Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт віконних прорізів (заміна вікон) в терапевтичному відділенні стаціонару Куликівської ЦРЛ
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2018-12-14-000121-c c486abf82b9d4802ae7bc6b88e9a83b0
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Микола Пінчук

+380972597644 pin4uk.mikola@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Куликівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02006337
Вебсайт: http://Kuladm.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 16300, Україна , Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. Пирогова,16
Контактна особа: Микола Пінчук
+380972597644
pin4uk.mikola@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 08:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2018 10:00
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт віконних прорізів (заміна вікон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт.Куликіва, Пирогова, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо збільшення терміну виконання робіт
Дата подання: 17 грудня 2018 12:05
Дата відповіді: 17 грудня 2018 16:09
Відповідно до пункту 1.9 Оголошення, строк виконання робіт чи надання послуг: грудень 2018р. Враховуючи той факт, що Замвоник зможе укласти договір з Підрядником не раніше 25-26 грудня, а термін виготовлення металопластикових віконних блоків (за умови дотримання всіх норм та вимог технологічного процесу) складає - 5 робочих днів, Підрядник не зможе виконати весь обсяг робіт до 31.12.2018 року. Просимо Вас збільшити термін виконання робіт та перенести його на 2019 рік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це кошти Кабміну і начеб-то з-а інформацією Куликівської РДА кошти будуть перхідні на 2019 рік.
Про технічні характеристики вікон та дверей
Дата подання: 17 грудня 2018 12:29
Дата відповіді: 18 грудня 2018 09:26
Враховуючи той факт, що на ринку існує велика кількість профільних систем, що застосовується для виробництва віконних та дверних металопластикових конструкцій, та для запобігання факту маніпуляцій Учасників під час розрахунку тендерних пропозицій, просимо Вас надати конкретну інформацію щодо технічних характеристик віконних та дверних металопластикових блоків, а саме: 1. Кількість камер в профільній системі; 2. Монтажну ширину; 3. Товщину зовнішньої стінки профілю. 4. Товщину елементу жорсткості (вид металевого армування та товщину металу); 5. Показник мінімального опору теплопередачі; 6. Фурнітуру (бажаний країно-виробник); 7. Країну виробника профільної системи. 8. Загальну товщину склопакета, кількість камер (бажано формулу, що передбачено проектом)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час немає документації з НІІ проекреконструкція. Є Тільки дефектний акт. Де всі роботи вказані в кількості та квадратурі. якщо надасть проектувальник дані, які Вас інтересують, внесемо Ваші пропозиції до тендерної документації.
Про актуальність вартості предмету закупівлі.
Дата подання: 17 грудня 2018 12:37
Дата відповіді: 17 грудня 2018 16:11
Просимо пояснити на скільки вартість закупівлі в 440 000,00 грн. є актуальною, якщо за інформацією Замовника Локальний кошторис та Креслення (специфікація) прораховані у поточних цінах на 2016 рок, а на даних час кошторисна документація знаходиться на коригуванні цін поточного періоду. Тобто, після здійснення коригування вартість робіт та матеріалів збільшиться.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так вірно. Сума збільшиться до 499 239,00 грн.
замалий бюджет
Дата подання: 17 грудня 2018 14:55
Дата відповіді: 17 грудня 2018 16:15
У Вас замалий бюджет для цієї закупілі. Або зменьшіть кількість, або збільшість загальну вартість. Радимо, скористуватись Гугл для визначення ринкових цін на будівельні матеріали.
Відповідь: За старим кощторисом 2016 року 300,1 тис. грн. після коригування кошторисної частини станом на 01.12.2018 року 499,239 тис.
Щодо очікуваної вартості.
Дата подання: 18 грудня 2018 14:47
Дата відповіді: 18 грудня 2018 15:14
Просимо пояснити, чому сумма закупівлі в оголошенні 440 000,00 грн., якщо за Вашими ж повідомленнями реальна сумма фінансування складає - 499 239,00. Чому б одразу не оголосити процедуру на всю суму, що передбачається виділити на дану закупівлі - 499 239,00. Ми так розуміємо, що сумма в 440 000,00 склалася з розрахунків 2016 року, а отже її буде недостатньо для розрахунку пропозиції в цінах на матеріали в 2018 році. Просимо Вас дану процедуру відмінити, і оголосити нову з очікуваною вартістю 499 239,00 грн., або ж дочекатися поки буде готовий Висновок і перерахунок кошторисної документації в поточних цінах 2018 року, оскільки законні підстави збільшувати вартість договору з 440 тисяч до 499 тисяч не збільшуючи обсяг виконаних робіт відсутні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кошти за постановою кабміну 500 тис.грн. до району не дійшли, по розрахункам проектантів роботи обійдуться в 440 тис. остача на всіляки проектні роботи, авторський, технічний нагляд і таке інше. Більш уссього , якщо не буде учасників торгів, будемо оголошувати нову закупівлю.
Про клас наслідків
Дата подання: 18 грудня 2018 14:48
Дата відповіді: 18 грудня 2018 15:14
Просимо вказати Клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва
Відповідь: Клас наслідків СС-1
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-14-000121-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ-ЕНЕРГОБУД", Код ЄДРПОУ:35511429
Дата подання: 17 грудня 2018 11:59
Щодо надання специфікації та технічних вимог
Просимо надати специфікацію віконних та дверних блоків та вказати технічні вимоги до них, оскільки інформації (кількість та загальна квадратура) наданої в Додаток №1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів є не достатньо для розрахунку пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2018 12:43
наразі у нас не має даної інформації так як відсутня проектна документація

Документи

18 грудня 2018 12:43
На вимогу-2 18.12.2018.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2018 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ БУДЕНЕРГО" 436 097,86
UAH з ПДВ
436 097,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2018 18:42
020. Про санкціїї.PDF
20 грудня 2018 18:42
019. Про захист довкілля.PDF
20 грудня 2018 18:42
013. Копія звіту 1-ДФ.PDF
20 грудня 2018 18:42
012. Про працівників.PDF
20 грудня 2018 18:42
008. Повноваження.PDF
20 грудня 2018 18:42
006. Довідка з банку.PDF
20 грудня 2018 18:42
005. Копія Витягу ПДВ.PDF
20 грудня 2018 18:42
003. Копія Статуту.PDF
20 грудня 2018 18:42
002. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ БУДЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ БУДЕНЕРГО"
#42095262
Очікує рішення 436 097,86
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 10:00

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 грудня 2018 09:11
Коментар щодо відміни: Скорочено видатки на закупівлю
Документи:
24 грудня 2018 09:11
Електронний підпис
24 грудня 2018 09:10
Відміна закупівлі вікна 12.18.doc