Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці офісні)
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2018-12-14-001263-a 85f9bd9f216a407ba605cf611ade84ed
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жмурко Катерина Олександрівна

+380505305177 gimnastics2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "ДЦОП з художньої гімнастики"
Код ЄДРПОУ: 40341074
Місцезнаходження: 01133, Україна , м. Київ обл., Київ, пров. Лабораторний, 7 А
Контактна особа: Жмурко Катерина Олександрівна
+380505305177
gimnastics2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 20:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2018 20:10
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,33%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, місто, провулок Лабораторний, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 20:06
19 Тендер Стільці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 грудня 2018 23:23
Дата відповіді: 17 грудня 2018 10:07
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог п.6.4. Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
На виконання вищезазначеного, технічні характеристики предмету закупівлі, наведені в оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містять вираз «або аналог». Таким чином, учаснику дозволяється подавати пропозицію з аналогічним товаром, який містить технічні характеристики не нижче тих, які зазначені Замовником у період оголошення.
Слід зазначити про те, що аналогічний ,еквівалентний - «рівнозначний», «рівноцінний», товар що має мати характеристики не гірше ніж у товару, що має намір закупити Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2018 20:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ведо 7 500,00
UAH
7 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 грудня 2018 00:49
умови.pdf
19 грудня 2018 00:49
пропоз.pdf
18 грудня 2018 04:23
умови.pdf
18 грудня 2018 04:23
пропоз.pdf
18 грудня 2018 04:23
опис.pdf
18 грудня 2018 04:23
довідка1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ведо

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ведо
#35268595
Очікує рішення 7 500,00
UAH
18 грудня 2018 20:12

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 лютого 2019 17:21
Коментар щодо відміни: Прийняти рішення в зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів в обсягах та термінах зазначених у оголошенні про закупівлю скасувати процедуру закупівлі «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці офісні )», очікуваною вартістю 7500,00 грн. з ПДВ, код за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ,ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-14-001263-a
Документи:
06 лютого 2019 17:20
Стулья .pdf