Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The additional EDGS cell of the emergency power supply system for the power unit №4 of the SS Rivne NPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Старенченко Оксана Олександрівна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Starenchenko Oksana +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2018 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 465 577 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 465 577,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4655770.2 UAH |
Publication date: | 14 грудня 2018 11:26 |
Enquiries until: | 09 квітня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 15 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 квітня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 465 577 020 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 465 577 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2019 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 квітня 2019 16:08 |
6114 - ТД - 11.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 квітня 2019 16:08 |
Додаток 6 - митні платежі -11.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 квітня 2019 16:08 |
6114 - перелік ЗТД - 11.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
09 квітня 2019 13:27 |
Додаток 3 -Проект договору -10.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
09 квітня 2019 13:27 |
Додаток 2 - інф про тех хар -10.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
09 квітня 2019 13:27 |
Додаток 8 - Етапи поставки -10.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
09 квітня 2019 13:27 |
6114 - перелік ЗТД - 10.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
04 квітня 2019 16:27 |
6114 - перелік ЗТД - 9.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
02 квітня 2019 12:51 |
6114 - перелік ЗТД - 8.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
26 березня 2019 16:47 |
6114 - перелік ЗТД - 7.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
12 березня 2019 16:15 |
6114 - перелік ЗТД-6.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 березня 2019 13:16 |
6114 - перелік ЗТД-5.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
05 березня 2019 12:50 |
6114 - перелік ЗТД-4.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
21 лютого 2019 16:28 |
6114 - перелік ЗТД-3.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
07 лютого 2019 14:43 |
6114-перелік ЗТД-2.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
03 січня 2019 15:32 |
6114-перелік ЗТД-1.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 грудня 2018 11:23 |
Додаток 4 - ТВ.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 грудня 2018 11:23 |
6114 - Витяг.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 грудня 2018 11:23 |
Додаток 7 - мат-тех база.DOCX
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 грудня 2018 11:23 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 грудня 2018 11:23 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 грудня 2018 11:23 |
6114 - procurement notice.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію в установленому порядку.
Замовником переглянуто умови розрахунків та поставки.
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію в установленому порядку.
Ваша пропозиція щодо авансування та оптимізації термінів розрахунків не може бути прийнята з огляду на затверджений бюджет платежів по даній закупівлі.
При цьому інформуємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни і передбачено акредитивну форму розрахунку.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»:
- у разі, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у ч. 4 ст.10 (а саме для товарів і послуг - 133 тисячам євро), Замовник оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на сайті ProZorro – 14 грудня 2018, а отже кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.02.2019 не порушує вимоги Закону.
З урахуванням запланованого терміну реалізації даного проекту, а саме грудень 2020 року вважаємо, що подальше перенесення процедури закупівлі, може привести до зриву запланованих строків його реалізації.
Дизель-генераторна станція, планується для використання у якості джерела аварійного електропостачання, саме тому, вказані двигуни мають ряд переваг в порівнянні з середньо та високообертовими двигунами:
1) Більші можливості в підтриманні необхідної точності частоти обертання в перехідних процесах запуску потужних споживачів (електродвигунів), і відповідно – вихід частоти (50 Гц) за межі параметрів ISO, що зменшує вірогідність відмови та підвищує рівень безпеки;
2) Вимагають менше часу на запуск, встановлення номінальної частоти обертання та подальшого прийому навантаження, що підвищує надійність та вірогідність дотримання необхідного часу на запуск не більше 15 с;
3) Менші розміри та вага зменшують витрати на транспортування, монтаж розміщення та улаштування інфраструктури.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо внесення змін є недоцільним.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»:
- у разі, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у ч. 4 ст.10 (а саме для товарів і послуг - 133 тисячам євро), Замовник оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на сайті ProZorro – 14 грудня 2018, а отже кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.02.2019 не порушує вимоги Закону.
З урахуванням запланованого терміну реалізації даного проекту, а саме грудень 2020 року вважаємо, що подальше перенесення процедури закупівлі, може привести до зриву запланованих строків його реалізації.
"В об’єм постачання входить розподільчий пристрій КРУ 6 кВ (кількість шаф визначається проектом) з комірками роз’єднувача, кабельною коміркою, пристроями вимірювання (трансформатори струму та напруги).
Розподільчий пристрій 0,4 кВ з силовим трансформатором 6/0.4 кВ входить у склад постачання системи власних потреб. Потужність трансформатора повинна залежати від потужності власних потреб комірки РДЕС".
"Живлення кіл автоматики дизель-генератора здійснюється в режимі нормальної експлуатації від випрямного пристрою 24В, а в режимі аварійного знеструмлення АЕС – від незалежного джерела оперативного струму 24В – акумуляторної батареї, що працює в режимі постійної підзарядки від випрямного пристрою (п. 6.1.8 ТВтаУП).
Для живлення САУ повинна бути передбачена автономна акумуляторна батарея напругою 24 В або 220 В з коефіцієнтом пульсацій не більше 8 %. Ємність акумуляторної батареї повинна забезпечити живлення споживачів на час не менше 2-х годин (п. 6.10.1, абзац 10 ТВтаУП)".
"Відповідно до ТВтаУП (таблиця 6.2) «Основні характеристики дизель-генераторної установки», габаритні розміри комірки РДЕС уточнюються Постачальником.
Відповідно до п.п. 6.2.2 Постачальник має спроектувати та виготовити окрему комірку з встановленими в ній компонентами ДГУ, що входять до комплекту поставки. Проектування та виготовлення повинно виконуватись з дотриманням вимог НП 306.2.141-2008. При проектуванні та виготовленні повинні застосовуватися апробовані інженерно-технічні практики. Комірка розташовується на майданчику Рівненської АЕС та має представляти собою модульну споруду без підвальних приміщень, що розташована на фундаменті, розрахованому на сейсмічні впливи. Місце розташування, проект розміщення, виготовлення та облаштування фундаменту, проект прив’язки обладнання РДЕС до існуючих систем Рівненської АЕС, а також проект встановлення та монтаж підземного бакового господарства (бак запасу палива та бак аварійного зливу мастила) забезпечує Замовник.
Учасник торгів самостійно визначає виходячи зі свого проекту, площу земельної ділянки для розміщення комірки РДЕС, проте, проект повинен базуватися на ідеології модульної конструкції – можливість швидкого (в порівнянні з капітальними будівлями) монтажу / демонтажу комірки (табл. 3.1, та табл. 6.2 ТВтаУП)".
"(п. 6.7.2. ТВтаУП) Загальна номінальна електрична потужність без врахування власних потреб на вихідних клемах генератора повинна бути не менше 5600 кВт за таких температур навколишнього повітря:
абсолютний максимум – плюс 37.8°С (310,8 К);
абсолютний мінімум – мінус 36.9°С (236,25 К).
При цьому, температура повітря повинна автоматично підтримуватися не нижче 5º С (278.15 К), та не вище 37.8 ºС включно (310.8 К) в приміщеннях де знаходиться обладнання, що вказане в п. 6.2.4, а саме:
«…обладнання автономних систем палива, оливи, пускового повітря, електропостачання, вентиляції, опалення, пожежної сигналізації, відкачки технологічних середовищ та протікань, та інших систем, що забезпечують життєдіяльність комірки в цілому…».
При роботі РДЕС в режимі знеструмлення, або при наявності некондиційної напруги на секціях надійного живлення на енергоблоці, для підтримання потрібної потужності та нормованих параметрів електроенергії температура в машинному залі комірки РДЕС не повинна перевищувати 37,8 ºС включно (310,8 К).
ВП РАЕС не заперечує можливість роботи обладнання при більш високих або навпаки, низьких температурах повітря оточуючого середовища, але, вказаний у ТВтаУП діапазон температур повітря у зазначених приміщеннях повинен бути дотриманий.
У випадку, якщо обладнання комірки РДЕС потребує іншого діапазону температур (наприклад вище 5º С (278.15 К), та/або нижче 37.8 ºС, виробник має застосувати відповідні технічні засоби для підтримки таких температур (калорифери для обігріву, вентиляція, кондиціювання та ін.)".
"Замовник забезпечує проект розміщення, виготовлення та облаштування фундаменту, проект прив’язки обладнання РДЕС до існуючих систем Рівненської АЕС, а також проект встановлення та монтаж підземного бакового господарства (бак запасу палива та бак аварійного зливу мастила) (табл. 4.1 «Технічна документація, п. 6.2.2, п. 6.6, абзац 6 ТВтаУП).
Згідно вимог п. 6.3.1.3 ТВтаУП «Потужність паливної системи від вбудованої ємності в комірці РДЕС повинна бути розрахована на 5 годин споживання дизельного палива при 100% максимальному електричному навантаженні ДГУ.
