Капітальний ремонт шляхопроводів на перетині вул. Богатирської та Оболонського проспекту в Оболонському районі м. Києва
Очікувана вартість
125 807 206,00 UAH
UA-2018-12-13-005308-c 14e89c6855a44d99b8cfc95683063925
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження замовника: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа замовника: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2019 21:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 11:55
Очікувана вартість: 125 807 206,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 629 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 629 036,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт шляхопроводів на перетині вул. Богатирської та Оболонського проспекту в Оболонському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміст тендерної пропозиції
Дата подання: 04 січня 2019 18:04
Дата відповіді: 10 січня 2019 14:46
У п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» зазначено: «- інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3 та Додатку 4; кожна сторінка повинна бути на фірмовому бланку, а також має містити підпис та печатку учасника, що підтверджує згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі;» Додаток 4 до ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт:» містить велику кількість сторінок та зроблений у вигляді таблиці, у зв’язку з наведеним просимо роз’яснити чи повинна кожна сторінка інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 бути виконана на фірмовому бланку, чи лише перша сторінка зазначеної інформації повинна виконуватися на фірмовому бланку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кожна сторінка

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-13-005308-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 04 січня 2019 17:52
Вимога щодо усунення порушення, під час проведення процедури закупівлі
5) Як зазначає п.1.4.1. Додатку 2 до Тендерної документації: «Учасник повинен надати скановану довідку про виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років* за встановленою формою». Відповідно до Примітки* вказаної у п.1.4.1. Додатку 2 до Тендерної документації: « * Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) мостів, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж ІV або за класом наслідків (відповідальності) CC2 (за наявності).»
При цьому, як вказано у Тендерній документації, предметом закупівлі є: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт шляхопроводів на перетині вул. Богатирської та Оболонського проспекту в Оболонському районі м. Києва) – код за ДК 021:2015 – 45230000-8».
Як вказує абз. 17 ст. 1 Закону України «Про автомобільні дороги» від 8 вересня 2005 року N 2862-IV штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо).
Згідно абз. 87 п. 1.10. Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, шляхопровід - інженерна споруда мостового типу над іншою дорогою (залізницею) в місці їх перетину, що забезпечує рух по ній на різних рівнях та дає можливість з'їзду на іншу дорогу.
Відповідно до Додатку Б до ДБН В.2.3-22:2009 Мости та труби. Основні вимоги проектування, шляхопровід – транспортна споруда (міст) над залізницею, автомобільною дорогою або вулицею.
Згідно п. 3.1.30 ДБН В.2.3-4:2015 «Споруди транспорту. Автомобільні дороги», транспортна розв'язка - інженерна споруда (або комплекс споруд), яка забезпечує можливість змінювати напрямки руху транспортних потоків у місцях їх примикань або пересічень. Транспортна розв'язка може влаштовуватись в одному, двох або більше рівнях.
Таким чином, виходячи з наведеного вище, вимога Замовника викладена у тексті Примітки* вказаної у п.1.4.1. Додатку 2 до Тендерної документації, відповідно якої Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) лише мостів, штучно звужує коло потенційних учасників процедури закупівель та не відповідає вимогам чинного законодавства та предмету закупівлі, у зв’язку з чим така вимога є дискримінаційною.
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Примітки* вказаної у п.1.4.1. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти зазначену Примітку у наступній редакції:
«* Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) мостів, шляхопроводів, транспортних розв’язок влаштованих на двох або більше рівнях, інших інженерних споруд мостового типу призначених для руху автомобільних транспортних засобів, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж ІV або за класом наслідків (відповідальності) CC2 (за наявності).»
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
10 січня 2019 14:50
Буде внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-12-13-005308-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 04 січня 2019 17:54
Вимога щодо усунення порушення, під час проведення процедури закупівлі
Підпункт 4 пункту 1.4.2. Додатку 2 до Тендерної документації зазначає, що для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.4.1, Учасник повинен надати скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту.
Зазначений вище п. 1.4.1. передбачає надання учасником процедури закупівель інформації про виконання аналогічного договору.
Відповідно до п. 6. Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Як зазначає, п. 12. Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, Замовником експертизи є:
замовник будівництва;
проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Відповідно до п. 15. Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, експертна організація за результатами проведеної експертизи надсилає її замовникові письмовий звіт.
Тобто виходячи з викладеного вище, вимога Замовника, відносно надання учасником Експертного звіту щодо розгляду проектної документації, по- перше має відношення лише до перевірки якості проектної документації але ніяким чином не стосується питань виконання аналогічного договору, а по-друге, як було зазначено вище, експертний звіт надсилається замовнику будівництва, тобто можливість отримання копії такого звіту підрядником за аналогічним договором ставиться в залежність від волі замовника будівництва за аналогічним договором.
При цьому, як зазначає ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Як зазначає ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але у даному випадку законодавство вимагає саме підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а не перевірки якості проектної документації.
Таким чином, вимога надати скановану копію Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва не відповідає вимогам чинного законодавства та надає перевагу тим учасникам які мали можливість отримати копію експертного звіту у замовника по аналогічному договору і з наведених підстав є дискримінаційною та порушує принципи викладені у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.4.2. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції:
«1.4.2 Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.4.1, Учасник повинен надати:
1) скановану копію листа-відгука від замовника, датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який повинні містити:
- №, дату, предмет Договору, сума договору/вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строк виконання робіт (початок-закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності);
- відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи;
2) скановану копію відповідного договору;
3) скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) відповідного договору.»

Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
10 січня 2019 14:49
Враховуючи складність об’єкту будівництва та розміщення на міській магістралі з інтенсивним рухом транспорту, замовник вимагає документи відповідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про державні закупівлі». Крім того, позитивний висновок експертизи проектної документації підтверджує категорію складності або клас наслідків об’єкту
Номер вимоги: UA-2018-12-13-005308-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 04 січня 2019 17:57
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Пункт 1.5.3. Додатку 2 до Тендерної документації зазначає, що «У разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання, як субпідрядника, Учасником надається сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.»
Із змісту наведеної вимоги витікає, що учасник процедури закупівлі, якщо він не планує залучати суб’єкта господарювання, як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також і у обсязі менше ніж 20 відсотків від наведеної вище вартості то такий учасник повинен надати сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.
При цьому, відповідно до п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Крім того, п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації, вказує, що «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Тобто і чинне законодавство, і сама тендерна документація передбачають відображення учасником тільки інформації , щодо суб’єктів господарювання, яких учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Пункт 1.5.3. Додатку 2 у редакції викладеній у Тендерній документації створює додаткову не передбачену законом підставу для відхилення тендерних пропозицій учасників які не планують залучати субпідрядників, вказане порушує принцип недискримінації учасників, викладений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.5.3. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції:
«1.5.3. У разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасником надається сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.»

Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
10 січня 2019 14:50
Буде внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-12-13-005308-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД ", Код ЄДРПОУ:01264669
Дата подання: 04 січня 2019 18:00
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Як зазначено у абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 до ТД «Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи у відповідності до Додатку 2 стосовно кожного субпідрядника, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі.»
Додаток 2 до Тендерної документації називається «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 закону» та містить у своєму складі, розділи, зокрема: «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю», «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)», «Підтвердження статусу платника податків», «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору»
При цьому, відповідно до п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Крім того, п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації, вказує, що «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Таким чином, абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 до Тендерної документації у тому вигляді, як він викладений, порушує вимоги п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та суперечить п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації. До того ж, Додаток 2 містить весь перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, при цьому, зазначений перелік стосується в різних частинах резидентів та нерезидентів, юридичних осіб та фізичних осіб. Враховуючи те, що абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 не уточнює, які саме відомості потрібно надати щодо субпідрядника відповідно наведеного Додатку 2, то така невизначена вимога створює підстави для вільного трактування Замовником відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації в частині залучення субпідрядника, що є порушенням принципів здійснення закупівель, викладених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та може призвести до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.5.2. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції:
«1.5.2. Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на виконання робіт, що їм доручаються, в зазначені строки.
Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції відомості про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
10 січня 2019 14:50
Буде внесено зміни до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-13-005308-c.a5
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 11 січня 2019 18:17
СКАРГА
щодо оскарження положень тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 16 січня 2019 10:20
Рішення від 15.01.2019 № 418 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 10:20
Рішення від 28.01.2019 № 881.pdf
Дата публікації: 31 січня 2019 18:41

