Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2018 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 15:02 |
Очікувана вартість: | 124 539 547,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 622 697,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 622000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2019 15:45 |
Зміни №1 КР Богатирська-Московський.doc | |
10 січня 2019 15:45 |
ТД - Богатирська-Московський (нова редакція №1).doc |
10 січня 2019 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2019 15:45 |
Зміни №1 КР Богатирська-Московський.doc
|
|||
10 січня 2019 15:45 |
ТД - Богатирська-Московський (нова редакція №1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Додаток 2 до Тендерної документації називається «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 закону» та містить у своєму складі, розділи, зокрема: «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю», «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)», «Підтвердження статусу платника податків», «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору»
При цьому, відповідно до п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Крім того, п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації, вказує, що «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Таким чином, абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 до Тендерної документації у тому вигляді, як він викладений, порушує вимоги п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та суперечить п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації. До того ж, Додаток 2 містить весь перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, при цьому, зазначений перелік стосується в різних частинах резидентів та нерезидентів, юридичних осіб та фізичних осіб. Враховуючи те, що абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 не уточнює, які саме відомості потрібно надати щодо субпідрядника відповідно наведеного Додатку 2, то така невизначена вимога створює підстави для вільного трактування Замовником відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації в частині залучення субпідрядника, що є порушенням принципів здійснення закупівель, викладених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та може призвести до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.5.2. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції:
«1.5.2. Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на виконання робіт, що їм доручаються, в зазначені строки.
Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції відомості про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Пункт 1.5.3. Додатку 2 до Тендерної документації зазначає, що «У разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання, як субпідрядника, Учасником надається сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.»
Із змісту наведеної вимоги витікає, що учасник процедури закупівлі, якщо він не планує залучати суб’єкта господарювання, як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також і у обсязі менше ніж 20 відсотків від наведеної вище вартості то такий учасник повинен надати сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.
При цьому, відповідно до п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Крім того, п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації, вказує, що «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Тобто і чинне законодавство, і сама тендерна документація передбачають відображення учасником тільки інформації , щодо суб’єктів господарювання, яких учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Пункт 1.5.3. Додатку 2 у редакції викладеній у Тендерній документації створює додаткову не передбачену законом підставу для відхилення тендерних пропозицій учасників які не планують залучати субпідрядників, вказане порушує принцип недискримінації учасників, викладений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.5.3. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції:
«1.5.3. У разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасником надається сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.»
Зазначений вище п. 1.4.1. передбачає надання учасником процедури закупівель інформації про виконання аналогічного договору.
Відповідно до п. 6. Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Як зазначає, п. 12. Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, Замовником експертизи є:
замовник будівництва;
проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Відповідно до п. 15. Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, експертна організація за результатами проведеної експертизи надсилає її замовникові письмовий звіт.
Тобто виходячи з викладеного вище, вимога Замовника, відносно надання учасником Експертного звіту щодо розгляду проектної документації, по- перше має відношення лише до перевірки якості проектної документації але ніяким чином не стосується питань виконання аналогічного договору, а по-друге, як було зазначено вище, експертний звіт надсилається замовнику будівництва, тобто можливість отримання копії такого звіту підрядником за аналогічним договором ставиться в залежність від волі замовника будівництва за аналогічним договором.
При цьому, як зазначає ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Як зазначає ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але у даному випадку законодавство вимагає саме підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а не перевірки якості проектної документації.
Таким чином, вимога надати скановану копію Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва не відповідає вимогам чинного законодавства та надає перевагу тим учасникам які мали можливість отримати копію експертного звіту у замовника по аналогічному договору і з наведених підстав є дискримінаційною та порушує принципи викладені у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.4.2. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції:
«1.4.2 Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.4.1, Учасник повинен надати:
1) скановану копію листа-відгука від замовника, датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який повинні містити:
- №, дату, предмет Договору, сума договору/вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строк виконання робіт (початок-закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності);
- відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи;
2) скановану копію відповідного договору;
3) скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) відповідного договору.»
При цьому, як вказано у Тендерній документації, предметом закупівлі є: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт шляхопроводів на перетині вул. Богатирської та Московського проспекту) – код за ДК 021:2015 – 45230000-8».
Як вказує абз. 17 ст. 1 Закону України «Про автомобільні дороги» від 8 вересня 2005 року N 2862-IV штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо).
Згідно абз. 87 п. 1.10. Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, шляхопровід - інженерна споруда мостового типу над іншою дорогою (залізницею) в місці їх перетину, що забезпечує рух по ній на різних рівнях та дає можливість з'їзду на іншу дорогу.
Відповідно до Додатку Б до ДБН В.2.3-22:2009 Мости та труби. Основні вимоги проектування, шляхопровід – транспортна споруда (міст) над залізницею, автомобільною дорогою або вулицею.
Згідно п. 3.1.30 ДБН В.2.3-4:2015 «Споруди транспорту. Автомобільні дороги», транспортна розв'язка - інженерна споруда (або комплекс споруд), яка забезпечує можливість змінювати напрямки руху транспортних потоків у місцях їх примикань або пересічень. Транспортна розв'язка може влаштовуватись в одному, двох або більше рівнях.
Таким чином, виходячи з наведеного вище, вимога Замовника викладена у тексті Примітки* вказаної у п.1.4.1. Додатку 2 до Тендерної документації, відповідно якої Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) лише мостів, штучно звужує коло потенційних учасників процедури закупівель та не відповідає вимогам чинного законодавства та предмету закупівлі, у зв’язку з чим така вимога є дискримінаційною.
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Примітки* вказаної у п.1.4.1. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти зазначену Примітку у наступній редакції:
«* Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) мостів, шляхопроводів, транспортних розв’язок влаштованих на двох або більше рівнях, інших інженерних споруд мостового типу призначених для руху автомобільних транспортних засобів, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж ІV або за класом наслідків (відповідальності) CC2 (за наявності).»
Скарги до процедури
Дата подання: 11 січня 2019 18:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000001 ● e76b57630b114658a7f1eb0ed91b9801
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2019 № 98
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-12-13-005319-c 13.12.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Спростування додається
2019-06-07 14:22:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС |
105 858 618,00
UAH з ПДВ
|
105 858 618,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРТРАНСМІСТ |
121 269 482,40
UAH з ПДВ
|
120 646 784,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" |
124 320 200,00
UAH з ПДВ
|
121 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС #35129952 |
Відхилено |
105 858 618,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 16:02
|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ #33778270 |
Переможець |
120 646 784,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:31
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2020 13:06
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2019 12:06
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2019 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2019 15:14
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2019 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 15:18
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2019 14:01
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
15 березня 2019 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 14:32
|
18-11.pdf | укладений |
05 березня 2019 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лінійний графік |
Номер договору про закупівлю: | 18-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 18-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни |
Номер договору про закупівлю: | 18-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ IV. «Джерела та фінансування робіт» викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 18-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до розділу ІУ договору «Джерела та порядок фінансування робіт» 2. У пунктах 12.2, 12.3, 12.4, 12.5 Договору слова «КП «Київекспертиза» у всіх відмінках замінити словами «компетентне державне або комунальне підприємство (філія)» у відповідних відмінках. 3. Додаток №2 «Календарний план на будівництво» викласти в новій редакції. 4. Додаток №4 «Лінійний графік» в новій редакції. 5. Зміна банківських реквізитів Замовника та Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 18-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесені зміни до п.2.1 Розділу ІІ Договору «Ціна договору». 2. Внесені зміни до п. 4.2 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт». 3. Додаток № 2 до Договору – «Календарний план» викладено в новій редакції. 4. Додаток №1 до Договору – «Договірна ціна» викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 18-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |