Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пін-пади до платіжних терміналів
Очікувана вартість
2 920 000,00 UAH
UA-2018-12-14-000519-b 789252c0e5c946a7a737b58a69b8c3a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордун Тетяна Дмитрівна

044 528 34 16 TBORDUN@HQ.EXIMB.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Бордун Тетяна Дмитрівна
044 528 34 16
TBORDUN@HQ.EXIMB.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2018 13:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 13:15
Початок аукціону: 09 січня 2019 13:06
Очікувана вартість: 2 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 од.
Пін-пади до платіжних терміналів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 13:06
Тендерна_документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо завірення перекладу документів іноземною мовою
Дата подання: 17 грудня 2018 20:19
Дата відповіді: 19 грудня 2018 10:05
У "Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" у 2-гому рядку таблиці наведено, що "У разі, якщо документ, що подається у складі тендерної пропозиції, викладений іноземною мовою (за виключенням випадків коли документ подається на російській мові), до нього додається завірений переклад такого документу українською мовою.". Просимо вказати чи повинен переклад на українську мову бути завірений нотаріусом та сертіфікованим перекладачем, або завірення перекладу печаткою та підписом посадової особи учасника достатньо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу другого пункту 2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю пін-падів до платіжних терміналів, затвердженої рішенням Тендерного комітету від 14.12.2018 № 02-91 (далі – Тендерна документація), у разі, якщо документ, що подається у складі тендерної пропозиції, викладений іноземною мовою (за виключенням випадків коли документ подається на російській мові), до нього додається завірений переклад такого документу українською мовою. Обмежень щодо завірення такого перекладу певною особою у Тендерній документації не має.
Щодо основних умов договору
Дата подання: 17 грудня 2018 20:28
Дата відповіді: 19 грудня 2018 10:07
Додаток № 5 тендерної документації містить список основних умов договору. Просимо надати уточнення чи є даний список умов договору вичерпним у розрізі фінансової відповідальності переможця закупівлі, та якщо це не так, то надати вичерпний список умов щодо фінансової відповідальності учасника для формування відповідної пропозиції з урахуванням усіх аспектів комерцийного та інших типів ризику для учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 5 Тендерної документації містяться основні умови договору, які будуть обов’язково враховуватися під час укладання договору з переможцем закупівлі.
Договір за результатами проведеної процедури закупівлі буде укладатися відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України.
Классифікація закупівлі та публікація порядку та правил проведення процедури закупівлі
Дата подання: 17 грудня 2018 21:24
Дата відповіді: 19 грудня 2018 10:12
Дана процедура закупівлі у системі Прозоро має статус "допорогової" закупівлі, при цьому у розділі I у рядку 2 таблиці наведено тип закупівлі як "надпорогова процедура закупівлі", що разом з тим, що банк не є замовником у розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі", та відсутністю опублікованого в списку документів даної процедури закупівлі Порядку здійснення закупівель АТ «Укрексімбанк», затвердженого рішенням Правління АТ «Укрексімбанк» від 28.09.2016 року (протокол № 47) та введеного в дію наказом АТ «Укрексімбанк» від 06.10.2016 року № 451, не дає можливості участнику закупівлі у полній мірі зрозуміти, який порядок та правила проведення цієї закупівлі, зокрема, тендерною документацією не визначено орган оскарження та порядок подачи скарг, термін "Постачальник", порядок та строки взаємодії при підписанні договору та ряд інших суттєвих умов проведення закупівлі. Просимо надати відповідь щодо однозначної класифікації даної процедури закупівлі (допорогова чи надпорогова) та надати для ознайомлення відповідний документ, на який є посилання у тендерній документації - "Порядку здійснення закупівель АТ «Укрексімбанк», затвердженого рішенням Правління АТ «Укрексімбанк» від 28.09.2016 року (протокол № 47) та введеного в дію наказом АТ «Укрексімбанк» від 06.10.2016 року № 451".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що АТ «Укрексімбанк» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому норми цього Закону на Банк не розповсюджуються.
Відповідно до п. 1.9. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), суб’єкти, які не є замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконання робіт, а також оприлюднення звітів відповідно до Господарського кодексу України незалежно від суми закупівлі.
З Порядком здійснення допорогових закупівель можна ознайомитися за посиланням: https://www.prozorro.gov.ua/news/poryadok-zdijsnennya-doporogovyh-zakupivel.
Порядок і умови проведення закупівлі містяться у Тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-14-000519-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:31089403
Дата подання: 17 грудня 2018 19:41
Щодо видалення з тендерної документації права Замовника відхілити тендерну пропозицію вибраного системой переможця процедури закупівлі у разі ненадання додаткових документів, що наведено у 1-мі розділі таблиці у розділі III тендерної документації.
У «Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної документації» рядок 1 таблиці містить, що «Банк має право звернутися до учасника, якого електронна система закупівель обрала переможцем за найменшою ціною, з проханням надати додаткові документи (копії таких документів). У разі ненадання таких документів (копій таких документів) впродовж 5-ти (п’яти) робочих днів, пропозиція учасника визнається такою, що не відповідає умовам закупівлі.». Наше розуміння публічною та прозорої процедури закупівлі полягає у тому, що Замовник встановлює вичерпний та заздалегідь відомий список документів, які мають бути подані у складі тендерної пропозиції, але вимога надати Замовнику невідомі документи упродовж 5-ти робочих днів створює умови для штучного маніпулювання результатами закупівлі, наприклад, Замовник може забажати отримати від учасника документ, строк отримання якого встановлено державою у термін більше ніж 5 робочих днів, і тому його надання учасником закупівлі фактично неможливо, і потенційно пропозиція такого учасника, якого система визначила переможцем, може бути відхилена Замовником, що дає можливість дискримінації учасника закупівлі у процесі проведенні закупівлі, та незважаючи на те, що банк не є Замовником закупівлі у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), але така вимога вступає у протиріччя з принципам проведення публічних закупівель, що встановлено державою Україна у 3-му розділу цього Закона, яка є кінцевим вигодонабувачем АТ «Укрексімбанку», а також згідно ст.16 п.4 2-го абзацу Закону встановлено заборону щодо відхилення пропозиції у випадку відсутності документів, які не повинні бути надані згідно законодавства. Зважаючи на це просимо видалити цей абзац цілком або видалити лише речення «У разі ненадання таких документів (копій таких документів) впродовж 5-ти (п’яти) робочих днів, пропозиція учасника визнається такою, що не відповідає умовам закупівлі.» з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2018 12:43
