Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2018 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 3 750 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 37500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2019 09:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2019 09:13 |
1. протокол ЗТД.doc | |
02 січня 2019 09:13 |
2.ТД- Інгульський р-н - нова редакція.doc | |
14 грудня 2018 09:59 |
2.ТД- Інгульський р-н.doc |
02 січня 2019 09:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2019 09:13 |
1. протокол ЗТД.doc
|
|||
02 січня 2019 09:13 |
2.ТД- Інгульський р-н - нова редакція.doc
|
|||
14 грудня 2018 09:59 |
2.ТД- Інгульський р-н.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-18-000009 ● 03d6310660374077b7dcdb03defd6a9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2019 11:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.02.2019 № 46
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-12-14-000620-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 14 грудня 2018 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-22 16:34:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1) Яким чином завантажений учасником торгів ТОВ "Техно-Дім Груп" в складі тендерної пропозиції Договір надання послуг від 01.06.2018 № 6 відповідає кваліфікаційному критерію Замовника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, встановленому в тендерній документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-26 13:40:57
Надання пояснень
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради проводилась процедура закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (санітарне очищення, обрізка, знесення дерев, викошування газонів та догляд за зеленими насадженнями та багаторічними квітами на об'єктах благоустрою розташованих на території Інгульського району м. Миколаєва)».
Номер процедури закупівлі в системі Prozorro: UA-2018-12-14-000620-c.
У зв’язку із початком моніторингу вказаної закупівлі збоку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та виникненням питань, надаємо свої пояснення.
1. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» серед кваліфікаційних критеріїв, які може установлювати Замовник є наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Частиною 3 цієї ж статті передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
На виконання даних законодавчих норм департаментом житлово-комунального господарства передбачено в тендерній документації необхідність надання учасниками довідки довільній формі з переліком наявного обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної бази для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне, орендоване або таке, що знаходиться на праві іншого користування).
В разі оренди або наявності права іншого користування обладнанням (транспортними засобами) та матеріально-технічною базою - надати відповідні договори. Тобто, Замовник чітко встановив, що підтвердженням наявності обладнання (транспортних засобів) є договори оренди або права іншого користування таким майном.
Право користування у суб'єктивному значенні — це закріплена нормами права (тобто юридично забезпечена) можливість добування корисних властивостей речі для задоволення потреб власника чи інших осіб.
ТОВ «Техно-Дім Груп» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку № 02 від 02.01.2019 про наявність обладнання та техніки, необхідних для надання послуг.
Одним з договорів, які надані ТОВ «Техно-Дім Груп» на підтвердження наявності транспортних засобів (техніки) надано Договір № 6 від 01.06.2018.
На момент розгляду тендерних пропозицій учасників, даний договір підтверджував можливість користування вказаною технікою, що дає право на її використання, а отже відповідно до умов тендерної документації є підтвердженням наявності права користування збоку ТОВ «Техно-дім Груп».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-03-14 12:09:27
аргументовані заперечення на висновок
Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради розглянувши висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами провденого моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (санітарне очищення, обрізка, знесення дерев, викошування газонів та догляд за зеленими насадженнями та багаторічними квітами на об'єктах благоустрою розташованих на території Інгульського району м. Миколаєва)», надає свої аргументовані заперечення.
Номер процедури закупівлі в системі Prozorro: UA-2018-12-14-000620-c.
1. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» серед кваліфікаційних критеріїв, які може установлювати Замовник є наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Частиною 3 цієї ж статті передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
На виконання даних законодавчих норм департаментом житлово-комунального господарства передбачено в тендерній документації необхідність надання учасниками довідки в довільній формі з переліком наявного обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної бази для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне, орендоване або таке, що знаходиться на праві іншого користування).
В разі оренди або наявності права іншого користування обладнанням (транспортними засобами) та матеріально-технічною базою - надати відповідні договори. Тобто, Замовник чітко встановив, що підтвердженням наявності обладнання (транспортних засобів) є договори оренди або права іншого користування таким майном.
ТОВ «Техно-Дім Груп» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку № 02 від 02.01.2019 про наявність обладнання та техніки, необхідних для надання послуг.
Пунктами 1-8 даної довідки передбачено залучення транспортних засобів на підставі договорів оренди.
На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Техно-Дім Груп» надав Договір № 6 від 01.06.2018 та Договір № 030/014/0618 від 01.06.2018, які підтверджують можливість використання транспортних засобів.
Відповідно до наданих договорів передбачена можливість використання транспортних засобів, які зазначені в довідці.
При цьому, обидва надані договори є одночасно договорами наданих послуг та договорами найму (що підтверджується висновками Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області).
Відповідно до ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно ч. 2 цієї ж статті Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.
Відтак, надані учасником договори оренди містять в собі одночасно ознаки договорів про надання послуг; найму і користування, тобто за своєю правовою природою вони є змішаними.
Відповідно до ч. 1 ст. 759 Цивільного кодексу України, договір найму є договором оренди.
Таким чином, надавши у складі своєї тендерної пропозиції Договір за № 6 від 01.06.2018 та Договір № 030/014/0618 від 01.06.2018 учасник повністю виконав вимоги тендерної документації в частині надання договорів оренди або права іншого користування таким майном.
2. Щодо надання у складі тендерної пропозиції ТОВ «Техно-Дім Груп» «Договору аренды грузового автомобиля» б/н від 28.12.2018, слід зазначити наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації «тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою. У складі тендерної пропозиції документи подаються українською мовою».
Водночас, в тендерній документації не міститься обов’язку надання автентичного перекладу на українську мову, а тому з урахуванням того, що даний договір є наслідком господарської діяльності суб’єктів господарювання, надання тексту договору на російській мові було сприйнято департаментом ЖКГ як формальне порушення, допущення якого не призводить до відхилення усієї тендерної пропозиції учасника та не впливає на його зміст.
Додатково зазначаємо, що у зв’язку із технічною обмеженістю ресурсу електронного майданчику, Замовник надає аргументовані заперечення до висновку під виглядом «звернень за роз’ясненнями щодо висновку».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2019 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техно-Дім Груп" |
3 266 181,00
UAH з ПДВ
|
2 845 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Миколаївзеленгосп" |
3 749 000,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техно-Дім Груп" #35838404 |
Переможець |
2 845 000,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2019 13:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2019 14:22
|
ДУ №3 до дог№32 від 04.02.2019.PDF | зміни до договору |
16 липня 2019 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2019 10:20
|
Додаткова угода №2 до дог №32.PDF | зміни до договору |
12 квітня 2019 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2019 13:56
|
Додаткова угода №1до дог №32.PDF | зміни до договору |
26 березня 2019 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 15:04
|
Договір №32 від 04.02.19.PDF | укладений |
04 лютого 2019 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі.Зменшення кратності надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |