Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Construction of a detour of Kobelyak city in the area km 116 + 500 - km 119 + 700 at the reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
Construction of a detour of Kobelyak city in the area km 116 + 500 - km 119 + 700 at the reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
Очікувана вартість
360 000 000,00 UAH
UA-2018-12-14-000789-c ● 2d3f7d2b79a54582aff749c32f60df12
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2018 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2019 11:45 |
Очікувана вартість: | 360 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1800000 UAH |
Publication date: | 14 грудня 2018 10:18 |
Enquiries until: | 08 січня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 14 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 січня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 360 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 800 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 метри
Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Construction of a detour of Kobelyak city in the area km 116 + 500 - km 119 + 700 at the reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2019 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2019 09:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
03 січня 2019 09:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 1).pdf | |
14 грудня 2018 10:24 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar | |
14 грудня 2018 10:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
03 січня 2019 09:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 січня 2019 09:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
|||
03 січня 2019 09:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 1).pdf
|
|||
14 грудня 2018 10:24 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
|
|||
14 грудня 2018 10:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо експертизи
Дата подання: 21 грудня 2018 18:28
Дата відповіді: 26 грудня 2018 14:26
Добрий вечір! Шановний Замовник, просимо Вас надати відповідь, чи пройшла проектна документація стадії "Проект", на основі якої розроблене Технічне завдання до даної закупівлі державну експертизу? Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до статті 1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі»: предмет закупівлі - роботи, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими Законом; тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках; тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до статті 21 Закону «Інформування про проведення процедури відкритих торгів» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: найменування та місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; тощо.
Відповідно до статті 22 Закону «Тендерна документація» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та містить: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з роботами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами; кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи, їх обсяги; строки виконання робіт; проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; інформацію про мову, якою повинна бути складена тендерна пропозиція; зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій; розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю; прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 23 Закону «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу.
Порядок затвердження проектів будівництва та проведення їх експертизи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Проведення експертизи здійснюється за договорами, укладеними між замовником експертизи та експертною організацією згідно із законодавством.
Таким чином, експертиза проектної документації не належить до умов та предмету тендерної документації замовника, яка вимагається замовником від учасника за даним предметом закупівлі.
Відповідно до статті 21 Закону «Інформування про проведення процедури відкритих торгів» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: найменування та місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; тощо.
Відповідно до статті 22 Закону «Тендерна документація» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та містить: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з роботами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами; кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи, їх обсяги; строки виконання робіт; проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; інформацію про мову, якою повинна бути складена тендерна пропозиція; зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій; розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю; прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 23 Закону «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу.
Порядок затвердження проектів будівництва та проведення їх експертизи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Проведення експертизи здійснюється за договорами, укладеними між замовником експертизи та експертною організацією згідно із законодавством.
Таким чином, експертиза проектної документації не належить до умов та предмету тендерної документації замовника, яка вимагається замовником від учасника за даним предметом закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-14-000789-c.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 30 січня 2019 23:07
Дата подання: 30 січня 2019 23:07
Скарга на рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників
Скарга на рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2019 20:23
Рішення від 01.02.2019 № 1093.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 20:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2019 № 1698.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2019 16:00
Рішення від 18.02.2019 № 1698.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 19:26
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2019 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | — | Документи | |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 березня 2019 15:14 |
Коментар щодо відміни: | Відміна процедури торгів, відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
21 березня 2019 15:13
|
Протокол відміни процедури торгів (UA-2018-12-14-000789-c).pdf |