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000004 ● fb3fb60df52a48a9883a15be626f7ea3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-14 14:14:02
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2019 № 98
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-12-13-005308-c 13.12.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Спростування додається

2019-06-07 14:20:48

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна корпорація "Київавтодор", 03359026, Україна, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт шляхопроводів на перетині вул. Богатирської та Оболонського проспекту в Оболонському районі м. Києва, 125807206UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 14e89c6855a44d99b8cfc95683063925, 2018-12-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час аналізу досліджено: річний план закупівельна 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» та ТОВ «УКРТРАНСМІСТ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 08.02.2019 № 21/299-1, від 11.02.2019 № 21/299-2 та від 13.02.2019 № 21/299-3, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.03.2019 № 19-11 зі змінами. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 4.1.2 Розділу 4 Подання та розкриття тендерних пропозицій ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, а саме ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, встановлено, що в порушення вимог ч. 3 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, додаток 8 Перелік документів, які переможець процедури закупівлі оприлюднює в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір ТД не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у п.п. 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону., 31 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення ч. 3 ст. 17, п. 2 та 13 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті та розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, його оприлюднення та відповідності його умов тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС 106 936 128,00
UAH з ПДВ
106 936 128,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 120 000 000,00
UAH з ПДВ
115 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРТРАНСМІСТ 122 502 471,60
UAH з ПДВ
116 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" 125 506 200,00
UAH з ПДВ
125 506 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2019 19:42
sign.p7s
17 січня 2019 19:19
11892-2 Альянс p7s.rar
17 січня 2019 19:19
37 Ліцензія альянс.PDF
17 січня 2019 19:19
30 Експертний звіт.pdf
17 січня 2019 19:19
29.2 Акти КБ-2в грудень.pdf
17 січня 2019 19:19
25 Довідка працівники.PDF
17 січня 2019 19:18
17 Витяг з реестру ПДВ.pdf
17 січня 2019 19:18
15 Опис.pdf
17 січня 2019 19:18
14 Статут.pdf
17 січня 2019 19:18
12 Паспорт директора.PDF
17 січня 2019 19:18
10 Наказ Дорош.pdf
17 січня 2019 19:18
09 Протокол на Дороша.pdf
17 січня 2019 19:18
05 Проект договору.PDF

Публічні документи

17 січня 2019 20:23
sign.p7s
17 січня 2019 20:21
Статут МЗ112.pdf
17 січня 2019 20:21
Сертифікат ISO.pdf
17 січня 2019 20:21
Протокол №1.pdf
17 січня 2019 20:21
ліцензія.pdf
17 січня 2019 20:21
Експертний звіт.pdf
17 січня 2019 20:21
Додаток 4.pdf
17 січня 2019 20:21
Договори оренди.pdf
17 січня 2019 20:21
Довідка №789.pdf
17 січня 2019 20:20
Відгук.pdf
17 січня 2019 20:20
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
17 січня 2019 20:20
Балансова довідка.pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 17:44
sign.p7s
19 лютого 2019 17:40
Рішення 1 від 13.02.2019
19 лютого 2019 17:40
Лист про зміну директора
19 лютого 2019 17:40
Заявка пропозиція
19 лютого 2019 17:40
Довідка з МВС
19 лютого 2019 17:40
Довідка п. 4 ч 1 ст 17
19 лютого 2019 17:40
Довідка п. 2 ч 1 ст 17
19 лютого 2019 17:40
Розрахунок ДЦ
17 січня 2019 18:35
sign.p7s
17 січня 2019 17:01
Протокол НР.7z
17 січня 2019 17:01
Наказ Фролова Ю.М.7z
17 січня 2019 17:01
Лист для клієнтів.7z
17 січня 2019 17:01
Гарантія 9097-19.7z
17 січня 2019 17:01
Банківська ліцензія.7z
17 січня 2019 17:01
34. Дозвіл Держпраці.pdf
17 січня 2019 17:01
33. Ліцензія.pdf
17 січня 2019 17:01
28. Експертний звіт.pdf
17 січня 2019 17:01
27. КБ3 остання.pdf
17 січня 2019 17:01
24. Відгук.pdf
17 січня 2019 17:01
4. Паспорт директора.pdf
17 січня 2019 17:00
0. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 12:27
ОБСЯГ РОБІТ 2.PDF
17 січня 2019 12:27
ОБСЯГ РОБІТ 1.PDF
17 січня 2019 12:27
Сканований Витяг ПДВ.pdf
17 січня 2019 12:27
проект договору.PDF
17 січня 2019 12:27
право підпису.PDF
17 січня 2019 12:27
Ліцензія банк.pdf
17 січня 2019 12:27
лист субчики.PDF
17 січня 2019 12:27
заявка пропозиція.PDF
17 січня 2019 12:27
заявка на обробку.PDF
17 січня 2019 12:27
заверенная копия.pdf.p7s
17 січня 2019 12:26
заверенная копия.pdf
17 січня 2019 12:26
ду одеська.PDF
17 січня 2019 12:26
ду 6 ескадор.pdf
17 січня 2019 12:26
ду 1 Київміськсвітло.PDF
17 січня 2019 12:26
ДОП №5 ЕКСАДОР - КШБ.pdf
17 січня 2019 12:26
ДОП №4 ЕКСАДОР-КШБ.pdf
17 січня 2019 12:26
ДОП 2 ЕСКАДОР - КШБ.pdf
17 січня 2019 12:26
договор Одеська.PDF
17 січня 2019 12:26
довідка ст 17.PDF
17 січня 2019 12:26
довідка працівники.PDF
17 січня 2019 12:26
довідка довкілля.PDF
17 січня 2019 12:26
довідка 3 зміни.PDF
17 січня 2019 12:26
відомості кшб.PDF
17 січня 2019 12:26
відгук одеська (5) (1).pdf
17 січня 2019 12:26
АКь КБ2грудень 10964,09640.PDF
17 січня 2019 12:26
Акт2.PDF
17 січня 2019 12:26
Акт КБ2липень 35197,84175.PDF
17 січня 2019 12:26
Акт КБ2липень 1370,85947.PDF
17 січня 2019 12:26
АКт КБ2жовтень 1810,90010.PDF
17 січня 2019 12:26
АКт КБ2грудень 7426,64323.PDF
17 січня 2019 12:26
Акт КБ2грудень 2016.PDF
17 січня 2019 12:25
Акт КБ2.PDF
17 січня 2019 12:25
Акт КБ2 (2).PDF
17 січня 2019 12:25
016-001-1049-2019.pdf.p7s
17 січня 2019 12:25
016-001-1049-2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС
#35129952
Відхилено 106 936 128,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 15:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
Відхилено 115 999 998,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 16:54
ТОВ УКРТРАНСМІСТ
#33778270
Переможець 116 000 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 13:37

Документи

08 лютого 2019 15:57
sign.p7s

Документи

12 лютого 2019 16:53
sign.p7s
08 лютого 2019 15:58
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

14 лютого 2019 13:37
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРТРАНСМІСТ
#33778270
116 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 13:37
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 березня 2019 14:26
sign.p7s укладений
05 березня 2019 14:25
19-11.pdf укладений
05 березня 2019 14:24
sign.p7s зміни до договору
24 березня 2020 12:57
Додаткова 5.pdf зміни до договору
24 березня 2020 12:55
sign.p7s зміни до договору
22 серпня 2019 12:08
Додаткова 4.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 12:07
sign.p7s зміни до договору
11 квітня 2019 15:16
Додаткова 3.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 15:16
sign.p7s зміни до договору
28 березня 2019 15:09
Додаткова 2.pdf зміни до договору
28 березня 2019 15:08
sign.p7s зміни до договору
15 березня 2019 13:59
Додаткова 1.pdf зміни до договору
15 березня 2019 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лінійний графік
Номер договору про закупівлю: 19-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 19-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни
Номер договору про закупівлю: 19-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ IV. «Джерела та фінансування робіт» викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 19-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу ІУ договору «Джерела та порядок фінансування робіт» 2. Пункт 5.1 Договору виклали в новій редакції 3. У пунктах 12.2, 12.3, 12.4, 12.5 Договору слова «КП «Київекспертиза» у всіх відмінках замінити словами «компетентне державне або комунальне підприємство (філія)» у відповідних відмінках. 4. Додаток №2 «Календарний план на будівництво» викласти в новій редакції. 5. Додаток №4 «Лінійний графік» в новій редакції. 6. Зміна банківських реквізитів Замовника та Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 19-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку