка); лот 3 -кури, куряче філе; лот 4 - яловича печінка.
Purchase of chilled meat: lot 1 - beef (thigh, velvet, ventral, scapula); lot 2 - pork (thigh, shoulder blade); lot 3 - cubes, chicken fillet; lot 4 - beef liver.
Очікувана вартість
8 454 795,00 UAH
UA-2018-12-14-001968-c a935dbee989b4faca52a2774a20616ce
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Podolsk district in Kyiv state administration
National ID: 37393777
Contact point: Apekina Anna
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2019 10:00
Очікувана вартість: 8 454 795,00 UAH з ПДВ
Publication date: 14 грудня 2018 12:19
Enquiries until: 05 січня 2019 10:00
Complaints submission until: до 11 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 січня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 8 454 795 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
згідно ЄЗС ДК 021:2015-15110000-2 "М’ясо"
according to ENZ DK 021: 2015-15110000-2 "Meat"

Тендерна документація

27 грудня 2018 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 15:08
тендерна документація мясо 2019 – зі змінами.doc
27 грудня 2018 15:07
протокол внесення змін до ТД.PDF
27 грудня 2018 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 15:08
тендерна документація мясо 2019 – зі змінами.doc
14 грудня 2018 12:29
тендерна документація мясо 2019.doc
27 грудня 2018 15:07
протокол внесення змін до ТД.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документальне підтвердження
Дата подання: 14 грудня 2018 14:31
Дата відповіді: 18 грудня 2018 17:05
Шановний, Замовнику ! В тендерній документації в додатку 1 Кваліфікаційні критерії , таблиця 1 пункт 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Ви вимагаєте , для підтвердження такого досвіду , надання копії договору з підписами обох сторін та копії видаткових накладних в повному обсязі, що підтверджує достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці про аналогічні договори. Просимо Вас виключити вимогу про надання видаткових накладних в повному обсязі, так як це технічно неможливо , бо якщо учасник торгів постачав продукцію , яка є предметом закупівлі до закладів освіти , а таких закладів , які підпорядковані наприклад Вам в Подільському районі тільки 45 , і якщо врахувати що доставку потрібно проводити 3 рази на тиждень , то за рік це може бути 1620 примірників !!!!! Просимо Вас внести зміни до тендерної документації і замінити надання копій в повному обсязі на вибірково або внести вимогу надати інші документи , які засвідчують факт добросовісного виконання аналогічних договорів , наприклад акти звірки розрахунків , відгуки контрагентів про співпрацю, тощо .... Дякуємо !!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник.
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору). Вимогою тендерної документації є Довідка у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про позитивний досвід виконання підприємством аналогічного договору та відсутність зауважень від замовника щодо його виконання. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: копію договору з підписами обох сторін, копії видаткових накладних в повному обсязі, що підтверджує достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. Замовник не може знати, на яку суму та/або термін учасник дасть договір. Окрім того, щоб уберегти професійних учасників від потенційних учасників які займаються демпінгом цін, щоб виграти тендер по ціні аукціону, ми вимагаємо документальне підтвердження, а саме: видаткові накладні, де відповідно зазначена дата та сума поставки, та аналогічний договір ознаками якого є правова природа договору (договір поставки), а також предмет договору, що визначається згідно вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 19.12.2016 № 2092.
Дякуємо за розуміння та питання
ISO 22000:2007; ISO 22000:2005
Дата подання: 14 грудня 2018 16:03
Дата відповіді: 17 грудня 2018 10:30
У додатку 1 до ТД вимагається надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам (ISO 22000:2007; ISO 22000:2005), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки згідно із Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, але Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Також, оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів у різні терміни, в залежності від класифікації підприємства згідно із Законом України №2164-VII, зокрема малі підприємства мають запровадити систему НАССР до 20 вересня 2019 року. Таким чином, не всі підприємства учасники зобов'язані мати сертифікати ISO 22000:2007; ISO 22000:2005. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації, або додати слова "Уразі наявності"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник .Відповідно до Відповідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, Таблиці 2 Додатку 1 ТД, учасник в складі своєї пропозиції надає Копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам (ISO 22000:2007; ISO 22000:2005), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
Відповідь: відповідно до пункту 1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції "Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості або інше."
Документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам
Дата подання: 17 грудня 2018 10:43
Дата відповіді: 18 грудня 2018 17:07
У п.7 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації вимагається надання копій протоколів контрольних випробувань, чинних протягом 2019 року. Повідомляємо, що результати випробувань, проведених акредитованою лабораторією реєструються (вказуються) у протоколі випробувань, експертному висновку або свідоцтві згідно з п. 5.10.1 Розділу 5 ДСТУ ISO/IEK 17025:2006. Термін дії експертного висновку (протоколу випробувань) - до закінчення терміну реалізації партії продукції при дотриманні умов зберігання. Виходячи з вищевикладеного вимагаємо внести відповідні зміни до п.7 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме додати можливість надання експертного висновку та видалити вимогу щодо чинності протоколів або експертних висновків протягом 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості або інше.
ISO 22000:2007; ISO 22000:2005
Дата подання: 17 грудня 2018 11:12
Дата відповіді: 17 грудня 2018 11:24
Доброго дня. Вимагаємо змінити тендерну документацію, видаливши з неї дискрімінаційну вимогу щодо надання сертифікату ISO 22000. Дякуємо.
Відповідь: Відповідь: відповідно до пункту 1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції "Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості або інше."
Копії накладних в повному обсязі
Дата подання: 18 грудня 2018 11:04
Дата відповіді: 18 грудня 2018 17:06
Чекаємо відповіді, щодо нашого запитання згідно надання копій всіх накладних по аналогічних договорах
Відповідь: Доброго дня шановний учасник. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору). Вимогою тендерної документації є Довідка у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про позитивний досвід виконання підприємством аналогічного договору та відсутність зауважень від замовника щодо його виконання. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: копію договору з підписами обох сторін, копії видаткових накладних в повному обсязі, що підтверджує достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. Замовник не може знати, на яку суму та/або термін учасник дасть договір. Окрім того, щоб уберегти професійних учасників від потенційних учасників які займаються демпінгом цін, щоб виграти тендер по ціні аукціону, ми вимагаємо документальне підтвердження, а саме: видаткові накладні, де відповідно зазначена дата та сума поставки, та аналогічний договір ознаками якого є правова природа договору (договір поставки), а також предмет договору, що визначається згідно вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 19.12.2016 № 2092. Дякуємо за розуміння та питання
Видаткові накладні
Дата подання: 19 грудня 2018 16:05
Дата відповіді: 19 грудня 2018 17:00
Шановний ,Замовнику! Ви взагалі читати запитання умієте? Ми попросили Вас внести зміни , про надання видаткових накладних частково , або вибірково , або ще якость ...Доводимо до Вашого відому, що документами , які мають підтвердження факту постачання товару є акти звірки , завірені печатками всіх сторін та відгуки про виконання договорів від Замовників із зазначенням номеру договору , дати укладання, суми договору та кількості .Ви змушуєте нас звертатись із скаргою на Вашу тендерну документацію до компетентного органу , а саме Антимонопольного комітету України !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Стосовно надання видаткових накладних у повному обсязі до аналогічних договорів учасником. Читати відповідь не вмієте ви, управління освіти внесе відповідні зміни до тендерної документації, в частині документального підтвердження аналогічних договорів. Дякуємо за запитання.
Видаткові накладні
Дата подання: 19 грудня 2018 17:27
Дата відповіді: 20 грудня 2018 09:10
Дякуємо за відповідь і чекаємо змін до ТД !
Відповідь: дякуємо
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - яловичина (стегно вехн. внутр.част., лопатка)
Опис предмету закупівлі:
згідно ЄЗС ДК 021:2015-15110000-2 "М’ясо"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 378 470,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 21 893,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH


Title: lot 1 - beef (thigh, velvet, vnjazd., shoulder blade)
Description: according to ENZ DK 021: 2015-15110000-2 "Meat"
Current status: Complete
Estimated total value: 4 378 470,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 893,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 22 січня 2019 12:06
Auction planned date: 22 січня 2019 12:06
Закінчення: 22 січня 2019 12:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

32680 кг
лот 1 - яловичина (стегно вехн. внутр.част., лопатка);
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Введенська, 35
Дата доставки: 31 грудня 2019

Lot 1 - beef (thigh, velvet, ventral, shoulder blade);
CPV: 15110000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 січня 2019
UA-2018-12-14-001968-ca935dbee989b4faca52a2774a20616ce
Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Введенська, 35
Учасник Документи Рішення Додатково
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Торгпродсервіс
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 січня 2019 12:25
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2019 16:08
Електронний підпис
14 січня 2019 16:08
Електронний підпис
14 січня 2019 14:31
Електронний підпис
14 січня 2019 14:31
Електронний підпис
14 січня 2019 14:24
Роман 74.zip
14 січня 2019 14:24
Технічний опис лот 1.pdf
14 січня 2019 14:24
Кваліфікація лот 1.pdf
14 січня 2019 14:24
Реєстр документів.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Публічні документи

15 січня 2019 09:31
Електронний підпис
15 січня 2019 09:31
Електронний підпис
15 січня 2019 09:30
довідка банку.pdf
15 січня 2019 09:30
Гарантія 24-19.zip
15 січня 2019 09:30
10.паспорт директора.PDF
15 січня 2019 09:30
9.оригінал Статуту.PDF
15 січня 2019 09:30
Додаток 6.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 5.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 3.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 2.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 1. Таблиця 3.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 1. Таблиця 2.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 1. Таблиця 1.pdf
15 січня 2019 09:30
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

ПП Торгпродсервіс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 4 367 682,00
UAH з ПДВ
4 367 682,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 4 378 139,60
UAH з ПДВ
4 378 139,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2019 16:08
Електронний підпис
14 січня 2019 16:08
Електронний підпис
14 січня 2019 14:31
Електронний підпис
14 січня 2019 14:31
Електронний підпис
14 січня 2019 14:24
Роман 74.zip
14 січня 2019 14:24
Технічний опис лот 1.pdf
14 січня 2019 14:24
Кваліфікація лот 1.pdf
14 січня 2019 14:24
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

15 січня 2019 09:31
Електронний підпис
15 січня 2019 09:31
Електронний підпис
15 січня 2019 09:30
довідка банку.pdf
15 січня 2019 09:30
Гарантія 24-19.zip
15 січня 2019 09:30
10.паспорт директора.PDF
15 січня 2019 09:30
9.оригінал Статуту.PDF
15 січня 2019 09:30
Додаток 6.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 5.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 3.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 2.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 1. Таблиця 3.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 1. Таблиця 2.pdf
15 січня 2019 09:30
Додаток 1. Таблиця 1.pdf
15 січня 2019 09:30
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
Переможець 4 367 682,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
4 367 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 14:45
Дод.угода.PDF зміни до договору
24 січня 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:52
ду 2_дог 49.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:48
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 11:51
Додаткова угода дата підп договору.PDF укладений
12 лютого 2019 11:51
Договір 49.PDF укладений
12 лютого 2019 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2019 — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 5 188 354,26
UAH