Паливна система повинна бути оснащена системою автоматичної дозаправки від зовнішніх паливних резервуарів без зупинення ДГУ».
Пунктом 2.4 Таблиці 3.1 ТВтаУП передбачено: «Обладнання паливної системи (в тому числі витратний бак дизельного палива всередині комірки та система подачі палива із підземного баку у витратний)» тому, в комплекті поставки повинен бути передбачений насос автоматичної подачі палива із підземного баку у витратний
Насос подачі палива в баку, який є частиною поставки Замовника відсутній у межах поставки Замовника. Згідно вимог ТВтаУП (п.2.4, Таблиці 3.1) насос автоматичної подачі палива із підземного баку у витратний повинен бути закуплений Постачальником в комплекті поставки обладнання додаткової комірки РДЕС."
"Вимагається обов’язково – у п. 6.3.1.5 (абзац 4) вказано:
«Повинно бути передбачене автоматичне заповнення розширювального бака у разі погіршення рівня розширювального бака нижче встановленого рівня»".
"При вказаних у пункті 6.8.2 екстремальних температурах, температура повітря в приміщеннях комірки РДЕС повинна автоматично підтримуватися не нижче 5º С (278.15 К), та не вище 37.8 ºС включно (310.8 К) з метою забезпечення надійної роботи обладнання, що вказане в п. 6.2.4, а саме:
«…обладнання автономних систем палива, оливи, пускового повітря, електропостачання, вентиляції, опалення, пожежної сигналізації, відкачки технологічних середовищ та протікань, та інших систем, що забезпечують життєдіяльність комірки в цілому…».
При роботі РДЕС в режимі знеструмлення, або при наявності некондиційної напруги на секціях надійного живлення на енергоблоці, для підтримання потрібної потужності та нормованих параметрів електроенергії температура в машинному залі комірки РДЕС не повинна перевищувати 37,8 ºС включно (310,8 К)
Значення температури +51 °C має виключно теоретичний розрахунковий характер, тому в ТВтаУП вказана імовірність її виникнення 10-7 1/рік.
В якості критеріїв необхідно керуватися значеннями температури оточуючого середовища, що вказані у п. 6.2.5 та 6.7.2 ТВтаУП".
"Перелік зовнішніх впливів, на які має бути розрахована будівля (комірка), є вичерпним, та зазначеним в ТВтаУП,
п. 6.8.2 «Значення зовнішніх впливів, на які має бути розрахована будівля (комірка).»
Проектом договору передбачена можлива форма документу, що подається при поставці продукції.
В подальшому умови договору будуть приведені до змісту тендерної пропозиції переможця з врахуванням відомості про виробників.
Таким чином визначити форму (форми) документів в підтвердження країни походження, можливо лише при укладанні договору.
ЗІП у відповідності до СОУ НАЕК 033-2015 це запасні частини, інструменти, приладдя та матеріали. Комплектуючі вироби, включно і ЗІП визначаються на стадії розробки технічної специфікації (табл. 3.1 ТВтаУП).
Постачальник повинен надати комплект запасних частин, інструментів, приладдя та матеріалів (ЗІП), необхідних для монтажу, налагодження, пуску, а також технічного обслуговування і ремонту обладнання додаткової комірки РДЕС. Обсяг запасних частин повинен гарантувати готівність обладнання до виконання своїх функцій, ремонтопридатність, а також усунення відмов і несправностей протягом гарантійного терміну експлуатації (розділ 12 ТВтаУП), а саме 36 місяців з дня введення в експлуатацію, або 24 місяці з дня поставки на РАЕС.
Головний зразок – перший екземпляр чи примірник виробу, виготовлений за новорозробленою документацією для використання його як за призначенням, так і для одночасного опрацювання конструкції та технічної документації з метою поліпшення виробництва та експлуатації решти екземплярів цієї партії чи серії (СОУ НАЕК 081:2015).
Гарантійні зобов’язання Постачальника (Виробника) у відповідності до Тендерної документації слід розуміти наступним чином.
Гарантійний строк експлуатації встановлюється відповідно до умов договору на постачання (див. п. 12.2 ТВтаУП).
Докладна процедура гарантійних зобов’язань повинна бути включена в документ «Загальні умови договору на постачання» (див. п. 12.7 ТВтаУП).
Постачальник забезпечує наявність гарантії виробника на продукцію на строк, що буде визначений при укладанні договору (див. п. 6.3.8 проекту Договору, що є Додатком 3 до ТД).
Гарантійний строк зберігання та/або експлуатації встановлюється у Договорі (див. п. 5.16 проекту Договору, що є Додатком 3 до ТД), там же зазначено що цей термін може бути встановлений за вимогами ТВтаУП.
У ТВтаУП в п. 12.2 запропоновані стандартні гарантії Постачальника:
- 36 місяців з дня уведення обладнання в експлуатацію.
- 24 місяця з дня поставки на РАЕС.
У ТВтаУП в п. 6.15 ТВтаУП вказані також вимоги, що гарантійний термін зберігання не повинен бути таким, що збігає на момент поставки.
Ці вимоги будуть розглянуті та враховані при укладанні договору на постачання, з врахуванням гарантійних зобов’язань на зберігання та гарантійних зобов’язань на експлуатацію всіх виробників, які задіяні при виготовленні елементів ДГУ та САУ. Забезпечення цих вимог покладається на Постачальника, незалежно від виробника продукції.
Таким чином, виходячи із всіх вимог Тендерної документації, забезпечення всіх гарантійних зобов’язань, а саме гарантії на зберігання та гарантії на експлуатацію, покладаються на Постачальника. Гарантія на зберігання продукції (від моменту поставки до введення в експлуатацію) може бути встановлена умовами договору як 24 місяці від поставки на РАЕС. Гарантія на експлуатацію може бути встановлена умовами договору як 36 місяців з дня введення обладнання в експлуатацію.
Такі розмежування встановлені зважаючи на унікальність і складність закупівлі, а також той факт, що монтаж обладнання буде виконуватися на площадці ВП РАЕС від моменту поставки на протязі значного періоду часу, на який буде розповсюджуватись гарантія на зберігання. Гарантія на експлуатацію розпочинає відлік від початку експлуатації, яка у відповідності до п. 8.6 ТВтаУП визначається після складання «Акту про приймання в експлуатацію» за результатами позитивних результатів випробувань.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»:
- у разі, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у ч. 4 ст.10 (а саме для товарів і послуг - 133 тисячам євро), Замовник оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на сайті ProZorro – 14 грудня 2018, а отже кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.02.2019 не порушує вимоги Закону.
З урахуванням запланованого терміну реалізації даного проекту, а саме грудень 2020 року вважаємо, що подальше перенесення процедури закупівлі, може привести до зриву запланованих строків його реалізації.
У ТВтаУП зазначений один виріб, проте, ВП РАЕС реалізовує «пілотний» проект і в майбутньому планується його подальше розповсюдження на інші АЕС України.
В розділі 6.1 ТВтаУП надано опис існуючих РДЕС на площадці ВП РАЕС для розуміння учаснику проектного функціонування САЕ. Вимоги до додаткової комірки РДЕС, включають вимоги до системи збудження генератора та викладені у відповідних розділах ТВтаУП. Вимоги щодо конкретної системи збудження генератора не пред’являлися. Проте, Учасник повинен надати свою пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладеним в ТВтаУП у тому числі й до систем збудження генератора. Система збудження, як елемент додаткової комірки РДЕС, яка в сукупності з іншим обладнанням, повинна відповідати вимогам для виконання всіх функцій покладених на комірку.
Вимоги щодо випробувань під час експлуатації обладнання викладені у п.6.9 ТВтаУП. Якщо учаснику торгів, для виконання цих вимог, необхідно включати в комплект постачання додаткової комірки РДЕС навантажувальні пристосування для випробувань вони повинні бути включені та описані у ТУ (ТЗ, ТС). В існуючих на ВП РАЕС комірках РДЕС із дизель-генератором АСД-5600 не потрібно додаткових навантажувальних пристосувань.
ТВтаУП 176-05-ТВтаУП-ЦЗС не містять вимоги про необхідність розробки окремих ТУ (ТС або ТЗ) для САУ.
ТВтаУП 176-05-ТВтаУП-ЦЗС не обмежує можливості постачальника щодо застосування для виготовлення комірки РДЕС САУ за окремими ТУ (ТС або ТЗ).
Вимоги п. 6.10.1 стосуються погодження ТУ (ТС або ТЗ) із ДП НАЕК «Енергоатом», якщо постачальник для виготовлення комірки РДЕС планує застосувати САУ за окремими ТУ (ТС або ТЗ).