Як Вами було зазначено у вимозі, АТ «Укрексімбанк» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а отже норми цього Закону не розповсюджуються на АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк). Незважаючи на відсутність у Банка обов’язку на здійснення закупівель в електронній системі закупівель (далі – Система), Банк з метою максимального дотримання принципів прозорості та публічності, використовує Систему, право на яке надано пунктом 1.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок).
Норма, закріплена у Тендерній документації на закупівлю пін-падів до платіжних терміналів, затвердженої рішенням Тендерного комітету від 14.12.2018 № 02-91 (далі – Тендерна документація), відносно права Банку на звернення до учасника закупівель, якого Система обрала переможцем за найменшою ціною, з проханням надати додаткові документи, спрямована на реалізацію Банком принципу максимальної економії коштів. Відповідна норма фактично надасть Банку можливість запросити в учасника, який запропонував Банку найменшу ціну, документи, необхідні для прийняття рішення щодо обрання саме цього учасника переможцем процедури закупівлі.
Крім того, згідно з пунктом 6.3. Порядку під час оголошення закупівлі замовник розміщує у електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі.
Враховуючи, що Тендерна документація відповідає зазначеним вище вимогам, вносити до неї зміни не має потреби.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-14-000519-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:31089403
Дата подання: 17 грудня 2018 19:55
Надання Замовником вичерпного списку суттєвих умов закупівлі щодо передбачених розрахунків
Додаток № 1 тендерної документації містить у п.1.4 у часті умов платіжу лише «авансування не передбачено;», але конкретні суттєві умови щодо строку розрахунків Замовником за поставлений предмету закупівлі у тендерній документації не визначено, тому просимо доповнити тендерну документацію вичерпними умовами розрахунків включно з відповідальністю Замовника щодо невиконання/затримкі платежів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2018 12:48
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), під час оголошення закупівлі замовник розміщує у електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі.
Так, у Додатку 5 Тендерної документації на закупівлю пін-падів до платіжних терміналів, затвердженої рішенням Тендерного комітету від 14.12.2018 № 02-91 (далі – Тендерна документація), передбачені основі (істотні) умови договору, які мають міститись у договорі, який буде укладений з переможцем закупівель, зокрема, порядок та умови розрахунків за товар.
Відповідно до статті 6 Господарського кодексу України (далі – ГКУ), сторони є вільними в укладенні договору, визначенні умов договору, з урахуванням вимог ГКУ, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Таким чином, усі інші умови, які не визначені Тендерною документацією як істотними умовами договору, будуть погоджуватись під час укладення замовником та переможцем закупівель Договору.
З огляду на вищевикладене, Тендерна документація відповідає вимогам Порядку, вносити до Тендерної документації зміни не має потреби.
Номер вимоги: UA-2018-12-14-000519-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:31089403
Дата подання: 17 грудня 2018 21:06
Внесення уточнення умов щодо демонстрації ПІН-паду в тестовому режимі
ПІН-пад за своєю суттю є керованим пристроєм (доповненням до ПОС-терміналу, який використовувається для безготівкових платежів), поведінка якого обумовлюється програмним забезпеченням та параметрами налаштування керуючого пристроя, у більшості випадків функцію керуючого пристрою виконує ПОС-термінал з відповідним ПЗ та налаштуванням підтримки зовнішнього ПІН-паду. Поведінку ПІН-паду також модіфікує його мікропрограмма, яку розробляє виробник. Для повноцінної демонстрації ПІН-пада у тестовому режимі до нього також потрібно ввести електронний ключ безпеки, який використовуються для шифрування введеного ПІН-коду, та відповідний до ПЗ ПОС терміналу електронний сертифікат-підпис від розробника прикладного ПЗ ПОС-терміналу, а також можливо SAM модуль з відповідними ліцензійними файлами. З огляду на наведені передумови налаштування тестового середовища для організації демонстрації ПІН-паду у тестовому режимі, така демонстрація потребує як зусиль учасника, так і зусиль співробітників Замовника щодо корректного налаштування усіх складових тестового середовища, тому вимагаємо доповнити п.5 розділу "ВИМОГИ ДО ТОВАРУ" Додатку № 4 тендерної документації "при умові завчасного забезпечення Замовником відповідних налаштувань ПЗ ПОС-терміналу та самого ПОС-терміналу з SAM модулем, завантаження у пін-пад відповідних ключів, мікрокоду відповідної версії та сертифікатів-підписів виробника прикладного программного забезпечення, яке використовується Замовником, або провести демонстрацію роботи ПІН-паду у тестовому режимі за допомогою відповідного обладнання та ПЗ самого учасника."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2018 12:51
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, під час оголошення закупівлі замовник розміщує у електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі.
Тендерна документація на закупівлю пін-падів до платіжних терміналів, затверджена рішенням Тендерного комітету від 14.12.2018 № 02-91, відповідає зазначеним вище вимогам, вносити до неї зміни не має потреби.
Разом з цим повідомляємо, що Банк має всі програмні та технічні засоби для перевірки роботи наданого Учасником зразка Пін-паду.

