Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Софіївської площі
Очікувана вартість
119 974 022,00 UAH
UA-2018-12-13-005274-c 1529567f6a4d4a7399d3fc2a0889d48a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 21:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 14:53
Очікувана вартість: 119 974 022,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 599 870,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 599000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Софіївської площі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2019 10:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 17:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 17:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 18:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 10:41
Зміни №2 КР Софіївська площа.doc
10 січня 2019 10:41
ТД - КР Софіївська площа (нова редакція №2).doc
02 січня 2019 17:38
ТД - КР Софіївська площа (нова редакція №1).doc
02 січня 2019 17:47
ТД - КР Софіївська площа (нова редакція №1).doc
13 грудня 2018 18:33
ТД - КР Софіївська площа.doc
02 січня 2019 17:38
Зміни №1 КР Софіївська площа.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розуміння поняття "Аналогічний договір"
Дата подання: 31 грудня 2018 17:13
Дата відповіді: 03 січня 2019 16:58
Доброго дня. В умовах тендерної документації вимагається надання інформації щодо виконання робіт з будівництва доріг (площ) на об’єктах вулично шляхової мережі міста, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж ІV-V або за класом наслідків CC2-СС3. Також передбачено, що оскільки має місце влаштування покриття із бруківки, для підтвердження досвіду виконання робіт в переліку робіт, що виконувались Учасником в рамках виконання робіт по аналогічних договорах, обов’язково повинні міститись роботи з влаштування покриття із бруківки (п.1.4.1. Додаток 2 ТД). Чи може таким аналогічним договором виступати договір на виконання робіт з капітального ремонту (реконструкції) трамвайних колій/переїздів на об’єктах вулично шляхової мережі міста, категорія складності будівництва якого не нижче ніж ІV-V або клас наслідків CC2-СС3? Та як підтвердити досвід виконання робіт, що пов'язані з влаштуванням бруківки, якщо це прямо не передбачено в виконуваному Учасником договорі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження досвіду виконання робіт в переліку робіт, що виконувались Учасником в рамках виконання робіт по аналогічних договорах, обов’язково повинні міститись роботи з влаштування покриття із бруківки.
При виконанні робіт з капітального ремонту (реконструкції) трамвайних колій/переїздів на об'єктах вулично-шляхової мережі міста основним видом робіт є влаштування трамвайних колій, а не будь-якого виду дорожнього покриття, у тому числі і з бруківки. Крім того, при влаштуванні покриття із бруківки на головній площі країни передбачає особливі вимоги до якості виконання робіт.
Враховуючи викладене виконання зазначених у запиті видів будівельних робіт не може бути аналогом влаштування покриття із бруківки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-13-005274-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД", Код ЄДРПОУ:40446294
Дата подання: 08 лютого 2019 19:23
Вимога у відповідності до законодавства про надання пояснень невідповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» як учасник процедури закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт Софіївської площі) – код за ДК 021:2015 – 45230000-8» (номер закупівлі UA-2018-12-13-005274-c) та керуючись чинним законодавством України, а саме частиною 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", звертаємось до Вас як замовника даної закупівлі з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям та вимагаємо надати вказану інформацію протягом п'яти днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №21/297-1 від 04.02.2019 року підставами для відхилення нашої пропозиції надано у переліку, з яким ми не згодні та готові це аргументувати, проте наразі просимо Вас пояснити причини відхилення по всім питанням, а саме:
1. Заявка-пропозиція на участь, згідно Додатку 1, яка надана в складі нашої тендерної пропозиції, не відповідає вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Вважаємо за необхідне звернутися з вимогою конкретно вказати невідповідності документів, які нами було завантажено до електронної системи закупівель, вимогам пункту 3.2. розділу 3 тендерної документації.
2. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, який надано в складі нашої тендерної пропозиції, не відповідає вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Вважаємо за необхідне звернутися з вимогою конкретно вказати невідповідності документів, які нами було завантажено до електронної системи закупівель, вимогам пункту 3.2. розділу 3 тендерної документації.
3. Довідка про наявність парку машин та механізмів та інформація для документального підтвердження, які надана в складі нашої тендерної пропозиції, не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно статей 16, 17 Закону» та пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. На нашу думку дана заява не відповідає дійсності. Вважаємо за необхідне звернутися з вимогою конкретно вказати невідповідності документів, які нами було завантажено до електронної системи закупівель, пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно статей 16, 17 Закону» та пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації.
4. Довідка про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, яка надана в складі нашої тендерної пропозиції, не відповідає вимогам пункту 1.3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно статей 16, 17 Закону» тендерної документації. На нашу думку дана заява не відповідає дійсності. Вважаємо за необхідне звернутися з вимогою конкретно вказати невідповідності документів, які нами було завантажено до електронної системи закупівель, пункту 1.3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно статей 16, 17 Закону».
5. Ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, яка надана в складі нашої тендерної пропозиції, не відповідає вимогам п.1.9. додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно статей 16, 17 Закону» тендерної документації. Вважаємо за необхідне звернутися з вимогою конкретно вказати невідповідність ліцензії, що нами була завантажена, вимогам п.1.9. додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно статей 16, 17 Закону» тендерної документації
6. Додаток №3 та Додаток №4, які надані в складі нашої тендерної пропозиції, не відповідають вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Вважаємо за необхідне звернутися з вимогою конкретно вказати невідповідності документів, які нами було завантажено до електронної системи закупівель, вимогам пункту 3.2. розділу 3 тендерної документації.
7. Нерозміщення сканованої копії листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору, вважаємо за формальну помилку, оскільки у складі тендерної пропозиції було подано скановану копію проекту договору з підписом уповноваженої особи на кожній його сторінці, що підтверджує згоду з усіма його умовами. Відповідно до тендерної документації технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущенна очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію яка відповідає дійсності та встановити, що така помилка не навмисна. Впевнюємо Вас, що дана формальна помилка допущенна очевидно не навмисно.
8. Проект договору, що наданий в складі нашої тендерної пропозиції, не відповідає вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Вважаємо за необхідне звернутися з вимогою конкретно вказати невідповідності документів, які нами було завантажено до електронної системи закупівель, вимогам пункту 3.2. розділу 3 тендерної документації.
Чекаємо на інформацію щодо причин невідповідності з Вашого боку у передбачені законодавством строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2019 15:27
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено заявку-пропозицію на участь, згідно Додатку 1, що не відповідає вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, а саме: не містить посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro.
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, який не відповідає вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, а саме: не містить посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro.
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність парку машин та механізмів та інформацію для документального підтвердженя, що не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» та пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, а саме: відсутні додатки до договорів.
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, яка не відповідає вимогам пункту 1.3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: довідка не відповідає встановленій формі тендерної документації.
5) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, яка не відповідає вимогам пункту 1.9. додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: в переліку видів робіт, на які є ліцензія у Учасника, не зазначені роботи що є предметом закупівлі.
6) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено Додаток №3 та Додаток №4, які не відповідають вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, а саме: кожна сторінка повинна бути на фірмовому бланку.
7) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено скановану копію листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору, ще не відповідає вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, а саме: відсутня копія листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору.
8) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщено скановану копію листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору, ще не відповідає вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, а саме: не містить посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro.



Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено Додаток №3 та Додаток №4, які не відповідають вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, а саме: кожна сторінка повинна бути на фірмовому бланку.
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про виконання аналогічного договору, яка не відповідає вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: не повністю заповнений стовпчик 2 довідки.
3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено лист відгук який не підтверджує інформацію надану в довідці про виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам підпункту 1.4.2 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: лист відгук від іншого суб’єкта господарювання ніж вказано в довідці та аналогічному договорі.
4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, яка не відповідає вимогам пункту 1.9. додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: клас наслідків об’єкта, що є предметом закупівлі - СС3, а в ліцензії по виду робіт щодо будівництва доріг автомобільних зазначено – СС2.
5) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про наявність парку машин та механізмів, яка не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: тендерна документація містить Додаток 4 «Орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт», яким передбачені, зокрема, роботи, що потребують наявності машин та механізмів. Для різних видів робіт потрібні різні види машин та механізмів. При вивченні наданої Учасником довідки про наявність парку машин та механізмів, виявлено, що машин та механізмів, перелік яких надано в тендерній пропозиції Учасника, недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що, є предметом даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-12-13-005274-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:42079874
Дата подання: 06 лютого 2019 14:16
Вимога щодо надання пояснень
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", ми ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БАК Україна", учасник процедури закупівлі "Капітальний ремонт Софіївської площі" (ідентифікатор процедури закупівлі UA-2018-12-13-005274-c) звертаємось з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, відповідно до протоколу від 05.02.2019 №21/297-2 підставами для відхилення нашої пропозиції визначено:
1. Додаток №3 та №4 які надані в складі нашої тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 3.2. розділу 3 тендерної документації. На нашу думку дана підстава не відповідає дійсності. Вимагаємо конкретно вказати невідповідності документів, які нами завантажено, вимогам пункту 3.2. розділу 3 тендерної документації.
2. Довідка про виконання аналогічного договору, яка надана в складі нашої тендерної пропозиції не відповідає вимогам підпункту 1.4.1. пункту 1.4. додатку 2 до тендерної документації. На нашу думку дана підстава не відповідає дійсності. Вимагаємо конкретно вказати невідповідності довідки, яка нами завантажена, підпункту 1.4.1. вимогам пункту 1.4. додатку 2 до тендерної документації.
3. Лист-відгук, який наданий в складі нашої тендерної пропозиції не підтверджує інформацію, надану в довідці про виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам підпункту 1.4.2. пункту 1.4. додатку 2 до тендерної документації. На нашу думку дана підстава не відповідає дійсності. Вимагаємо конкретно вказати невідповідності листа-відгука інформації, яка надана в довідці про виконання аналогічного договору, і чому наданий нами лист-відгук не відповідає вимогам підпункту 1.4.2. пункту 1.4. додатку 2 до тендерної документації.
4. Ліцензія, яка надана в складі нашої тендерної пропозиції не відповідає вимогам пункту 1.9. додатку 2 до тендерної документації. На нашу думку дана підстава не відповідає дійсності. Вимагаємо конкретно вказати невідповідності ліцензії, яка нами завантажена, вимогам пункту 1.9. додатку 2 до тендерної документації.
5. Довідка про наявність парку машин та механізмів, яка надана в складі нашої тендерної пропозиції не відповідає вимогам пункту 1.2. додатку 2 до тендерної документації. На нашу думку дана підстава не відповідає дійсності. Вимагаємо конкретно вказати невідповідності довідки, яка нами завантажена, вимогам пункту 1.2. додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вказану інформацію вимагаємо надати протягом п'яти днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель (дата надходження 06.02.2019).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

06 лютого 2019 14:16
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 93 582 000,00
UAH з ПДВ
93 582 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 114 970 204,48
UAH з ПДВ
114 370 334,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спеціалізована механізована колона № 23 119 545 000,00
UAH з ПДВ
114 800 012,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 119 760 000,00
UAH з ПДВ
116 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" 116 047 318,93
UAH з ПДВ
116 047 318,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 18:25
Договір №19-12-2018.pdf
31 січня 2019 18:25
Договір №356.pdf
31 січня 2019 18:25
Договір №612.pdf
31 січня 2019 18:25
Лист відгук Катур.pdf
31 січня 2019 18:25
Лист відгук Зеленбуд.pdf
31 січня 2019 18:25
Оригінал ліцензії.pdf
31 січня 2019 18:25
Стаття 17.pdf
31 січня 2019 18:25
Проект договору.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 14:18
2 Протокол 1.pdf
28 січня 2019 14:18
12275-1 БАК Україна p7s_.rar
28 січня 2019 14:18
37 Зміна адреси.pdf
28 січня 2019 14:18
35 Робота 3 зміни.pdf
28 січня 2019 14:18
34 Захист довкілля.pdf
28 січня 2019 14:18
32 Субпідрядники.pdf
28 січня 2019 14:18
30 Відгук.pdf
28 січня 2019 14:17
28 Фахівці.pdf
28 січня 2019 14:17
27 Лабораторія.pdf
28 січня 2019 14:17
23 Опис бази.pdf
28 січня 2019 14:17
21 Наявність машин.pdf
28 січня 2019 14:17
18 Проект_договору.pdf
28 січня 2019 14:17
17 Згода з договором.pdf
28 січня 2019 14:17
16 Згода з ТЗ.pdf
28 січня 2019 14:17
15 Обсяги_робіт.pdf
28 січня 2019 14:17
14 ТЗ.pdf
28 січня 2019 14:17
13 заявка пропозиція.pdf
28 січня 2019 14:17
11 Витяг ПДВ.pdf
28 січня 2019 14:17
10 Код доступу.pdf
28 січня 2019 14:17
9 Опис бак україна.pdf
28 січня 2019 14:17
8 Статут БАК Україна.pdf
28 січня 2019 14:17
7 Згода персональні.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 17:37
кошторис
10 лютого 2019 23:12
кошторис
10 лютого 2019 21:24
розрахунок зар.плати
10 лютого 2019 08:49
заявка-пропозиція 08.02.2019
10 лютого 2019 08:49
Довідки за ст. 17
30 січня 2019 20:31
20_згода з тех.з..pdf
30 січня 2019 20:31
7_Копiя_лiцензії.pdf
30 січня 2019 20:31
акт_9.pdf
30 січня 2019 20:31
акти 6_7_8.pdf
30 січня 2019 20:31
акти 4_5.pdf
30 січня 2019 20:31
акти 1_2_3.pdf
30 січня 2019 20:31
Додаток 5.pdf
30 січня 2019 20:31
Додаток 4.pdf
30 січня 2019 20:31
Додаток 3.pdf
30 січня 2019 20:31
Договір 1118356.pdf
30 січня 2019 20:31
відгук 28.12.2018.pdf
30 січня 2019 20:31
13_цех власність.pdf
30 січня 2019 20:31
12_довідка склад цех.pdf
30 січня 2019 20:31
6_Витяг_ПДВ.pdf
30 січня 2019 20:31
5_Статут.pdf
30 січня 2019 20:31
3_копiя_паспорта.pdf
30 січня 2019 20:31
19_довідки.pdf
30 січня 2019 20:31
проект договору.pdf
30 січня 2019 20:31
додаток 4__.pdf
30 січня 2019 20:31
додаток 3_.pdf
30 січня 2019 20:31
ліцензія_СМК23_зміни.pdf
30 січня 2019 20:31
довідка субпідряд.pdf
30 січня 2019 20:31
акти_договір 913_част.3.pdf
30 січня 2019 20:31
акти_договір 913_част.2.pdf
30 січня 2019 20:30
акти_договір 913_част.1.pdf
30 січня 2019 20:30
додаткова угода 751_10.pdf
30 січня 2019 20:30
додаткова угода 751_9.pdf
30 січня 2019 20:30
додаткові угоди 751_1-8.pdf
30 січня 2019 20:30
додаткові угоди 913.pdf
30 січня 2019 20:30
відгуки_913_751.pdf
30 січня 2019 20:30
договір 060918-1526-КТВ.PDF
30 січня 2019 20:30
договір 56-ТР.pdf
30 січня 2019 20:30
договір 47.pdf
30 січня 2019 20:30
лист_статут_.pdf
30 січня 2019 20:30
договір 9-УМ.pdf
30 січня 2019 20:29
статут_08_10_2018_1.PDF
30 січня 2019 20:29
заявка-пропозиція_.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 16:43
Електронний підпис
28 січня 2019 13:27
Цінова_Пропозиція.pdf
28 січня 2019 13:27
Довідка_База.pdf
28 січня 2019 13:27
Техзавдання.pdf
28 січня 2019 13:27
Витяг_Підряд.pdf
28 січня 2019 13:27
Аналогічний_договір.pdf
28 січня 2019 13:27
Статут.pdf
28 січня 2019 13:27
Акт_грудень_3.pdf
28 січня 2019 13:27
Акт_грудень-1.pdf
28 січня 2019 13:27
Проект_Договору.pdf
28 січня 2019 13:27
Акт_грудень_5.pdf
28 січня 2019 13:27
Нерухомість_земля.pdf
28 січня 2019 13:27
Договор_30-17-07.pdf
28 січня 2019 13:27
Акт_грудень-2.pdf
28 січня 2019 13:27
Договір_210318.pdf
28 січня 2019 13:27
Акт_грудень_4.pdf
28 січня 2019 13:27
Акт_грудень_6.pdf
28 січня 2019 13:26
Договір_17.pdf
28 січня 2019 13:26
Договір_21.pdf
28 січня 2019 13:26
Договір_3-45.pdf
28 січня 2019 13:26
Паспорт_директора.pdf
28 січня 2019 13:26
Договір_3.pdf
28 січня 2019 13:26
Акт_грудень_7.pdf
28 січня 2019 13:26
Реєстрація_ПДВ.pdf
28 січня 2019 13:26
Довідка_Працівники.pdf
28 січня 2019 13:26
Ліцензія.pdf
28 січня 2019 13:26
Лист_Відгук.pdf
28 січня 2019 13:26
Реєстр_актів_КБ-2.pdf
28 січня 2019 13:26
Довідка_КБ-3.pdf
28 січня 2019 13:26
Довідка_екологія.pdf
28 січня 2019 13:26
Відомості_Підряд.pdf
28 січня 2019 13:26
Довідка_3-Зміни.pdf
28 січня 2019 13:26
Уповноважена_особа.pdf
28 січня 2019 13:26
Довідка_Статутні.pdf
28 січня 2019 13:26
Обсяг_робіт.pdf
28 січня 2019 13:26
Антикорупція.pdf
28 січня 2019 13:26
Довідка-СТ-17.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 11:48
Статут ТОВ ІНТЕГРАЛ.pdf
30 січня 2019 11:48
Договір на фірмовому.pdf
30 січня 2019 11:48
Довідка ст. 17.pdf
30 січня 2019 11:48
Ліцензія + додаток.pdf
30 січня 2019 11:48
Наказ на директора.pdf
30 січня 2019 11:48
Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2019 11:48
Заявка -пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

ТОВ Спеціалізована механізована колона № 23

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Відхилено 93 582 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 17:09
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
Відхилено 114 370 334,36
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 10:50
ТОВ Спеціалізована механізована колона № 23
#35329851
Переможець 114 800 012,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 10:58

Документи

05 лютого 2019 17:08
Електронний підпис

Документи

06 лютого 2019 10:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Спеціалізована механізована колона № 23
#35329851
114 800 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:33
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 10:15
Додаток 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:14
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2019 10:51
Додаток 1.pdf зміни до договору
07 березня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 15:33
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 15:32
12-10.pdf укладений
22 лютого 2019 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лінійний графік
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна не змінюється та складає: 114 800 012,00 грн. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п. 4.1. п.4.1 Обсяги фінансування виконання робіт у 2019 році становлять: 50 000,00 грн.. п.4.2. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.3. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 3. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв'язку з завершеням дії договору