ТВтаУП 176-05-ТВтаУП-ЦЗС містять усі необхідні технічні вимоги до системи автоматизованого управління (САУ) РДЕС додаткової комірки РДЕС (див. п.6.10). Необхідності у розробці окремих ТВтаУП немає.
ТВтаУП 176-05-ТВтаУП-ЦЗС вказує на необхідність розробки ТУ (ТС або ТЗ) для комірки РДЕС. Якщо для виготовлення комірки застосовуються компоненти, які виготовляються за іншими ТУ (ТЗ або ТС), то достатньо у ТУ (ТС або ТЗ) на комірку обґрунтувати можливість такого застосування та зробити невід’ємними додатками до ТУ (ТЗ або ТС) на комірку.
Вимоги про усунення порушення
Пропонуємо внести наступні зміни щодо умов розрахунків:
20% протягом 30 днів з моменту підписання контракту
10% розробка та узгодження проекту РДЕС
10% розробка та узгодження робочьої документації РДЕС
45% протягом 30 днів з моменту готовності до відвантаження обладнання
15% прийняття обладнання на станції Замовника
Замовником переглянуто умови розрахунків та поставки.
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію в установленому порядку.
Ваша пропозиція щодо авансування та оптимізації термінів розрахунків не може бути прийнята з огляду на затверджений бюджет платежів по даній закупівлі.
При цьому інформуємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни і передбачено акредитивну форму розрахунку.
Просимо вказати для якого терміну необхідний ЗІП, що вимагається в таблиці 3.1 пункту 3.1 документу «176-05-ТВтаУП-ЦЗС».
ЗІП у відповідності до СОУ НАЕК 033-2015 це запасні частини, інструменти, приладдя та матеріали. Комплектуючі вироби, включно і ЗІП визначаються на стадії розробки технічної специфікації (табл. 3.1 ТВтаУП).
Постачальник повинен надати комплект запасних частин, інструментів, приладдя та матеріалів (ЗІП), необхідних для монтажу, налагодження, пуску, а також технічного обслуговування і ремонту обладнання додаткової комірки РДЕС. Обсяг запасних частин повинен гарантувати готівність обладнання до виконання своїх функцій, ремонтопридатність, а також усунення відмов і несправностей протягом гарантійного терміну експлуатації (розділ 12 ТВтаУП), а саме 36 місяців з дня введення в експлуатацію, або 24 місяці з дня поставки на РАЕС.
Головний зразок – перший екземпляр чи примірник виробу, виготовлений за новорозробленою документацією для використання його як за призначенням, так і для одночасного опрацювання конструкції та технічної документації з метою поліпшення виробництва та експлуатації решти екземплярів цієї партії чи серії (СОУ НАЕК 081:2015).
просимо надати роз'яснення щодо гарантійних зобов'язань Постачальника (Виробника) згідно п 12.2 документу «176-05-ТВтаУП-ЦЗС», а саме:
Стандартні гарантії Постачальника - 36 місяців з дня уведення обладнання в експлуатацію, або 24 місяця з дня поставки на РАЕС.
На нашу думку має бути навпаки:
Стандартні гарантії Постачальника - 24 місяців з дня уведення обладнання в експлуатацію, або 36 місяця з дня поставки на РАЕС.
Гарантійні зобов’язання Постачальника (Виробника) у відповідності до Тендерної документації слід розуміти наступним чином.
Гарантійний строк експлуатації встановлюється відповідно до умов договору на постачання (див. п. 12.2 ТВтаУП).
Докладна процедура гарантійних зобов’язань повинна бути включена в документ «Загальні умови договору на постачання» (див. п. 12.7 ТВтаУП).
Постачальник забезпечує наявність гарантії виробника на продукцію на строк, що буде визначений при укладанні договору (див. п. 6.3.8 проекту Договору, що є Додатком 3 до ТД).
Гарантійний строк зберігання та/або експлуатації встановлюється у Договорі (див. п. 5.16 проекту Договору, що є Додатком 3 до ТД), там же зазначено що цей термін може бути встановлений за вимогами ТВтаУП.
У ТВтаУП в п. 12.2 запропоновані стандартні гарантії Постачальника:
- 36 місяців з дня уведення обладнання в експлуатацію.
- 24 місяця з дня поставки на РАЕС.
У ТВтаУП в п. 6.15 ТВтаУП вказані також вимоги, що гарантійний термін зберігання не повинен бути таким, що збігає на момент поставки.
Ці вимоги будуть розглянуті та враховані при укладанні договору на постачання, з врахуванням гарантійних зобов’язань на зберігання та гарантійних зобов’язань на експлуатацію всіх виробників, які задіяні при виготовленні елементів ДГУ та САУ. Забезпечення цих вимог покладається на Постачальника, незалежно від виробника продукції.
Таким чином, виходячи із всіх вимог Тендерної документації, забезпечення всіх гарантійних зобов’язань, а саме гарантії на зберігання та гарантії на експлуатацію, покладаються на Постачальника. Гарантія на зберігання продукції (від моменту поставки до введення в експлуатацію) може бути встановлена умовами договору як 24 місяці від поставки на РАЕС. Гарантія на експлуатацію може бути встановлена умовами договору як 36 місяців з дня введення обладнання в експлуатацію.
Такі розмежування встановлені зважаючи на унікальність і складність закупівлі, а також той факт, що монтаж обладнання буде виконуватися на площадці ВП РАЕС від моменту поставки на протязі значного періоду часу, на який буде розповсюджуватись гарантія на зберігання. Гарантія на експлуатацію розпочинає відлік від початку експлуатації, яка у відповідності до п. 8.6 ТВтаУП визначається після складання «Акту про приймання в експлуатацію» за результатами позитивних результатів випробувань.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»:
- у разі, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у ч. 4 ст.10 (а саме для товарів і послуг - 133 тисячам євро), Замовник оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на сайті ProZorro – 14 грудня 2018, а отже кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.02.2019 не порушує вимоги Закону.
З урахуванням запланованого терміну реалізації даного проекту, а саме грудень 2020 року вважаємо, що подальше перенесення процедури закупівлі, може привести до зриву запланованих строків його реалізації.
Головний зразок – перший екземпляр чи примірник виробу, виготовлений за новорозробленою документацією для використання його як за призначенням, так і для одночасного опрацювання конструкції та технічної документації з метою поліпшення виробництва та експлуатації решти екземплярів цієї партії чи серії (СОУ НАЕК 081:2015).
На нашу думку наразі має місце термін «одиничне виробництво» за СОУ НАЕК 081:2015, так як в документі «176-05-ТВтаУП-ЦЗС» мова йде про один виріб, і подальше про його роповсюдження в майбутньому говорити передчасно. Просимо внести відповідні зміни.
У ТВтаУП зазначений один виріб, проте, ВП РАЕС реалізовує «пілотний» проект і в майбутньому планується його подальше розповсюдження на інші АЕС України.
В розділі 6.1 ТВтаУП надано опис існуючих РДЕС на площадці ВП РАЕС для розуміння учаснику проектного функціонування САЕ. Вимоги до додаткової комірки РДЕС, включають вимоги до системи збудження генератора та викладені у відповідних розділах ТВтаУП. Вимоги щодо конкретної системи збудження генератора не пред’являлися. Проте, Учасник повинен надати свою пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладеним в ТВтаУП у тому числі й до систем збудження генератора. Система збудження, як елемент додаткової комірки РДЕС, яка в сукупності з іншим обладнанням, повинна відповідати вимогам для виконання всіх функцій покладених на комірку.
Вимоги щодо випробувань під час експлуатації обладнання викладені у п.6.9 ТВтаУП. Якщо учаснику торгів, для виконання цих вимог, необхідно включати в комплект постачання додаткової комірки РДЕС навантажувальні пристосування для випробувань вони повинні бути включені та описані у ТУ (ТЗ, ТС).
В існуючих на ВП РАЕС комірках РДЕС із дизель-генератором АСД-5600 не потрібно додаткових навантажувальних пристосувань.
Оскільки згідно п. 6.10.1 ТВтаУП 176-05-ТВтаУП-ЦЗС компонент додаткової комірки РДЕС – САУ (система автоматизованого управління) має бути виготовлена за окремими ТУ (ТС, або ТЗ), просимо Вас надати окремі технічні вимоги для цього компоненту.
ТВтаУП 176-05-ТВтаУП-ЦЗС не містять вимоги про необхідність розробки окремих ТУ (ТС або ТЗ) для САУ.
ТВтаУП 176-05-ТВтаУП-ЦЗС не обмежує можливості постачальника щодо застосування для виготовлення комірки РДЕС САУ за окремими ТУ (ТС або ТЗ).
