Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці офісні)
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2018-12-14-001263-a ● 85f9bd9f216a407ba605cf611ade84ed
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "ДЦОП з художньої гімнастики" |
Код ЄДРПОУ: | 40341074 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , м. Київ обл., Київ, пров. Лабораторний, 7 А |
Контактна особа: |
Жмурко Катерина Олександрівна +380505305177 gimnastics2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2018 20:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2018 20:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2018 20:10 |
Очікувана вартість: | 7 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,33% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, м. Київ, місто, провулок Лабораторний, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2018 20:06 |
19 Тендер Стільці.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 грудня 2018 23:23
Дата відповіді: 17 грудня 2018 10:07
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог п.6.4. Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
На виконання вищезазначеного, технічні характеристики предмету закупівлі, наведені в оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містять вираз «або аналог». Таким чином, учаснику дозволяється подавати пропозицію з аналогічним товаром, який містить технічні характеристики не нижче тих, які зазначені Замовником у період оголошення.
Слід зазначити про те, що аналогічний ,еквівалентний - «рівнозначний», «рівноцінний», товар що має мати характеристики не гірше ніж у товару, що має намір закупити Замовник.
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог п.6.4. Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
На виконання вищезазначеного, технічні характеристики предмету закупівлі, наведені в оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містять вираз «або аналог». Таким чином, учаснику дозволяється подавати пропозицію з аналогічним товаром, який містить технічні характеристики не нижче тих, які зазначені Замовником у період оголошення.
Слід зазначити про те, що аналогічний ,еквівалентний - «рівнозначний», «рівноцінний», товар що має мати характеристики не гірше ніж у товару, що має намір закупити Замовник.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Ведо #35268595 |
Очікує рішення |
7 500,00
UAH
|
18 грудня 2018 20:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 лютого 2019 17:21 |
Коментар щодо відміни: | Прийняти рішення в зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів в обсягах та термінах зазначених у оголошенні про закупівлю скасувати процедуру закупівлі «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці офісні )», очікуваною вартістю 7500,00 грн. з ПДВ, код за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ,ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-14-001263-a |
Документи:
06 лютого 2019 17:20
|
Стулья .pdf |