Документи

19 грудня 2018 12:43
ВИПИСКА_1.pdf

Документи

19 грудня 2018 12:48
ВИПИСКА_2.pdf

Документи

19 грудня 2018 12:51
ВИПИСКА_3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПАС ІНТЕРНЕШИНАЛ ВЕСТ" 2 898 000,00
UAH з ПДВ
2 299 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 2 650 500,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО -ФІРМА "МРІЯ 2000" 2 918 100,00
UAH з ПДВ
2 918 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2018 12:15
Підписаний_G1218-6474-GL_tender.pdf
29 грудня 2018 12:13
Технічна специфікація.pdf
29 грудня 2018 12:13
Тендерна пропозиція.pdf
29 грудня 2018 12:13
21 PP1000SE_v3 PTS Letter of Approval.pdf
29 грудня 2018 12:13
17 Authorization letter_Inpas - Exim Bank.pdf
29 грудня 2018 12:13
16 Лист щодо виробника.pdf
29 грудня 2018 12:13
14 Витяг ПДВ.pdf
29 грудня 2018 12:13
11 Витяг з ЄДР на 23.07.2018.pdf
29 грудня 2018 12:13
10.1 Протокол_01_29.08.12.pdf
29 грудня 2018 12:13
08 Статут.pdf

Публічні документи

03 січня 2019 17:56
Licence.zip
03 січня 2019 17:56
Dovirenist_Rizhiy.zip
03 січня 2019 17:56
Гарантия_7990.zip
03 січня 2019 17:56
SSI 21.1 LOA PCI PTS PP1000SEv3.pdf
03 січня 2019 17:56
SSI 19.3 відгук Радабанк.pdf
03 січня 2019 17:56
SSI 19.2 відгук ПУМБ.PDF
03 січня 2019 17:56
SSI 10.3 наказ директор.pdf
03 січня 2019 17:56
SSI 8 статут.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 12:01
ГР029МРІ19.pdf
04 січня 2019 11:03
9_2018-12-26 15-40-59_0023.jpg
04 січня 2019 11:03
8_Статут 11 2017.pdf
04 січня 2019 11:03
7_2018-12-26 15-40-52_0022.jpg
04 січня 2019 11:03
5_2018-12-26 15-40-44_0021.jpg
04 січня 2019 11:03
3_2018-12-26 15-40-36_0020.jpg
04 січня 2019 11:03
21_PTS Letter of Approval.pdf
04 січня 2019 11:03
20_2018-12-26 15-41-34_0027.jpg
04 січня 2019 11:03
2_2018-12-26 15-40-28_0019.jpg
04 січня 2019 11:03
17_Authorization letter.pdf
04 січня 2019 11:03
16_2018-12-26 15-41-25_0026.jpg
04 січня 2019 11:03
14_ПДВ ПП-Ф Мрія 2000.jpg
04 січня 2019 11:03
13_2018-12-26 15-41-15_0025.jpg
04 січня 2019 11:03
12_2018-12-26 15-41-07_0024.jpg
04 січня 2019 11:03
11_Витяг ЕДР 27 12 2018.rtf
04 січня 2019 11:03
10_Наказ директор.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПАС ІНТЕРНЕШИНАЛ ВЕСТ"

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО -ФІРМА "МРІЯ 2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПАС ІНТЕРНЕШИНАЛ ВЕСТ"
#38358555
Переможець 2 299 950,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 10:39

Документи

15 січня 2019 10:39
ВИПИСКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2019 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПАС ІНТЕРНЕШИНАЛ ВЕСТ"
#38358555
2 299 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2019 10:39
ВИПИСКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
30 січня 2019 17:41