Вимоги п. 6.10.1 стосуються погодження ТУ (ТС або ТЗ) із ДП НАЕК «Енергоатом», якщо постачальник для виготовлення комірки РДЕС планує застосувати САУ за окремими ТУ (ТС або ТЗ).
ТВтаУП 176-05-ТВтаУП-ЦЗС містять усі необхідні технічні вимоги до системи автоматизованого управління (САУ) РДЕС додаткової комірки РДЕС (див. п.6.10). Необхідності у розробці окремих ТВтаУП немає.
ТВтаУП 176-05-ТВтаУП-ЦЗС вказує на необхідність розробки ТУ (ТС або ТЗ) для комірки РДЕС. Якщо для виготовлення комірки застосовуються компоненти, які виготовляються за іншими ТУ (ТЗ або ТС), то достатньо у ТУ (ТС або ТЗ) на комірку обґрунтувати можливість такого застосування та зробити невід’ємними додатками до ТУ (ТЗ або ТС) на комірку.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-21-000010 ● abafd52235234a06bb64256490246365
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2019 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.11.2019 № 335
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2018-12-14-001409-c 14.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Додаткова комірка РДЕС системи аварійного електропостачання енергоблоку № 4 ВП РАЕС) (URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-14-001409-c), оприлюдненого в електронній системі закупівель 05.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що: 1. «Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі 28.12.2018, 22.01.2019, 01.02.2019, 01.02.2019, 15.02.2019 оприлюднив роз’яснення на звернення 02.04.2019, 02.04.2019, 08.02.2019, 12.02.2019 та 21.02.2019 відповідно з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на поставку продукції несерійного виробництва, стосувалися технічних вимог та умов постачання, визначених у тендерній документації (далі – ТД), умов оплати та строків поставки продукції. За результатами розгляду частини зазначених звернень замовником були прийняті рішення про необхідність внесення змін до ТД. Підготовка змін до ТД та роз’яснень на звернення потребувала додаткового часу на опрацювання, оскільки передбачала їх узгодження з кінцевим споживачем – ВП «Рівненська АЕС». У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів (абзац 3 частини 2 статті 23 Закону). Замовником для дотримання положень Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 03.01.2019, 07.01.2019, 21.02.2019, 05.03.2019, 11.03.2019, 12.03.2019, 26.03.2019, 02.04.2019, 04.04.2019 та 09.04.2019 були внесені зміни до ТД в частині продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 11.02.2019, 25.02.2019, 11.03.2019, 13.03.2019, 19.03.2019, 29.03.2019, 04.04.2019, 10.04.2019, 12.04.2019 та 18.04.2019 відповідно. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. 2. «Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Зазначений висновок Держаудитслужби України не відповідає дійсності з огляду на таке. Частиною 3 статті 17 та пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюднює Уповноважений орган (щороку до 20 січня та додатково в разі потреби) на веб-порталі Уповноваженого органу (абзац 4 частини 3 статті 17 Закону). Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган листами від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» проінформувало про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо є відкритими державними реєстрами. Відомості, що містять зазначені реєстри, перебувають у вільному доступі в режимі реального часу. На виконання положень Закону замовник не вимагає від учасників надання інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3 частини першої статті 17 Закону, а самостійно її перевіряє у відкритих єдиних державних реєстрах. У ДП «НАЕК «Енергоатом» є компетентний підрозділ, який додатково перевіряє у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (http://corrupt.informjust.ua) інформацію щодо наявності/відсутності факту притягнення юридичної особи, службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункти 2, 3 частини 1 статті 17 Закону). Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
2019-12-12 13:39:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ES Group Europe s.r.o. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
“НЮТЕК ИНЖЕНЕРИНГ” Дружество с ограничена отговорност | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ES Group Europe s.r.o. |
463 718 449,49
UAH з ПДВ
|
462 787 295,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
“НЮТЕК ИНЖЕНЕРИНГ” Дружество с ограничена отговорност |
464 841 605,35
UAH з ПДВ
|
463 244 000,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ES Group Europe s.r.o. #06003885 |
Переможець |
462 787 295,45
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 14:29
|
Додаткова угода про розірвання.pdf | укладений |
22 січня 2020 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 15:25
|
Договір 53-129-01-19-01885.pdf | укладений |
04 червня 2019 15:20
|